51. Stan / 51st State (Ignacy Trzewiczek)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
zath
Posty: 514
Rejestracja: 13 lis 2009, 09:55
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: zath »

farmer pisze:Panowie - średnia długość partii w przekroju liczby graczy, po tym, kiedy już wszyscy znają dorbze zasady (nie mówię o pierwszych partiach szkoleniowych) to...? :)
2 graczy - około 40 minut.
3 graczy - około godzinki.
4 graczy - 80-100 minut.

Wychodzi gdzieś po 20 minut na osobę. Oczywiście nie mówię o partiach z osobami, które mają AP, bo z każdej gry można zrobić 3-godzinnego potwora.
Wishlist: Mission: Red Planet (2005), Steam (2009)
Personal Fav: Dungeon Lords (2009), Once Upon a Time (1993)
Awatar użytkownika
mst
Posty: 5767
Rejestracja: 25 wrz 2007, 10:42
Lokalizacja: gliwice
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: mst »

jax pisze:
mst pisze:Jacku, nigdy nie prowadziłeś swojej firmy, prawda? :P
Hmm, bardzo ciekawa odpowiedź. Czyżby to oznaczało, że dowolny klient nie ma prawa do pełnej satysfakcji, pełnej rzetelności i profesjonalizmu ze strony firmy od której kupuje, bo owa firma jest zajęta 'wyższymi celami' i zwyczajnie nie ma czasu żeby w 100% dobrze osbłużyć klienta? Bardzo ciekawe...
Ciekawe co na to np. właściciel sklepu rebel? (zawsze max. proklienckiego czy to w okresie gorącym, esseńskim, gwiazdkowym czy jakimś innym czy nie). Ja nawet nie wiem kiedy oni mają gorący okres (bo ZAWSZE mnie obsługują profesjonalnie)
Rozumiem, że kupiłeś 51 stan w Rebelu i już dostałeś brakujące żetony? :P

Przepraszam, bo to już maksymalne odbieganie od tematu ale ja po prostu trochę sobie żartuję z tego oczekiwania ideału. Przecież napisałem już kilka postów wcześniej, że podzielam oczekiwanie klientów na rozwiązanie problemu i tak, ja również widzę błędy w działaniach Portalu. Natomiast praw fizyki (o upływający czas mi chodzi ;-)) nie da się przeskoczyć. :-)
Zawsze gdy zauważysz, że jesteś po stronie większości zatrzymaj się i zastanów.
magazyn
Awatar użytkownika
Andy
Posty: 5129
Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 77 times
Been thanked: 192 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Andy »

Aldarus pisze:Moim zdaniem to ten sam stary dobry Andy co zwykle :)
Kupił grę i chce w nią grać, ale okazuje się że nie może.
Jest lepiej: grę zamówiłem w preorderze, a potem pojawił się preorder na K2, więc dorzuciłem do zamówienia drugą grę. Na szczęście K2 ukaże się dopiero po Essen i do tego czasu zamówienie jest zamrożone. Mam więc jeszcze cały przyszły tydzień na podjęcie decyzji i właśnie usilnie staram się namówić Portal do namówienia mnie na zakup 51. Stanu - prostym zapewnieniem, że po pewnym czasie mój egzemplarz zostanie uzupełniony o brakujące elementy.

Naprawdę chciałbym kupić tę grę i cieszyć się nią przez długie lata. Ale chyba jest jasne, że nie będę kupował wybrakowanego towaru za pełną cenę.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
Awatar użytkownika
Andy
Posty: 5129
Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 77 times
Been thanked: 192 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Andy »

Komunikat ze strony Wydawnictwa Portal:
Wypraska z brakującymi żetonami oraz dodatkowymi żetonami zwiększającymi komfort gry została już zlecona do produkcji. W ciągu najblizszych kilku dni (po prowrocie z targów w Essen) poinformujemy o sposobie jej dosyłania
klientom. Jeszcze raz przepraszam wszystkich za utrudnienia w korzystaniu z 51. Stanu.
Dziękuję. Podtrzymuję zamówienie.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
Awatar użytkownika
melee
Posty: 4341
Rejestracja: 28 cze 2007, 20:20
Lokalizacja: Warszawa / CK
Been thanked: 2 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: melee »

Andy, ja dorzuciłem K2, a potem jeszcze Dominion: Prosperity, aby jeszcze wydłużyć czas! :)
Awatar użytkownika
Sandman
Posty: 1406
Rejestracja: 11 lut 2009, 11:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Sandman »

Andy pisze:Komunikat ze strony Wydawnictwa Portal:
Wypraska z brakującymi żetonami oraz dodatkowymi żetonami zwiększającymi komfort gry została już zlecona do produkcji. W ciągu najblizszych kilku dni (po prowrocie z targów w Essen) poinformujemy o sposobie jej dosyłania
klientom. Jeszcze raz przepraszam wszystkich za utrudnienia w korzystaniu z 51. Stanu.
Dziękuję. Podtrzymuję zamówienie.
No i o to chodziło.

Tylko nie można było tak od razu?
Planszowa przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
Uzależniony od TtA :]
Visca el Barca!!!
Awatar użytkownika
sheva
Posty: 890
Rejestracja: 22 lis 2008, 09:10
Lokalizacja: Zabrze

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: sheva »

i padł ostatni bastion oporu :evil: trzeba będzie kupić... wróćmy zatem do dyskusji o grze, może jakiś powód, żeby sobie odmówić jeszcze się znajdzie :twisted:
Posiadam kuku na muniu, poszukuje wspólnika z fiksum dyrdum ;)
Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 6449
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 578 times
Been thanked: 934 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Odi »

No i bardzo fajnie - aż dziw bierze, jak silną konsumencką grupą jesteśmy, i jak duży mamy wpływ na ten rynek :wink:
Awatar użytkownika
sheva
Posty: 890
Rejestracja: 22 lis 2008, 09:10
Lokalizacja: Zabrze

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: sheva »

Odi łudzisz się, że to my a nie Ci z BGG ?? :)
Posiadam kuku na muniu, poszukuje wspólnika z fiksum dyrdum ;)
Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 6449
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 578 times
Been thanked: 934 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Odi »

No ale ktoś ich poinformował, no nie? :)
Awatar użytkownika
clown
Posty: 1226
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:40
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: clown »

Brawo Panowie Gracze! Oto co nazywam oddolną siłą mogącą sprawiać rzeczy niemożliwe :)
Teraz pozostaje już tylko marudzić na samą rozgrywkę :P
"Cała kraina gier jest oczywiście krainą maniactwa, a jednak rejon gier naśladowczo-wojennych jest w tej krainie bardziej maniacki niż inne rejony. Jak na mój gust, jest to już 'konik' posunięty zbyt daleko, hermetyczny, bez przyszłości."
Awatar użytkownika
Andy
Posty: 5129
Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 77 times
Been thanked: 192 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Andy »

A ja proponuję zakończyć ten temat naszych rozważań. Sprawa załatwiona, żetony będą i to jest ważne, a nie czyjeś domniemane czy prawdziwe zasługi. Teraz te brakujące żetony mogę sobie narysować, ulepić z modeliny czy wystrugać z drewna - to nie ma znaczenia, bo w końcu dotrą te prawdziwe.

Czekam na opinie o rozgrywce, możliwych strategiach, sile poszczególnych frakcji - czyli tym, co mnie w 51. Stanie naprawdę interesuje.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
Awatar użytkownika
Styku
Posty: 232
Rejestracja: 07 sie 2007, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Styku »

Czy ktoś wie co będzie w fix packu? Tylko żetony o zasięgu 3? Jak nie to jakie jeszcze żetony? Żeby się nie okazało, że po fix packu nadal czegoś brakuje...
12' inches and single
Awatar użytkownika
Odi
Administrator
Posty: 6449
Rejestracja: 21 kwie 2007, 12:51
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 578 times
Been thanked: 934 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Odi »

Z tego co napisano na stronie Portalu wynika, że ma juz być wszystko, a więc pewnie także i surowce itp

PS
Podobno w ramach rekompensaty można zamówić sobie kartę lidera z obrazkiem własnego avatara z forum :wink:
Lider będzie miał zdolność zamiany brakujących żetonów, na istniejące :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 15 paź 2010, 12:34 przez Odi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Andy
Posty: 5129
Rejestracja: 24 kwie 2005, 18:32
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 77 times
Been thanked: 192 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Andy »

Styku pisze:Czy ktoś wie co będzie w fix packu? Tylko żetony o zasięgu 3?
To zdanie z komunikatu:
Wypraska z brakującymi żetonami oraz dodatkowymi żetonami zwiększającymi komfort gry
upewnia mnie, że nie chodzi tylko o trzy brakujące żetony zasięgu, ale też o wyprodukowane w zbyt małej liczbie żetony zasobów - tę kwestię zgłaszali gracze.
Gdy wszystko inne zawiedzie, rozważ skorzystanie z instrukcji.
Awatar użytkownika
zath
Posty: 514
Rejestracja: 13 lis 2009, 09:55
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: zath »

Na jednej z pierwszych stron, gdzieś daleko przed całym flejmem o żetonach ;) napisałem, że mam wrażenie, że NY jest zbyt silny, a Apallachowie znów najsłabsi. Po 11 partiach mogę to stwierdzenie poprawić.

Na początku graliśmy w wersję zdecydowanie nie familijną - źle doczytana instrukcja i ominęliśmy niechcący fragment o tym, że grę zaczyna się z 4 kartami na ręku (zaczynaliśmy bez nich). To stawia Apallachów w bardzo złej sytuacji. Po doczytaniu zasad, sprawdzeniu forum i upewnieniu się, że rozumiemy wszystkie zasady prawidłowo zaczęliśmy już normalne partie.

Większość z nich to 3 i 4 osobówki. Najczęściej wygrywa NY, ale myślę, że to zasługa głównie gracza, bo on tę frakcję najczęściej dostaje. Wystarczy mu do szczęścia Ciężki Sprzęt (przy 3+ graczach zawsze znajdzie się ktoś, kto to wystawi), albo szczurki (nie pamiętam nazwy uniwersalnego żetonu, u nas to są szczurki :P) i NY dostaje budowanie o zasięgu 2 za jeden złom. Drugi pod względem siły, albo nawet równorzędnie z NY jest Federacja. Bardzo mi ta frakcja podpasowała pod styl gry i z reguły jeśli ich dostanę, to udaje mi się wygrać. Nimi też pobiłem swój osobisty rekord - z 7 na 29 punktów w jednej (ostatniej niestety...) turze! Federacja ma bardzo ułatwione zadanie, gdyż dostaje cegły i może praktycznie od początku przyłączać lokacje o zasięgu 2, a poźniej je przebudowywać - a jest to IMO najsilniejsza akcja w całej grze i to na niej (a nie punktach z kart) skupia się głównie gra. W końcu każda przebudowa to 3 pkty - 1 za starą lokację, 1 za przebudowę i 1 za nową lokację. I wymaga to tylko jednej akcji i jednego surowca.

Dalej umieściłbym w miarę na równym poziomie Kupców i Mutantów. Kupcy są bardzo silni jeżeli podpasują im karty na samym początku - np. 2 złomy co turę z umowy to już rzeź. Jeżeli jednak nie podpasują, to nieco większą przewagę mają IMO Mutanci. Umowy dają mało i do tego zapychają miejsce pod bazą. Zdobycze może i dają coś jednorazowo, ale jest tego dużo i zwalniają miejsce na kolejne zdobycze, co jest dużym plusem. Grając mutkami jeżeli udawało mi się dociągać jednorazowe karty, cobym mógł przyłączać dużo lokacji, z reguły wtedy wygrywałem grę, przeganiając Apallachów co ogólnie jest dość trudne.

Z innych myśli: mam w tej chwili wrażenie, że najważniejsza rzecz to trafiać na zdobycze dające dodatkowe karty, coby można było przeglądać talię i szukać kart liderów, i punktujących za typy kart. Liderzy wydaje mi się, że jednak są nieco za mocni i wprowadzają trochę za dużo (jak dla mnie) losowości. Zdarzały się u nas partie, że ktoś dostawał na rękę 4-5 liderów podczas całej gry. Sama ich zmiana to 2 pkty za 1 pistolet, a liderzy dają jeszcze dodatkowe punkty za różne akcje.
Wishlist: Mission: Red Planet (2005), Steam (2009)
Personal Fav: Dungeon Lords (2009), Once Upon a Time (1993)
Awatar użytkownika
Styku
Posty: 232
Rejestracja: 07 sie 2007, 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Styku »

zath pisze:Nimi też pobiłem swój osobisty rekord - z 7 na 29 punktów w jednej (ostatniej niestety...) turze! W końcu każda przebudowa to 3 pkty - 1 za starą lokację, 1 za przebudowę i 1 za nową lokację. I wymaga to tylko jednej akcji i jednego surowca.
Ale dzięki przebudowie zyskujesz 2 punkty netto. Jak przyłączasz lokację to tylko jeden punkt mniej uzyskujesz, ale możesz w nagrodę korzystać z dwóch lokacji. Napisz mniej więcej jak Ci się to udało zdobyć tyle punktów. Jestem bardzo tego ciekawy! Czy korzystałeś tylko z jednej przebudowy na turę jak w zasadach?
zath pisze:Liderzy wydaje mi się, że jednak są nieco za mocni i wprowadzają trochę za dużo (jak dla mnie) losowości. Zdarzały się u nas partie, że ktoś dostawał na rękę 4-5 liderów podczas całej gry. Sama ich zmiana to 2 pkty za 1 pistolet, a liderzy dają jeszcze dodatkowe punkty za różne akcje.
Tak jak pisałem kilka stron wcześniej mam identyczne odczucie. A Ty mi jeszcze udowodniłeś empirycznie, że można mieć 5ciu liderów w jednej grze co ja traktowałem jako sytuacje ekstremalną! Co na to testerzy? :)
12' inches and single
Awatar użytkownika
sheva
Posty: 890
Rejestracja: 22 lis 2008, 09:10
Lokalizacja: Zabrze

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: sheva »

ja też bym te 22 punkty chętnie zobaczył :) bo wygląda to niesamowicie :)
Zauważyłem, że liderzy są naprawdę mocni ale czy za mocni ?? To tylko dwa punkty jeśli zmieniać ich co chwile nie dają ciekawych zdobyczy punktowych. Z przebudowy można wyciągnąć 5 jeśli odpowiednie budynki się posiada.
Posiadam kuku na muniu, poszukuje wspólnika z fiksum dyrdum ;)
Grzech
Posty: 594
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:55
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Grzech »

Styku pisze: Tak jak pisałem kilka stron wcześniej mam identyczne odczucie. A Ty mi jeszcze udowodniłeś empirycznie, że można mieć 5ciu liderów w jednej grze co ja traktowałem jako sytuacje ekstremalną! Co na to testerzy? :)
Testerzy nakłonili do zmiany pkt za liderów bo były 2 pkt. za akcję... (coprawda tylko trzy razy)

Generalnie wiadomo ze ktoś bez liderów musi się napocić zeby wygrać z kimś kto tych liderów dostanie kilku. Jednakże dostanie 2-3 liderów na ręke na starcie potrafi ją nieźle zapchać... przy 6 turach rozgrywki trzeba mieć nieco szcześcia by dociągnąć 2 liderów w ciemno... generalnie największy problem stwarzają liderzy w grze dwuosobowej.... a i kiedyś działali z wystawionymi budynkami (o ile dobrze pamietam ;)
Awatar użytkownika
zath
Posty: 514
Rejestracja: 13 lis 2009, 09:55
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: zath »

Styku pisze:Napisz mniej więcej jak Ci się to udało zdobyć tyle punktów. Jestem bardzo tego ciekawy! Czy korzystałeś tylko z jednej przebudowy na turę jak w zasadach?
Nie pamiętam tego dokładnie (nie zapisuję swoich gier :D), ale wyglądało to mniej więcej tak:
- Zacząłem fazę akcji z 11 czy 12 kartami na ręku (W fazie produkcji doszło mi 6 kart). Pod koniec tury zszedłem do czystej ręki (ew. została jedna karta, nie pamiętam dobrze)
- Graliśmy we 4 osoby i na stole była cała masa dobrych kart gdzie można było wysłać roboli, między innymi żeton przebudowy, zasięg +1 do budowy, generator ludków.
- U siebie z ciekawszych rzeczy miałem oddanie 1 żetonu za 3 ludków, kartę dającą mi +2 do podbojów co turę, kilka kart punktujących (pamiętam z nich market, tych 2 pozostałych nie).
- W turze wyszły mi 4 budowy - 1 z mojej karty frakcji, 1 z żetonu i 2 z jednorazówek.
- Karty do budowy podpasowały na tyle mocno, że dostawiając jedną lokację zgarniałem od razu 3 punkty (za typ paliwo). Inna dała mi kolejne 3VP z żetonów - za typ "pionek", a miałem taką już wcześniej.
- Zrobiłem dwie przebudowy, jedna z cegły, druga z żetonu.
- Zmieniłem 3 razy lidera podczas tej tury, każdy z nich dodatkowo dał kilka punktów więcej. Na końcu został mi lider od kart zdobyczy, co wykorzystałem za pomocą karty jednorazowej, karty frakcji oraz żetonu z mojej fabryki + żetonu od lidera (ten +1).
- Bardzo pomogły mi te zasoby otrzymywane od liderów.
- Dostałem od graczy 2 ludków za moją fabrykę, dodając do tego akcję żeton+człowiek -> 3 ludzi, to na niedobór robotników nie narzekałem. Jedynie na niedobór żetonów :P
- Udało mi się przebudować zapchaną kartę z VP na tę, co daje 2VP za każdą zdobycz którą oddam. Dodatkowe 4VP.


Pamiętam, że sam się mocno zdziwiłem wynikiem, spodziewałem sie z 15-16 pktów, a z ostatniego miejsca wyskoczyłem na drugie.

edit: poprawka.
Wishlist: Mission: Red Planet (2005), Steam (2009)
Personal Fav: Dungeon Lords (2009), Once Upon a Time (1993)
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6357
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 192 times
Been thanked: 488 times
Kontakt:

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: yosz »

zath pisze:- Zacząłem fazę akcji z 11 czy 12 kartami na ręku (W fazie produkcji doszło mi 6 kart). Pod koniec tury zszedłem do czystej ręki (ew. została jedna karta, nie pamiętam dobrze)
W dowolnym momencie jeżeli masz 10 kart na ręku i masz pociągnąć kolejne to ciągniesz i od razu odrzucasz je na śmietnik UPS źle graliśmy ;) (znaczy nie było nigdy takiej sytuacji więc jest ok :P)
- Zmieniłem 3 razy lidera podczas tej tury, każdy z nich dodatkowo dał kilka punktów więcej. Na końcu został mi lider od kart zdobyczy, co wykorzystałem za pomocą karty jednorazowej, karty frakcji oraz żetonu z mojej fabryki + żetonu od lidera (ten +1).
Ale pamiętałeś że liderzy dają punkty za to co zrobisz od momentu ich wystawienia? Nie dają punktów za to co leży już na stole (w odróżnieniu od ikonek "= 1VP")
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
zath
Posty: 514
Rejestracja: 13 lis 2009, 09:55
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: zath »

yosz pisze:W dowolnym momencie jeżeli masz 10 kart na ręku i masz pociągnąć kolejne to ciągniesz i od razu odrzucasz je na śmietnik
Nie. Instrukcja mówi, że w dowolnym momencie fazy 1 nie można przekroczyć limitu 10 kart. Ja na końcu fazy 1 miałem 6-7 kart. Instrukcja natomiast nie mówi nic o dalszych fazach. Jeżeli wspomina wyraźnie o fazie 1, to znaczy, że w pozostałych (czyli produkcja) można ten limit przekroczyć.

edit: właśnie zajrzałem do instrukcji: "w kolejnych fazach limit ten nie obowiązuje".
Ale pamiętałeś że liderzy dają punkty za to co zrobisz od momentu ich wystawienia? Nie dają punktów za to co leży już na stole (w odróżnieniu od ikonek "= 1VP")
Tak, pilnowali mnie przy tym bardzo mocno :-)
Wishlist: Mission: Red Planet (2005), Steam (2009)
Personal Fav: Dungeon Lords (2009), Once Upon a Time (1993)
Awatar użytkownika
sheva
Posty: 890
Rejestracja: 22 lis 2008, 09:10
Lokalizacja: Zabrze

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: sheva »

EDIT: koledzy są bardzo szybcy :lol:
Posiadam kuku na muniu, poszukuje wspólnika z fiksum dyrdum ;)
Awatar użytkownika
gath
Posty: 203
Rejestracja: 08 cze 2006, 21:47
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: gath »

Karta: Stara biblioteka
Czy nie ma błędu w druku na pasku zdobyczy? Są tu 2 ludziki, a na każdej innej karcie tego typu zdobywa się po 3 ludziki. Ponadto te dwie ikonki są przesunięte o jedno miejsce w lewo i jest takie wrażenie, że brakuje tam jednego symbolu (albo 1 ludzika, albo 1 karty? - bo przyłączenie daje wybór kart w fazie wypatrywania). Oczywiście może tam nic nie brakować i wszystko jest OK, ale chciałem zwrócić na to uwagę.
Micronus
Posty: 19
Rejestracja: 25 wrz 2009, 10:45
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 51. stan (51st state)

Post autor: Micronus »

W odniesieniu do dodatkowej wypraski i komunikatu Portalu - jeśli wszystko będzie ok, to zasadniczo zapomnę o wpadce i urazę zakopię gdzieś głęboko, choć przy kolejnej grze pewnie postękam przed premierą, żeby dopięli wszystko na ostatni guzik. Jak dla mnie samo hasło dodatkowych żetonów - mam nadzieję, że za friko, bo byłbym kombowrukwiony, jest pocieszające i obniża mi ciśnienie:]
ODPOWIEDZ