Teraz jest Cz, 31 lip 2014, 11:36

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 01:16 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 17 cze 2010, 23:13
Posty: 534
Lokalizacja: Kraków
MichalStajszczak napisał(a):

Moja hipoteza jest taka: gra została uszkodzona w transporcie i przepakowana przez pocztę w papier, żeby zatrzeć ślady zniszczenia. Takie sytuacje nie są rzadkością i dlatego wiele firm okleja przesyłki swoją taśmą.


:shock: O tym nie wiedziałem. Nieźle mnie to zaskoczyło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 02:00 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 22 wrz 2010, 15:57
Posty: 3868
Lokalizacja: Warszawa
A moja, że sklep wykazał złą wolę i mataczy.

_________________
Board Game Girl - krótkie videorecenzje
GamesFanatic.pl
Rozmowy Znad Planszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 13:26 

Dołączył(a): Cz, 24 lis 2011, 22:53
Posty: 3
MichalStajszczak napisał(a):
Może ktoś z forum kupował coś w sklepie Planszowo i może napisać, jak była zapakowana przesyłka?

Zakupy robiłem 2 razy. Za pierwszym razem gry przyszły owinięte w folię bąbelkową, kilka warstw kartonu i na koniec czarną folią stretch. Za drugim razem gry zapakowano również w folię bąbelkową i kartony, a następnie całość została wsadzona do dużej koperty bąbelkowej. Paczki były zapakowane tak grubo i szczelnie, że dostanie się do zawartości wymagało z 10 minut.

MichalStajszczak napisał(a):
Moja hipoteza jest taka: gra została uszkodzona w transporcie i przepakowana przez pocztę w papier, żeby zatrzeć ślady zniszczenia. Takie sytuacje nie są rzadkością i dlatego wiele firm okleja przesyłki swoją taśmą.

I właśnie dlatego zawsze korzystam z usług kuriera. Wysyłka pocztą jest dla mnie wyborem skrajnie nieodpowiedzialnym, tym bardziej, że różnice w cenie kuriera i poczty już nie są tak wysokie jak kiedyś. Poczta wywija różne numery, a w przypadku uszkodzenia paczki bardzo ciężko jest spisać protokół szkody.

Wracając do tego jak postąpiło Planszowo.pl to muszę stanąć w ich obronie. Również prowadzę sprzedaż wysyłkową i wiem jak wygląda to wszystko od drugiej strony. Uważam, że klient kupujący produkt w sklepie z cenami dużo niższymi niż u konkurencji, powinien się liczyć z tym, że może i kupuje tą samą grę co gdzie indziej, ale inny produkt. W przypadku droższych sklepów (np. Rebel) wystarczy tylko słowo klienta, a sklep pokrywa wszelkie koszty wymiany bo ma wyższe marże i po prostu go na to stać. W przypadku braku protokołu szkody (tak jak w tym przypadku) sklep nie odzyska odszkodowania od przewoźnika. Dlatego też nie dziwię się, że Planszowo.pl chciało, aby klient pokrył koszty (inna sprawa, że bardziej by się już opłacało skorzystać z prawo do zwrotu w ciągu 10 dni - wtedy ponosimy tylko koszty odesłania towaru z powrotem).

Ja jestem zwolennikiem załatwiania tego typu sytuacji zawsze na korzyść klienta, nawet jeżeli wiąże się to ze stratą. Wiadomo, że dobra opinia jest warta więcej niż kilka zarobionych złotych. Z drugiej strony nie dziwię się, że sklepy z niskimi marżami są niechętne w stosunku do takich rozwiązań. Dlatego też nie skupiałbym się tutaj na krytykowaniu sklepów które nie chcą bezpłatnie wymieniać (bo nie jest to ich obowiązkiem w takim przypadku), lecz na chwaleniu sklepów które towar wymieniają nie patrząc na koszty.

Rada na przyszłość dla wszystkich zamawiających - każdy towar najlepiej zamówić kurierem. Nawet jeśli po otworzeniu paczki okaże się, że coś jest uszkodzone, możemy wezwać kuriera i spisać protokół szkody (z pocztą niestety nie ma chyba takiej możliwości). Wtedy nie powinno być problemu z wymianą. I dotyczy to nie tylko gier, lecz wszystkich produktów. W końcu nigdy nie wiemy czy trafimy na sklep, który towar nam wymieni bez protokołu szkody, czy też nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 14:56 

Dołączył(a): Śr, 19 paź 2011, 08:47
Posty: 24
bart01 napisał(a):
W przypadku braku protokołu szkody (tak jak w tym przypadku) sklep nie odzyska odszkodowania od przewoźnika. Dlatego też nie dziwię się, że Planszowo.pl chciało, aby klient pokrył koszty (inna sprawa, że bardziej by się już opłacało skorzystać z prawo do zwrotu w ciągu 10 dni - wtedy ponosimy tylko koszty odesłania towaru z powrotem).



Nie masz racji, wtedy sklep założył by na 100 % że gra klientowi upadła ze stołu czy cokolwiek innego się z nią stało, sklep miałby prawo nie rozpatrzeć pozytywnie zwrotu towaru.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 15:21 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 07 sty 2010, 15:22
Posty: 1562
Lokalizacja: Gdynia
Sklep planszowo.pl i tak stracił bo jeden taki wątek na forum odstrasza co najmniej kilku klientów, którzy już w nim nie zrobią zakupów. Powinni to rozumieć właśnie mali sprzedawcy, dla których reputacja jest chyba najważniejsza. Wydaje mi się, że lepiej było uznać zasadę "nasz klient, nasz pan" i wymienić ten egzemplarz na nowy biorąc koszty całkowicie na siebie niezależnie gdzie leżała wina.

_________________
Spotkania planszówkowe w Gdyni!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 15:25 

Dołączył(a): Cz, 24 lis 2011, 22:53
Posty: 3
BartS napisał(a):
Nie masz racji, wtedy sklep założył by na 100 % że gra klientowi upadła ze stołu czy cokolwiek innego się z nią stało, sklep miałby prawo nie rozpatrzeć pozytywnie zwrotu towaru.

Pytanie czy sklep miałby w takim przypadku prawo do rozpatrzenia zasadności zwrotu. Zdaje mi się, że konsument płaci za towar, a nie za jego opakowanie. W związku z tym brak lub uszkodzenie opakowania nie może być podstawą do nieuznania na pewno reklamacji. Ekspertem od prawa konsumenckiego nie jestem, więc nie wiem na 100% czy w przypadku zwrotu w terminie 10 dni też tak jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 16:20 

Dołączył(a): Śr, 19 paź 2011, 08:47
Posty: 24
bart01 napisał(a):
BartS napisał(a):
Nie masz racji, wtedy sklep założył by na 100 % że gra klientowi upadła ze stołu czy cokolwiek innego się z nią stało, sklep miałby prawo nie rozpatrzeć pozytywnie zwrotu towaru.

Pytanie czy sklep miałby w takim przypadku prawo do rozpatrzenia zasadności zwrotu. Zdaje mi się, że konsument płaci za towar, a nie za jego opakowanie. W związku z tym brak lub uszkodzenie opakowania nie może być podstawą do nieuznania na pewno reklamacji. Ekspertem od prawa konsumenckiego nie jestem, więc nie wiem na 100% czy w przypadku zwrotu w terminie 10 dni też tak jest.


Ja też nie jestem ekspertem-nie pracuję przy sprzedaży wysyłkowej, ale na zdrowy rozsądek, kupujesz sos uncle bens i jeśli sprzedawca/dostawca rozbije z nim słoik to w zasadzie nie ma to znaczenia, bo sos jest sosem i spoko? ;)
Opakowaniem w tym przypadku nie jest pudełko, a fabryczna folia na pudełku- nie służy do niczego poza zagwarantowaniem klientowi ochrony pudełka przed kurzem, wilgocią czy morską pianą oraz jest informacją, że nikt na drodze fabryka-klient nie dobrał się do zawartości.
Spójrz na Rebel czy Bard-zobacz jakie uszkodzenia noszą gry przecenione, są to właśnie minimalnie uszkodzona folia czy obite robi pudełka. Zdarzają się oczywiście egzemplarze mocniej uszkodzone, ale przy takiej ilości towaru jaką operują właśnie Bard czy Rebel na magazynach, sytuacje uszkodzenia są po prostu wkalkulowane w koszta.
Małe sklepy internetowe często(nie zawsze) sprzedają z mniejszą marżą, bo mają mniejsze koszta, ale w takich sytuacjach jak ta właśnie wychodzi, że ktoś oszczędził kilka złotych, ale w zamian za to, ma trwający teraz od daty zdarzenia około miesiąc radosny flejm na forum.
Zauważcie, że coraz częściej na forum pojawiają się tematy "sklep x jest zły bo..." "nie polecam sklepu y!" etc. i zauważcie, że w 99% przypadków są to małe, sprzedające ze szczątkową marżą sklepy. Mam wrażenie, że zaczęło się od trik-traka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 16:55 

Dołączył(a): Cz, 24 lis 2011, 22:53
Posty: 3
BartS napisał(a):
Ja też nie jestem ekspertem-nie pracuję przy sprzedaży wysyłkowej, ale na zdrowy rozsądek, kupujesz sos uncle bens i jeśli sprzedawca/dostawca rozbije z nim słoik to w zasadzie nie ma to znaczenia, bo sos jest sosem i spoko? ;)

Dość skrajny przykład, bo o ile się nie mylę to przy zakupie artykułów spożywczych przez internet obowiązują trochę inne prawa konsumenckie niż przy pozostałych towarach.

BartS napisał(a):
Opakowaniem w tym przypadku nie jest pudełko, a fabryczna folia na pudełku

Tutaj właśnie nie jestem ekspertem i nie mam pojęcia co według przepisów prawnych zostałoby potraktowane jako pudełko/opakowanie. Tym bardziej, że chyba rzadko w zawartości opakowania wymieniane jest poza elementami gry również pudełko.

BartS napisał(a):
Zauważcie, że coraz częściej na forum pojawiają się tematy "sklep x jest zły bo..." "nie polecam sklepu y!" etc. i zauważcie, że w 99% przypadków są to małe, sprzedające ze szczątkową marżą sklepy. Mam wrażenie, że zaczęło się od trik-traka.

To akurat jest reguła dotycząca nie tylko branży planszówkowej ;) Jak przychodzą cięższe czasy, to jako pierwsze problemy mają sklepy które bazują tylko na niskich cenach.

P.S. Wracając do samego sklepu. Brat przed Świętami kupił tam gry na prezent. Okazało się, że jednej z nich zabrakło na magazynie. Poprosił o wysyłkę innej i pomimo, że była droższa to sklep zaproponował pokrycie różnicy (niewielkiej, ale zawsze). Tak więc z tą obsługą nie jest do końca tak źle. I wszystko podobno przebiegło w miłej atmosferze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 17:03 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 21 kwi 2009, 16:14
Posty: 1766
Lokalizacja: Wrocław
Po przestudiowaniu tematu sama nie miałabym oporów, żeby kupić coś w Planszowo.pl. Niskie ceny są miłe, na Rebelową obsługę mnie nie stać, sklep uprzejmie wytłumaczył się na forum, ma dobre opinie - wina była tu chyba jednak po stronie kochanej Poczty. Wniosek na przyszłość: kurier.

Btw, jak to jest z Paczkomatami? Z tego co rozumiem, to coś takiego jak kurier, tylko że taniej i trzeba samodzielnie odebrać? W każdym razie sprawdza się lepiej od Poczty?

_________________
***BGG***
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
PS Jestem dziewczyną. Mam nawet różową galaretkę w avatarze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 17:15 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 28 cze 2007, 20:20
Posty: 4689
Lokalizacja: Warszawa / CK
Nie ma nic wspólnego z kurierem, zawozisz samodzielnie do punktu albo paczkomatu, odbierasz samodzielnie z paczkomatu. Oni tylko przewożą z miejsca na miejsce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 17:33 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 21 kwi 2009, 16:14
Posty: 1766
Lokalizacja: Wrocław
Ale przewożą jednak bardziej jak kurier, a nie jak Poczta? Znaczy nie pożerają i nie rozpakowują po drodze? :mrgreen:

_________________
***BGG***
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
PS Jestem dziewczyną. Mam nawet różową galaretkę w avatarze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 17:41 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 28 cze 2007, 20:20
Posty: 4689
Lokalizacja: Warszawa / CK
I tu i tu są ludzie, ale nigdy nie uwierzę w państwową kontrolę przedsiębiorstw.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 18:34 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 22 wrz 2010, 15:57
Posty: 3868
Lokalizacja: Warszawa
bart, ale ja wiem, DLACZEGO to zrobili. Co nie usprawiedliwia faktu, że zrobili.

_________________
Board Game Girl - krótkie videorecenzje
GamesFanatic.pl
Rozmowy Znad Planszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 21:48 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 30 mar 2011, 22:26
Posty: 352
Hm.... miałem kilka miesięcy temu podobną sytuację ze sklepem hobbit.net.pl. Zamówiłem dwa egzemplarze Kolejki. Paczkę odebrali rodzice bez sprawdzania zawartości. Paczka była zapakowana bardzo pancernie i nie była uszkodzona z zewnątrz, ale po otworzeniu okazało się że pudełka obu egzemplarzy są uszkodzone - jedno miało zgnieciony róg, drugie miało dziurę. Reakcja sklepu błyskawiczna: wysłano mi dwa nowe egzemplarze następnego dnia po zgłoszeniu problemu (ja tego samego dnia odesłałem im uszkodzone egzemplarze - dostałem potem zwrot kosztów wysyłki) a jako rekompensatę za nerwy i bieganie na pocztę dostałem 10% rabatu na następne zakupy, co uratowało ten sklep w moich oczach. Inna sprawa jak doszło do wysłania dwóch uszkodzonych egzemplarzy.... to nadal jest dla mnie zagadką. W każdym razie jak sklep chce to pójdzie klientowi na rękę.

_________________
Moja kolekcja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 07 sty 2012, 22:42 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 07 sty 2010, 15:22
Posty: 1562
Lokalizacja: Gdynia
Senthe napisał(a):
Ale przewożą jednak bardziej jak kurier, a nie jak Poczta? Znaczy nie pożerają i nie rozpakowują po drodze? :mrgreen:


Wysłałem mnóstwo paczek, zarówno pocztą, paczkomatami jak i kurierem UPS. Miałem problem tylko jedną, jedyną paczką wysłaną właśnie paczkomatem, przewoźnik musiał nieźle ją porzucać bo gra była zbita na dwóch rogach. Ale ogólnie bardzo polecam paczkomaty: tanie, solidne, zazwyczaj na drugi dzien paczka jest do odbioru no i co ważne w prowadzeniu działalności można odliczyć VAT ;)

_________________
Spotkania planszówkowe w Gdyni!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 08 sty 2012, 15:25 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 31 sty 2005, 20:42
Posty: 5041
Lokalizacja: Warszawa
KubaP napisał(a):
A moja, że sklep wykazał złą wolę i mataczy.

Mam nadzieję, że to tylko hipoteza a nie stwierdzenie faktu.
Jak pisałem wcześniej, istotne jest wyjaśnienie dwóch kwestii:
1. Jak była zapakowana przesyłka?
2. Kiedy gra uległa uszkodzeniu?
bart01 napisał(a):
Zakupy robiłem 2 razy. Za pierwszym razem gry przyszły owinięte w folię bąbelkową, kilka warstw kartonu i na koniec czarną folią stretch. Za drugim razem gry zapakowano również w folię bąbelkową i kartony, a następnie całość została wsadzona do dużej koperty bąbelkowej. Paczki były zapakowane tak grubo i szczelnie, że dostanie się do zawartości wymagało z 10 minut.
Można to potraktować jako potwierdzenie słów właściciela sklepu o stosowanych sposobach pakowania, bo na razie nikt (oczywiście poza poszkodowanym) nie napisał, że sklep wysyła gry zapakowane w papier. (Aczkolwiek niezbity dowód byłby dopiero wtedy, gdyby sklep miał zainstalowany monitoring, z zapisów którego wynikałoby, że gra była przed wysyłką w idealnym stanie i została bezpiecznie zapakowana.)
Czy sklep miałby interes w wysyłaniu uszkodzonej gry? Moim zdaniem nie. Jeżeli robi się zakupy na bazarze czy u ulicznego sprzedawcy, to można liczyć się z potraktowaniem reklamacji ludowym powiedzeniem "Widziały gały co brały", ale sklep internetowy nie może stosować takiej polityki. Przecież jego biznes opiera się na opiniach klientów, a źle potraktowany klient może go w sieci skutecznie "obsmarować". A ponadto jaki miałby interes w sprzedawaniu uszkodzonego egzemplarza, skoro może wymienic go u wydawcy?
Jedynym "dowodem" winy sklepu są słowa żony KubyP o tym, że przesyłka była zapakowana tylko w papier, opakowanie nie było uszkodzone, a o tym, że gra jest uszkodzona dowiedziała się dopiero po rozpakowaniu paczki. Nie wiadomo, czy zachowała ten papier, który służył za opakowanie, bo wtedy można by było sprawdzić, czy przesyłka została zaadresowana przez sklep.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 08 sty 2012, 17:32 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 22 wrz 2010, 15:57
Posty: 3868
Lokalizacja: Warszawa
Michale, nie może, ale zrobił. Ot, co. Myśleli może, ze klient casualowy to nie zwróci uwagi. A tu klopsik.
Oczywiście, ze to była hipoteza.

_________________
Board Game Girl - krótkie videorecenzje
GamesFanatic.pl
Rozmowy Znad Planszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 08 sty 2012, 18:53 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 25 sty 2005, 16:23
Posty: 264
Lokalizacja: Szczecin
KubaP napisał(a):
Jeden mail do Galakty załatwił sprawę - Pan Michał W.-S. natychmiast zareagował. Pudełko za free - jeśli w Krakowie to zaprasza po odbiór osobisty, jeśli wysyłka, to bardzo przeprasza, ale będzie trzeba pokryć 14 PLN. Pokryłem, bo wysyłka do Warszawy.

Podsumowując - totalny BAN na planszowo.pl, OGROMNY plus dla Galakty - wielkie, wielkie brawa za szybką, przyjemną i totalnie bez pretensji reakcję. Właśnie na tym polega obsługa klienta.




Troszkę dziwi mnie fakt, że za propozycję wymiany gry uszkodzonej na nową z dopłatą za przesyłkę 12PLN sklep planszowo.pl został zbesztany, natomiast Galakta ma ogromny plus, za wymianę pudełka z przesyłką za 14PLN.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 08 sty 2012, 18:54 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 31 sty 2005, 20:42
Posty: 5041
Lokalizacja: Warszawa
To spróbuj jeszcze racjonalnie wytłumaczyć taką kwestię: "Dlaczego sklep, który wszystkie paczki pakuje solidnie, nagle wyjątkowo potraktował zamowienie Twojej żony i zapakował grę w zwykły papier? (Nie znam sklepu Planszowo i o jego istnieniu dowiedziałem się z tej dyskusji, ale nie mam podstaw by kwestionować to, co napisał bart01)
Skoro nie jesteś przekonany do mojej hipotezy o winie poczty, to mogę zaproponować inną :twisted:
(Jestem w lepszej sytuacji od Ciebie, bo Ty musisz wierzyć w to, co mówi Twoja żona, a ja w to co mówi Twoja żona wierzyć nie muszę :wink: )
Hipoteza jest taka: paczka przyszła solidnie zapakowana, zgodnie z tym, co pisał właściciel sklepu.
Cytuj:
Paczki były zapakowane tak grubo i szczelnie, że dostanie się do zawartości wymagało z 10 minut.
No i niestety Twoja żona nie poradziła sobie z rozpakowaniem i przypadkowo uszkodziła grę. A ponieważ zna Twój stosunek do gier
KubaP napisał(a):
(należę do osób, które dbają o gry, wiecie, żadnego żarcia, karty w foliach, etc.)
, to uznała, że wymieni grę w sklepie na nieuszkodzoną ale sklep nie chciał na to przystać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 08 sty 2012, 18:58 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 22 wrz 2010, 15:57
Posty: 3868
Lokalizacja: Warszawa
miras Planszowo.pl, niezgodnie z obowiazującym prawem, chciał, by żona pokryła koszty wysyłki w obie strony. A Galakta załatwiła NIESWOJĄ sprawę. Wiec plus dla G, wiadro pomyj dla "sklepu" Planszowo.pl.
MichałStajszczak Nie dam się podpuścić, widziałem już Twoje ekscesy w wątku o Tesco, więc pass. Co do pakowania niechlujnego - może Święta szły, może duży przemiał, z tego co widać, to rodzinna firma, może jakiś kuzynek nratanek pomagał i się spieszył. Nie wiem. I nie obchodzi mnie to. Ważne, że skopali sprawę na całej linii, od początku do rozwiązania sprawy, poprzez zlanie klienta i potraktowanie jej totalnie niepoważnie, łącznie z próbą zmuszenia do zapłaty za przesyłkę przy wymianie.

P.S. Do tej pory "sklep" Planszowo.pl nie odpowiedział na maile mojej żony, pozostawiając sprawę dalej nierozwiązaną. Normalnie specjaliści od marketingu.

_________________
Board Game Girl - krótkie videorecenzje
GamesFanatic.pl
Rozmowy Znad Planszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 08 sty 2012, 20:01 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 13 kwi 2009, 13:42
Posty: 372
Lokalizacja: Krotoszyn ( Wielkopolska )
Mi się wydaje, że popadasz tutaj w obsesję, żeby tylko sklep udowodnił, że nie ma racji przeprosił za swój "błąd" i najlepiej jeszcze jakiś bonus dorzucił. No bo przecież (pewnie nie z ich winy) została uszkodzona gra i tylko oni mają obowiązek to wszystko naprawić bo inaczej zostaną obsmarowani przez jednego klienta, który zepsuje im reputację, która jak widać była dobra bo nikt do tej pory na sklep nie narzekał.
Na twoim miejscu dałbym już sobie spokój tym bardziej, że Galakta wymieniła ci już grę na nową, a nie wiem czy chciałbyś się znaleźć na miejscu tak małej firmy, której bardzo ciężko zyskać dobrą opinię, a łatwo stracić.
Tyle ode mnie.

_________________
Moje gry
Wishlist
Kanał z Shagówkami - moim videocastem o grach planszowych.
Boardtime - Serwis o grach planszowych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 08 sty 2012, 20:07 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 22 wrz 2010, 15:57
Posty: 3868
Lokalizacja: Warszawa
Co racja, to i fakt. O ile nikt nie będzie próbował zrobić z mojej żony idiotki znowu, to ja już tyle w temacie. Ale sklepu mi żal na pewno nie jest.

_________________
Board Game Girl - krótkie videorecenzje
GamesFanatic.pl
Rozmowy Znad Planszy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 08 sty 2012, 20:16 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 28 cze 2007, 20:20
Posty: 4689
Lokalizacja: Warszawa / CK
Proponuję już zamknąć wątek, wszystkie informacje zostały przekazane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 09 sty 2012, 23:28 
Użytkownik wspierający
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 25 sie 2011, 23:06
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin
Dla mnie liczy się fakt, że klient jest niezadowolony z usługi - a to, w świetle szerokiego spektrum sklepów planszówkowych obecnych na rynku ( i dużych, droższych, i mniejszych) skreśla ten sklep. Dlaczego? Bo czemu mam ryzykować coś takiego, jak przydarzyło się KubieP?

Osoby zajmujące się kontaktem z klientem powinny wiedzieć, że to jego wrażenia z zawartej transakcji niejako zaważą na ich przyszłości. I o ile oczywiście nie sugeruję uległości i uniżania się, bo 'klient ma zawsze rację, a jak nie ma, to patrz pierwsza część zdania', to brnięcie w takie dyskusje i wymiany zdań to masochizm, przynoszący niewspółmiernie większe straty z powodu utraty wizerunku niż zapłacenie dychy za przesyłkę.

_________________
moja mała kolekcja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 11 sty 2012, 11:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 02 cze 2010, 21:05
Posty: 41
melee napisał(a):
Proponuję już zamknąć wątek, wszystkie informacje zostały przekazane.


Zgadzam się :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL