Strona 1 z 19

Massive Darkness (Raphael Guiton, Jean-Baptiste Lullien, Nicolas Raoult)

: 02 kwie 2016, 10:38
autor: Wassago
Massive Darkness is Coming!

Grafiki i źródło informacji: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3205058056

CoolMiniOrNot and Guillotine Games are partnering up again to bring you the ultimate dungeon crawl board game experience with Massive Darkness! Massive Darkness brings the classic fantasy RPG experience to modern board gaming, with an action-packed campaign chock full of gorgeous miniatures and a streamlined system that keeps the focus on the heroes' actions, with no need for a game master to control the enemies.

Using the popular Zombicide system as a starting point, Massive Darkness adds all the richness of a dungeon crawl RPG. Pick your hero, choose a class, decide on what skills to spend your XP, get loot by searching the dungeon or killing special enemies that can use the equipment against you! Face a multitude of different enemy types, coming in all shapes and sizes, whose behavior is resolved automatically. Or you can try to sneak around enemies by taking advantage of dark areas of the map.

Look for the Kickstarter campaign for Massive Darkness, coming in a few months with plenty of surprises for us to uncover!

Re: Massive Darkness

: 02 kwie 2016, 11:08
autor: Curiosity
"Za kilka miesięcy"
Uuuuuf, portfel odetchnął z ulgą :)

Re: Massive Darkness

: 02 kwie 2016, 11:19
autor: kwiatosz
Z takim tytułem to musi być karykaturalne ujęcie tematu.

Re: Massive Darkness

: 02 kwie 2016, 11:23
autor: Curiosity
kwiatosz pisze:Z takim tytułem to musi być karykaturalne ujęcie tematu.
Czy wydawca znany z wydania "Arcadia Quest" pozwoliłaby sobie na karykaturalne ujęcie tematu? :mrgreen:

Re: Massive Darkness

: 02 kwie 2016, 13:10
autor: misioooo
Tylko że post na FB został wrzucony... 1go kwietnia ;P

Re: Massive Darkness

: 02 kwie 2016, 13:27
autor: Wassago
misioooo pisze:Tylko że post na FB został wrzucony... 1go kwietnia ;P
Tak, ale już jakiś czas temu była pokazana grafika okładki i teraz wyjaśnili co to. Ostatnio na 1 kwietnia też wrzucali info o nowej grze. Oni nie żartują w takich sprawach.

Także szykujcie swoje portfele!

Re: Massive Darkness

: 02 kwie 2016, 14:41
autor: ghostartur
Rok temu wrzucili na pierwszego Zombicide: Black Plague jeśli się nie mylę.

Re: Massive Darkness

: 02 kwie 2016, 14:49
autor: lynwith
ghostartur pisze:Rok temu wrzucili na pierwszego Zombicide: Black Plague jeśli się nie mylę.

Dokładnie tak było ^^ Także liczę na jakiś fajny tytuł :)

Re: Massive Darkness

: 02 kwie 2016, 15:04
autor: ghostartur
Też zapewne łyknę...jak większość od CMON...

Re: Massive Darkness

: 08 maja 2016, 09:11
autor: olsszak
Panie i Panowie, więcej szczegółów, pierwsze foty prototypu.

http://www.tabletopgamingnews.com/into- ... -darkness/

Re: Massive Darkness

: 08 maja 2016, 10:59
autor: Curiosity
Na pierwszy rzut oka, te figurki jakoś nie przypadły mi do gustu.

Re: Massive Darkness

: 08 maja 2016, 11:08
autor: AkitaInu
Ktos na fb pisal ze ma kosztować 150$, ale nie wiem skąd ma takie informacje

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Massive Darkness

: 08 maja 2016, 13:13
autor: Wassago
Ja bym stawiał, że będzie kosztować jak Zombicide (i większość ich gier na KS) - 100 $ sama gra, 150$ z jakimś dodatkiem.

Re: Massive Darkness

: 08 maja 2016, 14:24
autor: Wallenstein
Na pewno będzie crossover z BP.
Kafle wyglądają na kompatybilne.

Re: Massive Darkness

: 10 maja 2016, 09:00
autor: Wallenstein
Mój entuzjazm trochę opadł.
Jeżeli gra ma polegać na przesuwaniu się z przeludnionego kafla na przeludniony kafel po drodze turlając kostki i ściągając hordy figurek z planszy to chyba sobie daruję.

Może to dobrze, bo już nikt nie chce ode mnie kupić trzeciej nerki twierdząc, że ludzie podobno mają tylko dwie...

Re: Massive Darkness

: 10 maja 2016, 09:16
autor: AkitaInu
Wallenstein pisze:Mój entuzjazm trochę opadł.
Jeżeli gra ma polegać na przesuwaniu się z przeludnionego kafla na przeludniony kafel po drodze turlając kostki i ściągając hordy figurek z planszy to chyba sobie daruję.

Może to dobrze, bo już nikt nie chce ode mnie kupić trzeciej nerki twierdząc, że ludzie podobno mają tylko dwie...
Dokładnie, ,mam bardzo podobne odczucia.

Fajny pomysł z mieszaniem klas i postaci ale potem to rzeczywiście będzie zwykła siekanka, a przynajmniej tak to wygląda

Re: Massive Darkness

: 11 maja 2016, 15:00
autor: vcrproszek

Re: Massive Darkness

: 11 maja 2016, 15:49
autor: Wallenstein
Pojawia się światełko w tunelu.
Projekt wraca na radar. :(

Re: Massive Darkness

: 11 maja 2016, 15:51
autor: AkitaInu
Wallenstein pisze:Pojawia się światełko w tunelu.
Projekt wraca na radar. :(
Jakie wnioski po obejrzeniu ? :)

Re: Massive Darkness

: 11 maja 2016, 17:17
autor: pan_satyros
AkitaInu pisze:
Wallenstein pisze:Pojawia się światełko w tunelu.
Projekt wraca na radar. :(
Jakie wnioski po obejrzeniu ? :)
Ok, wiec kilka podstawowych cech:

- gra ma skupiać się na potworach (ilościowo i jakościowo) - ich typach, liczbie oraz posiadanych bonusach. Podstawka ma zawierać ponad 20 typów potworów, w tym kilka wielkich o gabarytach tych z The Others, potwory będą posiadać różne typy i zdolności, tak by kampanie różniły się zależności od używanego zestawu. Potwory wystąpią na planszy jako samotni bosowie, grupy (skalujące się z liczbą graczy) lub kombinacje tych 2. Niektóre potwory będą trzymać losowe skarby, jeśli typ skarbu będzie zazębiał się z typem potwora ten będzie go przeciw nam używał.

- bohaterowie będą kombinowani z 2 kart - klasycznej karty z portretem, gdzie zaznaczamy aktualny stan XP oraz HP, a także karty z notesu, gdzie rozwijamy postać jak w RPG. Możliwe będzie w miarę dowolne kombinowanie tych 2, co zaowocuje różnorodnymi stylami prowadzenia postaci. Rozwój ma przebiegać dwuetapowo - zarówno w trakcie questa (poprzez zdobywanie zdolności w trakcie zadania), jak i pomiędzy misjami kampanii.

- podstawka ma być "toolboxem" z czasem pojawią się kampanie do pobrania

- przedmioty: do walki wręcz, dystansowe, magiczne, jednorazowe i artefakty. Przedmioty będą w konkretnych miejscach zaznaczonych żetonem lub z potworami. Mechanika transmutacji pozwoli na zamianę "złomu" na lepsze przedmioty w stosunku 3 do 1.

- mechanika oparta na AI podobnym do Zombicide - z tym że tu potwory atakują wpierw najsilniejszą postać (naj xp)

- walka oparta na kościach, 12 kostek po 3 z 4 typów. 1 rzut - zbieramy kości, rzucamy, odejmujemy to co się znoś, modyfikator - wynik.

- kafle zawierają zacienione lokacje, potwory nas w nich nie widzą, możemy tam przeczekać, zwabić je w pułapkę lub zaatakować z zaskoczenia.

- podobno nie da się rushować - potworów jest na tyle dożo, ze trzeba przemyśleć strategię.

- będą plastikowe podstawki na karty postaci

- będzie wzajemna kompatybilność figurek z Z:BP (podobno)

Re: Massive Darkness

: 12 maja 2016, 09:55
autor: Marcus Guard
Kurcze, trudno się określić.

Pewnie będę obserwował KS i może się zaangażuję, ale CMON ostatnio i tak wiele kasy ode mnie wyciągnął.

Co ciekawe CMON oferuje swoje gry w "sezonach" i każda kolejna iteracja jest bardziej dopracowana/lepsza niż poprzednia. Pewnie tak samo będzie w przypadku Massive Darkness- co zachęca do czekania na kolejny, 2 sezon.

Dylematy...

Re: Massive Darkness

: 12 maja 2016, 14:53
autor: bubu
Marcus Guard pisze: Co ciekawe CMON oferuje swoje gry w "sezonach" i każda kolejna iteracja jest bardziej dopracowana/lepsza niż poprzednia. Pewnie tak samo będzie w przypadku Massive Darkness- co zachęca do czekania na kolejny, 2 sezon.
Jak dla mnie to Massive Darkness jes tym czym powinno być Zombicide: Black Plague..

Re: Massive Darkness

: 16 maja 2016, 11:09
autor: Gab
Robi się ciekawie, czekam na więcej szczegółów, mój portfel już rozpoczął strajk ;)

Re: Massive Darkness

: 26 maja 2016, 22:13
autor: Wassago
I wiemy kiedy startuje kampania na KS: June 7th, 3:00PM EST

(Jeżeli się nie pomyliłem, to star jest o 7 czerwca o 21:00)

Re: Massive Darkness

: 26 maja 2016, 23:45
autor: olsszak
Wassago pisze:I wiemy kiedy startuje kampania na KS: June 7th, 3:00PM EST

(Jeżeli się nie pomyliłem, to star jest o 7 czerwca o 21:00)
Klasyczna pora dla KS od CMON :) Skąd info?

P.s. dobrze, że dotknie kolejnej pensji :)