Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW
: 19 kwie 2017, 20:36
Dalsza działalność klubu „Agresor” po śmierci Tomka Bulzackiego
Jak wiecie, w grudniu 2016 r. zmarł Tomek Bulzacki, który był pomysłodawcą powołania klubu „Agresor”, jego założycielem i prezesem. Po jego śmierci funkcjonowaliśmy dalej przez kolejne miesiące, natomiast powstała konieczność uregulowania spraw organizacyjnych z naszym gospodarzem, którym jest Wydział Instalacji Budowlanych, Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej. W związku z tym odbyła się rozmowa z władzami Wydziału na temat dalszej działalności klubu, w której miałem przyjemność reprezentować klub. Rozmowa zakończyła się pozytywnie. Klub będzie funkcjonował nadal, na takich zasadach jak dotychczas.
W wyniku ustaleń przyjętych przez władze Wydziału przejąłem pieczę nad klubem. Wraz ze mną klub będzie prowadził Adam Sikorski, który zastępował już ś.p. Tomka Bulzackiego w ostatnim okresie jego choroby, gdy nie mógł zajmować się klubem. Podzielimy się w ten sposób, że Adam zajmie się eurogrami, zaś ja szeroko rozumianym wargamingiem (planszowe gry wojenne oraz gry bitewne). Mam nadzieję, że w ten sposób podołamy niełatwemu zadaniu jakim jest zastąpienie Tomka (choć zdajemy sobie sprawę, że w pełni zastąpić się go nie da).
Przyjęliśmy z władzami Wydziału nowe ustalenia dotyczące dostępności sal na Wydziale na potrzeby klubu. Tutaj mam dla Was dobrą wiadomość. Udało mi się wynegocjować, że w piątki będzie można grać do godz. 23.00. Doszło też do niewielkich roszad w rozkładzie sal, które Wydział nam udostępnia. Udało mi się utrzymać niemal wszystkie sale, które dotychczas mieliśmy. Zrezygnowałem jedynie z jednej z sal przy starej kotłowni, która i tak w praktyce nie była wykorzystywana. Chciałbym natomiast zwrócić Waszą uwagę na to, że poza weekendem w klubie można grać także w środy (od godz. 16.00 do godz. 22.00) w sali 17 przy starej kotłowni, co przewidywał już stary plan, a z czego nie wszyscy zdają sobie sprawę. Nowy plan również taką możliwość przewiduje. W soboty i w niedziele można będzie grać od godz. 9.00, co stary plan również przewidywał, a później w nieznanych mi bliżej okolicznościach było to ograniczane.
Wykaz sal, które klub może wykorzystywać w poszczególne dni
ŚRODA
sale: K17 – godz. 16.00-22.00
PIĄTEK
sale: 516, 548 – godz. 15.00-23.00
sale: K17, 431, 519, 534, 639 – godz. 16.00-23.00
SOBOTA
sale: K17, 516, 519, 548 – godz. 9.00-22.00
NIEDZIELA
sale: K17, 516, 519, 548 – godz. 9.00-22.00
W związku z wydłużeniem grania w piątek do godz. 23.00 przyjmujemy następujące ustalenia co do opuszczania budynku: wychodzicie albo do godz. 22.00 (najlepiej do 21.50), albo zostajecie do końca i opuszczacie wszyscy razem budynek między godz. 22.30 a 23.00. Jest to związane z tym, że o godz. 22.00 portier wykonuje obchód budynku, który może potrwać około pół godziny i w tym czasie drzwi na dole są zamknięte. Prosiłbym o ścisłe stosowanie się do tego. Jeśli nie będziecie się do tego stosować, stracimy możliwość grania do godz. 23.00. Chciałbym w tym miejscu przypomnieć, że kiedyś w przeszłości istniała już możliwość grania w klubie do godz. 23.00 i straciliśmy ją właśnie wskutek zachowania osób, które usiłowały opuszczać budynek w czasie obchodu portiera i przerywały mu obchód oraz w związku z opuszczaniem budynku pojedynczo, co powodowało, że musieli po kilkanaście razy otwierać i zamykać drzwi po godz. 22.00. Ponadto we wszystkie dni prosiłbym o trzymanie się wyznaczonych godzin, w których sale są dla nas dostępne.
Mam nadzieję, że nowe możliwości zachęcą zwłaszcza najbardziej zapracowanych bywalców klubu (innymi słowy tych, którzy w piątek późno kończą pracę) do jego częstszego odwiedzania. Sądzę, że warto podyskutować nad dalszą działalnością klubu i wierzę, że w najbliższym czasie taka dyskusja się odbędzie. Będę się także starał odświeżyć kontakty z poszczególnymi grupami hobbystycznymi, które spotykały się w klubie (mam tu na myśli m.in. grupę graczy RPG, których swego czasu regularnie spotykałem w soboty). Kończąc, nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do współtworzenia klubu i korzystania z możliwości jakie daje.
Jak wiecie, w grudniu 2016 r. zmarł Tomek Bulzacki, który był pomysłodawcą powołania klubu „Agresor”, jego założycielem i prezesem. Po jego śmierci funkcjonowaliśmy dalej przez kolejne miesiące, natomiast powstała konieczność uregulowania spraw organizacyjnych z naszym gospodarzem, którym jest Wydział Instalacji Budowlanych, Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej. W związku z tym odbyła się rozmowa z władzami Wydziału na temat dalszej działalności klubu, w której miałem przyjemność reprezentować klub. Rozmowa zakończyła się pozytywnie. Klub będzie funkcjonował nadal, na takich zasadach jak dotychczas.
W wyniku ustaleń przyjętych przez władze Wydziału przejąłem pieczę nad klubem. Wraz ze mną klub będzie prowadził Adam Sikorski, który zastępował już ś.p. Tomka Bulzackiego w ostatnim okresie jego choroby, gdy nie mógł zajmować się klubem. Podzielimy się w ten sposób, że Adam zajmie się eurogrami, zaś ja szeroko rozumianym wargamingiem (planszowe gry wojenne oraz gry bitewne). Mam nadzieję, że w ten sposób podołamy niełatwemu zadaniu jakim jest zastąpienie Tomka (choć zdajemy sobie sprawę, że w pełni zastąpić się go nie da).
Przyjęliśmy z władzami Wydziału nowe ustalenia dotyczące dostępności sal na Wydziale na potrzeby klubu. Tutaj mam dla Was dobrą wiadomość. Udało mi się wynegocjować, że w piątki będzie można grać do godz. 23.00. Doszło też do niewielkich roszad w rozkładzie sal, które Wydział nam udostępnia. Udało mi się utrzymać niemal wszystkie sale, które dotychczas mieliśmy. Zrezygnowałem jedynie z jednej z sal przy starej kotłowni, która i tak w praktyce nie była wykorzystywana. Chciałbym natomiast zwrócić Waszą uwagę na to, że poza weekendem w klubie można grać także w środy (od godz. 16.00 do godz. 22.00) w sali 17 przy starej kotłowni, co przewidywał już stary plan, a z czego nie wszyscy zdają sobie sprawę. Nowy plan również taką możliwość przewiduje. W soboty i w niedziele można będzie grać od godz. 9.00, co stary plan również przewidywał, a później w nieznanych mi bliżej okolicznościach było to ograniczane.
Wykaz sal, które klub może wykorzystywać w poszczególne dni
ŚRODA
sale: K17 – godz. 16.00-22.00
PIĄTEK
sale: 516, 548 – godz. 15.00-23.00
sale: K17, 431, 519, 534, 639 – godz. 16.00-23.00
SOBOTA
sale: K17, 516, 519, 548 – godz. 9.00-22.00
NIEDZIELA
sale: K17, 516, 519, 548 – godz. 9.00-22.00
W związku z wydłużeniem grania w piątek do godz. 23.00 przyjmujemy następujące ustalenia co do opuszczania budynku: wychodzicie albo do godz. 22.00 (najlepiej do 21.50), albo zostajecie do końca i opuszczacie wszyscy razem budynek między godz. 22.30 a 23.00. Jest to związane z tym, że o godz. 22.00 portier wykonuje obchód budynku, który może potrwać około pół godziny i w tym czasie drzwi na dole są zamknięte. Prosiłbym o ścisłe stosowanie się do tego. Jeśli nie będziecie się do tego stosować, stracimy możliwość grania do godz. 23.00. Chciałbym w tym miejscu przypomnieć, że kiedyś w przeszłości istniała już możliwość grania w klubie do godz. 23.00 i straciliśmy ją właśnie wskutek zachowania osób, które usiłowały opuszczać budynek w czasie obchodu portiera i przerywały mu obchód oraz w związku z opuszczaniem budynku pojedynczo, co powodowało, że musieli po kilkanaście razy otwierać i zamykać drzwi po godz. 22.00. Ponadto we wszystkie dni prosiłbym o trzymanie się wyznaczonych godzin, w których sale są dla nas dostępne.
Mam nadzieję, że nowe możliwości zachęcą zwłaszcza najbardziej zapracowanych bywalców klubu (innymi słowy tych, którzy w piątek późno kończą pracę) do jego częstszego odwiedzania. Sądzę, że warto podyskutować nad dalszą działalnością klubu i wierzę, że w najbliższym czasie taka dyskusja się odbędzie. Będę się także starał odświeżyć kontakty z poszczególnymi grupami hobbystycznymi, które spotykały się w klubie (mam tu na myśli m.in. grupę graczy RPG, których swego czasu regularnie spotykałem w soboty). Kończąc, nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do współtworzenia klubu i korzystania z możliwości jakie daje.