Age of Conan - Adventures in Hyboria
: 10 gru 2016, 02:11
Cześć, chciałbym przedstawić krótką relację z pierwszej rozgrywki w Age of Conan z dodatkiem.
Początek I Ery to przede wszystkim pierwsze nieśmiałe podboje i intrygi, w celu zdobycia pierwszych punktów królestwa i dodatkowego złota, które przyda się w późniejszym etapie rozgrywki.
Conan Wojownik wkracza pierwszy raz do akcji i pomaga Hyperborejczykom zająć prowincję
Następnie Conan udaje się na długą wędrówkę do "Czarnych Królestw", by wyjść na przeciw przeznaczeniu
Po drodze buntuje ludność pobliskich prowincji przeciwko ich najeźdźcom ze Stygii, lokując "Raid Token" w jednej z prowincji
Conan zdał sobie sprawę, że nie uda mu się dotrzeć na czas do "Black Kingdoms" i zdenerwowany tym faktem, wylał swój gniew na pobliskim szpiegu ze Stygii, rozszczepiając mu czerep jednym cięciem swojego miecza
Gdy dotarł w końcu na południe Hyborii, nastała II Era
Nacje miały okazję wzmocnić się militarnie i ulokować nowych szpiegów. Sytuacja dyplomatyczna nieco uległa zmianie, jak i samo nastawienie Conana i pomógł on Stygii podbić "Czarne Królestwa" w spektakularny sposób, czyli w jednej turze. Ponad połowa żołnierzy zginęła w trakcie podwójnego forsownego marszy, ale obecność Conana, dobrze dobrane karty taktyki do terenu , dodały skrzydeł armii ze Stygii i świętowali zwycięstwo
Następnie wielka przygoda przypieczętowała przeistoczenie Conana z Wojownika w Najemnika. Nie było łatwo, za pierwszym razem nie wyszedł rzut kośćmi, ale Conan zawsze potrafił oczarować piękne kobiety,więc i tym razem wykorzystał swoje "zasoby kobiet" w celu przerzucenia kości. Pełen Sukces!
W międzyczasie Hyperborea podbija z trudem i użyciem szpiega dzikie terytoria
W III Erze sytuacja na mapie staje się bardzo napięta
Dochodzi w końcu do bezpośredniego konfliktu zbrojnego , gdzie Hyperborea okazuje się agresorem
Stygia broni zaciekle swojego teryrorium
W końcu zostają wybici co do jednego i Hyperborea zaczyna kampanię terenach , gdzie niegdyś stał fort Stygii
Stygia, dzięki unikalnej karcie królestwa, posyła szpiega,by wspomógł miejscową ludność w walce z najeźdźcą
Kilka drobnych zmian na mapie politycznej
Przeistoczenie Conana w Generała
W końcu pod sam koniec III Ery, Hyperborea koronuje Conana i tym samym kończy rozgrywkę
Tym samym żona grająca Hypeboreiczykami zwycięża z dorobkiem 52 punktów , przy zaledwie 35 moich
Podsumowanie:
Początki ze zmianami , które wprowadza dodatek, były dość trudne. Kart spotkań Conana powodowały spory "downtime" , czy jak kto woli spowalniały rozgrywkę. Pierwsza era to było zapoznanie z zasadami i zmianami, natomiast później graliśmy już płynnie, tylko od czasu do czasu posiłkując się instrukcją w celu "klaryfikacji" pewnych zagadnień.
Poniżej kilka zdjęć nowych komponentów, które wprowadza dodatek:
Karty przygód:
Karty "towarzyszy" Conana i legendarnych przedmiotów :
Trzy "wersje" Conana, razem z unikalnymi koścmi, :
Talia spotkań, "towarzyszy" i legendarnych przedmiotów:
To tyle, w razie pytań zapraszam do dyskusji
Początek I Ery to przede wszystkim pierwsze nieśmiałe podboje i intrygi, w celu zdobycia pierwszych punktów królestwa i dodatkowego złota, które przyda się w późniejszym etapie rozgrywki.
Conan Wojownik wkracza pierwszy raz do akcji i pomaga Hyperborejczykom zająć prowincję
Następnie Conan udaje się na długą wędrówkę do "Czarnych Królestw", by wyjść na przeciw przeznaczeniu
Po drodze buntuje ludność pobliskich prowincji przeciwko ich najeźdźcom ze Stygii, lokując "Raid Token" w jednej z prowincji
Conan zdał sobie sprawę, że nie uda mu się dotrzeć na czas do "Black Kingdoms" i zdenerwowany tym faktem, wylał swój gniew na pobliskim szpiegu ze Stygii, rozszczepiając mu czerep jednym cięciem swojego miecza
Gdy dotarł w końcu na południe Hyborii, nastała II Era
Nacje miały okazję wzmocnić się militarnie i ulokować nowych szpiegów. Sytuacja dyplomatyczna nieco uległa zmianie, jak i samo nastawienie Conana i pomógł on Stygii podbić "Czarne Królestwa" w spektakularny sposób, czyli w jednej turze. Ponad połowa żołnierzy zginęła w trakcie podwójnego forsownego marszy, ale obecność Conana, dobrze dobrane karty taktyki do terenu , dodały skrzydeł armii ze Stygii i świętowali zwycięstwo
Następnie wielka przygoda przypieczętowała przeistoczenie Conana z Wojownika w Najemnika. Nie było łatwo, za pierwszym razem nie wyszedł rzut kośćmi, ale Conan zawsze potrafił oczarować piękne kobiety,więc i tym razem wykorzystał swoje "zasoby kobiet" w celu przerzucenia kości. Pełen Sukces!
W międzyczasie Hyperborea podbija z trudem i użyciem szpiega dzikie terytoria
W III Erze sytuacja na mapie staje się bardzo napięta
Dochodzi w końcu do bezpośredniego konfliktu zbrojnego , gdzie Hyperborea okazuje się agresorem
Stygia broni zaciekle swojego teryrorium
W końcu zostają wybici co do jednego i Hyperborea zaczyna kampanię terenach , gdzie niegdyś stał fort Stygii
Stygia, dzięki unikalnej karcie królestwa, posyła szpiega,by wspomógł miejscową ludność w walce z najeźdźcą
Kilka drobnych zmian na mapie politycznej
Przeistoczenie Conana w Generała
W końcu pod sam koniec III Ery, Hyperborea koronuje Conana i tym samym kończy rozgrywkę
Tym samym żona grająca Hypeboreiczykami zwycięża z dorobkiem 52 punktów , przy zaledwie 35 moich
Podsumowanie:
Początki ze zmianami , które wprowadza dodatek, były dość trudne. Kart spotkań Conana powodowały spory "downtime" , czy jak kto woli spowalniały rozgrywkę. Pierwsza era to było zapoznanie z zasadami i zmianami, natomiast później graliśmy już płynnie, tylko od czasu do czasu posiłkując się instrukcją w celu "klaryfikacji" pewnych zagadnień.
Poniżej kilka zdjęć nowych komponentów, które wprowadza dodatek:
Karty przygód:
Karty "towarzyszy" Conana i legendarnych przedmiotów :
Trzy "wersje" Conana, razem z unikalnymi koścmi, :
Talia spotkań, "towarzyszy" i legendarnych przedmiotów:
To tyle, w razie pytań zapraszam do dyskusji