Znaleziono 24 wyniki

autor: imadlo64
10 lis 2019, 19:08
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Anachrony
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1966

Re: Anachrony

Cześć, teraz z kolei ja mam pytanie dotyczące modułu "Pionierzy Nowej Ziemi": Karta przygody - "Ukryte Tunele" mówi: "Możesz wykonać Akcję Konstruowania, Rekrutacji lub Badań, następnie możesz wykonać jeszcze jedną Akcję Konstruowania, Rekrutacji lub Badań." Czy to oznacza, że oda razu przy rozpatry...
autor: imadlo64
20 paź 2019, 15:09
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Nemesis (Adam Kwapiński)
Odpowiedzi: 1294
Odsłony: 163047

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Tak sobie przeglądnąłem sporo postów w tym wątku i postanowiłem dorzucić swoje 3 grosze.... Nie ukrywam, że zaskoczyła mnie duża ilość negatywnych opinii...ale cóż, każdy ma inny gust i prawo do ich wyrażania. Jeśli o mnie chodzi, to Nemesis jest moją pierwszą "dużą" grą. Kiedy fundował się na KS, n...
autor: imadlo64
24 wrz 2019, 09:00
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Robinson Crusoe: AotCI
Odpowiedzi: 2229
Odsłony: 205005

Re: Robinson Crusoe: AotCI

No i się wyjaśniło. Portal poinformował mnie, że faktycznie mam niepełną talię, bo tych kart powinno być dokładnie 73.
autor: imadlo64
22 wrz 2019, 16:34
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Robinson Crusoe: AotCI
Odpowiedzi: 2229
Odsłony: 205005

Re: Robinson Crusoe: AotCI

Nie wiem czy dobrze kojarzę ale chyba te 3 to są te o innym rewersie. Jedną z nich się losuje przed grą i układa na "aktywnej listwie" Sprawdziłem: wszystkie pozostałe komponenty się zgadzają, tylko nie zgadza się ilość kart wydarzeń (73 a mam 70). Te 3, o których pisałeś mają faktycznie inny rewer...
autor: imadlo64
21 wrz 2019, 00:13
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Robinson Crusoe: AotCI
Odpowiedzi: 2229
Odsłony: 205005

Re: Robinson Crusoe: AotCI

Witajcie,
a ja mam prozaiczny problem:
dzisiaj przyszedł do mnie nowiutki, zafoliowany egzemplarz podstawki (edycja gra roku). W spisie komponentów, w instrukcji jest napisane: 73 karty wydarzeń. A u mnie jest 70.
Czy to błąd w instrukcji, czy mam jakiś wybrakowany egzemplarz?
autor: imadlo64
11 wrz 2019, 09:59
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Scythe (Jamey Stegmaier)
Odpowiedzi: 2424
Odsłony: 311174

Re: Scythe (Jamey Stegmaier)

" The extra Automa deck cards from Invaders were rolled into the base game deck (it was just 4 cards replacing cards from the base game to add icons for the expansion factions) so the the vast majority of the base game copies come with the Invaders cards." Więc może przy kolejnych drukach rzeczywiś...
autor: imadlo64
11 wrz 2019, 09:42
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Scythe (Jamey Stegmaier)
Odpowiedzi: 2424
Odsłony: 311174

Re: Scythe (Jamey Stegmaier)

1. Te karty nie są takie same. Wprowadzają akcję specyficzną dla frakcji z dodatku (po 2 akcje dla klanów Albion i Tokugawa). 2. Prawy górny róg - bardzo małe liczby. Ok, dzięki, faktycznie numerki ledwo widoczne :) U mnie natomiast te karty są identyczne. Grę kupowałem w sklepie, nówka w folii. A ...
autor: imadlo64
11 wrz 2019, 01:52
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Scythe (Jamey Stegmaier)
Odpowiedzi: 2424
Odsłony: 311174

Re: Scythe (Jamey Stegmaier)

A ja wrócę jeszcze do Automy. Gram już dość długo w wersję solo (na razie na poziomie Autometty :)) a dziś miałem pierwsze podejście grając przeciwko Albionowi automy. I mam dwa pytania: 1. w instrukcji do automy z dodatku "Najeźdźcy..." jest napisane, żeby podmienić 4 karty z podstawowej talii na n...
autor: imadlo64
27 sie 2019, 10:39
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Nemesis (Adam Kwapiński)
Odpowiedzi: 1294
Odsłony: 163047

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Dziękuję Wam bardzo!

zupełnie zapomniałem o tym cieniutkim pudełku!
Wszystko jest ok - sorry za lekkie zaśmiecenie forum :)
Pozdrawiam i życzę udanych rozgrywek!
autor: imadlo64
27 sie 2019, 09:59
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Nemesis (Adam Kwapiński)
Odpowiedzi: 1294
Odsłony: 163047

Re: Nemesis (Adam Kwapiński)

Dzień dobry wszystkim, Nemesis ma już stałe miejsce u nas na stole. Jesteśmy grą po prostu za-chwy-ce-ni!! Tym bardziej, że to pierwsza nasz taka kosztowna pozycja (a teraz szał na planszówki już tylko rośnie :D ) Mamy egzemplarz z KS kupiony z drugiej ręki. Próbowaliśmy wczoraj przymierzyć się do k...
autor: imadlo64
29 cze 2019, 12:33
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)
Odpowiedzi: 841
Odsłony: 101122

Re: Star Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Z niecierpliwością czekam na rozwój sytuacji z wydaniem całości Star Realms i Colony Wars w wersji PL przez IUVI games. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok i może pojawią się też inne dodatki (ponoć w wersji ENG jest więcej). U mnie SR na stałe gości na stole, w przerwach między bardziej "ciężkimi" ...
autor: imadlo64
21 cze 2019, 14:58
Forum: Finansowanie społecznościowe
Temat: (KS) Nemesis
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 45336

Re: (KS) Nemesis

Witajcie! Nabyłem ostatnio z drugiej ręki Kickstarterowego Nemesisa (niestety szał na planszówki zaczął się u mnie stosunkowo niedawno - nie było mi dane wesprzeć kampanii) Przyszło ładne, białe, oryginalne pudełeczko, jakie już chyba większość dostała :) W związku z tym 2 pytania: 1. Czy prawidłowe...
autor: imadlo64
19 kwie 2019, 23:31
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

I kolejna wątpliwość: 1. https://pics.tinypic.pl/i/00982/30ff4qoqlq1o_t.jpg Czy dobrze interpretuję instrukcję, że musi zajść sytuacja, iż na koniec rundy 2 lub więcej graczy musi JEDNOCZEŚNIE mieć więcej niż 10 kart na ręku. I wtedy po odrzuceniu mojego nadmiaru, mogę wziąć do ręki karty odrzucone ...
autor: imadlo64
10 kwie 2019, 16:37
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

Ok, dziękuję za odpowiedź. Tak, pamiętam, że do obrony dolicza się również koszt przejmowanej planety. Myślałem tylko, że Keldon tak czy siak zostawi mi wybór, ale widzę, że to zmyślna bestia i myśli za nas :)
autor: imadlo64
10 kwie 2019, 09:09
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

Graficznie wygląda to tak: screen 1 - świat, który chciałem przejąć (i siła militarna przeciwnika) https://files.tinypic.pl/i/00982/4du9f4zfrzis_t.jpg screen 2 - moja technologia umożliwiająca przejęcie + moja siła militarna = brak możliwości przejęcia https://files.tinypic.pl/i/00982/629srbx2gazl_t...
autor: imadlo64
07 kwie 2019, 15:11
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

Cześć! Kolejne pytanie :) : Mam w układzie Imeprium Cloaking Technology. Dlaczego nie mogę przejąć świata militarnego (świat początkowy - Rebel Freedom Fighters) z układu gracza, który ma siłę militarną +2 ? W fazie Settle Keldon informuje mnie tylko "choose card to settle" (bez opcji "lub nic nie r...
autor: imadlo64
05 kwie 2019, 23:19
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

To jeszcze jedno pytanie:
Chodzi mi o koszt karty na poniższym screenie (przy końcowym podliczaniu punktów)

Obrazek

Czy dobrze rozumiem, że ta karta daje tyle punktów, ile żetonów prestiżu zdobyłem?
autor: imadlo64
03 kwie 2019, 19:12
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

Ok, dziękuję z odpowiedź. Jestem jeszcze trochę świeży i czasem coś potrafi mnie zaskoczyć :)
autor: imadlo64
03 kwie 2019, 18:36
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

Przejęcie nie może dotyczyć świeżo wyłożonego świata. Racja! To ja chyba za mało spałem :) Takie to proste a na to nie wpadłem.... Ale tylko upewnię się co do "Invasion fleet": przejmuję świat i dopiero potem spada mi siła militarna o 3, czy najpierw odrzucam, siła militarna już mniejsza a to co zo...
autor: imadlo64
03 kwie 2019, 17:26
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

Ok, już rozumiem. Nie zauważyłem, że przeciwnik ma w układzie "Rebel pact", który dodaje mu +2 do obrony przed przejęciem (a ma akurat jeden świat Rebel) I w tym momencie jego obrona równa jest 8 a mój atak 6 (po odrzuceniu "Invasion fleet"). No cóż, człowiek cały czas się uczy - dziękuję za odzew! ...
autor: imadlo64
03 kwie 2019, 17:12
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

Obrazek

Powyżej dałem screena z Keldona
Na zielono zaznaczyłem moje 2 karty umożliwiające przejęcie a na czerwono planetę, której nie mogę przejąć
autor: imadlo64
03 kwie 2019, 16:46
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the galaxy

Tak, wiem. Ale Keldon nie pozwala na przejęcie - karta jest "wyszarzona" (inne planety są dostępne). A przeciwnik ma siłę militarną -2 (minus 2)
autor: imadlo64
03 kwie 2019, 14:01
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the Galaxy (Thomas Lehmann)

Przepraszam, źle napisałem - siłę militarną mam 9
I nie mogę przejąć np planety Imperium "Capital' o koszcie 6.
Rozumiem, że odrzucam moją kartę przed przejęciem, ale nawet wtedy moja siła wynosi przecież 6 a przy remisie powinienem chyba tego przejęcia dokonać?
autor: imadlo64
03 kwie 2019, 13:46
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Race for the galaxy
Odpowiedzi: 496
Odsłony: 56250

Re: Race for the Galaxy (Thomas Lehmann)

Witajcie! Prośba o pomoc do graczy Race`a, którzy używają przejęć (oczywiście mowa o arc1). Gram z domownikami i również na Keldkonie, żeby szlifować zasady. Ostatnio natknąłem się na problem, z którym nie umiem sobie poradzić..:( Mam w układzie kartę "Interstellar Casus Belli" i "Invasion Fleet" co...