Strona 24 z 24
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 25 lis 2022, 08:49
autor: MaciekK5454
Hardkor pisze: ↑25 lis 2022, 00:31
Z tego co widzę oba dodatki fabularne to tylko po 3 misję. Jak to wygląda w kwestii czasu gry? Myślałem, że to dwie duże kampanie, a 3 misje to brzmi bardzo krótko i nie wiem czy warto to brać. Mam podstawke + wszytkie małe talie. Chciałem dokupić kampanie + skrzynie (finalnie około 250 zł wyjdzie), ale jeśli dodatki te są do rozpykania w 1 lub 2 wieczory to szkoda kasy.
Akurat to, że każdy z dwóch wydanych w Polsce dodatków fabularnych zawiera tylko po trzy misje nie jest dużym problemem. Sama fabuła jest dość pretekstowa, natomiast misje w kampaniach fabularnych zawierają wybory i można je rozegrać na kilka sposobów. W Ruinach Thandaru mamy możliwość zmierzenia się łącznie z 8 hersztami, z których każdy posiada odmienną i dość ciekawą mechanikę. W Zaginionej Osadzie (nie grałem jeszcze) mamy kolejne 12 kart hersztów do zmierzenia się + 2 hersztów do rozegrania w trybie pozakampanijnym, z kolejnymi mechanikami. Z tej perspektywy mamy tu większą regrywalność niż np. w Aeon's End, a więc grze o podobnej filozofii rozgrywki.
Natomiast to co dla mnie przemawia na niekorzyść tych dodatków Hero Realms, to jest jakaś olbrzymia ilość przygotowań między potyczkami (przygotowywanie kart, bohaterów etc) a także duży downtime. W HR dobierasz karty na rękę i w zasadzie wiesz co masz z nimi zrobić, nie musisz na tym myśleć. Ale zanim dojdzie kolejka do Ciebie, to musisz przeczekać cykl: Herszt-Gracz1, Herszt-Gracz2, Herszt-Gracz3 w zależności od tego ilu graczy gra. A ponieważ gra się coraz bardziej komplikuje z postępem fabuły, kombosy są coraz bardziej wyrafinowane a obsługa hersztów coraz bardziej złożona, kolejka jednego gracza lub herszta może trwać nawet kilka minut, w czasie których w zasadzie tylko się czeka, bo i tak wiesz co masz robić patrząc na karty w ręce. Ale jeżeli komuś to nie przeszkadza, to pomysły na bossów są ciekawe i całkiem kreatywne.
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 25 lis 2022, 09:45
autor: Hardkor
japanczyk pisze: ↑25 lis 2022, 01:36
Hardkor pisze: ↑25 lis 2022, 01:05
Szkoda tylko, że dowiedziałem się, że Talie bossów są tylko od 3 graczy, a ja gram tylko duo w tę grę.. (nie czytałem zasad przed kupnem)
A to bzdura jakas
Mozna spokojnie je wykorzystywac boss vs boss, albo wzmocnic sobie bohatera i grac player vs boss (co jest fajnym wyzwaniem)
No to tak boss vs boss w sumie dobry pomysł, a jak z boostem bohatera? Ktoś to testował i poleci?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 26 lis 2022, 08:47
autor: 7koliberek9
Jak z jakością kart po większej ilości partii? Trzeba koszulkować?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 26 lis 2022, 09:48
autor: Grzdyll
7koliberek9 pisze: ↑26 lis 2022, 08:47
Jak z jakością kart po większej ilości partii? Trzeba koszulkować?
To gra w której ciągle karty przekładasz, trzymasz w ręce, tasujesz. Jeśli coś w ogóle koszulkować to HR w pierwszej kolejności.
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 26 lis 2022, 13:38
autor: Moonday
7koliberek9 pisze: ↑26 lis 2022, 08:47
Jak z jakością kart po większej ilości partii? Trzeba koszulkować?
Dodatkowo polecam wybrać grubsze koszulki bo z tych cienkich karty lubią wystawać i się niszczą.
Jakie dodatki do hero realms?
: 13 lut 2023, 20:48
autor: DeadricAxar
Podstawka hero realms bardzo mi się podoba dlatego chciałbym kupić dodatki do gry , niemniej jest ich serio dużo. Najlepsza odpowiedź to wszystkie no ale budżet mnie ogranicza , dlatego prosiłbym o sugestie które dodatki są must have.
Re: Jakie dodatki do hero realms?
: 13 lut 2023, 20:57
autor: Homer
To zależy co być chciał osiągnąć
Klasy. rasy - jeśli podoba ci się co masz, a chciałbyś wprowadzić asymetrię dla graczy
Lich/Smok - jakbyś chciał pograć pojedynki 1 vs all
Ruiny Thandaru - to by pograć sobie kooperacyjnie
Pozostałe to już raczej kosmetyka do powyższych
Re: Jakie dodatki do hero realms?
: 13 lut 2023, 22:23
autor: DeadricAxar
Kooperacja jest ciekawa? I na czym polega 1 vs all?
Re: Jakie dodatki do hero realms?
: 13 lut 2023, 23:52
autor: scraber
DeadricAxar pisze: ↑13 lut 2023, 22:23
Kooperacja jest ciekawa? I na czym polega 1 vs all?
Jeden z graczy wciela się w lisza/smoka i gra na pozostałych bohaterów. Taka walka z bossem, mocna talia i dużo hp
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 14 lut 2023, 00:01
autor: DeadricAxar
Dzięki za odpowiedź , wezmę to pod uwagę wybierając zakup. Niemniej wracając do głównego pytania , zakładając że bardziej zależy mi na rozszerzeniu podstawowej gry o ciekawe karty , na które rozszerzenia powinienem w szczególności patrzeć?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 14 lut 2023, 00:06
autor: Homer
Sam sobie powinieneś na to odpowiedzieć. Czy grasz sam czy z ludźmi, czy wolicie rywalizacje czy współpracę...
Co do kooperacji to dodatek ten wymaga i tak klas postaci, to od nich mógłbyś zacząć
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 14 lut 2023, 00:11
autor: DeadricAxar
Podstawka czyli gracz vs gracz/e , budowanie decku ze sklepu i nawalanie się na hp pomiędzy sobą , to miałem na myśli. ( rywalizacja )
Re: Jakie dodatki do hero realms?
: 14 lut 2023, 07:53
autor: MaciekK5454
scraber pisze: ↑13 lut 2023, 23:52
DeadricAxar pisze: ↑13 lut 2023, 22:23
Kooperacja jest ciekawa? I na czym polega 1 vs all?
Jeden z graczy wciela się w lisza/smoka i gra na pozostałych bohaterów. Taka walka z bossem, mocna talia i dużo hp
Dodam tylko, że w wariancie z Liszem lub Smokiem da się grać już w dwie osoby, ale tak naprawdę im więcej osób tym ciekawiej - na zasadzie, że kilka osób organizuje wyprawę np na smoka. Da się też grać Lisz vs Smok, ale z naszych rozgrywek wynika, że Lisz jest silniejszy od smoka.
Osobiście uważam, że jeżeli kogoś nie interesuje coop, to w grę wchodzą w pierwszej kolejności bohaterowie a potem pozostałe małe dodatki.
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 14 lut 2023, 23:23
autor: EsperanzaDMV
DeadricAxar pisze: ↑14 lut 2023, 00:11
Podstawka czyli gracz vs gracz/e , budowanie decku ze sklepu i nawalanie się na hp pomiędzy sobą , to miałem na myśli. ( rywalizacja )
Jedynym dodatkiem, bez którego nie wyobrażam sobie już grania, to nowe talie startowe, czyli klasy (Złodziej, Wojownik, Kapłan, Mag, Łowca). Te małe paczuszki to jest prawdziwe must-have.
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 15 lut 2023, 09:44
autor: Irenicus
Opłaca się teraz zamawiać nowy dodatek z KS czy lepiej poczekać na polskie wydanie ?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 16 lut 2023, 12:51
autor: Grellenort
Opłaca. A przy tym kursie dolara to już szczególnie dużo się za niego opłaca
Ale jeśli ma się akurat trochę wolnego grosza, to można rozważyć. Raz, bo nie wiadomo czy ekskluzywny dla kampanii ks nekromanta szybko trafi do retailu, a dwa, bo 60 kart promo z odblokowanych progów na pewno nie będzie od razu dostępnych w retailu w komplecie (o ile w ogóle).
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 17 lut 2023, 16:58
autor: Thrill-k3
Halo myszki, korzysta ktoś z tych separatorów?
https://www.docdroid.net/Pnu2iU8/hero-r ... -cards-pdf
Szukam do kompletu takich do Lost Village, ale niestety nic znaleźć nie mogę.
A może macie coś ciekawego, spójnego dla całości, która u nas wyszła?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 13 lip 2023, 19:42
autor: Beskid
EsperanzaDMV pisze: ↑19 wrz 2022, 10:46
Wprowadzą do Waszej gry Artefakty oraz Zadania... a co wprowadzają Artefakty oraz Zadania? Jak się posługiwać rasami, czy one zastępują klasy?
Brzmi trochę jak nieprzygotowany opis tych dodatków, z tych opisów naprawdę mało można wywnioskować.
tutaj jest to w miarę sensownie wyjaśnione
https://konsolowe.info/2022/10/recenzja ... lanszowka/
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 18 mar 2024, 06:24
autor: fat1s
Szybkie pytanie: 'Ruiny Thandaru' wymagają zestawów bohatera, czy można je zastąpić dodatkiem 'Geneza'? Innymi słowy czy: Podstawka + Geneza + Ruiny Thandaru będzie wystarczająca, żeby zagrać kampanię?
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 21 mar 2024, 23:12
autor: hipcio_stg
Jeżeli chodzi o dodatki to zdecydowanie nowe talie startowe (5 zestawów). Bossowie to najlepiej jeżeli w ekipie jest samiec alfa. Jeżeli jest w gronie osoba uważana za najlepszą i do odstrzelenia masowo przez innych graczy to bossowie to najlepsze wyjście. Ruiny kupiłem, ale powiem szczerze, że nie zagrałem. Jakoś mało mam do tego weny.
Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
: 21 mar 2024, 23:59
autor: scraber
fat1s pisze: ↑18 mar 2024, 06:24
Szybkie pytanie: 'Ruiny Thandaru' wymagają zestawów bohatera, czy można je zastąpić dodatkiem 'Geneza'? Innymi słowy czy: Podstawka + Geneza + Ruiny Thandaru będzie wystarczająca, żeby zagrać kampanię?
Na czas kampanii dostajesz osłabioną wersje bohatera i z kolejnymi scenariuszami się wzmacniasz.
Wydaje mi się, że żaden z tekstu na karcie bohatera nie odnosi się do jego specjalnych kart, może po prostu być mało klimatycznie bo będziesz miał Rangera czy Clerica bez odpowiednich bazowych kart