Łowcy A.D. 2114 / The Hunters A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
: 05 kwie 2015, 00:11
Witam wszystkich serdecznie,
Postanowiłem założyć wątek dotyczący naszej nowej gry: The Hunters (Łowcy). Gra już niedługo znajdzie się na Kickstarterze, w związku z czym w tym wątku będziemy podawać nowe informacje dotyczące tego tytułu. Wszelkie pytania, wątpliwości, konstruktywna krytyka i pomysły dotyczące wyglądu, kampanii crowdfundingowej i zasad gry mile widziane.
Na początek wstawiam krótką historię świata (będzie to jednocześnie wstęp w instrukcji), abyście mogli wczuć się w klimat gry. Do tego obrazek prezentujący zawartość podstawowej wersji gry (na KS będzie również można zakupić grę z dodatkiem i kilkoma KS exclusivami) oraz link do ściągnięcia ROBOCZEJ wersji instrukcji. Nad instrukcją wciąż pracujemy, również ewentualna udana kampania na KS będzie miała wpływ na dodatkowe treści (np. mogą pojawić się modele latające), które znajdą się w ostatecznej wersji.
Zachęcam również do odwiedzenia i śledzenia naszego profilu na FB, gdzie zamieszczamy najświeższe informacje: https://www.facebook.com/officinamonstrorum
Wysyłka na terenie Polski będzie tak jak podczas naszej poprzedniej kampanii darmowa.
Od razu napiszę parę słów o polskiej edycji, bo na pewno wielu z Was to interesuje. Jeżeli kampania na KS okaże się sukcesem, to planujemy następnie wystartować z kampanią na Wspieram.To lub PolakPotrafi w celu ufundowania polskiej edycji gry.
Krótki opis rozgrywki:
Łowcy są planszową figurkową grą kooperacyjną przeznaczoną dla 1-4 graczy. Stań się łowcą maszyn i staw czoła wrogom w brutalnym postapokaliptycznym świecie.
Gracze wcielają się w Łowców maszyn, którzy krążą pomiędzy ocalałymi ludzkimi osiedlami i wspólnie polują na niebezpiecznych wrogów. Każda misja, trwająca od 30 do 90 minut, wymaga odpowiedniego doboru wyposażenia i taktyki. Bohaterowie mogą również rozstawiać mordercze pułapki i przygotowywać zasadzki. W grze zastosowano system dnia i nocy, który ma istotny wpływ na wybór odpowiedniego ekwipunku i możliwości działania wrogów.
Na końcu misji gracze zdobywają punkty doświadczenia, dzięki którym ich postacie stają się coraz lepiej wyszkolone i przygotowane do przeżycia w niebezpiecznym świecie. Jednak najcenniejszą zdobyczą są resztki pokonanych maszyn, z których bohaterowie mogą konstruować potrzebny im sprzęt.
Misje układają się w niesamowitą kampanię, podczas której gracze wielokrotnie będą musieli dokonywać trudnych wyborów mających wpływ na ich dalsze losy. Za każdym razem będą mogli podejmować inne decyzje, dzięki czemu każde przejście kampanii dostarczać będzie nowych emocji.
Historia świata:
Rok 2111. Tradycyjne źródła zasilania okazały się ostatecznie przeżytkiem. Po odkryciu nowego rodzaju ogniw paliwowych wiele dekad wcześniej, znaczenie ropy i gazu drastycznie zmalało. Kraje bliskiego wschodu, Ameryki Południowej oraz Azji pozbawione głównego towaru eksportowego pogrążyły się w chaosie. Raz za razem wstrząsały nimi rewolucje i wojny domowe. Wysoko rozwinięte państwa Ameryki Północnej i Europy zjednoczyły się w jedno mocarstwo zwane Czwartym Rzymem, opierając rozwój na tańszej i bardziej dostępnej niż kiedykolwiek energii nowego typu. Na terytorium nowego Rzymu zapanował powszechny dobrobyt. Ludzkość przeżywała kolejny renesans.
Nowe źródła zasilania pozwoliły na urzeczywistnienie wielu marzeń możnych tego świata, a przede wszystkim stworzenie maszyn, które stały się praktycznie samowystarczalne i mogły skutecznie zastąpić ludzi przy wielu pracach. Obdarzone zaawansowaną sztuczną inteligencją, były kontrolowane dzięki specjalnym centrom sterującym i systemom bezpieczeństwa. Służyły w każdej dziedzinie gospodarki, zastępując rolników, robotników, lekarzy, eliminując prawie całkowicie potrzebę istnienia tradycyjnych armii czy służb bezpieczeństwa.
Ale nawet z ich pomocą ludzkość nie była w stanie skutecznie przygotować się na nadejście kataklizmu. W Ziemię uderzył meteoryt o wielkości niespotykanej w historii naszej planety.
Uderzenie wywołało katastrofalne skutki - nagła fala ogromnego gorąca dotarła do najdalszych zakątków globu, jednocześnie gigantyczne tsunami zalało niezmierzone połacie lądu niszcząc wszystko co napotkało na swej drodze. Wybuchały pożary obejmujące terytoria całych państw. Potężne trzęsienia ziemi kruszyły łańcuchy górskie i wypiętrzały nowe wyspy.
Pył i sadza powstałe podczas Uderzenia przesłoniły słońce.
Zapadła ciemność.
Wraz z ciemnością klimat uległ nagłemu ochłodzeniu. Rośliny i zwierzęta, które przetrwały do tego momentu, powoli zaczęły wymierać, a lądy zamieniły się w pustynie.
Po wielu latach trwania Długiej Nocy, promienie słońca zaczęły z powrotem przebijać się na powierzchnię naszej planety.
Duszące pyły, gazy i sadze ustąpiły na tyle, że pozostałe przy życiu grupy ludzi odważyły się opuścić schrony. Maszyny myślące, masowo budowane przed Uderzeniem, uwolnione z krępujących systemów zarządzania, jako jedyne na powierzchni przetrwały skutki kataklizmu. Teraz, korzystając ze swojej nieludzkiej inteligencji, stanowią śmiertelne zagrożenie dla swych dawnych panów. Zamieszkują opuszczone budowle, zrujnowane fabryki, zacienione kratery, walczą pomiędzy sobą lub polują na pozostałości żywych organizmów. Łączą się w watahy lub samotnie czają się w ciemności.
Wśród ocalonych ludzi pojawiają się grupy łowców nagród, które krążą pomiędzy ludzkimi osiedlami i gotowe są niszczyć najniebezpieczniejsze osobniki spośród maszyn. Korzystają z technologii odnalezionych pośród resztek cywilizacji lub zgromadzonych w schronach podczas Długiej Nocy. Ale przede wszystkim szabrują na niszczonych przez siebie maszynach, które są prawdziwą skarbnicą technologii sprzed Uderzenia.
Mamy rok 2114. Nastał okres, przez kronikarzy nazywany Nową Krucjatą. Nastał czas Łowców.
Instrukcja WIP:
https://pl.scribd.com/doc/260886504/Rulebook-TH-PL-WIP
I jeszcze filmik pokazujący figurki:
https://vimeo.com/124117922
Postanowiłem założyć wątek dotyczący naszej nowej gry: The Hunters (Łowcy). Gra już niedługo znajdzie się na Kickstarterze, w związku z czym w tym wątku będziemy podawać nowe informacje dotyczące tego tytułu. Wszelkie pytania, wątpliwości, konstruktywna krytyka i pomysły dotyczące wyglądu, kampanii crowdfundingowej i zasad gry mile widziane.
Na początek wstawiam krótką historię świata (będzie to jednocześnie wstęp w instrukcji), abyście mogli wczuć się w klimat gry. Do tego obrazek prezentujący zawartość podstawowej wersji gry (na KS będzie również można zakupić grę z dodatkiem i kilkoma KS exclusivami) oraz link do ściągnięcia ROBOCZEJ wersji instrukcji. Nad instrukcją wciąż pracujemy, również ewentualna udana kampania na KS będzie miała wpływ na dodatkowe treści (np. mogą pojawić się modele latające), które znajdą się w ostatecznej wersji.
Zachęcam również do odwiedzenia i śledzenia naszego profilu na FB, gdzie zamieszczamy najświeższe informacje: https://www.facebook.com/officinamonstrorum
Wysyłka na terenie Polski będzie tak jak podczas naszej poprzedniej kampanii darmowa.
Od razu napiszę parę słów o polskiej edycji, bo na pewno wielu z Was to interesuje. Jeżeli kampania na KS okaże się sukcesem, to planujemy następnie wystartować z kampanią na Wspieram.To lub PolakPotrafi w celu ufundowania polskiej edycji gry.
Krótki opis rozgrywki:
Łowcy są planszową figurkową grą kooperacyjną przeznaczoną dla 1-4 graczy. Stań się łowcą maszyn i staw czoła wrogom w brutalnym postapokaliptycznym świecie.
Gracze wcielają się w Łowców maszyn, którzy krążą pomiędzy ocalałymi ludzkimi osiedlami i wspólnie polują na niebezpiecznych wrogów. Każda misja, trwająca od 30 do 90 minut, wymaga odpowiedniego doboru wyposażenia i taktyki. Bohaterowie mogą również rozstawiać mordercze pułapki i przygotowywać zasadzki. W grze zastosowano system dnia i nocy, który ma istotny wpływ na wybór odpowiedniego ekwipunku i możliwości działania wrogów.
Na końcu misji gracze zdobywają punkty doświadczenia, dzięki którym ich postacie stają się coraz lepiej wyszkolone i przygotowane do przeżycia w niebezpiecznym świecie. Jednak najcenniejszą zdobyczą są resztki pokonanych maszyn, z których bohaterowie mogą konstruować potrzebny im sprzęt.
Misje układają się w niesamowitą kampanię, podczas której gracze wielokrotnie będą musieli dokonywać trudnych wyborów mających wpływ na ich dalsze losy. Za każdym razem będą mogli podejmować inne decyzje, dzięki czemu każde przejście kampanii dostarczać będzie nowych emocji.
Historia świata:
Rok 2111. Tradycyjne źródła zasilania okazały się ostatecznie przeżytkiem. Po odkryciu nowego rodzaju ogniw paliwowych wiele dekad wcześniej, znaczenie ropy i gazu drastycznie zmalało. Kraje bliskiego wschodu, Ameryki Południowej oraz Azji pozbawione głównego towaru eksportowego pogrążyły się w chaosie. Raz za razem wstrząsały nimi rewolucje i wojny domowe. Wysoko rozwinięte państwa Ameryki Północnej i Europy zjednoczyły się w jedno mocarstwo zwane Czwartym Rzymem, opierając rozwój na tańszej i bardziej dostępnej niż kiedykolwiek energii nowego typu. Na terytorium nowego Rzymu zapanował powszechny dobrobyt. Ludzkość przeżywała kolejny renesans.
Nowe źródła zasilania pozwoliły na urzeczywistnienie wielu marzeń możnych tego świata, a przede wszystkim stworzenie maszyn, które stały się praktycznie samowystarczalne i mogły skutecznie zastąpić ludzi przy wielu pracach. Obdarzone zaawansowaną sztuczną inteligencją, były kontrolowane dzięki specjalnym centrom sterującym i systemom bezpieczeństwa. Służyły w każdej dziedzinie gospodarki, zastępując rolników, robotników, lekarzy, eliminując prawie całkowicie potrzebę istnienia tradycyjnych armii czy służb bezpieczeństwa.
Ale nawet z ich pomocą ludzkość nie była w stanie skutecznie przygotować się na nadejście kataklizmu. W Ziemię uderzył meteoryt o wielkości niespotykanej w historii naszej planety.
Uderzenie wywołało katastrofalne skutki - nagła fala ogromnego gorąca dotarła do najdalszych zakątków globu, jednocześnie gigantyczne tsunami zalało niezmierzone połacie lądu niszcząc wszystko co napotkało na swej drodze. Wybuchały pożary obejmujące terytoria całych państw. Potężne trzęsienia ziemi kruszyły łańcuchy górskie i wypiętrzały nowe wyspy.
Pył i sadza powstałe podczas Uderzenia przesłoniły słońce.
Zapadła ciemność.
Wraz z ciemnością klimat uległ nagłemu ochłodzeniu. Rośliny i zwierzęta, które przetrwały do tego momentu, powoli zaczęły wymierać, a lądy zamieniły się w pustynie.
Po wielu latach trwania Długiej Nocy, promienie słońca zaczęły z powrotem przebijać się na powierzchnię naszej planety.
Duszące pyły, gazy i sadze ustąpiły na tyle, że pozostałe przy życiu grupy ludzi odważyły się opuścić schrony. Maszyny myślące, masowo budowane przed Uderzeniem, uwolnione z krępujących systemów zarządzania, jako jedyne na powierzchni przetrwały skutki kataklizmu. Teraz, korzystając ze swojej nieludzkiej inteligencji, stanowią śmiertelne zagrożenie dla swych dawnych panów. Zamieszkują opuszczone budowle, zrujnowane fabryki, zacienione kratery, walczą pomiędzy sobą lub polują na pozostałości żywych organizmów. Łączą się w watahy lub samotnie czają się w ciemności.
Wśród ocalonych ludzi pojawiają się grupy łowców nagród, które krążą pomiędzy ludzkimi osiedlami i gotowe są niszczyć najniebezpieczniejsze osobniki spośród maszyn. Korzystają z technologii odnalezionych pośród resztek cywilizacji lub zgromadzonych w schronach podczas Długiej Nocy. Ale przede wszystkim szabrują na niszczonych przez siebie maszynach, które są prawdziwą skarbnicą technologii sprzed Uderzenia.
Mamy rok 2114. Nastał okres, przez kronikarzy nazywany Nową Krucjatą. Nastał czas Łowców.
Instrukcja WIP:
https://pl.scribd.com/doc/260886504/Rulebook-TH-PL-WIP
I jeszcze filmik pokazujący figurki:
https://vimeo.com/124117922