Znaleziono 166 wyników

autor: Padre_W_stare_konto
23 mar 2018, 09:41
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Leaving earth
Odpowiedzi: 201
Odsłony: 18211

Re: Leaving earth

Ad.2. Zawsze możesz zrezygnować z odpalania pozostałych rakiet. Z jonowymi jest o tyle problem że potrzebują czasu a nie spalają się całkowicie. My robimy tak że jak testujemy jony to bez ładunku odpalamy przeważnie pojedyńczo i jeśli odpali to kładziemy znacznik roku i krąży ona przez rok po danej...
autor: Padre_W_stare_konto
23 mar 2018, 09:15
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Leaving earth
Odpowiedzi: 201
Odsłony: 18211

Re: Leaving earth

Po pierwszej partii mam kilka pytań, bardziej z chęci upewnienia się, niż z niewiedzy - instrukcja jest bardzo dobrze napisana. 1) Jaka jest dokładnie sekwencja odpalania rakiet w manewrze? Wiem, że mogę zrezygnować z odpalania pozostałych rakiet, jeśli np. pierwsza mi nie odpaliła. Powiedzmy, że m...
autor: Padre_W_stare_konto
05 mar 2018, 19:58
Forum: Planszówki na komputerze
Temat: Planszowki na androida
Odpowiedzi: 765
Odsłony: 187482

Re: Planszowki na androida

rastula pisze:Race for the galaxy 50% - coś między 16-17 PLN
18.99

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
12 lut 2018, 07:25
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Lords of Hellas (Adam Kwapiński)
Odpowiedzi: 2664
Odsłony: 279914

Re: Lords of Hellas

Haloon pisze: Zamówiłem grę w języku PL razem ze SG z addonami bez Sundrop.
Z tego co mi wiadomo to w kwietniu mógłbyś mieć jeśli samą podstawkę byś zamówił i to z KS-a, bo wersje z dodatkami sklepy zamawiają w jednej dostawie a nie dwóch. Zatem wsio będzie jakieś 3 miechy później.

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
05 lut 2018, 00:01
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Alchemicy (Alchemists)
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 14804

Re: Alchemicy (Alchemists)

Quille pisze:Jasne, o tym mówi wprost instrukcja. Chodziło bardziej o to, że jak alchemon jest skopany w dwóch miejscach, to na koniec gry punkty się straci tak czy inaczej, bo przed tym się nie da zabezpieczyć.
Tak.

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
04 lut 2018, 13:24
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Alchemicy (Alchemists)
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 14804

Re: Alchemicy (Alchemists)

Tak jeśli ktoś obali Twoją teorię i tylko jeden kolor będzie miał inny znak a Ty się przed tym zabezpieczyłaś to nie tracisz punktów. Jeśli na koniec gry okazało by się że dwa kolory mają inny znak to tracisz punkty bo możesz się zabezpieczyć tylko przed jednym. No niestety jak alchemon jest opublik...
autor: Padre_W_stare_konto
04 lut 2018, 08:58
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Scythe (Jamey Stegmaier)
Odpowiedzi: 2410
Odsłony: 305147

Re: Scythe

zuber8 pisze:Czy może mi ktoś udostępnić instrukcję po Polsku do Scythe Automa. Nigdzie na necie nie mogę znaleźć.
Tu masz link do wszelkich instrukcji we wszystkich językach jakie wydali oficjalnie.
https://stonemaiergames.com/games/scyth ... rint-play/

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
31 sty 2018, 20:00
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Lords of Hellas (Adam Kwapiński)
Odpowiedzi: 2664
Odsłony: 279914

Re: Lords of Hellas

Pastorkris pisze:Czy ten minotaur z kampanii TWOM coś daje do tej gry? Sprzedać to czy co? :D
Pewnie dodatkowy potwór do pokonania.
Chętnie odkupię :-)

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
21 sty 2018, 22:37
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Scythe
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 26156

Re: Scythe

Tak. Wszystko co zyskasz ze spotkania ląduje na polu gdzie spotkanie miało miejsce.

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
01 sty 2018, 11:40
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Alchemicy (Alchemists)
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 14804

Re: Alchemicy (Alchemists)

Czy podczas warzenia mikstury w celu sprzedaży poszukiwaczowi przygód, składniki są odrzucane? W instrukcji nie znalazłem, aby było to dokładnie napisane w sekcji sprzedaży. Tak. Składniki zużywają się zawsze. Moje gry na BGG Z małym wyjątkiem - próbując ożywić golema w dodatku składniki zapewnia k...
autor: Padre_W_stare_konto
31 gru 2017, 13:25
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Scythe
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 26156

Re: Scythe

wirusman pisze:Dodatek z statkami.
Na kartach zielonych w górnym prawym logo są ikony meeple lub towarów. Do czego to sie odnosi
Ile możesz meeple / towarów transportować na statku.

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
31 gru 2017, 10:29
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Alchemicy (Alchemists)
Odpowiedzi: 123
Odsłony: 14804

Re: Alchemicy (Alchemists)

Kurczu pisze:Czy podczas warzenia mikstury w celu sprzedaży poszukiwaczowi przygód, składniki są odrzucane? W instrukcji nie znalazłem, aby było to dokładnie napisane w sekcji sprzedaży.
Tak. Składniki zużywają się zawsze.

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
30 gru 2017, 11:23
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: The Godfather - Imperium Corleone
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 4158

Re: The Godfather - Imperium Corleone

Ja mam trzy pytanka: 1. Żetony kontroli. Powiedzmy, że na jednym polu stoją już trzy: 2 zielone i na wierzchu 1 czerwony. Przy rozpatrywaniu kolejnej Wojny Terytorialnej wypada remis, bo oboje mamy po 1 pionku na danym terytorium. Co wtedy: a) nie kładziemy żadnego żetonu - ale wtedy wychodzi na to...
autor: Padre_W_stare_konto
26 gru 2017, 18:36
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Scythe
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 26156

Re: Scythe

zdolność z mecha kraju nordyckiego pozwala wycofać się na jezioro. Teoretycnzie zdolnosc dotyczy mecha i bohatera, ale czy mech wycofując się z walki może zabrać ze soba robotnika, czy robotnik wraca do bazy frakcji? Wycofanie po walce dotyczy się wszystkich. Zatem mech z robolem może wycofać się n...
autor: Padre_W_stare_konto
26 gru 2017, 18:32
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: The Godfather - Imperium Corleone
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 4158

Re: The Godfather - Imperium Corleone

Pytanie odnośnie zlecenia wymuszenie: czy używam wtedy figurki, którą stawiam na polu przedsiębiorstwa? Z tego co pamiętam to nie. Jest to wymuszenie z legalnej działalności "tak jakbyś stawiał figurkę zakapiora" ale możesz wymusić z pola gdzie znajduje się figurka (twoja, neutralna lub wroga) i je...
autor: Padre_W_stare_konto
18 gru 2017, 19:15
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Scythe
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 26156

Re: Scythe

Dla graczy zaznajomionych z najnowszym dodatkiem. Jeśli statek ma 3 hexy zasięgu ruchu, to czy w trakcie ruchu mogę: A) na polu nr 1 podnieść robotników/surowce, na polu nr 2 ich zrzucić i na polu nr 3 zakończyć ruch B) na polu nr 1 zacząć ruch, na polu nr 2 podnieść zasoby/robotników, na polu nr 1...
autor: Padre_W_stare_konto
12 gru 2017, 23:38
Forum: Kurier Planszowy
Temat: Kurier planszowy - dyskusja ogólna
Odpowiedzi: 377
Odsłony: 67171

Re: Kurier planszowy - dyskusja ogólna

Czy miało to sens czy nie to pojęcie względne. Ja jako gracz starszego pokolenia z miłym sentymentem wróciłem do gazetki, wyczekiwanie na przesyłkę, przeglądanie stron i zdjęć, inhalacja farbą i zaciąganie się świeżością drukarnianą przywołały miłe wspomnienia. Ciekawe to doświadczenie ale szczerze ...
autor: Padre_W_stare_konto
11 gru 2017, 23:39
Forum: Oferty sklepów z planszówkami
Temat: :: Planszostrefa.pl :: wieści gminne i inne
Odpowiedzi: 3181
Odsłony: 505795

Re: :: Planszostrefa.pl :: Nowości i uzupełnienia ::

MaxiCas pisze:Jakieś wieści odnośnie The Expanse? Kiedy można spodziewać się tego tytułu?
Podczepiam się pod pytanko ;-)

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
30 lis 2017, 07:22
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Scythe
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 26156

Re: Scythe

Skiborg pisze:Siema: Karta celu mówiąca o kontrolowaniu "podstawowych terytoriów" z przynajmniej jednym robotnikiem. Które terytoria są "podstawowe"?
Te z produkcją: góry, tundra, las, pola. Wioska z tego co kojarzę to chyba też.

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
20 lis 2017, 22:36
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Scythe zasady i dywagacje
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 7267

Re: Scythe zasady i dywagacje

Witajcie mam kilka pytań co do zasad: 1. Czy można wykonać ruch np dwoma mechami naraz wykorzystując ruch 1 hex x 1 jednostka? np. by dwoma mechami naraz najechać hex wroga? Czy to jest możliwe? 2. Jak dokładnie działa umiejętność u Roswecji "Wielkomiejskość"? 3. Czy umiejętność "Kamraci" u Polanii...
autor: Padre_W_stare_konto
19 lis 2017, 16:33
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: The Godfather - Imperium Corleone
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 4158

Re: The Godfather - Imperium Corleone

crashbull pisze:Pytanko : Czy zagrywając burmistrza Act II i III kładziemy żeton kontroli na wybrany terytorium ?
Tak i tak. Oczywiście na terytorium sąsiadującym z polem burmistrza :-)

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
10 lis 2017, 12:48
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Lords of Hellas (Adam Kwapiński)
Odpowiedzi: 2664
Odsłony: 279914

Re: Lords of Hellas

Słowo klucz "around" w wolnym tłumaczeniu "około" - zależy jak duże około uważają za około :-) dla jednych około to dzień lub tydzień dla innych to miesiąc lub więcej. To podobnie jak z dostawcami internetu masz w umowie "do xx MB" bo nie są w stanie zagwarantować pełnego transferu :-) Moje gry na B...
autor: Padre_W_stare_konto
31 paź 2017, 20:40
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Lords of Hellas (Adam Kwapiński)
Odpowiedzi: 2664
Odsłony: 279914

Re: Lords of Hellas

Qrde sorka Was bardzo. Musiałem być głodny pisząc tego posta.

Zamówiliśmy Tytan Retail, czyli sześć pełnych kompletów :-)

Tytan Retail 54kg - czyli jeden zestaw to 9kg
Core Box 7kg


Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
31 paź 2017, 15:05
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Lords of Hellas (Adam Kwapiński)
Odpowiedzi: 2664
Odsłony: 279914

Re: Lords of Hellas

Tytan, dwie podstawki plus miasta. Paka 68.5kg :-) współczuję kurierowi.

Moje gry na BGG
autor: Padre_W_stare_konto
29 paź 2017, 00:58
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Scythe
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 26156

Re: Scythe

mazints pisze:Polania moze wykorzystac do dwoch opcji z karty spotkan. Czy po zdobyciu korzysci w postaci np popularnosci lub surowcow z pierwszej opcji moze sfinansowac opcje druga?
Oczywiście że tak.

Moje gry na BGG