Władca Pierścieni: Gra Karciana / The Lord of the Rings: The Card Game (Nate French)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4821
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1142 times
Been thanked: 2168 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: warlock »

olsszak pisze: 31 gru 2020, 17:45
warlock pisze: 31 gru 2020, 14:58
Graliśmy wiele questów z pierwszego cyklu z Koszmarnymi Taliami i muszę przyznać, że robią się dużo ciekawsze. I nie chodzi tu nawet o to, że są trudniejsze (bo są), ale o to, że to swoiste "łatki" - twórcy wrócili do nich po latach i uwypuklili mechanicznie wszystko to, co było w nich ciekawe, a co nie do końca dobrze działało w oryginale ;). To co rzuca się w oczy w pierwszym cyklu co rzutuje negatywnie na jakość pewnych scenariuszy to bardzo duże talie przeciwności (a duża talia to nieprzewidywalnosć efektów i czasem te przygody toczą się w dziwny sposób). ;)
Teraz mnie zaciekawiłeś. Do tej pory nie rozważałem zakupu talii koszmarnych, bo majac tak duzo gier na pewno nie ogram Władcy tak aby mi sie znudził, ale Powiedz prosze, ktore dodatki Twoim zdaniem absolutnie wymagają zakupu koszmarnej talii ?
Moim zdaniem Wzgórza Emyn Muil i Martwe Bagna robią się dużo ciekawsze i wymagające i przestają być najgorszymi questami ;). Polowanie na Golluma też jest dużo lepsze, bo czasem ten scenariusz się lekko "zawiesza" w wersji podstawowej, a koszmarna talia temu przeciwdziała. I tematycznie jest ciekawiej ;). Moim zdaniem te trzy są najlepszymi opcjami ;). Powiem więcej - jeśli ktoś uważa, że pierwszy cykl jest najgorszy ze wszystkich, polecam sięgnąć po koszmarne talie, być może zmienicie zdanie ;).

A tak swoją drogą - Ian napisał świetny artykuł na ten temat, w którym ocenia wpływ koszmarnych talii na grę (czy poprawiają klimat, mechanikę itd.) - https://talesfromthecards.wordpress.com ... ing-guide/.
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4821
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1142 times
Been thanked: 2168 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: warlock »

Żeby nie być gołosłownym - to są jedyne moje koszmarne talie póki co, kupione właśnie jako łatki do najsłabszych questów ;). Zależy mi nie tyle na większym poziomie trudności, co przede wszystkim na poprawie grywalności i klimatu ;). I warto zerknąć na ten artykuł z posta wyżej, żeby wyłowić te z koszmarnych talii, które czynią dane questy lepszymi ;).

Jedna uwaga - papier w DNŻ tych talii jest tragiczny, to ten stary druk Galakty, matowy i "suchy" pod palcami ;). DNŻ nowych cykli jest znakomity, ale koszmane są... cóż, koszmarne ;).

Obrazek
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4255
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 640 times
Been thanked: 1106 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: RUNner »

Jeśli chodzi o koszmarne talie, to miałem kiedyś wszystkie dla pierwszych trzech cykli. Część z nich ograłem, ale ostatecznie je sprzedałem, bo grając tylko solo, poziom trudności zbyt mocno wzrastał i niestety często polegało to na sztucznym zwiększeniu negatywnych liczb. Na przykład w oryginalnej przygodzie była karta podstępu Zguba 5, a w talii koszmarnej pojawiała się jej wersja ze Zgubą 10. Skoro mają to być koszmarne talie, to może niepotrzebnie się dziwiłem? W każdym razie uznałem, że są one dobrą opcją dla partii 3-4 osobowych, które w większości przygód są zbyt łatwe (choć zdarza się, że poziom trudności rośnie wraz z liczbą graczy, ale to raczej wyjątki). Idealny balans wyzwania to gry 2-osobowe.
Pozostawiłem sobie tylko talię do Przeprawy przez Mroczną Puszczę, żeby ten scenariusz stał się jakimkolwiek wyzwaniem. I zgodzę się z Warlockiem, że do kilku scenariuszy pierwszego cyklu można dołożyć koszmarne talie, natomiast mocno dyskusyjny jest ich zakup do późniejszych przygód.
gajus21
Posty: 57
Rejestracja: 02 lut 2018, 09:35
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: gajus21 »

Mam pytanie trochę z innej półki: czy ma ktoś może zeskanowane karty do Czarnych Jeźdźców? Po PL albo ANG? Bo w tym momencie z uwagi na brak na rynku to przynajmniej bym sobie wydrukował te karty. Jest to jeden z ostatnich dodatków których mi brakuje więc był bym wdzięczny za pomoc.
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: donmakaron »

RUNner pisze: 04 sty 2021, 10:01[...]W każdym razie uznałem, że są one dobrą opcją dla partii 3-4 osobowych, które w większości przygód są zbyt łatwe (choć zdarza się, że poziom trudności rośnie wraz z liczbą graczy, ale to raczej wyjątki). [...]
Wyhaczę z tego małą dygresję na inny temat. Z moich doświadczeń wynika, że większość scenariuszy (pomijając tryb solo) jest najtrudniejsza na 4 osoby. Im więcej graczy, tym cięższy początek. Gra zasypuje nas ilością kart, która jest trudna do ogarnięcia przez dowolną liczbę bohaterów, bo nie ma możliwości zrobić tyle woli, obronić się przed sporą liczbą ataków i jeszcze rozbudowywać własny boardstate. Większa również szansa na mroczną falę, porażkę w pierwszej wyprawie, a co za tym idzie walkę z silniejszymi wrogami, kumulację najgorszych podstępów czy inne utrudniajki jak łucznictwo chociażby. A jak się wchodzi w drugą turę z masą ran, bez jednego bohatera czy kilku sprzymierzeńców, za to z wysokim zagrożeniem, to już równia pochyła.

Optimum jak sądzę, jest gdzieś między 2 a 3 graczy, gdzie mamy dostęp do wszystkich sztuczek - woli, obrony, ataku, leczenia, anulowania efektów i doboru kart - ale nie zasypujemy strefy przeciwności przesadną ilością kart.
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4821
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1142 times
Been thanked: 2168 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: warlock »

Szczerze mówiąc sweetspot dla Władcy to dla mnie 2 graczy, bo przy 3-4 osobach problemem zaczyna być zalew obszarów. O ile wrogów można ubijać względnie na bieżąco, to czyszczenie strefy przeciwności z kart obszarów jest mega problematyczne. Poza tym Władca na 4 graczy bywa nieprzyzwoicie długi - szczerze mówiąc unikam grania w dużych składach.
Mam pytanie trochę z innej półki: czy ma ktoś może zeskanowane karty do Czarnych Jeźdźców? Po PL albo ANG? Bo w tym momencie z uwagi na brak na rynku to przynajmniej bym sobie wydrukował te karty. Jest to jeden z ostatnich dodatków których mi brakuje więc był bym wdzięczny za pomoc.
Jak już bardzo chcesz coś drukować to skorzystaj z tego co już jest http://www.cardgamedb.com/index.php/lot ... ck-riders/ (po wejściu w konkretną kartę obrazek robi się większy).
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4255
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 640 times
Been thanked: 1106 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: RUNner »

Przy 4 graczach jednak łatwiej można się podzielić wrogami, jest więcej możliwości taktycznych. Do tego karty wyprawy mają stałą liczbę wymaganych punktów postępu, niezależną od liczby graczy, więc nawet z czystej matematyki jest to handicap. Największym zagrożeniem mogą być obszary, ale od czego ma się w talii Zwiadowców? Generalnie przy dobrze (wręcz przeciętnie) zbudowanych taliach kwartet graczy ma łatwiej. Zawsze ktoś może anulować paskudny podstęp, unieruchomić trudnego wroga pułapką, zbadać obszar w strefie. Słowa kluczowe Dystans i Wartownik mogą być w pełni wykorzystane. Do tego talia spotkań jest mielona znacznie mocniej i częściej zdarza się, że niektórzy wrogowie w fazie walki nie dostaną kart cienia. O tym jak wielki jest to atut, nie trzeba chyba przypominać.
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: donmakaron »

Musimy mieć z goła odmienne doświadczenia przy grze czteroosobowej. Wrogów jest tyle, że nie starczy sensownych obrońców często. Przy dużej ilości wrogów ktoś coś tam wyzwie, ale dalej lecą jak wypadnie, nie zawsze pierwszy gracz jest tam gdzie najłatwiej. Wyprawy mogą mieć stałą liczbę wymaganych punktów postępu, ale karty przeciwności często kumulują swoje efekty i działają tym lepiej, im więcej ich wyjdzie - mroczna fala, efekty targetujące wszystkie postaci i temu podobne. Późniejsze scenariusze nauczyły się radzić sobie ze Zwiadowcą z Północy. To nadal rewelacyjna karta, ale często zdarzają się lokacje odporne na jego zdolność, albo wręcz karzące jej użycie. Podstęp można anulować, ale jak wychodzi nam 4+ kart na raz to czasem trzeba anulować dwa albo trzy kluczowe i już nie starczy magii na takie historie. Wartownicy mają pełne ręce roboty, zazwyczaj zbyt pełne i gracz przygotowany na anulowanie, wolę i leczenie musi radzić sobie z wrogiem albo trzema. Może czasem jest mniej kart cienia, ale za to efekty cienia odpalają się częściej, bo zwyczajnie jest więcej ataków. Zguba też robi swoje, bo tutaj skaluje się to w drugą stronę - gracz może dostać całą zgubą z talii przeciwności dwa razy szybciej.

Solo i na dwie osoby łatwo kontrolować co i w jak dużych ilościach wychodzi ze strefy przeciwności. Na 4 osoby tej kontroli nie ma. Wyjdą dwa podstępny, tapną pół ekipy, poleci jakiś większy przeciwnik z wrednym cieniem i nie trudno o wpadkę już w pierwszej turze. Oczywiście można się dobrze przygotować, ale kontroli się nie odzyska.
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4821
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1142 times
Been thanked: 2168 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: warlock »

Musimy mieć z goła odmienne doświadczenia przy grze czteroosobowej. Wrogów jest tyle, że nie starczy sensownych obrońców często.
To może doprecyzuję:

1) jeśli z talii wyjdzie czterech wrogów, to każdy z graczy może wziąć jednego w zwarcie: zagrożenie w strefie przeciwności na kolejną rundę spada do 0.
2) jeśli z talii wyjdą cztery obszary, to i tak można podróżować tylko na jeden: zagrożenie w strefie przeciwności kumuluje się coraz bardziej.

Z wrogami można sobie radzić wykorzystując naturalną strukturę rundy, czyli opcjopnalne zwarcie. Z obszarami już nie (tzn. można, ale maksymalnie z jednym w fazie podróży i to TYLKO wtedy, gdy uda nam się zbadać aktywny obszar z poprzedniej rundy, a jeśli obszary w strefie przeciwności się kumulują, to robi się błędne koło, bo nie questujemy na tyle mocno, żeby przebić się przez aktywny obszar, a zagrożenia wciąż przybywa). A zatem trzeba polegać na kartach graczy, tylko nie zawsze się je w porę dociągnie i nie zawsze zdąży zagrać, zanim nie dopadnie nas "location lock". A wiele nowszych obszarów jest odpornych na efekty kart graczy.

Także niestety, będę nieugięty - obszary są o wiele większym problemem na 4 graczy, niż wrogowie ;).
Awatar użytkownika
Szewa
Posty: 867
Rejestracja: 10 sie 2016, 12:33
Has thanked: 353 times
Been thanked: 501 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Szewa »

Locaction-lock może być już wyczuwalny przy 3 graczach, przy 4 to prawie pewniak jeśli nikt nie weźmie karty takich jak Northern Tracker, Glorfindel+Asfalot czy The Riddermark's Finest
.
Top10:
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: donmakaron »

warlock pisze: 04 sty 2021, 13:51 To może doprecyzuję:[...]
To się w ogóle nie zrozumieliśmy. Ja nie twierdzę, że wrogowie są większym problemem niż location lock. Ja twierdzę, że gra na 4 osoby jest problematyczna. Bo jak nie location lock, to banda wrogów (grając na 4 osoby nie da się mieć tak, żeby wszyscy gracze byli gotowi się bronić, a prędzej czy później będą musieli; jak później, to coś się wymyśli, jak prędzej to słabo) albo kumulacja podstępów (są takie, które anulować po prostu trzeba; im więcej osób tym łatwiej anulować jeden, ale wcale nie koniecznie już dwa czy trzy pod rząd; szybciej mieli się też talia, a anulowania wcale nie jest kilkukrotnie więcej). Oblężenie Cair Andros to dość specyficzny scenariusz, ale obrazuje co potrafi się dziać w takim przypadku -na 4 osoby dostaje się tam taki pogrom od pierwszej tury, że nie wiadomo gdzie góra gdzie dół, a obszary to nasze najmniejsze zmartwienie - te questowe znikają zanim się obejżymy, a reszta jest niczym przy atakach za 8+ ;)

Po prostu uważam grę na 4 osoby za najtrudniejszy wariant (jeśli się nie bierze pod uwagę scenariuszy szczególnie trudnych do gry solo), pomimo możliwości taktycznych, szerokiego wachlarza dostępnych kart i różnych handicapów.
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4821
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1142 times
Been thanked: 2168 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: warlock »

Po prostu uważam grę na 4 osoby za najtrudniejszy wariant
Wszystko jasne ;). Moim zdaniem czwarty gracz dodaje tylko downtime, wydłuża czas rozgrywki i potęguje przeoranie przez talię przeciwności, nie dodając już nic poza aspektem towarzyskim przy stole ;). Na trzy osoby jeszcze zagram, na cztery już raczej aktywnie odmówię partii, chyba że będę grał z ludźmi, którzy znają ten tytuł absolutnie na wylot ;).
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: donmakaron »

Ja akurat lubię grę na 4 osoby, ba! raz nawet graliśmy w piątkę. Jest bez sensu trudno, downtime, chaos, ale ciekawie się te wszystkie karty zazębiają i wychodzi niezła kooperatywa. Niestety szkoda mi trochę czasu na ciągłe przegrywanie w LotRa, więc najczęściej gramy we dwójkę ;)
Xisertus
Posty: 72
Rejestracja: 11 gru 2020, 13:07
Has thanked: 10 times
Been thanked: 7 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Xisertus »

Niedobre wieści nt. dodruku dodatków do Włądcy Pierścieni.
Oto jaką odpowiedź otrzymałem od Galakty:
Dzień dobry,
dodruków do karcianego Władcy Pierścieni już niestety nie będzie. Jest jeszcze szansa, że FFG udostępni je w Druku Na Żądanie, ale nie mamy jeszcze informacji kiedy i czy będzie dostępny DNŻ.
mnw
Posty: 320
Rejestracja: 15 sty 2010, 17:29
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 155 times
Been thanked: 84 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: mnw »

Xisertus pisze: 04 sty 2021, 16:28 Niedobre wieści nt. dodruku dodatków do Włądcy Pierścieni.
Oto jaką odpowiedź otrzymałem od Galakty:
Dzień dobry,
dodruków do karcianego Władcy Pierścieni już niestety nie będzie. Jest jeszcze szansa, że FFG udostępni je w Druku Na Żądanie, ale nie mamy jeszcze informacji kiedy i czy będzie dostępny DNŻ.
To są akurat dobre wieści. Przekonanie raczej było, że nie będzie już nic kompletnie, kolejne komunikaty Galakty były coraz bardziej pozbawione jakiejkolwiek nadziei, a tu piszą, że jest jednak szansa na DNŻ. :) Obstawiam, że w DNŻ będą tylko scenariusze, deluxy chyba nie są drukowane w DNŻ.
Awatar użytkownika
preshiq
Posty: 275
Rejestracja: 16 gru 2012, 13:36
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Has thanked: 303 times
Been thanked: 120 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: preshiq »

Niech tylko zrobią w DNZ cykl Ered Mithrin i nic więcej do szczęścia nie potrzebuje
Alcarin
Posty: 29
Rejestracja: 04 gru 2019, 00:33
Has thanked: 15 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Alcarin »

Tak swoją drogą, ciekawe co Galakta na serial Władca Pierścieni robiony przez Amazona, pewnie sprzedaż mocno by wzrosła w momencie premiery tegoż, no ale cóż ...
Chciało by się wejść w LCG, ale słaba dostępność dodatków jest odstraszająca [wersja pl]
gajus21
Posty: 57
Rejestracja: 02 lut 2018, 09:35
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: gajus21 »

Alcarin pisze: 04 sty 2021, 23:09 Tak swoją drogą, ciekawe co Galakta na serial Władca Pierścieni robiony przez Amazona, pewnie sprzedaż mocno by wzrosła w momencie premiery tegoż, no ale cóż ...
Chciało by się wejść w LCG, ale słaba dostępność dodatków jest odstraszająca [wersja pl]
A w którym polskim sklepie można kupić dodatki po ang w cenach w miarę normalnych?
Alcarin
Posty: 29
Rejestracja: 04 gru 2019, 00:33
Has thanked: 15 times
Been thanked: 3 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Alcarin »

gajus21 pisze: 05 sty 2021, 09:57 A w którym polskim sklepie można kupić dodatki po ang w cenach w miarę normalnych?
Sam wersję angielską odrzucam na wstępie, więc tematem tejże nie interesuje/interesowałem się wcale. Sprawdziłem jak z polską wersją, 8/15 dużych dodatków można aktualnie kupić bez problemu, przy sprawdzaniu małych dałem sobie spokój przy 2 cyklu - nie ma już prawie wcale (dalej nie sprawdzałem).
Pytanie czy takie skakanie po dodatkach ma sens?

Obrazek
gajus21
Posty: 57
Rejestracja: 02 lut 2018, 09:35
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: gajus21 »

Alcarin pisze: 05 sty 2021, 11:04

Sam wersję angielską odrzucam na wstępie, więc tematem tejże nie interesuje/interesowałem się wcale. Sprawdziłem jak z polską wersją, 8/15 dużych dodatków można aktualnie kupić bez problemu, przy sprawdzaniu małych dałem sobie spokój przy 2 cyklu - nie ma już prawie wcale (dalej nie sprawdzałem).
Pytanie czy takie skakanie po dodatkach ma sens?
Właśnie chodzi mi o te których nie można dostać po PL szczególnie - Czarni Jeźdźcy. Widziałem że można ich kupić na Amazonie, ale wolę kupić w PL sklepie - nie wiem czy taniej ale mniej problemów.
Awatar użytkownika
Szewa
Posty: 867
Rejestracja: 10 sie 2016, 12:33
Has thanked: 353 times
Been thanked: 501 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Szewa »

gajus21 pisze: 05 sty 2021, 11:50
Alcarin pisze: 05 sty 2021, 11:04

Sam wersję angielską odrzucam na wstępie, więc tematem tejże nie interesuje/interesowałem się wcale. Sprawdziłem jak z polską wersją, 8/15 dużych dodatków można aktualnie kupić bez problemu, przy sprawdzaniu małych dałem sobie spokój przy 2 cyklu - nie ma już prawie wcale (dalej nie sprawdzałem).
Pytanie czy takie skakanie po dodatkach ma sens?
Właśnie chodzi mi o te których nie można dostać po PL szczególnie - Czarni Jeźdźcy. Widziałem że można ich kupić na Amazonie, ale wolę kupić w PL sklepie - nie wiem czy taniej ale mniej problemów.
Czarnych jeźdzców pl już w sklepach nie znajdziesz. Dodruku nie będzie.
Jedynie z drugiej ręki, ale licz się z cenami 2-3x tyle co angielska wersja.
Top10:
1. A Song of Ice & Fire 2. Wojna o pierścień 3. Dominant Species 4. Brass: Birmingham 5. A Game of Thrones 2ed 6.Pax Renaissance 2ed 7. Tyrants of the Underdark 8. Zombicide:2nd 9. Empires: Age of Discovery
Honorowa: Lotr LCG
gajus21
Posty: 57
Rejestracja: 02 lut 2018, 09:35
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: gajus21 »

Szewa pisze: 05 sty 2021, 12:34

Czarnych jeźdzców pl już w sklepach nie znajdziesz. Dodruku nie będzie.
Jedynie z drugiej ręki, ale licz się z cenami 2-3x tyle co angielska wersja.
Wiem i właśnie dlatego chcę kupić po ang. Ale nie mogę tego znaleźć w polskich sklepach więc jak nigdzie ang wersji nie znajdę to zostanie mi sprowadzać to z zagranicy.
Tony23
Posty: 421
Rejestracja: 03 paź 2014, 18:43
Been thanked: 5 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Tony23 »

Wracając jeszcze do tematu co kupić, to ja pomimo posiadania duuuzo dodatków to jestem na etapie ogrywania 1 dodatku z cyklu Dwarrowdelf i .... Żałuję że tak dużo spędziłem czasu z Mroczna Puszczą.
Bralbym w ciemno Khazad Dum, świetne 3 scenariusze i próbowałbym na rynku wtórnym kupić cały cykl.

Jedynie przydało by się chyba posiadać takze Powrót do Mrocznej Puszczy ze względu na Daina, który początkowo mega fajnie boostuje krasnoludzie talie.
nienazwany
Posty: 70
Rejestracja: 07 kwie 2020, 18:34
Has thanked: 39 times
Been thanked: 12 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: nienazwany »

Ayaram pisze: 02 sty 2021, 19:54 Prawda. 3 scenariusze z tego cyklu znalazły by się w moim top 5 najgorszych przygód i widać w nich do bólu, że twórcy dopiero zaczynali się bawić w lcgi. A 2 z nich to także jedne z 3 scenariuszy, których w ogóle nigdy nie wyciągam z pudełka przy graniu solo.
A jak w takim razie wygląda Twoje top 5? Co szczególnie polecasz? :)
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1650
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 231 times
Been thanked: 730 times

Re: Władca Pierścieni: Gra Karciana LCG (Nate French)

Post autor: Ayaram »

nienazwany pisze: 06 sty 2021, 11:05
Ayaram pisze: 02 sty 2021, 19:54 Prawda. 3 scenariusze z tego cyklu znalazły by się w moim top 5 najgorszych przygód i widać w nich do bólu, że twórcy dopiero zaczynali się bawić w lcgi. A 2 z nich to także jedne z 3 scenariuszy, których w ogóle nigdy nie wyciągam z pudełka przy graniu solo.
A jak w takim razie wygląda Twoje top 5? Co szczególnie polecasz? :)
Ojjj mi to ciężko akurat mówić, bo sam wszystkiego nie mam ;) Mam tylko pierwsze 4 cykle + Wszystkie sagi, to jak miałbym robić jakiś ranking pod kątem scenariuszy z tego co znam to bym powiedział, że chyba:

1. Cykl przeciwko cieniowi
2. Saga WP
3. Cykl Twórcy pierścienia
4. Saga Hobbita
5. Khazad-dum
6. Cykl Mrocznej Puszczy
ODPOWIEDZ