rattkin pisze:Wybacz, dalej nie rozumiem. SG, zgodnie z nazwa, to wabiki mające na celu uzbieranie więcej kasy - dzięki efektowi skali (zwiększenie nakładu) zbiją cenę podstawowego produktu reklamowanego w kampanii. W zamian dostaje sie jakieś prezenty i również one są wyliczone tak, by ich cena przy aktualnym wymuszonym nakładzie (ilość zamówionych na KS kopii) nie zjadła całej przestrzeni zysku na skali, tylko właśnie ja zwiększała lub chociaż utrzymywała constans. Przerwy między celami wynikają z wewnętrznych wyliczeń prowadzącego kampanię (a gdy są ponad nimi dochodzi jeszcze wiedza nt manipulowania kampaniami, te wszystkie skillsy Stegmaiera itd., ktore pozwalają dalej umiejętnie rozstrzelic te wartości) i dla postronnego obserwatora są liczbami pozbawionymi racjonalnego uzasadnienia. Ty zdajesz sie sugerować, że za konkretną wartość "przerwy" powinien należeć się relatywnie okazały prezent.
Nadinterpretujesz.
Może spróbuję na konkretnym przykładzie, skoro lubisz mądre słowa i blyszczeć elokwencją. Jeśli w przypadku tej kampanii bylo by prawdą to co wyżej napisałeś (już nie będę się bawił z komórki w cytowanie fragmentów).Tak, aby daleko nie szukać i porównać coś co będzie dostępne w detalu (abyś z kolei nie mógł argumentować, że przecież to większy jednostkowy koszt produkcji, bo ograniczone grono odbiorców):
5 x New Events (karty) - przedział SG 25 tys. funtów
8 x Training cards (karty) - przedział SG 25 tys. funtów
5 x Oracle of Delphi (karty) - przedział SG 10 tys. funtów
6 x CombAt cards (karty) - przedział SG 20 tys. funtów
Mógłbym pisać dalej, ale jeśli takie przykłady nie wystarczą to szkoda pary, bo można znaleźć ich więcej.
Reasumując gwarantuję Ci, że te wszystkie mądre słowa, których użyłeś wyżej nie mając wspólnego z działanie Awaken Realms. A w sumie to pierwsze zdanie, które okazało się niezrozumiałe, miało tylko podkreślić, że mimo takiego braku logiki w układzie SG (tylko prosze nie wyjeżdżaj z trickami marketingowymi;)) kampania się udała, a na pewno jej sukces zaskoczył wszystkich w tym twórców I to widać po układzie SG
P.s. Przypomnij sobie poprzednią kampanię tj. The Edge, która przemodelowywali w trakcie - tutaj jakoś płynniej im to idzie, więc wyciągnęli wnioski.
Pozdrawiam