Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
khuba
Posty: 998
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 309 times
Been thanked: 278 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: khuba »

Curiosity pisze: 26 maja 2022, 14:23
litk pisze: 26 maja 2022, 14:21 A powiedzcie jak dokładnie kształtują się koszty zakupu w tym sklepie Chip Theory Games, to jest w Europie? Duże są koszty transportu? Jakieś Vaty, cła? Długo trzeba czekać?
Europejski sklep sprzedaje w cenie brutto. Cło na planszówki to 0%. Wysyłka niezależnie od ilości to 20 euro.
Wysyłka ostatnio wzrosła i wynosi 25 EUR.
Link do sklepu:
https://chiptheorygames.com/store-intl/'


Co do czasu oczekiwania - zależnie od dostępności, ale poczekasz minimum tydzień
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2443
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 533 times
Been thanked: 460 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Jiloo »

khuba pisze: 26 maja 2022, 14:26
Curiosity pisze: 26 maja 2022, 14:23 (...) Wysyłka niezależnie od ilości to 20 euro.
Wysyłka ostatnio wzrosła i wynosi 25 EUR.
Przy mniejszych zamówieniach wysyłka jest tańsza. Np. wysłanie samej neoprenowej maty to koszt €6, dwa małe dodatki – €16.
Ale tak jak wspomniane – nigdy nie przekracza €25.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 426
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 197 times
Been thanked: 558 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: qreqorek »

kokosowy14 pisze: 26 maja 2022, 09:46 Cześć,

Mam od zbiórki TMB i ogólnie bardzo mi się podoba i teraz chce kupić wszystko co tylko się da do tej gry ale nie o tym. Chciałem was spytać w jaki sposób najbardziej lubicie grać w ten tytuł a mianowicie:

1. Przy grze solo wolicie grać true solo jednym gearlockiem czy na dwóch albo może i więcej? (...)

2. Gdy ogrywacie nowego Tyrana patrzycie przed przygodą na jego umiejętności na odwrocie karty czy czytacie tylko opis fabularny? (...)
Ja grywam wszystkie typy rozgrywek (ponad 40 gier na koncie). Ostatni zagrałem kampanię i... nie chcę już grać inaczej :) Oczywiście zagram nie raz: a to z racji wolnego wieczoru rozłożę solo, czy też znajomi chcą aby im pokazać, wtedy w kilka osób. Na 4 osoby gra jest jakby za łatwa (z praktyki i opinii innych), wtedy stosuję utrudniacz, wszystkie Kolejki Bitewne mnożę przez 120%.

Jeśli chodzi o Tyrana to na początku zabawy z TMB nie sprawdzałem co oni robią, ale teraz już po prostu pamiętam. Na szczęście mając wszystkie dodatki nie ograłem jeszcze wszystkich Tyranów, więc sporo odkrywania przede mną. Za to nieświadomie wskoczyłem już na taki poziom, że wiem iż jeśli są Bagienni, to będzie Break i Poison, i wtedy inaczej buduję postacie, dzięki czemu nawet finalna bitwa z Tyranem mającym dwa Golemy u boku jest możliwa do wygrania.
ckbucu
Posty: 369
Rejestracja: 20 mar 2017, 20:56
Has thanked: 415 times
Been thanked: 570 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: ckbucu »

Ceny podstawek wzrosną od 1 czerwca. I to znacznie - podstawki to juz będzie koszt 149EUR. W zamian, przesyłka zakupów powyżej 200EUR będzie darmowa (przez jakiś czas).
gogovsky
Posty: 2252
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 468 times
Been thanked: 516 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: gogovsky »

Poważnie ta gra i tak była tragicznie droga i mówię to ja koleś z seasonem 1 i 2 Batmana czy all on edge dawnfall.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2443
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 533 times
Been thanked: 460 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Jiloo »

gogovsky pisze: 26 maja 2022, 17:18 Poważnie ta gra i tak była tragicznie droga i mówię to ja koleś z seasonem 1 i 2 Batmana czy all on edge dawnfall.
Powody takich a nie innych cen gier CTG są znane, wiec nie będę się powtarzać, ale odniosę się do samego wzrostu cen.

Nie wiem czy zauważyłeś co dzieje się na rynku wspieraczkowym. Wiele dużych i drogich gier dostaje updaty cen kiedy trafiają do normalnej sprzedaży. Koszty produkcji i transportu tak wzrosły, że wydawcy zaczynaja to odczuwać.
I tak dla przykładu. Middara, duży pakiet na ostatniej zbiórce kosztował $270 obecnie można to samo zamówić ma stronie wydawcy za $400. Frosthaven – twórca już zapowiedział ze cena sklepowa będzie większa niż zapowiadał. Miało być $160 będzie $250.
Tu głównie chodzi o KS które się fundowaly rok-dwa temu. Nowe kampanie już mają wyśrubowane ceny.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1686
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 281 times
Been thanked: 884 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: XLR8 »

TMB to genialnie wydana gra, która jest bardzo dobra w swojej kategorii. Jednak jest to kategoria gier lifestyleowych, której nie lubię czyli gry, w które więcej się gra poza partiami niż gdy lądują na stole. Sama rozgrywka to tak naprawdę tylko uruchomienie symulatora, a cały myk polega na wymyślaniu buildów dla postaci i konfiguracji naszego party. Grało mi się jednak bardzo dobrze. Jednak system walki, który na papierze wydawał się być bardzo głeboki i strategiczny, w rzeczywistości okazał się być bardzo losowym symulatorem buildów.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2022, 13:29 przez XLR8, łącznie zmieniany 1 raz.
khuba
Posty: 998
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 309 times
Been thanked: 278 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: khuba »

Info dla posiadaczy Automaton of Shale: karta tłumacząca jak grać została omyłkowo umieszczona na ostatniej stronie zamiast na pierwszej - należy ją wyciągnąć i przeczytać przed rozpoczęciem gry.
Pełna treść ogłoszenia:
Spoiler:
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1121
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 873 times
Been thanked: 635 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

XLR8 pisze: 16 cze 2022, 10:33 TMB to genialnie wydana gra, która jest bardzo dobra w swojej kategorii. Jednak jest to kategoria, której nie lubię czyli gry, w które więcej się gra poza partiami niż gdy lądują na stole. Sama rozgrywka to tak naprawdę tylko uruchomienie symulatora, a cały myk polega na wymyślaniu buildów dla postaci i konfiguracji naszego party. Grało mi się jednak bardzo dobrze. Jednak cenegictem walki, który na papierze wydawał się być bardzo głeboki i strategiczny, a w rzeczywistości okazał się być bardzo losowym symulatorem buildów.
Niestety prawie nic tego nie zrozumiałem, a chciałbym. Mógłbyś wyjaśnić, co rozumiesz pisząc o tym, że "więcej się gra poza partiami niż gdy lądują na stole", czym jest "cenegict walki" oraz dlaczego gra jest bardzo losowym symulatorem buildów, a nie właśnie głęboka i strategiczna?
Probe9
Posty: 2458
Rejestracja: 24 sie 2018, 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 154 times
Been thanked: 649 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Probe9 »

bajbaj pisze: 16 cze 2022, 11:52 Niestety prawie nic tego nie zrozumiałem, a chciałbym. Mógłbyś wyjaśnić, co rozumiesz pisząc o tym, że "więcej się gra poza partiami niż gdy lądują na stole", czym jest "cenegict walki" oraz dlaczego gra jest bardzo losowym symulatorem buildów, a nie właśnie głęboka i strategiczna?
W skrócie - to nie jest jego typ gry. Spodziewał się Projektu Gai a dostał genialne, ale jednak zupełnie inne doświadczenie :)
Rabaty: Rebel = 10%, 3trolle = 7%, planszomania = 10%, planszostrefa = 11%.

Moje gry
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1121
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 873 times
Been thanked: 635 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

Probe9 pisze: 16 cze 2022, 12:05
bajbaj pisze: 16 cze 2022, 11:52 Niestety prawie nic tego nie zrozumiałem, a chciałbym. Mógłbyś wyjaśnić, co rozumiesz pisząc o tym, że "więcej się gra poza partiami niż gdy lądują na stole", czym jest "cenegict walki" oraz dlaczego gra jest bardzo losowym symulatorem buildów, a nie właśnie głęboka i strategiczna?
W skrócie - to nie jest jego typ gry. Spodziewał się Projektu Gai a dostał genialne, ale jednak zupełnie inne doświadczenie :)
I uśmiech pojawił się na mojej twarzy😄. Niemniej, chciałbym zrozumieć cytowaną opinię. Dziś z synem wybieramy się pierwszy raz na Kollossum i rozkminiamy właśnie jak się budować, by sobie finalnie z nim poradzić. A jest fajnie, bo nie można go targetowac, póki są jego sprzymierzeńcy na polu bitwy. Kollossum ma umiejętność sterowania naszymi synapsami i sprawiania, że atakujemy siebie nawzajem. Możemy też wybierać, ilu z nas rozpoczyna bitwę na polu walki, a ilu dołącza później. Na razie kluczem wydaje się nam strategia oparta o znaczenie terminu targeting, czyli korzystanie ze skili typu 'any baddie' i kilka twistów związanych z tym, czy zaczynać w pojedynkę, nie narażając się na mindfuck, czy też w grupie, ustalanie na etapie budowania postaci, kto ma być najsilniejszy i ile ma mieć kości ataku, o których nie chcę szczegółowo pisać (a) by nie spojlerowac i (b) bo to nieprzetestowane, więc może to tylko moje rojenia😄 Do tego ten build pod tyrana, ma też być doraźnie użyteczny podczas spotkań...Dla mnie to głęboko strategiczne, ale cóż, najpewniej różnie rozumiemy strategię.
Dhel
Posty: 706
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 476 times
Been thanked: 395 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

khuba pisze: 16 cze 2022, 11:23 Info dla posiadaczy Automaton of Shale: karta tłumacząca jak grać została omyłkowo umieszczona na ostatniej stronie zamiast na pierwszej - należy ją wyciągnąć i przeczytać przed rozpoczęciem gry.
Pełna treść ogłoszenia:
Spoiler:
Dzięki!, otrzymałem info, że mają zaraz wysyłać to przyda się ta informacja by czytać jak oryginały bajek japońskich :D
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 426
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 197 times
Been thanked: 558 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: qreqorek »

bajbaj pisze: 16 cze 2022, 12:14 ...Dla mnie to głęboko strategiczne, ale cóż, najpewniej różnie rozumiemy strategię.
Najpierw wywiad, zapoznanie się z wrogiem. Dobranie strategii i budowa postaci pod cel finałowy. A w międzyczasie taktyka na planszy dostosowana do wymogów spotkań.
Moim zdaniem po prostu rozumiesz grę i potrafisz się bawić :)
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1686
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 281 times
Been thanked: 884 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: XLR8 »

Spoiler:
Naturalnie chodzi mi o kategorię gier gdzie więcej czasu myślisz o grze pomiędzy partiami niż w ich trakcie. Przecież wyjaśniłem, że chodzi o układanie sobie odpowiedniego party pod danego bossa i wymyślanie buildów jak go będzie najlepiej pokonać. Dla mnie, przy obecnych warunkach życiowych toą niestety odpada, bo nie mam stałego partnera żeby grać tylko w TMB, a z resztą nie spodobało mi się aż na tyle, żeby poświęcić resztę gier z kolekcji dla niej. Niemniej jest to bardzo solidny design i z obłędnymi komponentami.
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1121
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 873 times
Been thanked: 635 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: bajbaj »

XLR8 pisze: 16 cze 2022, 13:33
Spoiler:
Naturalnie chodzi mi o kategorię gier gdzie więcej czasu myślisz o grze pomiędzy partiami niż w ich trakcie. Przecież wyjaśniłem, że chodzi o układanie sobie odpowiedniego party pod danego bossa i wymyślanie buildów jak go będzie najlepiej pokonać. Dla mnie, przy obecnych warunkach życiowych toą niestety odpada, bo nie mam stałego partnera żeby grać tylko w TMB, a z resztą nie spodobało mi się aż na tyle, żeby poświęcić resztę gier z kolekcji dla niej. Niemniej jest to bardzo solidny design i z obłędnymi komponentami.
Ok, już trochę wiem. Gdybyś miał kolejnym razem okazję zagrać, to proponuję właśnie nie wybierać ekipy pod bossa, ale dobrać ja losowo albo na zasadzie tank + wsparcie. Wtedy zaoszczędzicie dużo czasu, a i gra może być jeszcze ciekawsza.

Na pewno w przypadku TMB, ze względu na dużą ilość mikrozasad, szczególnie umiejętności postaci i złoli, doświadczenie i znajomość gry, może odwrócić proporcje, o których pisałeś. U nas to obecnie jakieś 30 minut przygotowywania vs. 2-2,5h gry właściwej.
Awatar użytkownika
Tyrek
Posty: 666
Rejestracja: 10 gru 2011, 13:47
Lokalizacja: Lubin
Has thanked: 72 times
Been thanked: 152 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Tyrek »

Projekty CTG charakteryzują się tym, że to nie są jednostrzałowce. To jest to, o czym wspomniał bajbaj - gra zyskuje z poznaniem, bo jest wbrew pozorom bardzo złożona. To wymaga oczywiście czasu i chęci grania w takie tytułu w troszkę większej częstotliwości niż typowe gry euro czy ameri. Trudno się też ocenia takie projekty po jednej/dwóch partiach - bo z czasem nasze podejście może mocno ewoluować.

Do tej pory w TMB grałem zawsze na żywioł - bez planowania wcześniej. Oczywiście jak już znałem końcowego Bossa z poprzednich rozgrywek to mimowolnie dopasowywałem rozwój bohatera pod to co mnie czeka, ale w żadnym wypadku nie zaprzątałem sobie tym głowy przed grą. Tutaj nie ma budowania czegoś wcześniej, jak np. w karciankach TCG czy LCG (deck), co wymaga sporego zaangażowania czasowego pomiędzy grami. Gra na żywioł sprawia mi bardzo dużo przyjemności :mrgreen: . To w końcu przeżywanie przygody naszego małego, odważnego Gearlocka... a nie optymalizacja za wszelką cenę ;-)
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3370
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1046 times
Been thanked: 2039 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Ardel12 »

Dwa pytanka ode mnie:
1. Ile czeka się na nagrodę rozwiązanie nieistniejącej zagadki od TMB?
2. Ograł już ktoś The Automaton of Shale? Zastanawiam się nad wzięciem, ale jest mało opinii, a na dodatek są rozbieżne. Wygląda trochę jak przerost formy nad treścią, przy 65$ + VAT.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8771
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2685 times
Been thanked: 2362 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

Ardel12 pisze: 23 lip 2022, 07:41 Wygląda trochę jak przerost formy nad treścią, przy 65$ + VAT.
Bo tak jest, dokładnie tak jak cała gra 8) To JEST przerost formy nad treścią, ale wchodząc w to uniwersum tak jakby się na to zgodziłeś, więc kupuj i nie marudź. 8)
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2443
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 533 times
Been thanked: 460 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Jiloo »

Curiosity pisze: 23 lip 2022, 08:36 Bo tak jest, dokładnie tak jak cała gra 8) To JEST przerost formy nad treścią
Dokładnie to samo miałem napisać :mrgreen:
Dodając do tego fakt, że The Automaton of Shale zrodził się jako prima aprilisowy żart, który postanowili zrealizować to mamy pełny obraz przerostu.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11079
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3382 times
Been thanked: 3278 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: japanczyk »

Jiloo pisze: 23 lip 2022, 09:05 Dodając do tego fakt, że The Automaton of Shale zrodził się jako prima aprilisowy żart, który postanowili zrealizować to mamy pełny obraz przerostu.
Skad taki pomysł? To zostało ogłoszone 1 kwietnia, ale nigdy nie było żartem primaaprilisowym

Ale tak sama książka to przerost formy nad treścią - ja jestem zwyczajnie zawiedziony, bo widzialem książki ktore duzo lepiej wykorzystuja popouty czy jak to się nazywa

A same karty I zetony - no spoko, nic porywającego, kolejny dodatek
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2443
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 533 times
Been thanked: 460 times
Kontakt:

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Jiloo »

japanczyk pisze: 23 lip 2022, 09:10 Skad taki pomysł? To zostało ogłoszone 1 kwietnia, ale nigdy nie było żartem primaaprilisowym
Jestem przekonany, że gdzieś oglądałem wideo z Joshem opowiadającym o tym, że to się zrodziło jako żart na prima aprilis.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3370
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1046 times
Been thanked: 2039 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Ardel12 »

Curiosity pisze: 23 lip 2022, 08:36
Ardel12 pisze: 23 lip 2022, 07:41 Wygląda trochę jak przerost formy nad treścią, przy 65$ + VAT.
Bo tak jest, dokładnie tak jak cała gra 8) To JEST przerost formy nad treścią, ale wchodząc w to uniwersum tak jakby się na to zgodziłeś, więc kupuj i nie marudź. 8)
Ja zawsze patrzę na ilość gameplayu/świeżości jaki wnosi dany dodatek vs cena i tutaj wiele ich gier oraz rozwinięć jak najbardziej ma to na minimum dobrym poziomie. Choćby nowa postać jak dochodzi to ile frajdy daje z ogrywania z innymi postaciami i walką z już rozegranymi tyrantami. Tutaj po prostu tego nie czuję, bo jest to jeszcze skryte za fasadą tajemnicy, więc jakby ktoś w spolerze wrzucił czego się spodziewać i jak to się przekłada na inne dodatki to byłbym wdzięczny :)
khuba
Posty: 998
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 309 times
Been thanked: 278 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: khuba »

Generalnie kampania z Automaton to jest zabawa na 1 wieczór (oczywiście chipy/wydarzenia poszerzają pulę i nic nie stoi na przeszkodzie żeby powtarzać (lub używać elementów) w przyszłych rozgrywkach).
Natomiast ukryta w decku zagadka to była dla mnie 3 dniowa zabawa (srogo posiłkowałem się oficjalnym discordem) - i to zasadniczo wpłynęło na moją pozytywną ocenę zestawu.

Zagadkę polecam skończyć, nagrodą oprócz pewnych informacji (na temat czegoś* co się odblokuje gdy 500 ją rozwiąże) są:
Spoiler:
Aktualnie cały proces przeszło trochę ponad 200 osób

dodatkowe info:
- nie mam pojęcia czy nagrody się nie zmienią z czasem (próg 500 osób)
Spoiler:
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8771
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2685 times
Been thanked: 2362 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Curiosity »

3 Tyrant Cards (Adventure Setup, Tyrant Bio/Final Battle Rules)
8 Encounters (all encounters work in both group and solo play)
1 Tyrant Encounter
1 Epilogue Card
13 Exclusive Exclusive Loot Cards
3 Exclusive Trove Loot Cards
5 Baddie Chips
1 Tyrant Chip

Looty są naprawdę fajne, reszty nie przeglądałem za bardzo. Ale masz masę nagrań na youtube.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Dhel
Posty: 706
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 476 times
Been thanked: 395 times

Re: Too Many Bones (Josh J. Carlson, Adam Carlson)

Post autor: Dhel »

Ardel12 pisze: 23 lip 2022, 09:29
Curiosity pisze: 23 lip 2022, 08:36
Ardel12 pisze: 23 lip 2022, 07:41 Wygląda trochę jak przerost formy nad treścią, przy 65$ + VAT.
Bo tak jest, dokładnie tak jak cała gra 8) To JEST przerost formy nad treścią, ale wchodząc w to uniwersum tak jakby się na to zgodziłeś, więc kupuj i nie marudź. 8)
Ja zawsze patrzę na ilość gameplayu/świeżości jaki wnosi dany dodatek vs cena i tutaj wiele ich gier oraz rozwinięć jak najbardziej ma to na minimum dobrym poziomie. Choćby nowa postać jak dochodzi to ile frajdy daje z ogrywania z innymi postaciami i walką z już rozegranymi tyrantami. Tutaj po prostu tego nie czuję, bo jest to jeszcze skryte za fasadą tajemnicy, więc jakby ktoś w spolerze wrzucił czego się spodziewać i jak to się przekłada na inne dodatki to byłbym wdzięczny :)
Krótko, przy obecnym kursie odradzam, kupowałem jak było normalnie i mimo wszystko nawet wtedy zbyt drogo, no ale ta gra karmi moje wewnętrzne dziecko.
To jest nowa przygoda, dość trudna, którą mozesz przechodzić wiele razy różnymi postaciami plus paru nowych złych i pare przedmiotów.

Jak dla mnie książka jest ślicznie wydana, no ale cena teraz za to wg mnie za duża.
ODPOWIEDZ