Cześć,
przepraszam Was za długie milczenie i brak znaków życia. I wypadałoby się jakoś wytłumaczyć...
W zasadzie to winne były dwie rzeczy - kryzys twórczy, natłok innych obowiązków.
Mniej więcej od 2 miesięcy wznowiłem i wzmożyłem pracę. Zastanawiałem się czy wrzucić tutaj apdejta, czy też może nie rozpalać się za bardzo bo okaże się, że "to nadal nie to".
Skoro jednak się przełamałem i napisałem... to może najpierw przedstawię na jakim etapie co teraz stoi.
Prototyp jest już na dysku w folderze "13.06". Oznacza to niestety wersję a nie datę wydania.
To oznacza że mechanika zmieniła się gruntownie od a-z... 13 razy!!!
13 to moje szczęśliwa liczba btw.
Z pierwotnych 13 postaci (znowu te 13...), na chwilę obecną jest 5. Pozostałe są gotowe, ale będę je wrzucał do testów pojedynczo - aż będę miał pewność że obecny balans jest ok.
Co z samą rozgrywką?
Mechanika zmieniła się na tyle, że nie ma już walki 1v1. Przewidziana liczba graczy to 2-4 (zastanawiam się nad wariantem 5-osobowym)
Mapa zmieniła się na heksy - w rozgrywce 1v1 jest ich 11.
Dla każdego gracza liczba bohaterów została zredukowana do dwóch. W zamian za to - są jeszcze bardziej różnorodni i wymuszają inne style gry. Doszła też większa kontrola nad armią. Doszedł też aspekt ekonomiczny (czyli zarabianie i wydawanie pieniędzy).
Są też testy na tabletopii i przydałoby mi się kilku zajawkowiczów do testowania balansu. Jest ktoś chętny?