Strona 24 z 24

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lis 2022, 08:49
autor: MaciekK5454
Hardkor pisze: 25 lis 2022, 00:31 Z tego co widzę oba dodatki fabularne to tylko po 3 misję. Jak to wygląda w kwestii czasu gry? Myślałem, że to dwie duże kampanie, a 3 misje to brzmi bardzo krótko i nie wiem czy warto to brać. Mam podstawke + wszytkie małe talie. Chciałem dokupić kampanie + skrzynie (finalnie około 250 zł wyjdzie), ale jeśli dodatki te są do rozpykania w 1 lub 2 wieczory to szkoda kasy.
Akurat to, że każdy z dwóch wydanych w Polsce dodatków fabularnych zawiera tylko po trzy misje nie jest dużym problemem. Sama fabuła jest dość pretekstowa, natomiast misje w kampaniach fabularnych zawierają wybory i można je rozegrać na kilka sposobów. W Ruinach Thandaru mamy możliwość zmierzenia się łącznie z 8 hersztami, z których każdy posiada odmienną i dość ciekawą mechanikę. W Zaginionej Osadzie (nie grałem jeszcze) mamy kolejne 12 kart hersztów do zmierzenia się + 2 hersztów do rozegrania w trybie pozakampanijnym, z kolejnymi mechanikami. Z tej perspektywy mamy tu większą regrywalność niż np. w Aeon's End, a więc grze o podobnej filozofii rozgrywki.

Natomiast to co dla mnie przemawia na niekorzyść tych dodatków Hero Realms, to jest jakaś olbrzymia ilość przygotowań między potyczkami (przygotowywanie kart, bohaterów etc) a także duży downtime. W HR dobierasz karty na rękę i w zasadzie wiesz co masz z nimi zrobić, nie musisz na tym myśleć. Ale zanim dojdzie kolejka do Ciebie, to musisz przeczekać cykl: Herszt-Gracz1, Herszt-Gracz2, Herszt-Gracz3 w zależności od tego ilu graczy gra. A ponieważ gra się coraz bardziej komplikuje z postępem fabuły, kombosy są coraz bardziej wyrafinowane a obsługa hersztów coraz bardziej złożona, kolejka jednego gracza lub herszta może trwać nawet kilka minut, w czasie których w zasadzie tylko się czeka, bo i tak wiesz co masz robić patrząc na karty w ręce. Ale jeżeli komuś to nie przeszkadza, to pomysły na bossów są ciekawe i całkiem kreatywne.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 25 lis 2022, 09:45
autor: Hardkor
japanczyk pisze: 25 lis 2022, 01:36
Hardkor pisze: 25 lis 2022, 01:05 Szkoda tylko, że dowiedziałem się, że Talie bossów są tylko od 3 graczy, a ja gram tylko duo w tę grę.. (nie czytałem zasad przed kupnem)
A to bzdura jakas
Mozna spokojnie je wykorzystywac boss vs boss, albo wzmocnic sobie bohatera i grac player vs boss (co jest fajnym wyzwaniem)
No to tak boss vs boss w sumie dobry pomysł, a jak z boostem bohatera? Ktoś to testował i poleci?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 26 lis 2022, 08:47
autor: 7koliberek9
Jak z jakością kart po większej ilości partii? Trzeba koszulkować?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 26 lis 2022, 09:48
autor: Grzdyll
7koliberek9 pisze: 26 lis 2022, 08:47 Jak z jakością kart po większej ilości partii? Trzeba koszulkować?
To gra w której ciągle karty przekładasz, trzymasz w ręce, tasujesz. Jeśli coś w ogóle koszulkować to HR w pierwszej kolejności.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 26 lis 2022, 13:38
autor: Moonday
7koliberek9 pisze: 26 lis 2022, 08:47 Jak z jakością kart po większej ilości partii? Trzeba koszulkować?
Dodatkowo polecam wybrać grubsze koszulki bo z tych cienkich karty lubią wystawać i się niszczą.

Jakie dodatki do hero realms?

: 13 lut 2023, 20:48
autor: DeadricAxar
Podstawka hero realms bardzo mi się podoba dlatego chciałbym kupić dodatki do gry , niemniej jest ich serio dużo. Najlepsza odpowiedź to wszystkie no ale budżet mnie ogranicza , dlatego prosiłbym o sugestie które dodatki są must have.

Re: Jakie dodatki do hero realms?

: 13 lut 2023, 20:57
autor: Homer
To zależy co być chciał osiągnąć :P

Klasy. rasy - jeśli podoba ci się co masz, a chciałbyś wprowadzić asymetrię dla graczy
Lich/Smok - jakbyś chciał pograć pojedynki 1 vs all
Ruiny Thandaru - to by pograć sobie kooperacyjnie
Pozostałe to już raczej kosmetyka do powyższych

Re: Jakie dodatki do hero realms?

: 13 lut 2023, 22:23
autor: DeadricAxar
Kooperacja jest ciekawa? I na czym polega 1 vs all?

Re: Jakie dodatki do hero realms?

: 13 lut 2023, 23:52
autor: scraber
DeadricAxar pisze: 13 lut 2023, 22:23 Kooperacja jest ciekawa? I na czym polega 1 vs all?
Jeden z graczy wciela się w lisza/smoka i gra na pozostałych bohaterów. Taka walka z bossem, mocna talia i dużo hp

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 14 lut 2023, 00:01
autor: DeadricAxar
Dzięki za odpowiedź , wezmę to pod uwagę wybierając zakup. Niemniej wracając do głównego pytania , zakładając że bardziej zależy mi na rozszerzeniu podstawowej gry o ciekawe karty , na które rozszerzenia powinienem w szczególności patrzeć?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 14 lut 2023, 00:06
autor: Homer
Sam sobie powinieneś na to odpowiedzieć. Czy grasz sam czy z ludźmi, czy wolicie rywalizacje czy współpracę...

Co do kooperacji to dodatek ten wymaga i tak klas postaci, to od nich mógłbyś zacząć

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 14 lut 2023, 00:11
autor: DeadricAxar
Podstawka czyli gracz vs gracz/e , budowanie decku ze sklepu i nawalanie się na hp pomiędzy sobą , to miałem na myśli. ( rywalizacja )

Re: Jakie dodatki do hero realms?

: 14 lut 2023, 07:53
autor: MaciekK5454
scraber pisze: 13 lut 2023, 23:52
DeadricAxar pisze: 13 lut 2023, 22:23 Kooperacja jest ciekawa? I na czym polega 1 vs all?
Jeden z graczy wciela się w lisza/smoka i gra na pozostałych bohaterów. Taka walka z bossem, mocna talia i dużo hp
Dodam tylko, że w wariancie z Liszem lub Smokiem da się grać już w dwie osoby, ale tak naprawdę im więcej osób tym ciekawiej - na zasadzie, że kilka osób organizuje wyprawę np na smoka. Da się też grać Lisz vs Smok, ale z naszych rozgrywek wynika, że Lisz jest silniejszy od smoka.

Osobiście uważam, że jeżeli kogoś nie interesuje coop, to w grę wchodzą w pierwszej kolejności bohaterowie a potem pozostałe małe dodatki.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 14 lut 2023, 23:23
autor: EsperanzaDMV
DeadricAxar pisze: 14 lut 2023, 00:11 Podstawka czyli gracz vs gracz/e , budowanie decku ze sklepu i nawalanie się na hp pomiędzy sobą , to miałem na myśli. ( rywalizacja )
Jedynym dodatkiem, bez którego nie wyobrażam sobie już grania, to nowe talie startowe, czyli klasy (Złodziej, Wojownik, Kapłan, Mag, Łowca). Te małe paczuszki to jest prawdziwe must-have.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 15 lut 2023, 09:44
autor: Irenicus
Opłaca się teraz zamawiać nowy dodatek z KS czy lepiej poczekać na polskie wydanie ?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 16 lut 2023, 12:51
autor: Grellenort
Opłaca. A przy tym kursie dolara to już szczególnie dużo się za niego opłaca :wink:
Ale jeśli ma się akurat trochę wolnego grosza, to można rozważyć. Raz, bo nie wiadomo czy ekskluzywny dla kampanii ks nekromanta szybko trafi do retailu, a dwa, bo 60 kart promo z odblokowanych progów na pewno nie będzie od razu dostępnych w retailu w komplecie (o ile w ogóle).

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 17 lut 2023, 16:58
autor: Thrill-k3
Halo myszki, korzysta ktoś z tych separatorów?
https://www.docdroid.net/Pnu2iU8/hero-r ... -cards-pdf

Szukam do kompletu takich do Lost Village, ale niestety nic znaleźć nie mogę.
A może macie coś ciekawego, spójnego dla całości, która u nas wyszła?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 13 lip 2023, 19:42
autor: Beskid
EsperanzaDMV pisze: 19 wrz 2022, 10:46 Wprowadzą do Waszej gry Artefakty oraz Zadania... a co wprowadzają Artefakty oraz Zadania? Jak się posługiwać rasami, czy one zastępują klasy?
Brzmi trochę jak nieprzygotowany opis tych dodatków, z tych opisów naprawdę mało można wywnioskować.
tutaj jest to w miarę sensownie wyjaśnione
https://konsolowe.info/2022/10/recenzja ... lanszowka/

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 18 mar 2024, 06:24
autor: fat1s
Szybkie pytanie: 'Ruiny Thandaru' wymagają zestawów bohatera, czy można je zastąpić dodatkiem 'Geneza'? Innymi słowy czy: Podstawka + Geneza + Ruiny Thandaru będzie wystarczająca, żeby zagrać kampanię?

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 21 mar 2024, 23:12
autor: hipcio_stg
Jeżeli chodzi o dodatki to zdecydowanie nowe talie startowe (5 zestawów). Bossowie to najlepiej jeżeli w ekipie jest samiec alfa. Jeżeli jest w gronie osoba uważana za najlepszą i do odstrzelenia masowo przez innych graczy to bossowie to najlepsze wyjście. Ruiny kupiłem, ale powiem szczerze, że nie zagrałem. Jakoś mało mam do tego weny.

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

: 21 mar 2024, 23:59
autor: scraber
fat1s pisze: 18 mar 2024, 06:24 Szybkie pytanie: 'Ruiny Thandaru' wymagają zestawów bohatera, czy można je zastąpić dodatkiem 'Geneza'? Innymi słowy czy: Podstawka + Geneza + Ruiny Thandaru będzie wystarczająca, żeby zagrać kampanię?
Na czas kampanii dostajesz osłabioną wersje bohatera i z kolejnymi scenariuszami się wzmacniasz.
Wydaje mi się, że żaden z tekstu na karcie bohatera nie odnosi się do jego specjalnych kart, może po prostu być mało klimatycznie bo będziesz miał Rangera czy Clerica bez odpowiednich bazowych kart :D