System szukania współgraczy -

... czyli zloty miłośników planszówek! Tu możesz także umawiać się na granie w Twoim mieście.

Czy korzystałbyś/ korzystałabyś z system szukania współgraczy?

tak
173
89%
nie
21
11%
 
Liczba głosów: 194

hancza123
Posty: 3656
Rejestracja: 04 lis 2009, 14:12
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 50 times
Been thanked: 150 times

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: hancza123 »

Osobiście mam zaje.. duży problem aby znaleść ludzi do grania w te gry które mnie najbardziej interesują, no dosłownie impass

jeżeli stworzysz taki system i to będzie działało to jak dla mnie będziesz bohaterem
Awatar użytkownika
paweln
Posty: 639
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:08
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 2 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: paweln »

Popieram pomysł.

Nie nie wiem czy już było dodane, ale mnóstwo graczy posiada już rejestr gier na bgg. Moim zdaniem konieczna jest synchronizacja gier z kontem na bgg (może wystawiają odpowiednie API). Nikt nie będzie wpisywał od nowa listy gier w nowym serwisie.
Marrond
Posty: 5
Rejestracja: 22 lip 2012, 03:23
Lokalizacja: Pabianice/Łódź i okolice

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Marrond »

paweln pisze: Nie nie wiem czy już było dodane, ale mnóstwo graczy posiada już rejestr gier na bgg. Moim zdaniem konieczna jest synchronizacja gier z kontem na bgg (może wystawiają odpowiednie API). Nikt nie będzie wpisywał od nowa listy gier w nowym serwisie.
Nie widzę problemu - nie musisz wpisywać przecież wszystkiego ręcznie, tylko wybierasz z listy/zaznaczasz checkboxy. To co opisałeś to już szczyt szczytów lenistwa.
hancza123 pisze: jeżeli stworzysz taki system i to będzie działało to jak dla mnie będziesz bohaterem
Podpisuję się pod tym. Choć na razie mam z kim grać to zgrać się razem w czasie w 3-6 osób graniczy z cudem. Pomijam już że z miłą chęcią spróbowałbym np. Twilight Imperium, ale czas rozgrywki w zasadzie wykrusza towarzystwo już na etapie umawiania się na grę...

Problemem może być liczba użytkowników w PL. Tak naprawdę nie wiadomo ile osób gra w planszówki, a to co widać na konwentach jest ograniczone liczbą gier i stołów do gry, więc też nie daje miarodajnego wyniku, już pomijam fakt, że nawet gracze na konwentach nie grają, bo przyszli np. dla innych atrakcji. No i żeby system się sprawdzał musiałby być naprawdę konkretnie rozreklamowany w środowisku, bo co z tego, że system będzie jak np. x potencjalnych graczy mieszkających w promieniu 10 kilometrów nie będzie z niego korzystało i będzie smutno.
Newbie z okolic Łodzi (Pabianice) - szukam ludzi do wspólnej gry. Zaoferować mogę SC+BW oraz NS HEX, chętnie sprawdzę i zagram: Rune Wars, Mage Knight, Eclipse, Twilight Imperium 3 (+dodatki), Shogun, Zimna Wojna, Tides of Iron, Game of Thrones 2ed.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Senthe »

Jeśli będzie potrzebna reklama, mogę się nią zająć w różnych zaprzyjaźnionych kanałach przesyłu informacji - poproszę wtedy o priv.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

Senthe pisze:Jeśli będzie potrzebna reklama, mogę się nią zająć w różnych zaprzyjaźnionych kanałach przesyłu informacji - poproszę wtedy o priv.
To byłoby super :-)
O ile tak jak pisałem technika i koszty utrzymania to moja głowa
O tyle jak widzicie mam dylemat co do popularności systemu, czyli odpowiedniej ilości użytkowników, stąd też i to moje badanie i kryterium 100 zainteresowanych osób.
Wiem, z czasem jak system okaże się OK to gracze będą się pojawiać
Ale... na początku... niewiele będzie kont użytkowników i to będzie zniechęcać nowych, na zasadzie "pusto tu to po co będę się zapisywał" itd...

Dlatego grupa startowa plus reklama na spotkaniach jest konieczna. A tutaj zbytnio ja sam mam ograniczone możliwości i bardzo cenna byłaby Wasza pomoc :-)
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

Uaktualniłem model obiektów. Dodałem nowe i trochę poprawiłem atrybuty istniejących. Szczególnie przy spotkaniu.
Dodałem więcej rekomendacji do obiektów.
Ważne rekomendacje będą tylko pozytywne, negatywów nie będzie aby uniknąć trolingu.
W sumie brak rekomendacji będzie już jakimś tam negatywem :-)
Awatar użytkownika
KubaP
Posty: 5831
Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 137 times
Been thanked: 407 times

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: KubaP »

Dwa pytania:
Czy zastanawiałeś się nad tym, czy robisz system dla graczy czy też dla nowicjuszy?
Czy nie lepszą reklamą na początku będzie poczta pantoflowa? Szczególnie, że jak rozumiem chcemy weryfikować potencjalnych graczy na zasadzie znajomości - czy w takim razie nie powinien funkcjonować system zaproszeń?
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

KubaP pisze:Dwa pytania:
Czy zastanawiałeś się nad tym, czy robisz system dla graczy czy też dla nowicjuszy?
Proszę o sprecyzowanie pytania i jego myśli ... ?
KubaP pisze: Czy nie lepszą reklamą na początku będzie poczta pantoflowa? Szczególnie, że jak rozumiem chcemy weryfikować potencjalnych graczy na zasadzie znajomości - czy w takim razie nie powinien funkcjonować system zaproszeń?
Poczta pantoflowa jak najbardziej.
Jak rozumiesz system zaproszeń ?
Awatar użytkownika
KubaP
Posty: 5831
Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 137 times
Been thanked: 407 times

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: KubaP »

Ad. 1. Sorry, rzeczywiście niejasno zabrzmiało. Rozjaśniając: Czy robisz system dla użytkowników tego forum, bgg, zaawansowanych graczy, czy będziesz może chciał dotrzeć do jak najszerszego grona użytkowników, bez względu na koszty w postaci zawartości merytorycznej systemu.
Ad.2. Co do poczty pantoflowej i systemu zaproszeń - pamiętasz, jak działało grono.net? Jeśli nie dostałeś zaproszenia od użytkownika, to nie mogłeś się zarejestrować.
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

KubaP pisze:Ad. 1. Sorry, rzeczywiście niejasno zabrzmiało. Rozjaśniając: Czy robisz system dla użytkowników tego forum, bgg, zaawansowanych graczy, czy będziesz może chciał dotrzeć do jak najszerszego grona użytkowników, bez względu na koszty w postaci zawartości merytorycznej systemu.
Nie rozpatruje tego w takich kryteriach. Po co ?
KubaP pisze: Ad.2. Co do poczty pantoflowej i systemu zaproszeń - pamiętasz, jak działało grono.net? Jeśli nie dostałeś zaproszenia od użytkownika, to nie mogłeś się zarejestrować.
Nie, nie planuje to by jeszcze bardziej zmniejszyło ilość użytkowników.
Bilans strat i zysków byłby wówczas niekorzystny w mojej ocenie.
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

Najbardziej aktualny proponowany zbiór obiektów w systemie:

konto - osoba lub instytucja (np. sklep, klubik, itd...) mająca konto w systemie
atrybuty to:
- nazwa (obowiązkowe)
- e-mail (obowiązkowe)
- hasło (obowiązkowe)
- GG
- skype
- miasto
- gmina/dzielnica
- opis
- typ (sklep, osoba prywatna, klub, inne)

konto - termin - czas w jakim konto ma możliwość grać. Terminów może być kilka.
atrybuty to:
- konto
- data/czas od
- data/czas do

konto - rekomendacja - można rekomendować (polecać) innych uczestników systemu. Jest to szczególnie istotne jak chcielibyśmy kogoś zaprosić do siebie do domu na grę a nie znamy osobiście człowieka.
Uwaga ! tylko rekomendacje pozytywne !! chodzi o to aby nie było trolingu !!!
atrybuty to:
- konto rekomendujące
- konto rekomendowane
- opinia (słowna opinia o koncie)

lokacja - miejsce gdzie można grać. Konto może podać miejsca gdzie istnieje możliwość grania. Będzie prezentowane na mapie google maps
atrybuty to:
- nazwa
- miasto
- gmina/dzielnica
- ulica
- opis

lokacja - termin - czas w jakim lokacja jest dostępna do grania. Terminów może być kilka.
atrybuty to:
- lokacja
- data/czas od
- data/czas do

lokacja - rekomendacja - można rekomendować (polecać) lokacje.
Uwaga ! tylko rekomendacje pozytywne !! chodzi o to aby nie było trolingu !!!
atrybuty to:
- konto rekomendujące
- lokacja rekomendowana
- opinia (słowna opinia o lokacji)

gra - słownik gier
atrybuty to:
- nazwa
- opis
- seria
- kategoria
- dział
- producent

gra - rekomendacja - można rekomendować (polecać) gry.
Uwaga ! tylko rekomendacje pozytywne !! chodzi o to aby nie było trolingu !!!
atrybuty to:
- konto rekomendujące
- gra rekomendowana
- opinia (słowna opinia o grze)

gra - konto - powiązanie konta z grami
atrybuty to:
- konto
- gra
- mam grę - tak/nie
- chcę zagrać - tak/nie
- chcę mieć - tak/nie
- mogę wypożyczyć - tak/nie
- chcę pożyczyć - tak/nie
- sprzedam - tak/nie
- chce kupić - tak/nie
- cena sprzedaży
- cena wypożyczenia za dobę
- opis (czy nowa, zniszczona, może czegoś brakuje)

spotkanie - opis konkretnego spotkania graczy
- konto - ten kto zainicjował spotkanie i będzie za nie odpowiadał
- lokacja - ze zbioru powyżej
- ilość graczy od
- ilość graczy do
- opis

spotkanie - termin - czas w jakim odbywa się spotkanie. Terminów może być kilka.
atrybuty to:
- spotkanie
- data/czas od
- data/czas do
- zamknięte tak/nie (wyłączone zapisywanie)

spotkanie - rekomendacja - można rekomendować (polecać) spotkania.
Uwaga ! tylko rekomendacje pozytywne !! chodzi o to aby nie było trolingu !!!
atrybuty to:
- konto rekomendujące
- spotkanie rekomendowane
- opinia (słowna opinia o spotkaniu)

spotkanie - termin - gra - co będzie na spotkaniu grane w danym terminie
- spotkanie - termin
- gra

spotkanie - termin - konto - deklaracja konta na spotkanie w danym terminie sam czy z jakimiś osobami
- spotkanie - termin
- konto
- ilość graczy
- niezdecydowany - tak/nie
Ostatnio zmieniony 06 sie 2012, 13:13 przez Odokar, łącznie zmieniany 3 razy.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Senthe »

Już widzę, jak sklepy internetowe chcą "grać" zawsze, we wszystko i ze wszystkimi...
Już lepiej od razu a) wykluczyć dla wszelkich instytucji (a sklepów w szczególności) możliwość rejestracji b) stworzyć oddzielny rodzaj konta dla osoby, a oddzielny dla grup ludzi spotykających się cyklicznie
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Vincent
Posty: 397
Rejestracja: 27 lip 2011, 13:23
Been thanked: 1 time

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Vincent »

Senthe pisze:Już widzę, jak sklepy internetowe chcą "grać" zawsze, we wszystko i ze wszystkimi...
Już lepiej od razu a) wykluczyć dla wszelkich instytucji (a sklepów w szczególności) możliwość rejestracji b) stworzyć oddzielny rodzaj konta dla osoby, a oddzielny dla grup ludzi spotykających się cyklicznie

Instytucja jest tu raczej do oznaczania miejsca spotkania, a nie jako gracz ;)

Konto dla grupy osób byłoby co najmniej dziwne.. dla takich osób chyba będzie możliwość ustawienia cyklicznych eventów.
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

Senthe pisze:Już widzę, jak sklepy internetowe chcą "grać" zawsze, we wszystko i ze wszystkimi...
Nie bardzo rozumiem potencjalnych zagrożeń opisanych powyżej?
Proszę o rozwinięcie myśli ....

Dlatego prezentuję wam dość mocno szczegółowy model danych systemu abyśmy właśnie teraz przedyskutowali wszelkie możliwe zagrożenia. Potem jak system powstanie ciężko jest wprowadzać zmiany istniejących rzeczy, na pewno trudniej niż teraz gdzie zmiana wprowadza się tylko do poprawki treści opisu :-)

Dlatego jak najbardziej piszcie co myślicie, lepiej przygotujemy wówczas system :-D
Tylko proszę jak coś zauważycie to bardziej szczegółowo opisujcie co macie na myśli, jak dziecku :)
Senthe pisze: Już lepiej od razu
a) wykluczyć dla wszelkich instytucji (a sklepów w szczególności) możliwość rejestracji
Dlaczego takie ograniczenie ?
Według mnie zamknęło by to furtkę dla wielu klubików i sklepów które mają często sale lub stoliki do grania i wiele innych ciekawych rzeczy do zaoferowania naszej społeczności.
Proszę o uzasadnienie swojej propozycji :)
Senthe pisze: b) stworzyć oddzielny rodzaj konta dla osoby, a oddzielny dla grup ludzi spotykających się cyklicznie

Nie bardzo rozumiem z samej tej treści związku i potrzeby czegoś takiego?
Proszę o uzasadnienie swojej propozycji :)
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

Vincent pisze:
Senthe pisze:Już widzę, jak sklepy internetowe chcą "grać" zawsze, we wszystko i ze wszystkimi...
Już lepiej od razu a) wykluczyć dla wszelkich instytucji (a sklepów w szczególności) możliwość rejestracji b) stworzyć oddzielny rodzaj konta dla osoby, a oddzielny dla grup ludzi spotykających się cyklicznie
Instytucja jest tu raczej do oznaczania miejsca spotkania, a nie jako gracz ;)
Dokładnie :-)
Też takie coś miałem głownie na myśli
Vincent pisze: Konto dla grupy osób byłoby co najmniej dziwne.. dla takich osób chyba będzie możliwość ustawienia cyklicznych eventów.
Też tak uważam :-)
A cykliczność jak najbardziej w modelu możemy przedstawiać. Jest teraz oddzielony obiekt spotkanie od spotkanie-termin.
Co oznacza ze raz tworzymy spotkanie a potem dodajemy do niego termin lub wiele terminów (cykliczność).
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Senthe »

Sklep zakłada konto jako gracz. Sklep chce grać we wszystko, ze wszystkimi i w każdej kombinacji, w godzinach otwarcia, w swojej własnej lokalizacji.
Cel sklepu: promocja własna.
Skutek: sklepy wyświetlają się wszystkim w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu trudniej znaleźć normalnych ludzi do pogrania.

Mechanizm zaczerpnięty z Facebooka, gdzie różne firmy zakładały konta osobowe i dodawały ludzi do "znajomych". Facebook poszedł po rozum do głowy i stworzył oddzielny rodzaj konta - "stronę" dla instytucji, które chcą się promować, jednocześnie modyfikując regulamin. Podobny scenariusz przerabiają wszystkie po kolei serwisy społecznościowe. Lepiej więc od razu mu zapobiec.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Vincent
Posty: 397
Rejestracja: 27 lip 2011, 13:23
Been thanked: 1 time

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Vincent »

Ja to sobie inaczej wyobrażam.. Że to być może nawet gracze będą zakładać konto takiego sklepu/klubu, po to, żeby przy tworzeniu własnego eventu mogli wybrać ten klub/sklep jako lokalizacje gry (ułatwienie dla osób spotykających się regularnie/bądź mniej regularnie w klubach, dzięki takiemu koncie "instytucja" łatwiej będzie wyszukać np tylko te eventy które się odbywają w tym klubie). Ale wiem co masz na myśli. Słuszna uwaga, żeby uniemożliwić koncie "instytucja" zakładania eventów takich tradycyjnych. Żeby eventy zakładane przez sklepy/kluby były w innej kategorii (np widoczne poprzez zaznaczenie jakiegoś checkboxa przy wyszukiwaniu).
Awatar użytkownika
KubaP
Posty: 5831
Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 137 times
Been thanked: 407 times

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: KubaP »

Przecież sam Odokar jest z am76, jak sobie wyobrażacie, że by nie wrzucał sklepów?
Oczywiste jest, że to będzie spam, ale od lat uczymy się życia ze spamem i omijania go, więc luz. Ważne, że poza spamem będzie funkcjonalne.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Senthe »

To nie można od razu podzielić kont na dwie kategorie? Nawet jeden checbox wystarczy. Jeżeli jesteśmy w fazie projektowania serwisu, to chyba lepiej teraz zapobiec spamowi, niż kiedy już wszystko będzie zaprogramowane? :shock:
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

Senthe pisze:Sklep zakłada konto jako gracz. Sklep chce grać we wszystko, ze wszystkimi i w każdej kombinacji, w godzinach otwarcia, w swojej własnej lokalizacji.
Cel sklepu: promocja własna.
Skutek: sklepy wyświetlają się wszystkim w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu trudniej znaleźć normalnych ludzi do pogrania.
A co w tym złego jeśli faktycznie będzie tam można pograć ?
Często w rzeczywistości to są faktycznie jedyne miejsca gdzie można grupowo się spotkać i pograć nie wchodząc nikomu z butami do mieszkania.
Jeśli okaże się że będzie tam kiepskawo to mamy mechanizm referencji i zbytnio tam nie pojawia się dobre opinie o takich spotkaniach.
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

Vincent pisze:Ja to sobie inaczej wyobrażam.. Że to być może nawet gracze będą zakładać konto takiego sklepu/klubu, po to, żeby przy tworzeniu własnego eventu mogli wybrać ten klub/sklep jako lokalizacje gry (ułatwienie dla osób spotykających się regularnie/bądź mniej regularnie w klubach, dzięki takiemu koncie "instytucja" łatwiej będzie wyszukać np tylko te eventy które się odbywają w tym klubie).
Dokładnie :-)
Vincent pisze: Ale wiem co masz na myśli. Słuszna uwaga, żeby uniemożliwić koncie "instytucja" zakładania eventów takich tradycyjnych. Żeby eventy zakładane przez sklepy/kluby były w innej kategorii (np widoczne poprzez zaznaczenie jakiegoś checkboxa przy wyszukiwaniu).
To teoria, w od strony programistycznej to faktycznie dodanie jednego dodatkowego atrybutu, na etapie projektu nakład znikomy. Ale co dalej... ?
Kto będzie weryfikował prawdziwość podanej cechy?
Co w sytuacjach fałszywych lub spornych?
Nie sztuka jest dodać jakąś cechę, której rzetelność w życiu jakby to powiedzieć nie sprawdza się i powoduje tylko zamieszanie i kłótnie oraz spory. Szczególnie takie cechy są niebezpieczne w systemach Internetowych gdzie nie ma możliwości uwiarygodnienia danych. Niestety przerabiałem coś takiego i to ze sprawami które miały finały na Policji i w sądzie. Absurdalne sprawy urastające do rang niebotycznych.
Niestety do póty do puki nie będzie szeroko stosowanego podpisu elektronicznego takie cechy będą nierzetelne i źródłem konfliktów i sporów.

Mamy system referencji, który będzie miał promować dobre lokacje i spotkania.
Dodatkowo mogę dorobić mechanizm blokowania informacji dla danego konta o innym koncie i każdy może sobie sam subiektywnie poblokować informacje od tych co uzna, że coś jest z nimi nie tak.
Bardzo dobrze sprawdza się to w praktyce :-)
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

KubaP pisze:Przecież sam Odokar jest z am76, jak sobie wyobrażacie, że by nie wrzucał sklepów?
Tak jestem jak i jestem z kttp://www.arena-albionu.pl , http://www.gotyx.pl , http://www.noclegi-tanie.pl i wielu innych systemów które tworzyłem. Z których skorzystały setki tysięcy użytkowników. Nie wyobrażam sobie aby za realizacje takiego systemu zabierał się ktoś kto nie ma doświadczenia w tego typu aplikacjach.
KubaP pisze: Oczywiste jest, że to będzie spam, ale od lat uczymy się życia ze spamem i omijania go, więc luz. Ważne, że poza spamem będzie funkcjonalne.
Trochę nie rozumiem oceny (obawy) że każda informacja o sklepie to spam?
Według mnie informacje o sklepach, akurat w tej branży, będą bardzo cenne. Niestety nie da się ukryć gry planszowe to hm... wiem że się narażę.... branża niszowa. Często gracze nie wiedzą, że obok nich jest sklep z grami (nie raz to przerabiałem właśnie dlatego że jestem z AM76).
Dodatkowo sklepy z grami są inne niż pozostałe sklepy, tutaj kontakt z klientem nie jest tylko kupno-sprzedaż. Klient przychodząc do takiego sklepu często "zatapia się" w grach, rozmawia ze sprzedawcą jak z innym graczem, ogląda gry i gra w nie. Sklepy takie są prowadzone przede wszystkim przez zapaleńców będących graczami.
Czy za to, że aktywnie tworzą społeczność, że zapewniają gry, że udostępniają miejsca do grania, że zapewniają możliwość oglądania gier przed zakupem "karać ich" ? Uważać że będą spamować ?
Za tymi sprzedawcami nie stoją korporacje, działy marketingów i reklamy to nie ta półka, tam stoją przeważnie też gracze.
Awatar użytkownika
gregvip
Posty: 342
Rejestracja: 22 sty 2012, 14:55
Lokalizacja: Proszowice k. Krakowa

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: gregvip »

A ja nie rozumiem jednej rzeczy.
Przychodzi człowiek i mówi: widzę bracia, że macie problem może udało by mi się wasz problem rozwiązać a jeśli nawet nie rozwiązać to przynajmniej ograniczyć. Ale potrzebuję od was trochę zaangażowania i pomocy, przynajmniej w części koncepcyjnej i testowej.
Praktycznie na całym świecie reakcja była by taka: Świetnie bracie zabierzmy się do roboty
A u nas jest niestety tak:
No nie wiem co co ty będziesz z tego miał a miał będziesz na pewno więc może nie warto. No i przecież skorzystają taż inni jak np. te wstrętne sklepy z grami które wiadomo są wstrętne no chyba że w danym momencie kupuję w nich grę to wtedy nie są. A już nie daj Boże skorzystał by ktoś inny, to już lepiej żebyśmy mieli jak mamy ale nikt nie będzie miał lepiej

Odokar nie dawaj się wciągnąć w dyskusje tylko bierz się do rzeczy a zobaczysz, że i Ci którzy obecnie są "zatroskani" będą z systemu korzystać.
Mnie jest osobiście wszystko jedno czy z systemu skorzystają sklepy czy będzie na stronie milion banerów z reklamami. Jeżeli dzięki niemu będę mógł wyszukać choć 1 gracza z którym zagram o 1 grę więcej niż bez niego to jest mi to naprawdę wszystko jedno.
Born to play
Moja kolekcja
Awatar użytkownika
KubaP
Posty: 5831
Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 137 times
Been thanked: 407 times

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: KubaP »

Od sklepów mamy i-szop. Odokar, to nie był zarzut, to naturalne, że Twój projekt ma w założeniu promować Twój sklep, nikt nie ma o to do Ciebie pretensji. Jako użytkownicy chcielibyśmy po prostu mieć możliwość pominięcia w wynikach informacji od sklepów. Ok?
Awatar użytkownika
Odokar
Posty: 659
Rejestracja: 05 maja 2010, 11:36
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: System szukania współgraczy -

Post autor: Odokar »

KubaP pisze:Od sklepów mamy i-szop. Odokar, to nie był zarzut, to naturalne, że Twój projekt ma w założeniu promować Twój sklep, nikt nie ma o to do Ciebie pretensji. Jako użytkownicy chcielibyśmy po prostu mieć możliwość pominięcia w wynikach informacji od sklepów. Ok?
Niestety tego nie spełnię z dwóch powodów, które przytoczyłem powyżej i powtórzę w skrócie:
1. Uważam że sklepy szczególnie w naszej branży są bardzo wartościowe.
2. Nie jestem w stanie weryfikować co lub kto jest sklepem a co nie. Wierzenie, że ktoś rzetelnie zaznaczy checbox to utopia. Rzetelnie podejdą ci co są uczciwi i spam nie jest im w głowie i za to system ich ukarze. A kombinatorzy nie zaznaczą i będzie im dobrze.
ODPOWIEDZ