Small World: Be Not Afraid…
Poprawione rasy i zdolności oraz opracowane wersje do druku.
RASY .
JPG
Barbarzyńcy – Barbarzyńcy nie mogą przegrupowywać swoich jednostek na koniec tury. Podczas nieudanej próby ostatniego podboju zachowaj nieużyte żetony Barbarzyńców poza planszą, aż do początku Twojej następnej tury.
Homunkulusy – Kiedy wybierasz Homonkulusy otrzymujesz dodatkowo jeden żeton z zasobnika (jeśli jakiś pozostał) za każdą monetę zwycięstwa położoną na tej rasie w momencie jej pominięcia w wyborze.
Leprikony – Podczas przegrupowania połóż 1 żeton „Garnek Złota” na jednym (lub wszystkich, jeśli chcesz) regionie, który okupują Leprechauny. Każdy żeton „Garnek Złota” oznacza jedną monetę zwycięstwa. Otrzymujesz ją na początku Twojej następnej tury. Jeśli przeciwnik podbije jeden z takich obszarów przed Twoją następną turą, on otrzymuje monetę zwycięstwa z żetonu „Garnek Złota”.
Pixies – Podczas przegrupowania pozostaw tylko jeden żeton Pixies na każdym okupowanym przez tą rasę obszarze. Pozostałe żetony są trzymane poza planszą. Możesz ich użyć w swojej następnej turze.
Pigmeje – Za każdym razem kiedy tracisz żeton Pigmeja, rzuć kością posiłków. Otrzymujesz tyle żetonów Pigmejów z zasobnika ile wypadło oczek na kości. Rozmieść je na planszy na koniec tury aktywnego gracza.
ZDOLNOŚCI .JPG
Barykada – Otrzymujesz 3 monety zwycięstwa za każdym razem kiedy Zabarykadowane jednostki okupują 4 lub mniej obszary na koniec Twojej tury.
Katapulta – Raz na turę możesz umieścić żeton „Katapulty” w regionie, który okupujesz, aby podbić region oddalony o 1 (ale nie sąsiadujący) jednym żetonem mniej niż normalnie. Katapulta może być użyta do ataku obszarów za jeziorem, ale nie obszarów nad morzami. Region z Katapultą nie może być atakowany. Katapulta znika gdy rasa wymiera.
Skorumpowany – Otrzymujesz 1 monetę zwycięstwa od przeciwników za każdym razem, kiedy podbiją jeden z Twoich regionów tej rasy.
Cesarski – Kiedy Twoja Imperialna rasa zajmuje więcej niż 3 regiony na koniec Twojej tury dostajesz jedną dodatkową monetę zwycięstwa za każdy dodatkowy obszar powyżej 3. (Na przykład, kiedy zajmujesz 4 obszary otrzymujesz jedną bonusową monetę. Kiedy zajmujesz 5 obszarów otrzymujesz dwie dodatkowe monety.)
Najemnik – Za każdym razem kiedy podbijasz obszar, możesz wydać 1 monetę zwycięstwa, aby zredukować liczbę żetonów potrzebnych do tego podboju o 2 żetony. Nadal wymagany jest minimum jeden żeton. Podczas próby ostatniego podboju możesz zdecydować się na użycie tej zdolności po rzucie kością posiłków.