Inserty do pudełek, organizery

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Daquan
Posty: 337
Rejestracja: 14 gru 2016, 18:42
Lokalizacja: Kraków

Inserty do pudełek, organizery

Post autor: Daquan »

Cześć,

Mam na imię Grzesiek, i przez kilka lat byłem pracownikiem dużej firmy na rynku gier. Nie pracuję w branży już jakiś czas- przeniosłem się "na swoje", i zajmuję się grawerowaniem oraz cięciem pleksi, sklejek, płyt HDF. Od jakiegoś czasu kiełkuje w mojej głowie pewna myśl- chciałbym rozwinąć swoją działalność.

Jako aktywny gracz i w pewien sposób kolekcjoner, od jakiegoś czasu przymierzam się do wprowadzenia na Polski rynek nowej marki, oferującej akcesoria do gier, wykonane z wspomnianych wyżej materiałów.
Po analizie konkurencji (zarówno tej z Polski, jak i zza granicy) rysuje mi się w głowie pewien obraz pierwotnej oferty, którą powinienem przygotować, aby powoli wypłynąć na szersze wody.
Chciałbym zapytać o kilka rzeczy:

- Czy kiedykolwiek kupiłeś/aś customowy insert do pudełka lub organizer? Jeśli nie, dlaczego? (Nawet jeśli pada odpowiedź "nie", a Ty masz chwilę aby odpowiedzieć na kolejne pytania- będę wdzięczny.
- Czy sposób sprzedaży tego typu akcesoriów ma dla Ciebie znaczenie? Dorzucasz do koszyka w sklepie z grami, czy zamawiasz bezpośrednio w sklepie producenta?
- Co jest ważniejsze: jakość użytych materiałów, czy cena?
- Co kupujesz chętniej: inserty do pudełek czy organizery porządkujące elementy w czasie rozgrywki?
- Czy brakuje czegoś w ofercie aktualnie pracujących na rynku producentów? Coś należy zmienić? Czy chciałbyś/aś kupić produkt niedostępny w tej chwili w sprzedaży?

Z góry dziękuję za wszelkie ewentualne odpowiedzi. Jeśli marka powstanie w pierwszych tygodniach działania wygenerujemy specjalną promocję w ramach podziękowania. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 26 sty 2017, 09:36 przez Daquan, łącznie zmieniany 1 raz.
Nesmeer

Re: Inserty do pudełek, organizery