Znaleziono 1031 wyników

autor: GrzeL
16 lip 2019, 09:26
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: 1989 Jesień Narodów
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 11544

Re: 1989 Jesień Narodów

Pare pytanek 1. Czy zagranie karty wspólny europejski dom z karta z * powoduje usuniecie z gry tej karty czy odrzucenie? Edit. 1Wpólny europejski dom. jest blad w tlumaczeniu (Play together with an opponent's event to cancel the event taking place. Opponent earns 1 VP if this card is played for Ops...
autor: GrzeL
30 maja 2019, 21:21
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Loyang / At the Gates of Loyang
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 5463

Re: Loyang [At the Gates of Loyang]

Hejka, ja mam pytanie odnośnie rolnika. Używałam go sobie swobodnie podczas fazy akcji. Ale na yucacie bodajże zbiór (który on wykonuje) następuje w fazie żniw. Instrukcja rzuca jedynie enigmatyczne: "Warzywa na polach liczone są przed zbiorami". Proszę mi łopatologicznie wyjaśnić, o co chodzi. Rol...
autor: GrzeL
23 maja 2019, 12:09
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Mage Knight (Vlaada Chvatil)
Odpowiedzi: 3116
Odsłony: 340674

Re: Mage Knight (Vlaada Chvátil)

Gambit pisze:
23 maja 2019, 11:32
Czepianie się dla sztuki trochę. Żadna jednostka nie ma zwykłego ataku/bloku aktywowanego czerwoną maną.
Przecież można zakatować ogniem albo zimnym ogniem Wroga odpornego na ogień.
autor: GrzeL
23 maja 2019, 11:25
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Mage Knight (Vlaada Chvatil)
Odpowiedzi: 3116
Odsłony: 340674

Re: Mage Knight (Vlaada Chvátil)

Jak już chcecie błąd, to jest w instrukcji na stronie 8, w opisie walki z Wrogami i ich odporności. Zacytowałem fragment dotyczący ognia, ale analogicznie jest w przypadku lodu. Wrogowie z odpornością ogień są odporni na wszystkie działania pochodzące z czerwonych kart (poza Atakiem lub Blokiem) ora...
autor: GrzeL
23 maja 2019, 11:25
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Mage Knight PL
Odpowiedzi: 695
Odsłony: 86914

Re: Mage Knight PL

W polskiej instrukcji jest błąd, nawias powinien być na końcu zdania, aby wyjątek obejmował oba rodzaje kart. W angielskiej jest to dobrze opisane. When using a red card, or a Unit ability that costs red mana to activate, any effect, other than Attack or Block effects, have no effect when targeting ...
autor: GrzeL
22 maja 2019, 18:05
Forum: Gry planszowe i karciane - konkretne tytuły
Temat: Mage Knight (Vlaada Chvatil)
Odpowiedzi: 3116
Odsłony: 340674

Re: Mage Knight (Vlaada Chvátil)

Na dzień dzisiejszy, jakbym miał się czegoś czepnąć to tej karty: http://images.gildia.pl/_n_/planszowki/gry/mage-knight/recenzja/7-280.jpg W angielskiej wersji jak widać napisano, że na koniec tury tracimy reputację. W polskiej wersji, pominięto zwrot "na koniec tury" co było mylące. Odejmowałem s...
autor: GrzeL
22 maja 2019, 13:26
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Troyes
Odpowiedzi: 351
Odsłony: 43386

Re: Troyes

2) Efekty kart wydarzeń rozpatrywane są co rundę, aż do ich zwalczenia. Nie wszystkie, istnieją wydarzenia jednorazowe, ale w ich treści jest to wyraźnie napisane. Nie kojarzę żadnego takiego wydarzenia w podstawce, chyba że dochodzą w dodatku. Co dzieje się z takim jednorazowym wydarzeniem? Jest o...
autor: GrzeL
22 maja 2019, 11:23
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Troyes
Odpowiedzi: 351
Odsłony: 43386

Re: Troyes

2) Chciałbym mieć pewność, że dobrze rozumiem karty wydarzeń (białe i żółte). Czy od momentu wejścia danej karty do gry w każdej kolejnej rundzie efekty są ponownie rozpatrywane, aż do momentu ich zwalczenia, czy tylko jeden raz, w momencie wejścia? 2) Efekty kart wydarzeń rozpatrywane są co rundę,...
autor: GrzeL
19 maja 2019, 07:10
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Troyes
Odpowiedzi: 351
Odsłony: 43386

Re: Troyes

jrz8888 pisze:
18 maja 2019, 23:28
1) Karta akcji - Dziesięcina. Czy jak korzystam z tej akcji, to mogę wziąć za darmo po jednej kości od każdego z trzech przeciwników i utworzyć z nich zestaw?
Tak.
jrz8888 pisze:
18 maja 2019, 23:28
2) Czy kartę akcji jeden gracz może aktywować tylko raz w danej rundzie?
Nie.
autor: GrzeL
11 maja 2019, 20:21
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Innowacje
Odpowiedzi: 145
Odsłony: 24178

Re: Innowacje

Po dłuższej przerwie zagraliśmy z Echami i nasunęły się nam takie wątpliwości. Po wykonaniu akcji "Zagraj" - zagrywam kartę Projektu. Pierwsza wątpliwość - muszę czy mogę aktywować wszystkie jego dogmaty? Druga - czy jesli na karcie projektu jest Echo - to czy aktywuję najpierw Echo, a potem pozost...
autor: GrzeL
08 maja 2019, 09:37
Forum: Spotkania, konwenty, kluby
Temat: (Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW
Odpowiedzi: 15921
Odsłony: 610311

Re: (Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW

ZygfrydDeLowe pisze:
07 maja 2019, 22:27
Czy w ten piątek znajdą się chętni na partię w "Root"?
Chętnie zagram w ten piątek.
autor: GrzeL
27 kwie 2019, 11:58
Forum: Spotkania, konwenty, kluby
Temat: (Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW
Odpowiedzi: 15921
Odsłony: 610311

Re: (Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW

ZygfrydDeLowe pisze:
26 kwie 2019, 21:03
Po weekendzie majowym, jeśli znajdą się chętni, rozgrywkę z przyjemnością powtórzę ;)
Chętnie zagram ponownie.
autor: GrzeL
25 kwie 2019, 12:58
Forum: Spotkania, konwenty, kluby
Temat: (Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW
Odpowiedzi: 15921
Odsłony: 610311

Re: (Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW

W Roota chętnie zagram.
autor: GrzeL
16 kwie 2019, 10:37
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: 1989 Jesień Narodów
Odpowiedzi: 63
Odsłony: 11544

Re: 1989 Jesień Narodów

Pytanie o zagrywanie liderów w walce o wpływy. (A)takujący zagrywa lidera (np Elita), ustanawia kolor X, (O)brońca rzuca kolor X, przegrywa. (A) zagrywa kolejnego lidera elit - czy kolor ma być ten sam co wcześniej czy może wybrać nowy? Atakujący zagrywa kartę walki o wpływy: (...) Może zagrać kart...
autor: GrzeL
10 kwie 2019, 16:31
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Agricola: Wersja rodzinna
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 3775

Re: Agricola – wersja rodzinna

W sumie nie wiem. Instrukcja milczy na ten temat, a sam nie miałem takiej sytuacji w grze, bo zawsze stawiam na pastwisku. Instrukcja mówi tylko, że w momencie dobrania kładziesz na pastwisku lub poza nim. Pisze też przy omawianiu pastwisk, że jeśli w swoich zasobach posiadasz oborę, możesz ją poło...
autor: GrzeL
10 kwie 2019, 16:02
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Agricola: Wersja rodzinna
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 3775

Re: Agricola – wersja rodzinna

Rzecz w tym, że wszędzie jest "korzystając z pola" albo "z tych pół akcji". Użyto takich zwrotów, bo opisy odnoszą się do obrazków umieszczonych obok przedstawiających dane pole. Nie są one w żaden sposób nazwane na planszy, a numerki są numerami rund, od których dane pole jest dostępne. Pytanie wp...
autor: GrzeL
10 kwie 2019, 15:43
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Agricola: Wersja rodzinna
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 3775

Re: Agricola – wersja rodzinna

Dokładania zwierząt. Już się domyśliłam, że muszę dokładać zwierzaki nie tylko tam, gdzie strzałka jest żółta, ale czy od razu mnożę te krowy i dziki? To by znaczyło, że wchodząc do rundy 6 mamy już do zebrania 6 dzików od razu. Tak rozumiem objaśnienia do błędów instrukcji, z netu. Czy tak powinno...
autor: GrzeL
08 kwie 2019, 10:05
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Monolith Arena (Michał Oracz)
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 1606

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Nie musisz mi cytować instrukcji bo zarówno jedną jak i drugą znam dość dobrze. Poprostu wyłapuję różnice między grami. Twój post był pytaniem. Zdaje mi się, czy (...)? Ten dział, na co wskazuje temat „Zasady - pytania i wątpliwości” służy zadawaniu pytań i wyjaśnianiu wątpliwości dotyczących zasad...
autor: GrzeL
08 kwie 2019, 09:31
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Monolith Arena (Michał Oracz)
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 1606

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Zdaje mi się, czy w Neuroshimie Medyk przejmował obrażenie tylko od 1 znacznika Jadu, a w Monolicie Runa regeneracji pochłania obrażenia od wielu znaczników ? Jeśli własny połączony żeton otrzymuje jedną lub więcej Ran w wyniku pojedynczego ataku z jednego źródła (tzn. z jednego wrogiego żetonu Pla...
autor: GrzeL
14 mar 2019, 15:29
Forum: Uwagi i pytania dot. forum
Temat: FAQ i Zasady Forum
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 25152

Re: FAQ i Zasady Forum

Chciałbym tu zgłosić nadużywanie swoich uprawnień przez Moderatora działu Gry planszowe i karciane. Otóż w wątku poświęconym grze Mage Knight notorycznie usuwane są wybrane tylko posty dot. możliwości zakupienia tej gry, mimo iż wydawało się, że błyskawicznie zniknęła ona z oferty. Kwestia tego zni...
autor: GrzeL
09 mar 2019, 10:30
Forum: Spotkania, konwenty, kluby
Temat: (Warszawa) Poniedziałkowe granie - Miejsce Chwila
Odpowiedzi: 6376
Odsłony: 330924

Re: (Warszawa) Poniedziałkowe granie - Paradox Cafe

Ostatnio pojawiły się plany, aby w najbliższy poniedziałek spotkać się w Chwili, więc jeśli owe plany uległy zmianie, to proszę o informację, abyśmy mogli spotkać się w jednym miejscu.
autor: GrzeL
02 mar 2019, 13:20
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Odpowiedzi: 1119
Odsłony: 109057

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady

Mam jeszcze jedno pytanie, chociaż bardziej chodzi o upewnienie. W trybie 2vs2 na samym początku trzeci i czwarty zawodnik dociaga trzy żetony w swojej pierwszej turze. Rozumiem że w tym przypadku obaj mogą zagrać te trzy żetony na planszę od razu, a dopiero po właściwym rozpoczęciu gry wszyscy zaw...
autor: GrzeL
02 mar 2019, 09:10
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Neuroshima Hex - pytanie o zasady
Odpowiedzi: 1119
Odsłony: 109057

Re: Neuroshima Hex - pytanie o zasady

Cześć, mam zagwozdke odnośnie pewnego elementu gry w trybie drużynowym. Czy mój sztab np. Borgo działa na sztab mojego sojunisznika, czyli zwiększa mu inicjatywę, jeśli oba sztaby stoją obok siebie? Albo czy sztab np hegemonii zwiększa siłę ciosu sojuszniczego sztabu? Generalnie czy sojusznicze szt...
autor: GrzeL
02 mar 2019, 08:09
Forum: Spotkania, konwenty, kluby
Temat: (Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW
Odpowiedzi: 15921
Odsłony: 610311

Re: (Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW

gigi pisze:
02 mar 2019, 06:20
W najbliższy piątek gramy z Paskudnikiem i Geko w Wysokie Napięcie .Mamy jeszcze trzy wolne miejsca.
Jestem chętny.
autor: GrzeL
25 lut 2019, 12:04
Forum: Zasady - pytania i wątpliwości
Temat: Cywilizacja: Poprzez wieki (3. edycja)
Odpowiedzi: 383
Odsłony: 47006

Re: Cywilizacja Poprzez Wieki 3ed. - Znacznik siły oraz cuda

1) Czy jak przechodzimy do ery II to co dzieje się z cudami z Ery I ? Czy one dalej są aktywne i dają bonusy? Uwaga! Pozostałe karty (wynalezione technologie, kolonie, ukończone cuda , wystawione taktyki, wypowiedziane wojny) pozostają w grze , nawet jeżeli są przestarzałe. 2) Jeżeli dają bonusy to...