Strona 3 z 50

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 07 sty 2016, 21:06
autor: donPedro
1. A np. takie Wits & Wagers nie dałoby się wydać po polsku drogi Rebelu? :)
2. Albo jeszcze lepiej - Time's Up! Title Recall!- IMO najlepsza wersja? Zamiast "odświeżać" stare wersje lepiej wydać nową :)

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 10 sty 2016, 11:32
autor: warlock
Być może moja recenzja zachęci kogoś do dodania TROYES do swojej wishlisty ;). Jeśli zgadzacie się (lub nie) z moją opinią, skomentujcie na blogu! :)

http://kawanaplansze.blogspot.com/2016/ ... ez-k6.html

REBELu - wielki szacunek za "wskrzeszenie" tak zacnej gry!

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 10 sty 2016, 12:53
autor: jax
Wow, świetna recenzja.
Prawie nigdy nie czytam zasad prezentowanych w recenzjach (nuda), ale tu przeczytałem z najwyższym zainteresowaniem :)
Dobrze przedstawione plusy i minusy i 'feeling' rozgrywki. Widać, że recenzent wczuwa się w oczekiwania czytającego, który chce wiedzieć czego tak naprawdę spodziewać się od gry.
Powyższe zalety przypisuję dobremu i wciągającemu stylowi recenzji i empatii piszącego :)

[tym niemniej wiem już, że Troyes jest zdecydowanie nie dla mnie i będę mógł z czystym sumieniem odmawiać rozgrywki ;) ; dotąd zawsze była jakaś wątpliwość 'a może jednak by mi się spodobało?')

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 13 sty 2016, 15:13
autor: louiscyphre
REBEL.pl pisze:
bazik pisze:im bardziej szukam tym mniej widze kiedy dodatek do space alerta :p
Nie ma go w zapowiedziach i planach na 2016 rok.
Mam nadzieję, że w ogóle się pojawi po polsku, tak samo jak Galaxy Trucker: Another Big Expansion.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 13 sty 2016, 15:58
autor: Don Simon
A Keyflower nie wydacie?

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 14 sty 2016, 12:49
autor: REBEL.pl
-------------------------------------
NOWE ZAPOWIEDZI NA 2016 ROK
-------------------------------------

Szeregowy Pingwin
Obrazek

Bardzo prosta w swoich zasadach gra karciana z paroma ciekawymi rozwiązaniami. Zaczynamy z 18 kartami we własnej talii posiłków i na początku dobieramy 4 z nich. Następnie w każdej rundzie dwie dowolne karty przekazujemy po jednej naszym sąsiadom, otrzymując od nich także po jednej karcie.
Potem wykładamy 1 kartę na stół. Wykładane karty pracują nam nad kontrolą danego obszaru do którego nalezy wyłożona karta. Po 8 rundach gracze którzy mają najwięcej punktów kontroli w danym obszarze dostają tyle punktów ile kart tego obszaru zostało im na ręku, a jeśli nie mają kontroli nad danym obszarem to otrzymują tyle punktów ile pokazuje najsłabsza karta należąca do tego obszaru.

Brzmi skomplikowanie? Wcale takie nie jest, a jakie wredne ;)

Sugerowana cena detaliczna: 59,95 zł
Szacowana data premiery: marzec 2016

Więcej o produkcie na stronie wydawnictwa.
Instrukcja do pobrania.

-------------------------------------
ODPOWIEDZI:
-------------------------------------
Cierń pisze:Pytanie co do dodruku Cywilizacji - na stronie w opisie widnieje początek stycznia, w temacie o grze, jest informacja, że dodruk będzie miał polską książeczkę w środku, która to będzie gotowa w drugiej połowie stycznia. Która wersja jest prawdziwa?
Dokładnie będzie to 5 tydzień tego roku, czyli koniec stycznia / początek lutego. Spodziewamy się ją mieć w magazynie na początku lutego.
TTR_1983 pisze:Swego czasu Rebel wspominał, że może zdecyduje się wydać Fresco od QG. Temat aktualny, czy nie bardzo?
W lutym podczas targów w Norymberdze mamy spotkanie z Queen Games na temat planów na ten rok. Dopiero wtedy rozważymy co i kiedy będziemy wydawać, ale Queen Games w tym roku niezwykle ciekawe rzeczy pokazuje w kuluarach, pytanie czy wszystkie z nich zostaną wydane w tym, czy następnym roku. Fresco w chwili obecnej schodzi na dalszy plan.
Dzika Mrówka pisze:Pytanie do REBELA: czy jest szansa w najbliszej przyszłości na Timeline Challenge?
Mamy go w planach do rozważenia, ale na chwilę obecną stosunek ceny do zawartości jest nieco zbyt niekorzystny jak na polskie realia. Jeśli coś się zmieni w tej materii to na pewno znajdzie się w zapowiedziach.
Don Simon pisze:A Keyflower nie wydacie?
Nie mamy jej w planach.
norkbes pisze:
REBEL.pl pisze:
norkbes pisze:W zapowiedziach brakuje mi info o Królestwie w budowie i dodadatkach nomadzi i rozdroża. Czy ciągle jest to w planach czy może plany się zmieniły?
W planach i zapowiedziach byli Nomadzi na rok 2016, Rozdroża nie były zapowiadane. Dokładniejsze dane będą znane pod koniec lutego, gdy Queen Games ustali kolejki swoich dodruków.
Moje pytanie wynikało z informacji zamieszczonych na BGG - zarówno w przypadku Nomadów jak i Rozdroży jest podany rok wydania przez Rebel (tj. 2016).
W 2016 roku przygotowujemy Mistrzostwa Polski w Królestwo w Budowie oraz dodatek Nomadzi. W tym roku to na chwilę obecną wszystko z danej serii, sytuacja może się oczywiście zmienić.
donPedro pisze:1. A np. takie Wits & Wagers nie dałoby się wydać po polsku drogi Rebelu? :)
2. Albo jeszcze lepiej - Time's Up! Title Recall!- IMO najlepsza wersja? Zamiast "odświeżać" stare wersje lepiej wydać nową :)
1. Nie planujemy w chwili obecnej wydania tej gry. 2. Time's Up - nie wiadomo jeszcze jaki kształt będzie miała seria w nowej odsłonie i jakie będziemy mieli możliwości.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 14 sty 2016, 13:52
autor: Munchhausen
Przydałyby się mistrzostwa w Seasons, ale to marzenie świętej głowy :)

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 14 sty 2016, 14:31
autor: kudlacz135
Jestem za mistrzostwami :) Byłoby już nas dwóch, czyli spokojnie można by ogłosić mistrza ;p

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 14 sty 2016, 17:44
autor: ko2a
Munchhausen pisze:Przydałyby się mistrzostwa w Seasons, ale to marzenie świętej głowy :)
Świetna sprawa!

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 14 sty 2016, 17:51
autor: tomb
Munchhausen pisze:Przydałyby się mistrzostwa w Seasons, ale to marzenie świętej głowy :)
Ho, ho, skromnością to ten post nie grzeszy.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 14 sty 2016, 18:02
autor: Munchhausen
tomb pisze:
Munchhausen pisze:Przydałyby się mistrzostwa w Seasons, ale to marzenie świętej głowy :)
Ho, ho, skromnością to ten post nie grzeszy.
Oj tam. Po prostu założyłem, że potrzeba do tego cudu, więc przydałby się jakiś święty.

Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 14 sty 2016, 19:32
autor: sirafin
louiscyphre pisze:
REBEL.pl pisze:
bazik pisze:im bardziej szukam tym mniej widze kiedy dodatek do space alerta :p
Nie ma go w zapowiedziach i planach na 2016 rok.
Mam nadzieję, że w ogóle się pojawi po polsku, tak samo jak Galaxy Trucker: Another Big Expansion.
Też liczę, że kiedyś trafi na wydawniczy radar. Polski Space Alert dostałem na urodziny w zeszłym roku i mega pozytywnie mnie ten tytuł zaskoczył.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 15 sty 2016, 10:06
autor: bubu
REBEL.pl pisze: 2. Time's Up - nie wiadomo jeszcze jaki kształt będzie miała seria w nowej odsłonie i jakie będziemy mieli możliwości.
Miejmy nadzieję, że nowa odsłona nie będzie polegała na tym, że zamienicie znowu żółty z niebieskim.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 15 sty 2016, 15:20
autor: REBEL.pl
-------------------------------------
NOWA ZAPOWIEDŹ NA 2016 ROK
-------------------------------------

Quadropolis
Obrazek

W Quadropolis wcielisz się w burmistrza nowoczesnego miasta: ustalisz jego strategię rozwoju w oparciu o potrzeby mieszkańców i spróbujesz pokonać konkurencję, zlecając architektom konstrukcję różnych budynków. Budynki zapewniają punkty zwycięstwa. Łączą się w grupy, które działają w odmienny sposób; grupy te można również łączyć, aby ich efekty były jeszcze lepsze.

Budynki mieszkalne są sercem Twego miasta, wielu obywateli będzie do niego przybywać, by tam zamieszkać. Musisz także budować Sklepy, aby mieszkańcy mieli gdzie spełniać swoje zakupowe zachcianki. A żeby mieli co kupować, potrzebne są Porty, do których dostarczane są towary. Budynki służb publicznych spełnią potrzebę bezpieczeństwa obywateli Twojego miasta. Oczywiście wszystkie te budynki będą wymagały prądu, aby właściwie funkcjonować, dlatego w Twoim mieście nie może zabraknąć Fabryk, aby go dostarczały. Jednak bądź ostrożny: zbyt duża liczba Fabryk zakryje błękitne niebo smolistym smogiem zanieczyszczeń, a w efekcie na koniec gry otrzymasz ujemne punkty... chyba że uda Ci się przeznaczyć pewne obszary na Parki i zapewnić mieszkańcom świeże powietrze.

"Z uwagi na bardzo prostą mechanikę Qadropolis to gra dla każdego" - mówi François Gandon, autor gry - "Ideą przyświecającą powstawaniu gry było połączenie wymiaru strategicznego - długoterminowej rozbudowy miasta - z warstwą taktyczną, czyli problemami, z którymi na co dzień spotyka się burmistrz miasta. W rezultacie gracze co turę muszą podejmować ważne decyzje, aby sprostać swym zadaniom".

Wiedza, jakie budynki musisz wznieść z swoim mieście, to jedna rzecz. Jednak wybudowanie ich we właściwym miejscu to kolejne wyzwanie. Twoje miasto jest podzielone na cztery dzielnice, a każda z nich zapewnia miejsce tylko dla czterech budynków - nie więcej. Podczas gdy budynki mieszkalne można na siebie nakładać w obrębie jednej dzielnicy, zaoszczędzając miejsce, to pozostałe działają już w odmienny sposób. Porty oraz sklepy zapewniają więcej punktów, gdy zostaną wybudowane w sąsiedztwie fabryk. Parki wyraźnie zwiększają Twoją liczbę punktów, jeśli otaczają je budynki mieszkalne. Każda dzielnica musi także zawierać budynek służb publicznych. Jako burmistrz będziesz więc wraz z upływem czasu borykał się z coraz większym problemem z brakiem miejsca na rozwój miasta.

Wraz z wariantem zaawansowanym pod Twoją kontrolą znajdzie się większe miasto składające się z 5 dzielnic oraz nowe rodzaje budynków w postaci Pomników oraz Biurowców. Biurowce zapewniają więcej punktów, jeśli buduje się je jeden na drugim, tworząc kolejne kondygnacje centrum biznesowego, a pomniki zapewniają punkty dodatkowe, o ile nie wybudujesz ich przy fabrykach, za co otrzymasz ujemne punkty!

Koniec końców, to jednak Ty zdecydujesz, jak będzie wyglądać Twoje miasto. Zajmie to trochę czasu i wysiłku, ale nawet Rzymu nie wybudowano w jeden dzień!

Sugerowana cena detaliczna: 199,95 zł
Szacowana data premiery: maj 2016 roku

Więcej o produkcie na stronie wydawnictwa.
Instrukcja do pobrania.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 15 sty 2016, 16:38
autor: Furan
I to jest baaaardzo fajna informacja! Recka Tomcia V. wkopała mi to to na łyszlistę.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 15 sty 2016, 16:51
autor: Moniczka.s
Wierzyłam długo w Five tribes, w Quadropolis już nie uwierzę.

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 15 sty 2016, 18:09
autor: REBEL.pl
Moniczka.s pisze:Wierzyłam długo w Five tribes, w Quadropolis już nie uwierzę.
Tak, to był nasz błąd: decyzja o publikacji informacji o wydaniu Five Tribes po poznaniu ceny, a bez znajomości pozostałych warunków (minimalny nakład, obostrzenia dotyczące nazwy, etc.). Przepraszamy za wycofanie tej gry z planów, tym razem przygotowaliśmy się znacznie lepiej.
Kod EAN dla edycji Quadropolis z polską i czeską instrukcją to: 824968785010, numer SKU to: 851101

Tył pudełka (kliknięcie powiększy obraz):
Obrazek

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 16 sty 2016, 00:10
autor: reguuu
Akurat wczoraj szukałam informacji o angielskim wydaniu a tu się okazuje, że polskie tuż tuż. Świetna wiadomość!

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 16 sty 2016, 08:26
autor: karawanken
Bardzo dobra wiadomość. Akurat niedawno zobaczyłem grę i od razu zachciałem polskiego wydania. Dzieki Rebel :)

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 16 sty 2016, 10:59
autor: Curiosity
Nic tylko euro albo imprezówki. A może wydalibyście jakiegoś klimatycznego ameritrasha? :)

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 16 sty 2016, 11:19
autor: Tony23
Rebelu kiedy SHadow of the Rift będzie sprzedawany z polską instrukcją ?

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 19 sty 2016, 15:48
autor: ChlastBatem
Czy Rebel planuje wydać Timeline: Star Wars albo inne części z serii Timeline/Cardline?

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 19 sty 2016, 16:26
autor: idzi
na Gramy mówili że maja w planach Timeline: Star Wars

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 19 sty 2016, 16:28
autor: Tycjan
ChlastBatem pisze:Czy Rebel planuje wydać Timeline: Star Wars albo inne części z serii Timeline/Cardline?
Szczegóły planów znajdziesz tu http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... 36#p736736 oraz Premiery.ZP: http://premiery.znadplanszy.pl/index.ph ... og;1;REBEL

Re: Rebel - plany wydawnicze na 2016 rok

: 20 sty 2016, 07:39
autor: Banan2
Curiosity pisze:Nic tylko euro albo imprezówki. A może wydalibyście jakiegoś klimatycznego ameritrasha? :)
O tak, tak :)
Wydaliście kiedyś Claustrophobię i potem zapadła cisza. Raz na jakiś czas moglibyście wydać jakiegoś dobrego ameritrasha :)

Co z instrukcją PL do najnowszego dodatku do Eclipse? Składa się?
Pozdrawiam