TOP 3 - gry regrywalne

Zastanawiasz się co kupić? Poszukujesz gry dla 2 osób? A może najzabawniejszej gry dla 3-6 osób Reinera Knizia o kosmosie, zaczynającej się na literę Z? Pomożemy!
Rahu
Posty: 313
Rejestracja: 20 wrz 2014, 17:39
Has thanked: 289 times
Been thanked: 27 times

TOP 3 - gry regrywalne

Post autor: Rahu »

W tym temacie chciałbym, aby każdy z Was napisał swoje 3 najbardziej regrywalne gry (które Waszym zdaniem po prostu się nie nudzą).
Jako, że jestem początkujący w świecie gier planszowych, uważam że taki mały ranking bardzo mi się przyda, jak i innym początkującym, bo przynajmniej dla mnie (kogoś kto ma mało gier planszowych), liczy się zakup gry, która nie znudzi się po chwili.
PS. Zdaje sobie z tego sprawę, że każdy ma inne upodobania, ale sądzę, że ten temat nakieruje dużo osób jakiego dokonać zakupu :)
Ja nie udzielę się jako pierwszy, gdyż mam za mało gier, aby mówić o regrywalności względem innych "planszówek".
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: TOP 3 - gry regrywalne

Post autor: rastula »

Rahu pisze:W tym temacie chciałbym, aby każdy z Was napisał swoje 3 najbardziej regrywalne gry (które Waszym zdaniem po prostu się nie nudzą).
Jako, że jestem początkujący w świecie gier planszowych, uważam że taki mały ranking bardzo mi się przyda, jak i innym początkującym, bo przynajmniej dla mnie (kogoś kto ma mało gier planszowych), liczy się zakup gry, która nie znudzi się po chwili.
PS. Zdaje sobie z tego sprawę, że każdy ma inne upodobania, ale sądzę, że ten temat nakieruje dużo osób jakiego dokonać zakupu :)
Ja nie udzielę się jako pierwszy, gdyż mam za mało gier, aby mówić o regrywalności względem innych "planszówek".


jak się zaczyna łańcuszek to wypada podać własne propozycje...nie ma znaczenia ilość gier ( wręcz przeciwnie - ja mam dużo gier, więc w pojedyncze gram stosunkowo rzadko)