Space Hulk (Richard Halliwell)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Space Hulk.

Post autor: Wintermute »

Dante pisze:BTW krążą plotki, że ma wyjść nowa gra od GW. Ma się dziać w czasach herezji horusa Imperial Fists vs Iron Hands. Wypraski z figurami krążą już po sieci od jakiegoś czasu. Skuszę się nawet dla samych modeli xtak jak to zrobiłem dla assassinorum execution force.
Tylko jeszcze nie wiadomo czy to bedzie oddzielna planszowka czy startej do nowego skirmisza osadzonego czasach HH. Roboczo zwanego WH30K....

I podobno ma byc Imperial Fists versus Iron Warriors.

Przekonamy sie w listopadzie.
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
Awatar użytkownika
Elrond
Posty: 193
Rejestracja: 26 lut 2013, 12:51
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 6 times
Been thanked: 25 times

Re: Space Hulk.

Post autor: Elrond »

Czy są może jakieś "home rules", dodające do gry karty? Chodzi mi o karty wprowadzające jakieś wydarzenia, zdolności, itp. dające np. genkom jakąś przewagę, której nie zna przeciwnik (i na odwrót)?

Tak sobie pomyślałem, że trochę "sucho" bez tego jest i zbyt wiele zależy od kostek. Fajnie by było dodać trochę zmiennych.
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Space Hulk.

Post autor: Wintermute »

Elrond pisze:Czy są może jakieś "home rules", dodające do gry karty? Chodzi mi o karty wprowadzające jakieś wydarzenia, zdolności, itp. dające np. genkom jakąś przewagę, której nie zna przeciwnik (i na odwrót)?

Tak sobie pomyślałem, że trochę "sucho" bez tego jest i zbyt wiele zależy od kostek. Fajnie by było dodać trochę zmiennych.
Sa home rules wprowadzajace inne rasy - orkow, eldarow itp. Co do genkow to nie ma.

W drugiej edycji byly i sie nie sprawdzily.
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4039
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 23 times

Re: Space Hulk.

Post autor: AkitaInu »

Elrond pisze:Czy są może jakieś "home rules", dodające do gry karty? Chodzi mi o karty wprowadzające jakieś wydarzenia, zdolności, itp. dające np. genkom jakąś przewagę, której nie zna przeciwnik (i na odwrót)?

Tak sobie pomyślałem, że trochę "sucho" bez tego jest i zbyt wiele zależy od kostek. Fajnie by było dodać trochę zmiennych.
Hmm właśnie na tym w sumie polega ta gra, dlatego (według mnie) jest taka dobra :) Że są same kostki.

Nie odbieraj tego jako atak ale może powinieneś poszukać innej gry? Gdzie są takie mechanizmy które pozwalają coś extra zrobić?

No chyba że grałeśjuż dziesiątki razy i znasz gre na pamięć a nie chcesz zmieniac ;)
Awatar użytkownika
Dwntn
Posty: 1151
Rejestracja: 15 cze 2013, 22:23
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 14 times
Been thanked: 36 times

Re: Space Hulk.

Post autor: Dwntn »

Elrond pisze:Czy są może jakieś "home rules", dodające do gry karty? Chodzi mi o karty wprowadzające jakieś wydarzenia, zdolności, itp. dające np. genkom jakąś przewagę, której nie zna przeciwnik (i na odwrót)?

Tak sobie pomyślałem, że trochę "sucho" bez tego jest i zbyt wiele zależy od kostek. Fajnie by było dodać trochę zmiennych.
Zrobię mały off-top za co przepraszam, ale skoro poszukujesz gry z uniwersum Warhammera 40k w której bitwy rozgrywa się za pomocą zarówno kości jak i kart to powinieneś spróbować Forbidden Stars. Wkrótce ukaże się Polskie wydanie. Gra tym bardziej dobra, ze względu na fakt że każdą rasą gra się inaczej i wymagają one innego podejścia do rozgrywki. Być może jest to właśnie tytuł, który powinieneś wypróbować ?

- K.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4039
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 23 times

Re: Space Hulk.

Post autor: AkitaInu »

Dwntn pisze:
Elrond pisze:Czy są może jakieś "home rules", dodające do gry karty? Chodzi mi o karty wprowadzające jakieś wydarzenia, zdolności, itp. dające np. genkom jakąś przewagę, której nie zna przeciwnik (i na odwrót)?

Tak sobie pomyślałem, że trochę "sucho" bez tego jest i zbyt wiele zależy od kostek. Fajnie by było dodać trochę zmiennych.
Zrobię mały off-top za co przepraszam, ale skoro poszukujesz gry z uniwersum Warhammera 40k w której bitwy rozgrywa się za pomocą zarówno kości jak i kart to powinieneś spróbować Forbidden Stars. Wkrótce ukaże się Polskie wydanie. Gra tym bardziej dobra, ze względu na fakt że każdą rasą gra się inaczej i wymagają one innego podejścia do rozgrywki. Być może jest to właśnie tytuł, który powinieneś wypróbować ?

- K.

Zgadzam się :) (btw - kiedy gramy ponownie w FS? Ale tak bardziej świadomie? ;) )

Tam jest wyraźnie większe poczucie różnorodności, 4 rasy, bardzo asymetryczne, wpływ na budowę mapy, troche losowości jak na ameri przystało :) No i od 2 do 4, na 2 osoby też działa całkiem nieźle.
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: Space Hulk.

Post autor: Muttah »

Tyle że FS to zupełnie inny gatunek gry.

AvP jest znacznie bliżej SH i ma karty (ogólne środowiskowe, ale też dla każdej frakcji - bonusy, niespodzianki itd.).

Co nie zmienia faktu, że to właśnie prostota SH jest jego największą zaletą.
Awatar użytkownika
Elrond
Posty: 193
Rejestracja: 26 lut 2013, 12:51
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 6 times
Been thanked: 25 times

Re: Space Hulk.

Post autor: Elrond »

Trochę źle mnie zrozumieliście :) Space Hulk rzeczywiście jest przez swoją prostotę świetną grą i uwielbiam ją. Chciałem po prostu od czasu do czasu jakieś zmiany i właśnie trochę się zasugerowałem AVP (i kartami dla każdej z ras). Czasami fajnie, by było zagrać trochę w "inny" sposób. Co do FS to już jest na moim celowniku ale jak ktoś napisał, to całkiem inna gra.
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Space Hulk.

Post autor: schizofretka »

Z tego co kojarzę krąży gdzieś jakaś kampania dla Space Wolves.
1. Gdzie? W WD z premiery 4ed, czy trzeba się do lokalnego dealera produktów zakazanych odezwać?
2. Jakie modele są do niej potrzebne? To jest wystarczający i kanoniczne: http://www.planszostrefa.pl/pl/p/Space-Wolves-Pack/4297 ?
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Space Hulk.

Post autor: Wintermute »

3 minikampanie ukazaly sie z premiera nowego SH. Wyszly jako epuby i pewnie wciaz mozna je gdzies znalezc. Dark Angels, Space Wolves i Ultramarines. Kazda to 3 misje i garsc zasad specyficznych dla kazdego zakonu.
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
Dante
Posty: 38
Rejestracja: 09 sie 2015, 00:12
Has thanked: 10 times
Been thanked: 5 times

Re: Space Hulk.

Post autor: Dante »

Ci bardziej pasją odpowiednie pancerze mają http://www.games-workshop.com/resources ... sNEW01.jpg. Broni powinno starczyć ale nie jestem pewien gram z SW a nie tą armią.
Kamapania o którą Ci chodzi nazwa się return to kalidus. Była dostępna na iTunes podałem Ci nazwę więc sobie poradzisz. :wink:
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Space Hulk.

Post autor: schizofretka »

Namierzyłem co potrzebne jest do tych misji z appstora:
Spoiler:
Ponieważ nie gram w WH40K, to:
1. Nie upadłem na głowę by wydać 750zł na dedykowane figurki do kilku misji
2. Nie rozumiem za bardzo co tam jest napisane.

Gdybym chciał złożyć wysiwyg z przekonwertowanego zestawu Blood Angels z SH i paru squadów Death Wing z Dark Vengeance, to co potrzebuję
a) usunąć (tj. które elementy modeli są specyficzne dla Blood Angels i Death Wing, a które mogą zostać
b) dodać z broni
c) dodać z fluffowych elementów.

1. Ultramarines jak rozumiem to waniliowi SM, skombinuję missile launcher, usunę insignia specyficzne dla innych zakonów i jestem w domu;
2. Space Wolves też prości - głów 'wilków' jest w necie dużo, futrami z GS zasłonię wszystko nie-wilkowe, skombinuję jakiś topór i chyba też pełen legal?
3. Do Deathwings mam gotową bazę z Dark Vengeance, ale potrzebuję jakichś dziwnych rzeczy: halabardy, narthecium i bannera, a co gorsza wspomina z nazwy indywidualne postacie - champion (jest jakiś wymóg co do tego, jak wygląda?), apothecary (co to, czy Librarian z Dark Vengeance się nada lub łatwo skonwertuje?), sztandarowy.

Celem jest status 'nie proxy', wysiwyg, najlepiej 'legalny' i niesprzeczny z fluffem (w sensie, że nie tylko przemalowany model dedykowany dla innego zakonu). Skoro jednak kiedyś zakony różniły się tylko malowaniem, to ja teraz przerzyję jeśli jakieś figsy nie będą miały wszystkiego dokładnie tak jak w najnowszych dedykowanych zestawach.

Umiejętności konwersyjne mocno umiarkowane - z zalepianiem dziur gsem i dorabianiem płaskich powierzchni jak pancerze przy doczepianiu obcych bitów sobie poradzę, do kopiowania detali mam oyumaru a do futra matrycę, sam jednak broni ani innych detali nie wyrzeźbię.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Dante
Posty: 38
Rejestracja: 09 sie 2015, 00:12
Has thanked: 10 times
Been thanked: 5 times

Re: Space Hulk.

Post autor: Dante »

To nie są tanie zabawki. Terminatorów musisz i tak kupić sam ich nie ulepisz. Możesz też szukać poszczególnych części w sklepach internetowych np. Mroczny Raj, eBay lub allegro.
Chcesz złożyć wszystkich do tych kampanii?
Mam gdzieś na dysku w chooj misji oficjalnych i nie oficjalnych w pdf-e.
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Space Hulk.

Post autor: schizofretka »

Pewnie że kupię termosów, ale wolę squad za 10$ tych ze startera DV + wykorzystać drugą kopię SH i przekonwertować niż kupować oficjalne dedykowane zakonowi. Nie wiem tylko co mam uciąć, a co dolepić, aby było koszernie. A ieśli mógłbyś podesłać mi materiały, które masz to będę bardzo wdzięczny.


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Dante
Posty: 38
Rejestracja: 09 sie 2015, 00:12
Has thanked: 10 times
Been thanked: 5 times

Re: Space Hulk.

Post autor: Dante »

Jak będę w domu to Ci podeślę materiały do sh.
Z DA będzie najmniejszy problem bo po za termosami z DV to tylko kilku części będziesz potrzebował. Rozpisze Ci po pracy na lapku bo na telefonie mi się nie chce.
Z wilkowymi jest problem by przerobić tych z DV lub oryginalnego space hulka. Czekac Cię będzie sporo odcinania emblematow i insygni zakonnych. Ja bym proponował dorwać 5 zwykłych po taniosci na allegro i 5 dedykowanych nowych lub używanych. Wydaję mi się chociaż nie jestem pewien na 100%, że bez problemu starczy części. Nawet jak będą zapaćkani farbą to kompiel w dot3 załatwi sprawę jak to będą akryle.
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Space Hulk.

Post autor: ajfel »

schizofretka pisze: 1. Nie upadłem na głowę by wydać 750zł na dedykowane figurki do kilku misji
Cóż, ja upadłem, bo przez lata nazbierałem Termosów w rozmaitych wariantach więcej niż, to w.w. misji potrzeba i pewnie nie poprzestanę na tym;-P

Ogólnie jak chcesz podejść do wydatków bardziej zdroworozsądkowo, to widzę dwie opcje:
- nie patrzeć na chapter, tylko na uzbrojenie i łupać sobie np wszystkie misje BloodAngelsami, tyle że w rozmaitych wariantach uzbrojenia
- jeżeli opcja powyżej Ci nie odpowiada z fluffowych względów to najłatwiej będzie lepić z zestawów Space Marines Terminators (tych nie dedykowanych
konkretnemu zakonowi). W nowych modelach dedykowanych BA/DA/SW spiłowanie całej heraldyki zakonu graniczy z cudem.

Ogólnie zebranie wszystkiego, co opisano w tych publikacjach to trochę wyzwanie. Jak nie chcesz sam lepić broni, to trzeba polować na pojedyncze bitsy, gdyż
niektóre rzeczy występują tylko w jednym zestawie, np:
- heavy plasma w ręku Terminatora jest tylko w zestawie dedykowanym Deathwingowi
- podobnie tylko w Deathwingu są halabardy, broń Knightów i parę innych gadżetów
- z kolei Frost Axe znajdziesz wyłącznie w zestawie Space Wolves Terminators.

Z innymi rzeczami jest prościej, np wyrzutnia Cyclone występuje w różnych zestawach, ale sztandary już są bardzo różne (np Blood Angels mają większy sztandar, który nie jest
zamontowany na pancerzu, tylko 'zajmuje' rękę).

Same misje z tych publikacji z AppStore nie są niczym nowym - to lekko zmodyfikowane kampanie ze starych WhiteDwarfów dla 1 edycji SH. Tylko, że pierwotnie grało się squadami z mniej zróżnicowanym uzbrojeniem (za to były rzeczy, których dzisiaj nie ma, jak np Terminator Captain).
Dante
Posty: 38
Rejestracja: 09 sie 2015, 00:12
Has thanked: 10 times
Been thanked: 5 times

Re: Space Hulk.

Post autor: Dante »

Jak masz dwa zestawy terminatorów to tylko do kup broni oraz sprzętu i przerób paru.
Droższa opcja to sprzęt i box Blood Angels Terminator Assault Squad. Pasują idealnie do tych ze sh ponieważ są na ich modłę robieni a wtedy każdy by był inny. Jak by zbrakło to jest jeszcze Captain Karlean z zestawu Shield Of Baal Death storm. Zestaw jest jeszcze do kupienia więc samego na allegro możesz upolować.
Wspomnę jeszcze, że Narthecium dla Apothecary jest w zestawie DA i Grey Knights Palladins.
Misje https://www.dropbox.com/s/uw2wj91wizc2g ... ssions.pdf.
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Space Hulk.

Post autor: ajfel »

Elrond pisze:Czy są może jakieś "home rules", dodające do gry karty? Chodzi mi o karty wprowadzające jakieś wydarzenia, zdolności, itp. dające np. genkom jakąś przewagę, której nie zna przeciwnik (i na odwrót)?

Tak sobie pomyślałem, że trochę "sucho" bez tego jest i zbyt wiele zależy od kostek. Fajnie by było dodać trochę zmiennych.
Karty były w 1ed w dodatku Genestealer, o takie brzydkie: http://www.boardgamegeek.com/image/3802 ... -expansion

Zaraz pojawią się głosy, że to zły dodatek psujący grę. Niektórzy jednak sobie chwalą. Na pewno reguły dot. tych kart tworzone były pod kątem tego, o czym piszesz czyli "zdolności, itp. dające np. genkom jakąś przewagę, której nie zna przeciwnik (i na odwrót)"
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Space Hulk.

Post autor: schizofretka »

Dante - dzięki.
Ajfel - ale pewnie grałeś w 40-tkę? Wtedy to ma więcej sensu, albo przynajmniej jesteś przyzwyczajony do cen GW ;)
Boxy BA Assault Squad czy 'vanilla' termosów są również z tego co widzę w cenach około 125 zeta za pięciopak, przeciwko czemu rozum mi się burzy i mała szansa, bym dla fluffowego rozszerzenia gry kupił więcej niż jeden dla zasady. Więc albo pójdę minimalistycznie, jeden squad BA + brakujące bronie i wszystko będę grał wszystkie misje jako BA, albo znajdę tańsze źródło termosów i będę konwertował.

Czy Deathwing z Dark Vengeance rzeczywiście tacy trudni są do spiłowania? Które elementy są specjalne dla DA? Co jest częścią heraldyki BA w termosach z podstawki? Dla mnie, poza może husarskimi skrzydłami DA i diamentami BA wszystko wydaje się powtarzać u wszystkich zakonów. Nie bardzo mogę znaleźć sensowne źródła w sieci opisujące heraldyki poszczególnych zakonów i różnice między nimi.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Space Hulk.

Post autor: ajfel »

schizofretka pisze: Ajfel - ale pewnie grałeś w 40-tkę? Wtedy to ma więcej sensu, albo przynajmniej jesteś przyzwyczajony do cen GW ;)
Nie gram w 40tkę. Gram w SpaceHulka i Necromundę - i przyznam, jestem psychofanem tych gier;-) Czasem wolę kupić nowy pięciopak Terminatorów jak się ukaże, zamiast jakiejś nowej gry planszowej, a to dlatego że SH to gra, która daje mi frajdę od 20 lat. O żadnej innej planszówce nie mogę tego powiedzieć.
schizofretka pisze: Boxy BA Assault Squad czy 'vanilla' termosów są również z tego co widzę w cenach około 125 zeta za pięciopak, przeciwko czemu rozum mi się burzy i mała szansa, bym dla fluffowego rozszerzenia gry kupił więcej niż jeden dla zasady.

Zdrowe podejście, chwilami zazdroszczę ;-)
schizofretka pisze: Czy Deathwing z Dark Vengeance rzeczywiście tacy trudni są do spiłowania? Które elementy są specjalne dla DA? Co jest częścią heraldyki BA w termosach z podstawki?
Dla DA typowe są nie tylko te wszystkie pióra/skrzydła, ale także wszędobylskie pęknięte ostrza (na wszystkich naramiennikach np a nawet na główkach).
BA mają gdzie się da poupychane kielichy i krople/łezki.
SpaceWolves natomiast wszędzie wilki, futra, łapska i pazury wilcze, nawet wszystkie czaszki na naramiennikach mają wilcze zamiast ludzkich.

Oczywiście na niededykowanych Termosach można budować każdy chapter - kwestia malowania wyłącznie.
Dante
Posty: 38
Rejestracja: 09 sie 2015, 00:12
Has thanked: 10 times
Been thanked: 5 times

Re: Space Hulk.

Post autor: Dante »

schizofretka spoko służę pomocną. :)
Ściągawka z wyglądem broni których bym użył gdybym przerabiał terminatorów ze SH. Od razu wspomnę, że nie jesteś związany z tym sklepem tylko sam się u nich zaopatruje. Poszukaj w internetach może znajdziesz taniej.
Apothecary http://mrocznyraj.pl/sklep/index.php?ma ... ts_id=2372
Frost Axe http://mrocznyraj.pl/sklep/index.php?ma ... ts_id=1055
Plasma Cannon http://mrocznyraj.pl/sklep/index.php?ma ... ts_id=1158
halberd of Caliban http://mrocznyraj.pl/sklep/index.php?ma ... ts_id=1129
Cyclone Missile launcher http://mrocznyraj.pl/sklep/index.php?ma ... ts_id=1127
Szmata http://mrocznyraj.pl/sklep/index.php?ma ... ts_id=8224 tu potrzeba jeszcze lewa ręka i końcówka sztandaru.
Będziesz potrzebował jeszcze naramienniki. Lewy z Crux Terminatus to co ma Aifel w awatarze prawy czysty lub z ikonografią zakonną.
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Space Hulk.

Post autor: schizofretka »

Dzięki wielkie, zaczyna mi się plan w głowie układać!


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

Re: Space Hulk.

Post autor: schizofretka »

Nie ma ktoś kalkomanii do smerfów? Zgarnąłem jeden zestaw termosów z A bez i szarpnąłem się na Deathstorm zakładając właśnie, że przerobię termosów na smerfy, ale załączona kalkomania jest tylko dla BA mimo, że wypraski są z normalnego zestawu :evil:

Mam też zestaw DA z DV lecz ze względu na liczbę koniecznych bitów chyba i tak będę musiał kupić oficjalny box, ale wątpię tam zastać kalkomanie dla UM.
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Space Hulk.

Post autor: ajfel »

schizofretka pisze:Nie ma ktoś kalkomanii do smerfów?
Na 99% powinieniem mieć. Podaj adres na priv., bo jak znajdę to na pewno nie będą mi potrzebne. Nie zamierzam czegokolwiek z kolekcji malować w barwy UM.

Aczkolwiek jeśli kupisz box zwykłych pięciu Terminatorów (tych niededykowanych żadnemu zakonowi) - to znajdziesz tam kalkomanie dla kilku chapterów, w tym UM.
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Space Hulk.

Post autor: ajfel »

Nie wiem na ile kręcą Was BoLSowe plotki:
http://www.belloflostsouls.net/2015/12/ ... grows.html

Powrót Specialist Games został już ogłoszony oficjalnie, kolejne doniesienia o Necromundzie i SpaceHulku pozostają póki co niepotwierdzonymi przeciekami.
Jeśli jednak będzie w tych rewelacjach ziarno prawdy, to możemy się spodziewać dodatków do SH.
ODPOWIEDZ