Re: Uboot: The Board Game (B. Pluta, A. Salwarowski)
: 27 lut 2019, 20:33
U mnie też brak naklejek, mam pytanie ile macie znaczników rozkazu bo u mnie są dwa (instrukcja nie mówi ile powinno być) na na KS była informacja, że trzy ...
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
Też dwa, tyle chyba zresztą wynika z instrukcji. Pewnie coś się zmieniło na etapie tworzenia.podlygracz pisze: ↑27 lut 2019, 20:33 U mnie też brak naklejek, mam pytanie ile macie znaczników rozkazu bo u mnie są dwa (instrukcja nie mówi ile powinno być) na na KS była informacja, że trzy ...
Foty obu działek i wyposażenia kiosku w spoilerze, mam nadzieję, że pomogą w identyfikacji zguby.
Podziękował - to było to! Pokrętło nastawy w 20mm działku.Gosiek pisze: ↑27 lut 2019, 23:25
Foty obu działek i wyposażenia kiosku w spoilerze, mam nadzieję, że pomogą w identyfikacji zguby.
Ja na razie się zastanawiam czym podkleić model, bo niestety otwory do łączenia poszczególnych elementów są za duże i mają spory zapas (1-1,5 cm na długość), przez co model po złożeniu jest chwiejny i ma tendencje do rozpadania się przy próbie podnoszenia
https://boardgamegeek.com/boardgame/219 ... game/files
Jeśli grasz wyłącznie solo, to być może.detrytusek pisze: ↑27 lut 2019, 12:35 Nie wiem jak by to mieli obejść. Nie w tym rzecz. Ba może wcale się nie da. I ponownie - co to zmienia? Jeśli chcę zrobić samochód ale z obojętnie jakich przyczyn tego nie zrobię i wyjdzie mi hulajnoga to zrobiłem hulajnogę, a nie auto o charakterze hulajnogi.
Oczywiście oba byty sobie mogą istnieć - przecież nigdzie nie napisałem, że mam z tym problem. Żadne nie jest lepsze czy gorsze.Dla mnie po prostu granica gdzie elektronika wspomaga planszę została przekroczona i to plansza wspomaga elektronikę.
Nie da się zapewne wyznaczyć granicy akceptowalnej przez wszystkich. Dla mnie w tej grze wszystko co ciekawe dzieje się w apce, a jeśli tak to Silent Hunter robi to lepiej.
Dla mnie po prostu to już nie jest gra planszowa tylko cyfrowa.
Moja ocena wynika z zależności gry od apki. Tu apka jest sercem gry. Ilość rozmów przy stole nic tu nie zmienia. Coopy nie są bardziej planszowe od euro.Lord Voldemort pisze: ↑28 lut 2019, 10:16
Jeśli grasz wyłącznie solo, to być może.
Ale w tej grze najciekawsza jest interakcja między graczami. Działacie jako załoga, każdy ma swój zakres obowiązków (możliwych zagrań), ale bez współdziałania gra szybko skończy się porażką. To głównie dzięki aplikacji, gdzie świat zewnętrzny nie czeka, aż załoga wypracuje idealne rozwiązanie.
Problem gracza alfa rozwiązano tu radykalnie - jest kapitan, i żadna akcja w grze nie może być wykonana bez jego/jej rozkazu. Rozkaz za to musi być właściwie zrozumiany i odpowiednio wykonany. Co nie zawsze jest takie proste, jak kliknięcie w grze 100% cyfrowej...
Bardzo polecam wikol, lub klej modelarski do papieru / tektury. Kleisz każdą z 3 sekcji osobno. Wtedy masz 3 duże klocki i żadnych problemów w trakcie gry czy przygotowania do rozgrywki. Polecam to nawet tym, których model jest idealnie spasowany.Ukasz pisze: ↑28 lut 2019, 09:47 Witam,
Wczoraj otrzymałem swoją kopię. Również stwierdziłem brak naklejek. Co gorsze jednak, to fakt że pasowanie elementów modelu w moim przypadku jest ekstremalnie luźne. Lekkie dotknięcie konstrukcji i coś się przewraca, wypina, przesuwa. Czy też tak macie? Czytałem wątek na bgg: https://boardgamegeek.com/thread/214642 ... e-assembly widzę że są sugestie odnośnie klejenia. Szczerze mówiąc to w moim przypadku elementy są tak luźno dopasowane, że nawet jak je skleję to wątpię, że będzie się to dobrze trzymać. A niestety klejenie to już droga w jedną stronę...
W moim przypadku identycznie. Bez kleju można zapomnieć o graniu bo lekkie szturchnięcie i model się rozpada... I też nie jestem pewien czy klej pomoże bo luzy są naprawdę duuuuże.Ukasz pisze: ↑28 lut 2019, 09:47 Witam,
Wczoraj otrzymałem swoją kopię. Również stwierdziłem brak naklejek. Co gorsze jednak, to fakt że pasowanie elementów modelu w moim przypadku jest ekstremalnie luźne. Lekkie dotknięcie konstrukcji i coś się przewraca, wypina, przesuwa. Czy też tak macie? Czytałem wątek na bgg: https://boardgamegeek.com/thread/214642 ... e-assembly widzę że są sugestie odnośnie klejenia. Szczerze mówiąc to w moim przypadku elementy są tak luźno dopasowane, że nawet jak je skleję to wątpię, że będzie się to dobrze trzymać. A niestety klejenie to już droga w jedną stronę...
A wiadomo może kiedy może to nastąpić i apka będzie dostępna w AppStore? Tele mam malutki, jakiś parę cali, a aplikacje do gier mam na kilkunastu calowym IPadzie. Komfort o niebo lepszy.
Dobre pytanie i właśnie to sprawdziłem - rozmontowalem i zapakowałem do pudła sklejony kadłub i włożyłem jeszcze matę. Mieści się! Na to wszystko przychodzi jeszcze instrukacja, poradnik i i reszta map dzienników i arkuszy pomocniczych. Wieko się domyka. A przyznaje że woreczki ze znacznikami wrzuciłem byle jak.YoYo pisze: ↑28 lut 2019, 23:58 A czy te 3 sklejone sekcje mieszczą się potem w pudle z resztą?
Trochę mnie to zniechęciło do zamówienia wersji sklepowej. No chyba, że jest szansa, że do tego czasu to poprawią. Powinna być też opcja wymiany tych elementów, na takie, które da radę spasować, a nie kleić, bo takie jest założenie przecież od początku.