Strona 4 z 54

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 11:10
autor: Maxxx76
Zaj... pokocha pewnie miało być :-D

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 11:20
autor: Szaweł
Bardziej chodziło mi o zaj..iście mnie zaj.bie aż zajęczę zajechany tym zajęciem. A wszystko przez to, że na najbliższe pół roku mam plan na jakieś 10 pudeł :) W tym jedno z Rycerzami Pustkowi oczywiście.

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 12:36
autor: middlekilla
Nawet nie myślimy o spaniu! Tu macie galerię figurek oraz arkuszy, za chwilę wpis na Board Times.

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 091&type=1

Ogólnie figurki są do grania - zastępują znaczniki rycerzy na planszy, czyli są pionkami ;-) Co więcej, są w skali 28 mm, więc możecie ich użyć do dowolnego systemu bitewnego typu WH 40000, Neuroshima Tactics, czy cokolwiek innego.

Łącznie są 3 - 1 nasza, 2 na podstawie gry Łowcy / The Hunters. Do tych 2 z Łowców są przygotowane arkusze rycerzy, czyli jak kupicie grę to startujecie z 14 postaciami zamiast z 12.

Nie będzie póki co 4tej figurki, bo zwyczajnie nas nie stać - dlatego właśnie odpaliliśmy Wspieram To! Wesprzyjcie akcję, to uda się zrobić kolejne i kolejne, a może dojdziemy do 12 postaci!

Co do jakości zdjęć, to figurki Kate jeszcze nie mieliśmy nawet w rękach - dojedzie bezpośrednio na Pyrkon wraz z Prodos Games, ale już wygląda dobrze. A figurki Łowców są tak zaje... szczegółowe, że widać każde łączenie i stalowe ścięgno na zbroi Sylvestra Steelone'a ;-)

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 12:38
autor: TuReK
Ta gra rzeczywiście po angielsku nazywa się Rycerze odpadów?

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 12:41
autor: middlekilla
TuReK pisze:Ta gra rzeczywiście po angielsku nazywa się Rycerze odpadów?
Słowo waste jest pojemne, zresztą jest polska edycja, więc nie widzimy problemu z nazwą angielską. The Waste to nazwa naszej dystopicznej Australii, stąd Waste Knights.

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

: 22 kwie 2015, 12:42
autor: middlekilla
Nawet nie myślimy o spaniu! Tu macie galerię figurek oraz arkuszy, za chwilę wpis na Board Times.
Słowo o figurkach:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 091&type=1

Ogólnie figurki są do grania - zastępują znaczniki rycerzy na planszy, czyli są pionkami ;-) Co więcej, są w skali 28 mm, więc możecie ich użyć do dowolnego systemu bitewnego typu WH 40000, Neuroshima Tactics, czy cokolwiek innego.

Łącznie są 3 - 1 nasza, 2 na podstawie gry Łowcy / The Hunters. Do tych 2 z Łowców są przygotowane arkusze rycerzy, czyli jak kupicie grę to startujecie z 14 postaciami zamiast z 12.

Co do jakości zdjęć, to figurki Kate jeszcze nie mieliśmy nawet w rękach - dojedzie bezpośrednio na Pyrkon wraz z Prodos Games, ale już wygląda dobrze. A figurki Łowców są tak zaje... szczegółowe, że widać każde łączenie i stalowe ścięgno na zbroi Sylvestra Steelone'a ;-)

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 12:46
autor: TuReK
Jest pojemne, tylko pierwsze skojarzenie to odpady :)
Ale skoro to nazwa własna, to w porządku. Nie wiedziałem tego, dopiero w szczegółowym opisie jest o tym wspomniane.

Re: 8 powodów, żeby sięgnąć po Rycerzy Pustkowi

: 22 kwie 2015, 12:46
autor: middlekilla
Aha, i widzę że ominęliśmy info o akcji Wspieram To:

https://wspieram.to/2261-rycerze-pustko ... szowa.html

Już 5000!

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 12:57
autor: middlekilla
Tak, póki co ledwie ogarniamy polskie tematy, ale powiedzmy, że to jest przemyślane tzn. już kminimy angielską wersję językową z naciskiem na "wersję językową" nie tłumaczenie, bo będzie dużo gier słownych etc. Na przykład w polskiej wersji mamy wielką pajęczycę-mutanta z bagien Teklę, a po angielsku raczej by nikt nie zaczaił ;-)

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 13:30
autor: Szaweł
Czy w osiągnięciach będą figurki, czy nie planujecie pełnego zestawu 12 figurek w żadnym razie?

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 14:31
autor: BadgersNest
Figurki są zaplanowane w celach kampanii pojedynczo. Także im więcej zbierzemy na zbiórce tym więcej modeli figurek uda nam się zaprojektować. Każda odblokowana na zbiórce figurka będzie naturalnie możliwa do zakupienia (cen jeszcze nie znamy jednak postaramy się żeby były przystępne dla graczy). Dodatkowo osoby które wsparły nas na poziomie "Zakała Pustkowi" i "Kaznodzieja Pustkowi" otrzymają wszystkie odblokowane figurki bez dodatkowych opłat.

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 14:35
autor: sqb1978
Właśnie może dać 4 figurkę pod jakiś próg? byle nie ostatni :)

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 15:42
autor: Piehoo
BadgersNest pisze:Figurki są zaplanowane w celach kampanii pojedynczo. Także im więcej zbierzemy na zbiórce tym więcej modeli figurek uda nam się zaprojektować. Każda odblokowana na zbiórce figurka będzie naturalnie możliwa do zakupienia (cen jeszcze nie znamy jednak postaramy się żeby były przystępne dla graczy). Dodatkowo osoby które wsparły nas na poziomie "Zakała Pustkowi" i "Kaznodzieja Pustkowi" otrzymają wszystkie odblokowane figurki bez dodatkowych opłat.
Wolę kampanie kiedy za uzbieranie określonej kwoty dostajemy coś ekstra, a nie tylko możliwość dokupowania.
Tak czy inaczej wsparłem, i trzymam kciuki. :)

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 15:45
autor: kwiatosz
Piehoo pisze:
BadgersNest pisze:Figurki są zaplanowane w celach kampanii pojedynczo. Także im więcej zbierzemy na zbiórce tym więcej modeli figurek uda nam się zaprojektować. Każda odblokowana na zbiórce figurka będzie naturalnie możliwa do zakupienia (cen jeszcze nie znamy jednak postaramy się żeby były przystępne dla graczy). Dodatkowo osoby które wsparły nas na poziomie "Zakała Pustkowi" i "Kaznodzieja Pustkowi" otrzymają wszystkie odblokowane figurki bez dodatkowych opłat.
Wolę kampanie kiedy za uzbieranie określonej kwoty dostajemy coś ekstra, a nie tylko możliwość dokupowania.
Tak czy inaczej wsparłem, i trzymam kciuki. :)
Z drugiej strony pewnie dzięki temu już przy uzbieraniu 15kzł gra zostanie wydana.

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 16:50
autor: Arcon
Czy 44 karty Pustkowi to nie za mało jak na grę przygodową z takim rozmachem? Być może się mylę, jeżeli tak to wytłumaczcie mi tą liczbę. Ja po prostu mam obawy o powtarzalność kart podczas kolejnych rozgrywek...

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 18:57
autor: Galatolol
Jeśli wam zależy na figurkach, to dobrą opcją mogą być wyprzedawane w sklepie na R po 5 zł ludki z Neuroshima Tactics (szczególnie kategorie Bohaterowie i Hegemonia). Niestety, najlepsze już zgarnąłem (choć może było ich więcej niż po jednej sztuce). No i są metalowe.

Re: Rycerze Pustkowi

: 22 kwie 2015, 20:59
autor: middlekilla
Odpowiadam hurtowo: planujemy progi, w których wszyscy wspierający dostają coś ekstra, czy też coś staje się częścią zestawu podstawowego gry. Mamy też w planach próg, na którym wydamy grę z kompletem figurek, ale nie ukrywam, że to wysoki próg tak, jak wysokie są koszta produkcji figurek w Polsce.

Dlatego wyszliśmy z innego założenia - lepiej sfinansować przygotowanie figurek, a potem zaproponować je graczom na zasadzie dodatku płatnego (rozsądnie), niż stawiać granicę wydania gry na poziomie 70-80 000. Tym sposobem dostajecie pełnoprawny produkt w wersji papierowej, a jak macie trochę kaski extra i lubicie gadżety w grach to możecie wesprzeć / dopłacić.

Co do figurek to chcemy żeby były dedykowane do gry a nie wzięte z innej. Plus mają 1 dużą zaletę - są doskonale wykonane w uniwersalnej skali bitewniakowej, więc mogą się przydać graczom innych systemów i kolekcjonerom.

Jeśli chodzi o karty pustkowi i fakt, że jest ich 44 - jest ich 44 i w tym 33 różne wzory. To po pierwsze. Po drugie, karty pustkowi zwłaszcza wrogowie są "złożeni" - walki nie rozstrzyga się przez dodanie siły do k6, więc spotkanie z każdym wrogiem wymaga szczególnego podejścia. Po trzecie karty przechodzą szybko, ale w grze pojawiają się nielicznie - Padliniarz może mieć dostęp do ręki 3-4 kart, ale zagrywa 1, więc szybko się nie znudzą. Zresztą obserwowanie, jak kolejny naiwniak próbuje zniszczyć Pancernika nigdy mi się nie nudzi ;-) W naszym odczuciu 1 karta pustkowi jest mnożona przez zasięg walki oraz karty walki reprezentujące po 5 różnych manewrów z każdej strony, że nie wspomnę kart sprzętu i zdolności postaci - ogólnie masa taktyki. Wszystko to powoduje, że walka z tym samym wrogiem to za każdym razem zupełnie nowe wyzwanie. Mamy nadzieję, że śliczne ilustracje osłodzą fakt, że widzicie tego czy innego stwora więcej niż raz na grę (co się rzadko zdarza).

Re: Rycerze Pustkowi

: 23 kwie 2015, 08:43
autor: Wothan
Jaki jest poziom interakcji między graczami? Czy są zadania kooperacyjne, czy każdy sobie rzepkę skrobie, a może trzeba doprowadzić do wyeliminowania przeciwników?
Chciałoby się wesprzeć ten projekt, ale jak dla mnie jest za dużo niewiadomych - wydać 160 zł w ciemno nie jest zachęcające. Kiedy możliwe jest udostępnienie instrukcji?

Re: Rycerze Pustkowi

: 23 kwie 2015, 09:24
autor: Piehoo
Z tego co rozumiem każdy wykonuje swoje zadania i zbiera przedmioty/reputację. Spotykając innego gracza można walczyć /handlować. Gdzieś czytałem że można również pomóc innemu graczowi w zamian za punkty reputacji.
Dużą interakcję daje również to że w każdej turze jeden z graczy steruje "tymi złymi" :)
Ja liczę na fajną eksplorację w czasie pierwszych rozgrywek.

Pytanko,
na czym będą polegać poszczególne scenariusze? Coś takiego jak w Robinsonie, czyli inne warunki zwycięstwa i zmiana części zasad (ustawienia kafli)?

Re: Rycerze Pustkowi

: 23 kwie 2015, 09:49
autor: Chaaber
Ze swojej gry w prototyp pamiętam, że jest pula 3 aktywnych questów i wszyscy naraz walczą o to, kto pierwszy wypełni jakiś. Można oczywiście w trakcie wykonywania podbierać innym questy. Działa to w taki sposób, że na przykład musisz się udać w konkretne miejsce na mapie i wziać stamtąd powiedzmy specjalny rodzaj paliwa, albo czyjąś córkę odbić z rąk gangu. Potem musisz ten przedmiot/córkę oddać w inne miejsce. Po tym jak już ją odbijesz ktoś Ci wjeżdża na pole na którym jesteś. Skopie Ci dupę i zabiera twój cenny towar i oddaje go zamiast Ciebie wypełniając quest. Nie ma litości na pustkowiach.

Re: Rycerze Pustkowi

: 23 kwie 2015, 10:49
autor: Piehoo
Chaaber pisze:Ze swojej gry w prototyp pamiętam, że jest pula 3 aktywnych questów i wszyscy naraz walczą o to, kto pierwszy wypełni jakiś. Można oczywiście w trakcie wykonywania podbierać innym questy. Działa to w taki sposób, że na przykład musisz się udać w konkretne miejsce na mapie i wziać stamtąd powiedzmy specjalny rodzaj paliwa, albo czyjąś córkę odbić z rąk gangu. Potem musisz ten przedmiot/córkę oddać w inne miejsce. Po tym jak już ją odbijesz ktoś Ci wjeżdża na pole na którym jesteś. Skopie Ci dupę i zabiera twój cenny towar i oddaje go zamiast Ciebie wypełniając quest. Nie ma litości na pustkowiach.
Brzmi to bardzo dobrze, mam nadzieję że w praktyce również działa. :)

Re: Rycerze Pustkowi

: 23 kwie 2015, 14:53
autor: Rocy7
Proponuje by link do kampanii pojawil sie w widocznym miejscu w 1 poście tematu.
Komplet 3 figurek rycerzy: Kate Blanksheet, Stalker z zestawu podstawowego i 2 rycerzy promocyjnych z gry The Hunters wraz z arkuszami rycerzy.
oznacza 5 figurek, czy 3 figurki + 2 karty promocyjne?

Pieho pisze:Brzmi to bardzo dobrze, mam nadzieję że w praktyce również działa. :)
Dragon's Ordeal miał w zasadzie identyczny mechanizm i tam dość dobrze sie to sprawdzało. Wszystko zależy od mechaniki ruchu, im łatwiej graczom sie spotkać na planszy, tym lepiej to działa.

Re: Rycerze Pustkowi

: 23 kwie 2015, 15:02
autor: pkajak
Rocy7 pisze:
Komplet 3 figurek rycerzy: Kate Blanksheet, Stalker z zestawu podstawowego i 2 rycerzy promocyjnych z gry The Hunters wraz z arkuszami rycerzy.
oznacza 5 figurek, czy 3 figurki + 2 karty promocyjne.
Pytałem o to Pawła Szewca pierwszego dnia/wieczoru kampanii. Konkluzja:
Kate i 2 figurki z The Hunters. Do figurek z The Hunters stworzono arkusze postaci i tym samym mamy 2 dodatkowe grywalne postacie Rycerzach Pustkowi.

Re: Rycerze Pustkowi

: 24 kwie 2015, 03:06
autor: middlekilla
Wothan pisze:Jaki jest poziom interakcji między graczami? Czy są zadania kooperacyjne, czy każdy sobie rzepkę skrobie, a może trzeba doprowadzić do wyeliminowania przeciwników?
Chciałoby się wesprzeć ten projekt, ale jak dla mnie jest za dużo niewiadomych - wydać 160 zł w ciemno nie jest zachęcające. Kiedy możliwe jest udostępnienie instrukcji?
Gracze mogą ze sobą walczyć, handlować, mogą sobie pomagać przez ratowanie przed utratą przytomności i okradać się z kart sprzętu oraz zleceń. Plus jako Padliniarze wchodzą w pełną interakcję z rywalami. Ogólnie gra jest raczej kompetytywna niż kooperacyjna.

W zestawie podstawowym nie ma misji kooperacyjnych, ale planujemy takie stworzyć w dodatkach normalnych i sieciowych. Jedna z misji wymaga wyeliminowania przeciwników.

Instrukcja - do tego jeszcze chwila, ale będziemy chcieli nakręcić na Pyrkonie pokaz gry i wrzucić na sieć, trochę ludzi też pogra i pewnie będzie miało przemyślenia. W tym momencie skupiamy się na składzie innych elementów gry stąd instrukcja cierpi, ale pracujemy nad tym.

Re: Rycerze Pustkowi

: 24 kwie 2015, 03:10
autor: middlekilla
Chaaber pisze:Ze swojej gry w prototyp pamiętam, że jest pula 3 aktywnych questów i wszyscy naraz walczą o to, kto pierwszy wypełni jakiś. Można oczywiście w trakcie wykonywania podbierać innym questy. Działa to w taki sposób, że na przykład musisz się udać w konkretne miejsce na mapie i wziać stamtąd powiedzmy specjalny rodzaj paliwa, albo czyjąś córkę odbić z rąk gangu. Potem musisz ten przedmiot/córkę oddać w inne miejsce. Po tym jak już ją odbijesz ktoś Ci wjeżdża na pole na którym jesteś. Skopie Ci dupę i zabiera twój cenny towar i oddaje go zamiast Ciebie wypełniając quest. Nie ma litości na pustkowiach.
Pula zleceń na stole jest zawsze o 1 mniejsza niż liczba graczy, żeby było się o co bic ;-) Zlecenia mamy takie jak opisał Chaaber lub typu: kto pierwszy zrobić X np. kto pierwszy pokona mutanta z kart pustkowi.