Yomi (David Sirlin)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- janekbossko
- Posty: 2615
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Yomi (David Sirlin)
Wiem że brzmi banalnie i infantylnie ALE co tam, moze bedzie wieksza oglądalnosc tematu
Nowa gra o ktorej uslyszalem dzieki recenzji mojego "kolegi" Toma:
http://www.boardgamegeek.com/video/4699 ... views-yomi
W sklad pudelka wchodzi dziesiec talii a kazda z nich reprezentuje innego bohatera o odmniennych zdlonosciach i umiejetnosciach. Kazdy z graczy posiada zwykla talie kart na ktorych procz oznaczen jak w pokerze sa opisane akcje ktore wykonuje nasz mistrz.
Yomi jest gra dla 2 graczy i opiera sie na prostej mechanice PAPIER, NOŻYCZKI, KAMIEŃ plus dodatkowe bajery ktore urozmaicają rozgrywke Można atakowac, przeprowadzac kontry, rzucać przeciwnikiem czy poprostu unikać ataków by w pewnym momencie wykonać mordercze kombo...!
Jeśli kogos ten skromny wstęp zainteresowal zapraszam do rozgrywki ON-LINE:
http://www.fantasystrike.com/dev
a tu reguły:
http://www.sirlin.net/yomi/rules
Pytanie do przedstawicieli sklepów, kiedy i czy bedziecie to miel iw swojej ofercie? czy trzeba kupować za oceanu?
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Jako miłośnik street fightera też się nakręciłem na tą grę po recenzji Toma. Kolejny pewny zakup jak trafi na polski rynek.
- janekbossko
- Posty: 2615
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
no wlasnie....ciekawe czy trafi.
Ja waham sie i bije z myslami czy nie kupic zza oceanu ale cena 130$ z przesyłką to troszke za duzo...chyba
Ja waham sie i bije z myslami czy nie kupic zza oceanu ale cena 130$ z przesyłką to troszke za duzo...chyba
- yosz
- Posty: 6364
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 491 times
- Kontakt:
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Ja się zastanawiam czy za 15$ nie kupić pdfa do druku. Albo po prostu 2 talii
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
- janekbossko
- Posty: 2615
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
przy zakupie pudelka pdf gratis wiec...jesli ktos chce np yosz, zapraszam mnie pdf nie potrzebny a zawsze to 15$ taniej
- Veridiana
- Administrator
- Posty: 3245
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
- Lokalizacja: Czyżowice
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 77 times
- Kontakt:
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
nieee, no skąd... kilkaset zlotych za pudelko z kartami? liczy sie pomysl i regrywalnosc!janekbossko pisze:Ja waham sie i bije z myslami czy nie kupic zza oceanu ale cena 130$ z przesyłką to troszke za duzo...chyba
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Gra wygląda fajnie, może ktoś sprowadzi do europy za jakąś przystępną cenę
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
R.Feynman
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Wykonanie fajne
W Polsce obawiam się, że mogło by to kosztować sporo a tak ze 2-4 talie warto byłoby kupić do grania.
W Polsce obawiam się, że mogło by to kosztować sporo a tak ze 2-4 talie warto byłoby kupić do grania.
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Kupilem P&P, zrobiłem, zagrałem...
Karty magica w koszulkach plus kolorowy wydruk - dla mnie estetycznie cool.
(magic srednio sie nadaje bo ma tył kart niesymetryczny, ale co zrobic jak jest pod ręką)
Ocena subiektywna jako własciciela - rewleacja.
Wczoraj w nocy mi sie śniło... (ale grałem online po północy )
oczywiscie wydaje się, że to "tępa losowa gra" ... jednak jesli sie choc troche poczyta artykułów autora, rozważań o psychologicznych aspektach "rock, paper, scissors", albo zawsze się marzyło o takim Tekkenie lub Streetfighterze na spokojnie i bardziej strategicznie - rewelacja.
Atak - blok (ładowanie się) ,
Atak - unik i kontra w nos,
Próba rzutu - szybki, wyprzedzający atak, i potem wsadzamy combo zakończone mocnym Enderem....
Power up (wyszukiwanie w talii asów) i potem wsadzamy mega ultra Cios co zgarnia 60% energii przeciwnika...
Nigdy karcianka nie było tak blisko konsoli
Jest losowość, gdy byle masher moze nam wsadzic tyle głupich ataków ze sie nie pozbieramy, ale jest tez zajebista satysfakcja gdy wyczujemy przeciwnika, unikniemy jego ciosu, złapiemy za kudły, pociagniemy łbem o kolano, wpakujemy długie combo, zlinkujemy do napompowanego Endera i powiemy "in your face... mother#@^&!!"
klimat Streetfighter raczej, niz realistyczna walka - ale mozna dac sie porwac.
rozgrywka jest emocjonująca... (nie będę cytował wszystkich gadek Remika )
(autor jest od lat developerem serii SF (z tych co analizują ile klatek ma trwać cios w nos), pisze ksiazki o wygrywaniu w bijatyki i widac dosyc mocno przemyslane podejscie do tego co robi - to mnie ujęło i zainteresowało, po początkowym wzruszeniu ramionami na kolejną karcianą bijatykę)
Polecam.. warte 15$ ... (oczywiscie koszta rosną: koszulki, wydruk, karty)
Karty magica w koszulkach plus kolorowy wydruk - dla mnie estetycznie cool.
(magic srednio sie nadaje bo ma tył kart niesymetryczny, ale co zrobic jak jest pod ręką)
Ocena subiektywna jako własciciela - rewleacja.
Wczoraj w nocy mi sie śniło... (ale grałem online po północy )
oczywiscie wydaje się, że to "tępa losowa gra" ... jednak jesli sie choc troche poczyta artykułów autora, rozważań o psychologicznych aspektach "rock, paper, scissors", albo zawsze się marzyło o takim Tekkenie lub Streetfighterze na spokojnie i bardziej strategicznie - rewelacja.
Atak - blok (ładowanie się) ,
Atak - unik i kontra w nos,
Próba rzutu - szybki, wyprzedzający atak, i potem wsadzamy combo zakończone mocnym Enderem....
Power up (wyszukiwanie w talii asów) i potem wsadzamy mega ultra Cios co zgarnia 60% energii przeciwnika...
Nigdy karcianka nie było tak blisko konsoli
Jest losowość, gdy byle masher moze nam wsadzic tyle głupich ataków ze sie nie pozbieramy, ale jest tez zajebista satysfakcja gdy wyczujemy przeciwnika, unikniemy jego ciosu, złapiemy za kudły, pociagniemy łbem o kolano, wpakujemy długie combo, zlinkujemy do napompowanego Endera i powiemy "in your face... mother#@^&!!"
klimat Streetfighter raczej, niz realistyczna walka - ale mozna dac sie porwac.
rozgrywka jest emocjonująca... (nie będę cytował wszystkich gadek Remika )
(autor jest od lat developerem serii SF (z tych co analizują ile klatek ma trwać cios w nos), pisze ksiazki o wygrywaniu w bijatyki i widac dosyc mocno przemyslane podejscie do tego co robi - to mnie ujęło i zainteresowało, po początkowym wzruszeniu ramionami na kolejną karcianą bijatykę)
Polecam.. warte 15$ ... (oczywiscie koszta rosną: koszulki, wydruk, karty)
- clown
- Posty: 1226
- Rejestracja: 13 sty 2009, 12:40
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 12 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Ja chętnie zagram - ostatnio graliśmy w Kung Fu na 4 osoby i było klimatycznie strasznie a z Remikiem takie gry nabierają dodatkowego wymiaru klimatycznego - w końcu fan WWF
"Cała kraina gier jest oczywiście krainą maniactwa, a jednak rejon gier naśladowczo-wojennych jest w tej krainie bardziej maniacki niż inne rejony. Jak na mój gust, jest to już 'konik' posunięty zbyt daleko, hermetyczny, bez przyszłości."
- janekbossko
- Posty: 2615
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
remik dodatkowo ubarwia tego typu gry swoja wiazka epitetów dzieki ktorym od razurobi sie walka uliczno-barowa i...az sie chce mu łomot spuszczać
ciekawe kiedy to u nas bedzie
ciekawe kiedy to u nas bedzie
- yosz
- Posty: 6364
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 491 times
- Kontakt:
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
ja wydrukowałem sobie dwie talie do spróbowania z pdfa wygląda smakowicie. Zresztą Puzzle Strike i Flash Duel też
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
- janekbossko
- Posty: 2615
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
od siebie polecam Pande wylada jak z filmu animowanego Kung Fu Panda i jest morderczo skuteczna
- DDP
- Posty: 371
- Rejestracja: 12 kwie 2006, 18:01
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 21 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Skoro zostalem wywolany do tablicy i to przez trzy osoby to musze cos napisac
Zdeycodowanie (o ile kazdy z graczy ma kilka kart na rece) wazniejsze w tej grze jest wyczucie rywala/szosty zmysl/szczescie jak zwal tak zwal, niz same karty. W koncu jest to przerobka podwrokowej gry papier-nozyce-kamien i chocby nie wiem jak super hiper atak rywal dal a ty zrobisz unik to moze sie(cie;) cmoknac w pompke Anyway...
Grafiki na kartach sa bardzo kolorowe i mangowe. Postaci zdecydowanie kojarza sie z bohaterami niektorych bijatych konsolowo-automatowych (panda z Tekkena czy samuraj z Samurai Showdown). Losowosc w grze jest jak w kazdej karciance, tu troche minimalizowana przez dwustronne karty (kazda ma dwie strony medalu wiec teoretycznie nawet z 1 karta na rece nie jestes calkowicie w przyslowiowej du... Talie sa roznorodne bo maja rozne ilosci danego typu kart (atak, obrona, rzut/unik) co zmusza nas do innego stylu grania. Kazdy ma tez swoja zdolnosc specjalna. Oczywiscie, niektore zdolnosci sa lepsze od innych (przynajmniej dla poczatkujacych) no i mozliwe jest ze niektore talie ze soba "nie graja" (aczkolwiek wiele razy juz udawalo mi sie lamac stereotypy w grach np w Blue Moonie ze dana talia z inna nie ma szans) lecz nie ma co spekulowac za wczasu. Po 7 partiach jesli chodzi o taka gre jestem zbyt cienki w lydkach by moc ja chwalic badz ganic. Na ta chwile widze potencjal no i wypowiem sie jak zagram po 7x ale kazda postacia;)
Zdeycodowanie (o ile kazdy z graczy ma kilka kart na rece) wazniejsze w tej grze jest wyczucie rywala/szosty zmysl/szczescie jak zwal tak zwal, niz same karty. W koncu jest to przerobka podwrokowej gry papier-nozyce-kamien i chocby nie wiem jak super hiper atak rywal dal a ty zrobisz unik to moze sie(cie;) cmoknac w pompke Anyway...
Grafiki na kartach sa bardzo kolorowe i mangowe. Postaci zdecydowanie kojarza sie z bohaterami niektorych bijatych konsolowo-automatowych (panda z Tekkena czy samuraj z Samurai Showdown). Losowosc w grze jest jak w kazdej karciance, tu troche minimalizowana przez dwustronne karty (kazda ma dwie strony medalu wiec teoretycznie nawet z 1 karta na rece nie jestes calkowicie w przyslowiowej du... Talie sa roznorodne bo maja rozne ilosci danego typu kart (atak, obrona, rzut/unik) co zmusza nas do innego stylu grania. Kazdy ma tez swoja zdolnosc specjalna. Oczywiscie, niektore zdolnosci sa lepsze od innych (przynajmniej dla poczatkujacych) no i mozliwe jest ze niektore talie ze soba "nie graja" (aczkolwiek wiele razy juz udawalo mi sie lamac stereotypy w grach np w Blue Moonie ze dana talia z inna nie ma szans) lecz nie ma co spekulowac za wczasu. Po 7 partiach jesli chodzi o taka gre jestem zbyt cienki w lydkach by moc ja chwalic badz ganic. Na ta chwile widze potencjal no i wypowiem sie jak zagram po 7x ale kazda postacia;)
Zawsze gram o zwycięstwo!
- Martin_Valdez
- Posty: 329
- Rejestracja: 29 gru 2008, 15:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 11 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Pytanie przede wszystkim do Yatzek (gdyż wie jak wygląda zawartość paczki za 15$ )ale innych również.
Jaki jest koszt wydrukowania tej gry dla zwykłego szarego człowieka jeśli pójdzie gdzieś to zrobić. Dodatkowo czego użyć (jaki papier), aby jakość była autentycznie przyzwoita?
Czy zawartość paczki za 15$ zawiera również pudełka do druku? Czy karty są razem z rewersami?
Chyba, że jest ktoś na forum co mógłby to wydrukować np zebrałoby się kilka osób i od razu puściłby kilka zestawów? Oczywiście wcześniej każda z osób zapłaciłaby autorowi gry 15$ za materiały do druku.
Jaki jest koszt wydrukowania tej gry dla zwykłego szarego człowieka jeśli pójdzie gdzieś to zrobić. Dodatkowo czego użyć (jaki papier), aby jakość była autentycznie przyzwoita?
Czy zawartość paczki za 15$ zawiera również pudełka do druku? Czy karty są razem z rewersami?
Chyba, że jest ktoś na forum co mógłby to wydrukować np zebrałoby się kilka osób i od razu puściłby kilka zestawów? Oczywiście wcześniej każda z osób zapłaciłaby autorowi gry 15$ za materiały do druku.
- janekbossko
- Posty: 2615
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
z tego co wiem:
- kazda armia to 7 kartek do druku
- nie ma rewersów
- pudelek nie ma
- wystarczy na zwyklej kartce potem w koszulkę gdzie juz jest jakas karta aby nie było zbyt miękko
Ja czekam na pudelkowa wersje w Rebelu np
- kazda armia to 7 kartek do druku
- nie ma rewersów
- pudelek nie ma
- wystarczy na zwyklej kartce potem w koszulkę gdzie juz jest jakas karta aby nie było zbyt miękko
Ja czekam na pudelkowa wersje w Rebelu np
- Martin_Valdez
- Posty: 329
- Rejestracja: 29 gru 2008, 15:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 11 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Brak rewersów burzy lekko założenie tych kart :/ Są tak zrobione, żeby przeciwnik nie widział, którą stronę ktoś wybrał :/ Ja też bym poczekał na pudełko, ale nie wiem czy tak niszowy produkt uda się kupić w naszych rodzimych sklepach :/
- yosz
- Posty: 6364
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 491 times
- Kontakt:
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Jest dokładnie tak jak napisał janekbossko ale brak rewersów nie przeszkadza aż tak bardzo bo z tego co zauważyłem połowa kart jest wydrukowana do góry nogami tzn: są 4 asy, z atakiem A i B po obu stronach. 2 asy są wydrukowane gdzie A jest na górze, a 2 gdzie B są na górze więc i tak nie wiesz co to za kartę trzyma przeciwnik. No chyba że naprawdę będzie się liczyć karty i pamiętać wszystko ze wszystkich talii.
Ja drukowałem na kolorowej laserówce na zwykłym papierze i wyszło naprawdę ładnie.
Ja drukowałem na kolorowej laserówce na zwykłym papierze i wyszło naprawdę ładnie.
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
- Martin_Valdez
- Posty: 329
- Rejestracja: 29 gru 2008, 15:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 11 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
No powiem szczerze wersja P&P nie jest ostatecznie taka tania. Całość to 540 kart. Trzeba wydrukować 70 stron, następnie mieć jakieś karty (np za magica - o ile ktoś ma taką ilość zbędnych kart) i na koniec kupić 540 (a w praktyce 600) koszulek. No i koszt samych plików 15$. Przy powyższym wyliczeniu dla P&P cena gotowej edycji nie jest taka koszmarna a w szczególności na ThoughtHammerze.
Ogólnie nie wiem jak Wam, ale mi cena wydaje się "trochę" przegięta. 100$ (tyle ile preorder u twórcy) kosztowało np Runewars. Wiem, że liczy się tzw. wartość intelektualna, ale jednak to przegięcie.
Ogólnie nie wiem jak Wam, ale mi cena wydaje się "trochę" przegięta. 100$ (tyle ile preorder u twórcy) kosztowało np Runewars. Wiem, że liczy się tzw. wartość intelektualna, ale jednak to przegięcie.
- DDP
- Posty: 371
- Rejestracja: 12 kwie 2006, 18:01
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 21 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Niestety musze Ci przyznac racje co do wysokiego kosztu produkcji wlasnej. Oplaca sie to TYLKO jesli:
Po pierwsze: masz dostep do darmowego/taniego druku - firmowa drukarka lub wlasna (w rachube wchodzi tylko laserowka, nie wyobrazam sobie drukowanie na atramentowce tzw face cards czyli J, Q, K i asow)
Po drugie: musisz posiadac wolne karty CCG. Czyli dla kogos kto zbiera(l) magica lub inne ccg. Od biedy mozna uzyc kart z innej gry jak np thunderstone (ale wtedy nie mozesz grac w thundera i ciagle przekladasz).
Po trzecie: koszulki - w zwiazku z tym ze uzywa sie kart CCG to akurat koszulki to najmniejszy koszt bo mozna wziac silver pro co sa po 4zl w rebelu za 100szt. Przy czym kupujac oryginal tez trzeba kupic koszulki bo nie wiem kto odwazny nie ubierze w koszulki kart za 300zl:D Tak wiec koszt koszulek akurat jest przy samorobce i oryginale.
Natomiast dla szarego czlowieka idacego drukowac za kase i kupujacego karty podkladki zupelnie sie nie kalkuluje. Koszt pdfa to 45zl (wiec jednej talii 4,50). Druk 1 strony to 1,70-2zl, wiec druk jednej talii (7 stron) to 12-14zl. Commona magica mozna kupic roznie. Powiedzmy ze cena sie waha od 10 do 20 groszy za sztuke. Tak wiec 1 talia (55 kart) to koszt 6-10zl. Koszulki na jedna talie to koszt ok 2zl (zakladajac kupione silver pro za 4zl 100szt). Suma sumarum koszt jednej talii waha sie w granicach 25-30zl. Przy 10 taliach to wychodzi 250-300zl!! gdzie oryginal kosztuje w USA u wydawcy 300zl a w preorderach po 210zl. Zakladajac ze sprowadza do Polski i nawet za te 300-350zl beda sprzedawac to lepiej kupic oryginaly za 300 niz za tyle samo czy tam, 50-70zl mniej samorobke. Nie mowie nawet o koszcie czasu pracy (zeby wyciac 550 kart za pomoca noza do tapet i linijki, bo malo kto ma gilotyne do papieru to potrzeba kilku ladnych godzin w bardzo niewygodnej pozycji) Pytanie czy sprowadza. Ja mialem szczescie i skorzystalem z okazji wiec mnie talia jedna wyniosla 7,50 (oraz bol reki i krzyza;p) ale trzeba miec jak zwykle uklady (dzieki Yatzek;) i szczescie w nieszczesciu (ze sie marnowalo kiedys kase na jakies ccg z du#y i ma sie setki zakurzonych kart;p). Tak wiec osoby nie spelniajace warunkow z poczatku posta powinny czekac na oryginal. Moze yosz przekona rebel do sprowadzenia gry;)
Po pierwsze: masz dostep do darmowego/taniego druku - firmowa drukarka lub wlasna (w rachube wchodzi tylko laserowka, nie wyobrazam sobie drukowanie na atramentowce tzw face cards czyli J, Q, K i asow)
Po drugie: musisz posiadac wolne karty CCG. Czyli dla kogos kto zbiera(l) magica lub inne ccg. Od biedy mozna uzyc kart z innej gry jak np thunderstone (ale wtedy nie mozesz grac w thundera i ciagle przekladasz).
Po trzecie: koszulki - w zwiazku z tym ze uzywa sie kart CCG to akurat koszulki to najmniejszy koszt bo mozna wziac silver pro co sa po 4zl w rebelu za 100szt. Przy czym kupujac oryginal tez trzeba kupic koszulki bo nie wiem kto odwazny nie ubierze w koszulki kart za 300zl:D Tak wiec koszt koszulek akurat jest przy samorobce i oryginale.
Natomiast dla szarego czlowieka idacego drukowac za kase i kupujacego karty podkladki zupelnie sie nie kalkuluje. Koszt pdfa to 45zl (wiec jednej talii 4,50). Druk 1 strony to 1,70-2zl, wiec druk jednej talii (7 stron) to 12-14zl. Commona magica mozna kupic roznie. Powiedzmy ze cena sie waha od 10 do 20 groszy za sztuke. Tak wiec 1 talia (55 kart) to koszt 6-10zl. Koszulki na jedna talie to koszt ok 2zl (zakladajac kupione silver pro za 4zl 100szt). Suma sumarum koszt jednej talii waha sie w granicach 25-30zl. Przy 10 taliach to wychodzi 250-300zl!! gdzie oryginal kosztuje w USA u wydawcy 300zl a w preorderach po 210zl. Zakladajac ze sprowadza do Polski i nawet za te 300-350zl beda sprzedawac to lepiej kupic oryginaly za 300 niz za tyle samo czy tam, 50-70zl mniej samorobke. Nie mowie nawet o koszcie czasu pracy (zeby wyciac 550 kart za pomoca noza do tapet i linijki, bo malo kto ma gilotyne do papieru to potrzeba kilku ladnych godzin w bardzo niewygodnej pozycji) Pytanie czy sprowadza. Ja mialem szczescie i skorzystalem z okazji wiec mnie talia jedna wyniosla 7,50 (oraz bol reki i krzyza;p) ale trzeba miec jak zwykle uklady (dzieki Yatzek;) i szczescie w nieszczesciu (ze sie marnowalo kiedys kase na jakies ccg z du#y i ma sie setki zakurzonych kart;p). Tak wiec osoby nie spelniajace warunkow z poczatku posta powinny czekac na oryginal. Moze yosz przekona rebel do sprowadzenia gry;)
Zawsze gram o zwycięstwo!
- Martin_Valdez
- Posty: 329
- Rejestracja: 29 gru 2008, 15:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 11 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
No ja byłem bliski zakupienia na Thought Hammer w promocji, ale koszty przesyłki mnie dobiły. Zakładałem do 30$ a tutaj najtańsza wersja to Priority Mail International z ubezpieczeniem za jedyne......blisko 50$. Jak dla mnie dramat......jeśli żaden sklep nie sprowadzi albo nie będzie zbiorówki to z żalem będę musiał zrezygnować, a strasznie się zajarałem do tej gierki :/
- janekbossko
- Posty: 2615
- Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 27 times
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Jest jakaś dużo atrakcyjniejsza finansowo oferta?
Mechanika mi się bardzo podoba, ale mam spore opory biorąc pod uwagę że gra miałaby szansę zostać pułkownikiem (leżeć i się kurzyć na półce) a cena jest jednak gigantyczna biorąc pod uwagę ze to jednak dość lekka karcianka 2 osobowa.
Mechanika mi się bardzo podoba, ale mam spore opory biorąc pod uwagę że gra miałaby szansę zostać pułkownikiem (leżeć i się kurzyć na półce) a cena jest jednak gigantyczna biorąc pod uwagę ze to jednak dość lekka karcianka 2 osobowa.
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
R.Feynman
Re: Yomi - pojedynki, combosy, efektowne ciosy!
Hmm jakby sprzedawać po 1 talii za 30 PLN sztuka mogłoby być całkiem sensowne... Może jakiś sklep zdecyduje się na taki manewr.
Science is a way of trying not to fool yourself. The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
R.Feynman
R.Feynman