Strona 1 z 1

Aeon's End - nowe Nemezis

: 10 sty 2021, 00:26
autor: sirDuch
Słuchajcie, stworzyłem własnego Nemezis. Oczywiście mam do niego również wymyślonych 9 kart z unikalnymi mocami, atakami i poplecznikami (które mam zrobione na oryginalnych kartach z nadwyżek po zdublowanych egzemplarzach). Działa i całkiem emocjonująca jest rozgrywka, aczkolwiek testowany był jedynie przy 2 magach bram i tylko w normalnym wariancie :) Nie jest wybitnie trudny, przy wybieranym rynku zasobów i magach dałbym mu 3-4.
Podaję link (nie działał gdy go wstawiłem przy pomocy tego narzędzia "wstaw obrazek")
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 10 sty 2021, 01:05
autor: Erni
Po samym opisie wnioskuję, że być może skuszę się na wydruk.
Ale najpierw musisz dokonać na karcie drobnych korekt interpunkcyjnych - braki przecinków, zjedzona spacja, nie ta literka w jednym z wyrazów. :wink:

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 10 sty 2021, 11:01
autor: sirDuch
Erni pisze: 10 sty 2021, 01:05 Ale najpierw musisz dokonać na karcie drobnych korekt interpunkcyjnych - braki przecinków, zjedzona spacja, nie ta literka w jednym z wyrazów. :wink:
Poprawiłem co mogłem, ale nie wszystko - zjadło mi plik, gdzie miałem tekst na warstwach, więc zostało mi dłubanie w photoshopie.
Oczywiście uprzedzam, że to fanowski wykon na własny użytek, nie mam praw ani do layoutu, ani do obrazka nemezis, pobranego od jednego z artystów z deviant art.

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 11 sty 2021, 03:47
autor: qreqorek
Super, lubię twórczość fanów, chętnie przetestuję jak znajdę chwilę. Masz do niego karty w pliku, żebym chociaż mógł wydrukować ich działanie i wsadzić w koszulki na awers oryginalnych kart?

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

: 11 sty 2021, 18:02
autor: sirDuch
qreqorek pisze: 11 sty 2021, 03:47 Super, lubię twórczość fanów, chętnie przetestuję jak znajdę chwilę. Masz do niego karty w pliku, żebym chociaż mógł wydrukować ich działanie i wsadzić w koszulki na awers oryginalnych kart?
Proszę bardzo, enjoy :) Jestem ciekawy jak wyjdą testy, koniecznie ludzie dawajcie znać, ja nie mam aż tyle czasu, żeby go porządnie przetestować, dotychczas tylko dwie rozgrywki się odbyły i było całkiem spoko! Ważny temat - w związku z jedną z mocy wszystkie karty które są niszczone podczas rozgrywki należy odkładać, tak, żeby je można było w konkretnym momencie policzyć i nie pomylić z innymi kartami. Dodatkowo dorzuciłem jeszcze fotę organizerów, które sobie wykonałem. Baaardzo podnoszą komfort rozgrywki gdy żaden stosik się nie rozsypuje na stole.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Re: Aeon's End - nowe Nemezis

: 12 sty 2021, 15:43
autor: Chudej
Ogólnie super to wygląda, bardzo profesjonalnie, tylko przydałyby się karty w formacie .png, albo jakimś wektorowym, bo jpg brzydko się może wydrukować. Jedyne co lekko odbiega wyglądem, to tylko brak pogrubień na kartach mocy w miejscach "ABY ODRZUCIĆ" i "MOC x". Sprawdzę w ten weekend albo następny jak się sprawuje.

Przy okazji, skąd brałeś te templatki kart?

Re: Aeon's End - nowe Nemezis

: 12 sty 2021, 16:00
autor: Cyel
Bardzo mi się podoba. Pasuje klimatem i estetyką do reszty gry. Zasady Nemesis i jej kart trzymają styl oryginału - tzn nastawione są na podejmowanie przez graczy bardzo wielu decyzji.

Na pewno wypróbuję, muszę tylko wykombinować jak. Chyba po prostu wykorzystam karty innej Nemesis jako proxy w talii dla kart Siewcy.

Wspomnę tylko o jednej drobnej kwestii: KLIK

Re: Aeon's End - nowe Nemezis

: 12 sty 2021, 23:31
autor: sirDuch
Chudej pisze: 12 sty 2021, 15:43 Ogólnie super to wygląda, bardzo profesjonalnie, tylko przydałyby się karty w formacie .png, albo jakimś wektorowym, bo jpg brzydko się może wydrukować.
Przy okazji, skąd brałeś te templatki kart?
Celowo nie wrzucam docelowej wysokiej jakości - to fanowska robota i taką ma pozostać. Nie chciałbym żeby ktoś zaczął tym kiedyś na boku handlować (o co Was nie podejrzewam, ale któż wie kto skorzysta z tych kart kiedyś), podczas gdy oczywiście nie mam praw ani do layoutów ani do wykorzystanych grafik, pobranych od różnych artystów z deviant art. W tej jakości powinno dać się już korzystać z tych materiałów na własny użytek.
Templatki wyrzeźbiłem w photoshopie ze skanów.
Czekam na feedback po testach. Może się jeszcze coś zmieni, albo zrobi dodatkowe inne karty mocy/ataków/popleczników
Cyel pisze: 12 sty 2021, 16:00 Chyba po prostu wykorzystam karty innej Nemesis jako proxy w talii dla kart Siewcy.
Wspomnę tylko o jednej drobnej kwestii: KLIK
Fajnie, cieszę się, że będzie testowanie. Jeśli masz karty w koszulkach to nie powinno być problemem wsunięcie wydrukowanej kartki wraz z dowolną kartą - to nawet mogą być jakieś "iskry", których jest bardzo dużo.
Co do tematu TEJ Nemezis, to opowiadam się jednak bardziej za zalecaną kategoryzacją płci wspomnianą pod koniec dyskusji. Autorzy haseł w słowniku nie są w stanie przewidzieć w jakich nowych kontekstach dane słowo pojawi się w języku. Ale to temat do kontynuowania w tamtym wątku ;)

Re: Aeon's End - nowe Nemezis

: 16 sty 2021, 14:11
autor: Chudej
Obrazek

Obrazek

Zagraliśmy wedle obietnicy :) Skład to był Remnant + Yan Magda, rynek jak na zdjęciu + brakujące Pnącze Magmy.

Ogólne wrażenia po jednej grze bardzo pozytywne, podoba mi się, że zasady są proste bez jakichś przekombinowań. Nie wiem czy mieliśmy bardzo mocny rynek (a w sumie całkiem mocny, wcześniej zabiliśmy nim Marnotrawnego), ale poszło nam bardzo gładko przy tych kartach. Zaznaczę tylko, że trafiliśmy jedynie chyba dwóch popleczników z talii podstawowej.

Gra na tego bossa przypomina taki mix Królowej Roju z Trzykroć Martwym Prorokiem - a akurat na jedno i drugie lubię grać. Ogólnie poziom trudności jest jakoś na poziomie bossów z podstawki. Myślę, że spokojnie można by dorzucić więcej tych żetonów pleśni z którejś karty, u nas co prawda było super łatwo z niszczeniem ich dzięki Pnączu Magmy, ale na więcej graczy prawdopodobnie byłoby też dosyć luźno. Przydaloby się chyba coś mocniejszego pod efekt niszczenia kart z rynku - zdarzyło nam się tylko raz, że zostały zniszczone 3 karty na raz, a ta karta mocy 2 tieru z obrażeniami przyszła wcześniej i wzięliśmy ją na klatę bez obrażeń. Odnośnie tej karty, to myślę, że można by ją wrzucić do 3 tieru, żeby mocniej bolała, ale może zmniejszyć trochę koszt jej odrzucenia - niszczenie bram jest bolesne, a jak na kartę, która może tak mocno nie uderzyć, to troszkę przesadzone się wydaje :) Efekt mnożenia się pleśni z 3 karty mocy 3 tieru wydaje się na tyle ciekawy, że można by to spróbować wrzucić jeszcze gdzieś (może jako efekt nastackowanych żetonów nemesis?).

Zobaczymy jeszcze jak będą wrażenia przy innym markecie. Póki co, polecam spróbować dla innych wygłodniałych nowych wrażeń z tej gry :) Szacun dla autora!

Re: Aeon's End - nowe Nemezis

: 18 sty 2021, 08:40
autor: maro40
Gdzie można dostać takie organizery do gry ?

Spoiler:

Re: Aeon's End - nowe Nemezis

: 18 sty 2021, 22:56
autor: sirDuch
Chudej pisze: 16 sty 2021, 14:11 Zagraliśmy wedle obietnicy :)
Zobaczymy jeszcze jak będą wrażenia przy innym markecie. Póki co, polecam spróbować dla innych wygłodniałych nowych wrażeń z tej gry :) Szacun dla autora!
Dzięki, cieszę się, że się podobało! O tej karcie z 2 levca (Echo Zniszczenia) też myślałem, czy by jej nie przerzucić na trzeci poziom. Tylko to już jest na tyle późny etap gry - mogło by się okazać, że w końcówce dostajesz nagle 15 lub więcej obrażeń do podziału i jest totalna masakra. Muszę przemyśleć ten temat, dzięki za uwagi :)
Ogólnie jestem też ciekaw czy rozgrywka skaluje się przy większej ilości magów, Siewca jak dotąd tylko przy dwóch był testowany.

Re: Aeon's End - nowe Nemezis

: 18 sty 2021, 23:03
autor: sirDuch
maro40 pisze: 18 sty 2021, 08:40 Gdzie można dostać takie organizery do gry ?
To mój własny projekt i wykonanie. Dorzuciłem jeszcze na dysk zdjęcie całego kompletu. BTW, te wystawiłem na olx-a, są na sprzedaż (posiadam też inne, frezowane w grubej sklejce, ale tych nie sprzedam ;) ). Ale w razie zainteresowania tematem nie róbmy tu offtopu, możemy kontynuować w wiadomościach prywatnych.