Znaleziono 5 wyników

autor: TKoc
16 maja 2019, 14:12
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 5294

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Obrazek[/img]
Obrazek

Czy jeśli mam 2 karty dowódca natarcia przygotowane mogę ich użyć by inny bohater zaatakował 2 razy pod rząd?
autor: TKoc
04 maja 2019, 13:18
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 5294

Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie

Czy można używać harfy na bohaterze który ją posiada?
autor: TKoc
12 mar 2019, 11:35
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Inis
Odpowiedzi: 168
Odsłony: 7717

Re: Inis

https://i.postimg.cc/mkQLTZXR/20190116-231624.jpg Co się dzieje w następującej sytuacji. Przeciwnik wchodzi na moje pole, gdzie mam 1 klan, atakuje mnie i usuwam klan, następnie zagrywam kartę watażka. Czy mogę wstawić swój klan i zdecydować kto wykona następny manewr?, czy konflikt się kończy poni...
autor: TKoc
19 gru 2017, 18:34
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Forbidden Stars
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 23668

Re: Forbidden Stars

Punkt 3 nie ma nic wspólnego z sytuacją kiedy jest atak na nierozbite jednostki. Jak sam punkt wskazuje "jeśli na początku walki obrońca nie ma na spornym obszarze nierozbitych jednostek ani bastionów..." Dotyczy to sytuacji kiedy atak jest przeprowadzony np. na miasto lub fabrykę bez żadnych jednos...
autor: TKoc
09 gru 2017, 23:22
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Forbidden Stars
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 23668

Re: Forbidden Stars

hej dzieki za odp to jeszcze mam pytanie o jednostki rozbite. 1.wg instrukcji " rozbite jednostki nie mogą się ruszać ani aktywować zdolności kart walki. Nie dodają również kości podczas walki ani ataku orbitalnego" czyli jesli mam walkę i w tej walce moje jednostki zostają rozbite i ja przegrywam ...