Gra Bitewna
: 24 kwie 2015, 14:50
Witam, piszę ten post od nowa bo po ponad roku bardzo źle mi wyglądał ^ ^
Przedstawiam tutaj moją grę typu (chyba) bitewniak. Nazwy jakoś nigdy nie wymyśliłem chwytliwej żadnej Gra osadzona jest w klimacie klasycznego fantasy. Cechą, która (moim zdaniem) ma być jakimś atutem czy czymś co można powiedzieć jakoś ją opisuje jest "proste jak na ten gatunek zasady" jednakże mimo to nadal nie jest to oczywiście prosta gra familijna czy coś w ten deseń. Gra jest (nadal) na etapie testów, ponieważ nie mam z kim testować (głównie testuję z współautorem - tworzymy tę grę we dwóch).
KAŻDEGO CHĘTNEGO TESTERA przyjmę z otwartymi ramionami - zarówno na żywo (Katowice/Zagłębie Dąbrowskie) jak i przez Vassala. Odpłacić mogę się testowaniem dowolnej gry stworzonej przez takiego testera
Zamieszczam tutaj:
- Ogólną instrukcję/zasady gry (najbardziej niedopracowany element gry, bo zawsze wolimy skupić się na poprawianiu balansu niż języka instrukcji)
- Obrazkową instrukcję wyjaśniającą walkę w grze, czyli w sumie prawie wszystko, co się w niej dzieje.
- Plansze do gry (są proste, wyszliśmy z założenia że skoro nie zaszkodziło to szachom to nam też nie zaszkodzi - w przyszłości istnieje MOŻLIWOŚĆ zmiany planszy ale nie jest to aktualnie priorytet - jednakże patrz => końcówka tego posta)
- Plik zawierający WSZYSTKIE statystyki wszystkich jednostek (pogrupowanych frakcjami), wszystkie zaklęcia, bohaterów oraz ekwipunek (czyt. itemy) a także drzewka rozwoju bohaterów - aktualnie pracujemy nad zmianami w tej kwestii, raczej będą tutaj poważne zmiany.
- NIE ZAMIESZCZAM jeszcze modułu do Vassala, bo bardzo mocno nad nim pracuję (dopiero wrzuciłem część frakcji itd więc nei ma sensu bym to co chwilę updatował - ale jakby ktoś chciał potestować to zapraszam, pisać, a dam aktualny moduł i chętnie zagram .
WSZELKIE RADY przyjmę do serca. Nawet jeśli moja odpowiedź na nie będzie brzmiała jakbym je ignorował itd - naprawdę wiem, że nie jestem wszechwiedzący i że to gracze maja zawsze rację. Serio. Jedynie nie wezmę do serca rad nakazujących mi wyrzucić ten projekt do kosza . Także jak ktoś ma jakiekolwiek rady, pomysły i podpowiedzi to nawet jak napisałem/napiszę że czegoś takiego nie chcę a potem dostanę komentarz że to jednak warte rozważenia to rozważę:)
LINK: https://megawrzuta.pl/download/3445f3c2 ... e2d37.html
Przedstawiam tutaj moją grę typu (chyba) bitewniak. Nazwy jakoś nigdy nie wymyśliłem chwytliwej żadnej Gra osadzona jest w klimacie klasycznego fantasy. Cechą, która (moim zdaniem) ma być jakimś atutem czy czymś co można powiedzieć jakoś ją opisuje jest "proste jak na ten gatunek zasady" jednakże mimo to nadal nie jest to oczywiście prosta gra familijna czy coś w ten deseń. Gra jest (nadal) na etapie testów, ponieważ nie mam z kim testować (głównie testuję z współautorem - tworzymy tę grę we dwóch).
KAŻDEGO CHĘTNEGO TESTERA przyjmę z otwartymi ramionami - zarówno na żywo (Katowice/Zagłębie Dąbrowskie) jak i przez Vassala. Odpłacić mogę się testowaniem dowolnej gry stworzonej przez takiego testera
Zamieszczam tutaj:
- Ogólną instrukcję/zasady gry (najbardziej niedopracowany element gry, bo zawsze wolimy skupić się na poprawianiu balansu niż języka instrukcji)
- Obrazkową instrukcję wyjaśniającą walkę w grze, czyli w sumie prawie wszystko, co się w niej dzieje.
- Plansze do gry (są proste, wyszliśmy z założenia że skoro nie zaszkodziło to szachom to nam też nie zaszkodzi - w przyszłości istnieje MOŻLIWOŚĆ zmiany planszy ale nie jest to aktualnie priorytet - jednakże patrz => końcówka tego posta)
- Plik zawierający WSZYSTKIE statystyki wszystkich jednostek (pogrupowanych frakcjami), wszystkie zaklęcia, bohaterów oraz ekwipunek (czyt. itemy) a także drzewka rozwoju bohaterów - aktualnie pracujemy nad zmianami w tej kwestii, raczej będą tutaj poważne zmiany.
- NIE ZAMIESZCZAM jeszcze modułu do Vassala, bo bardzo mocno nad nim pracuję (dopiero wrzuciłem część frakcji itd więc nei ma sensu bym to co chwilę updatował - ale jakby ktoś chciał potestować to zapraszam, pisać, a dam aktualny moduł i chętnie zagram .
WSZELKIE RADY przyjmę do serca. Nawet jeśli moja odpowiedź na nie będzie brzmiała jakbym je ignorował itd - naprawdę wiem, że nie jestem wszechwiedzący i że to gracze maja zawsze rację. Serio. Jedynie nie wezmę do serca rad nakazujących mi wyrzucić ten projekt do kosza . Także jak ktoś ma jakiekolwiek rady, pomysły i podpowiedzi to nawet jak napisałem/napiszę że czegoś takiego nie chcę a potem dostanę komentarz że to jednak warte rozważenia to rozważę:)
LINK: https://megawrzuta.pl/download/3445f3c2 ... e2d37.html