Strona 1 z 153

Mage Knight (Vlaada Chvatil)

: 31 maja 2011, 18:21
autor: Xadam
Czy na forum są osoby znające grę Mage Knight, wygląda na tanią i ciekawą grę. Pooglądałem kilka zdjęć na internecie i mam kilka pytań:
-Czy w każdym boosterze są elementy terenu? Czy jest to teren 3D?
-Gra na niektórych screenach przypomina descenta, czy jest dodatkowa możliwość gry kooperacyjnej?
-O co chodzi z rodzajami figurek, 3x ten sam wygląd jednak każda z nich ma dopisane WEAK, STANDARD,TOUGH
-Gra jest osadzona w czystym świecie fantasy (orki, krasnoludy, elfy, magia) czy pojawiają się elementy science fiction

Pozdrawiam Xadam

Re: Mage Knight

: 31 maja 2011, 18:52
autor: wis
1) http://en.wikipedia.org/wiki/Mage_Knight

2) Słowo "collectible" wyklucza słowo "tanie" :)

3) Więcej fanów znajdziesz na forach gier bitewnych, choć skromna oferta sklepów nie napawa optymizmem.

Re: Mage Knight

: 31 maja 2011, 19:18
autor: Dabi
Ta gra raczej jest już martwa

Re: Mage Knight

: 31 maja 2011, 19:37
autor: Protoplasm
Z tego co kojarzę ma wyjść jakaś planszowa reedycja :)

Re: Mage Knight

: 31 maja 2011, 23:25
autor: Jacek_PL
Protoplasm pisze:Z tego co kojarzę ma wyjść jakaś planszowa reedycja :)
Dokładnie, a przy okazji zobaczcie kto w tym maczał palce http://wizkidsgames.com/mageknight/. Swoją drogą to była planszowa odmiana MK, nazywało się to MK Dungeon ale nie była to gra kooperacyjna, trochę to przypominała granie w Space Hulka.

Mage Knight (Vlaada Chvatil)

: 27 paź 2011, 12:04
autor: Dr Doom
Obrazek

Opis polskiego wydawcy
Spoiler:

Nie ma zdaje się tematu dla tej gry, więc go zakładam.
Proszę szczęśliwych posiadaczy o podzielenie się opinią na temat tej gry.

Od wielu setek lat wypatruję gry, która będzie dobrą przygodówką fantasy i może to jest to?

Magia i miecz była fajna jak miałem 12 lat - talizman w wieku 30+ to już raczej nie to.
Runebound podoba się moim dzieciom, ale ja przy nim zasypiam.
Mage Knight - ?

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 12:13
autor: Odi
BYĆ MOŻE będę miał gre dziś/jutro i BYĆ MOŻE uda się zagrać w niedzielę (choćby solo).

Mechanika wydaje się być interesująca, do tego wielość trybów rozgrywki...
Nie ma co się tu jednak rozpisywać o dywagacjach - tych wystarczająco wiele na forum.
Też czekam na konkrety! :)

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 12:17
autor: uyco
Do mnie też już jedzie i powinien dotrzeć dzisiaj (przynajmniej mam taką nadzieję). Ze względu na brak czasu przetestuję solo pewnie dopiero jakoś "w środku" długiego weekendu. Rzut oka na instrukcję daje dużą nadzieję.

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 12:41
autor: Dr Doom
uyco pisze:Do mnie też już jedzie i powinien dotrzeć dzisiaj (przynajmniej mam taką nadzieję). Ze względu na brak czasu przetestuję solo pewnie dopiero jakoś "w środku" długiego weekendu. Rzut oka na instrukcję daje dużą nadzieję.
Uyco -> Poznań
Dr Doom -> Poznań
Mage Knight -> Poznań

Jakby to dodać wszystko razem...

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 13:07
autor: Wookie
Wookie -> Poznań
Mage Knight ->Poznań

ale nie przeczytałem jeszcze instrukcji :)

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 13:27
autor: pioro
Wookie jakbyś potrzebował testerów to sie zgłaszam :)

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 13:37
autor: palladinus
Mage Knight -> Poznań
palladinus -> Poznań

:]

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 13:54
autor: Lothrain
Coś mi się zdaje, że Wielkopolska chce nas wszystkich zdenerwować :wink:

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 13:55
autor: Dr Doom
Trolololo! :mrgreen:
Ja się piszę na rozgrywkę.

A coś więcej o samej grze może ktoś dodać?

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 14:22
autor: Vester
Może przyniosę MK w poniedziałek do Chwili.

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 16:27
autor: schizofretka
przynieś, zagram :)

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 16:37
autor: bart8111
Ja też :)

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 17:38
autor: DDP
Szczecin melduje swoja kopie Mage Knighta, a co nie bedziemy gorsi :P Paczka przyszla dzis razem z Dungeon Petz. Czytalem juz wczesniej walktrough (notabene 20 stron makiem) i instrukcje (kolejne 15 stron makiem) wiec nie kupowalem kota w worku. Moge jedynie sie wypowiedziec o komponentach bo pierwsza partia jest zaplanowana na jutro (podziele sie wrazeniami jak zagram). Wracajac do tego co bylo w srodku... Ladnie pomalowane figurki 4 bohaterow i wypraska ktora na pierwszy rzut oka wydaje sie byc idealna ale pozniej sie okazuje ze nie ma mowy aby to wszystko ladnie pomiescic (mowa o zetonach). Wszystkie komponenty przyszly swieze z drukarni i lekko sie kleily (karty i zetony, ktore nie byly w wypraskach). Co smieszniejesze czesi zapomnieli wlozyc do pudelka instrukcji dlatego osobno otrzymalem instrukcje i walktrough oraz brakujace znaczniki many i errate - 3 naklejki na potworki. Troche tych bledow narobili nasi sasiedzi ale kto ich nie robi. Na szczescie skapneli sie szybciej niz inni (nie trzeba daleko szukac komu zajelo to wiecej czasu:P). W zwiazku z tym ze faktura kart jest szorstka i sa dosc swieze i lekko klejace bez koszulkowania sie nie obylo (idealnie pasuja zielone koszulki mayday). Optymalizacja komponentow w pudelku spora (czesc kart i zetonow trafila pod wypraske) tak wiec powietrza nie sprzedali. Jutro napisze cos wiecej na temat rozgrywki ale bez sciag sie nie obejdzie.

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 21:11
autor: Martin_Valdez
Do mnie też dzisiaj dotarła moja kopia. I tutaj mam pytanie do pozostałych posiadaczy (dyskryminacja pozostałych osób niezamierzona :P ). Jak rozwiązaliście naprawienie tych 3 błędnie wydrukowanych żetonów? Czy naklejacie całe poprawione naklejki czy może robicie to jak głosi napis, czyli jedynie fragment naklejki zawierający błędnie wydrukowaną informację. MAm obawy, że naklejenie całej naklejki spowoduje szybsze "zjechanie" tych żetonów (gorsza jakość i odporność naklejki na ścieranie niż oryginalny żeton).

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 21:36
autor: yosz
DDP pisze:Co smieszniejesze czesi zapomnieli wlozyc do pudelka instrukcji dlatego osobno otrzymalem instrukcje i walktrough oraz brakujace znaczniki many i errate - 3 naklejki na potworki. Troche tych bledow narobili nasi sasiedzi ale kto ich nie robi.
Gra nie jest Czechów (CGE) a WizKids. Autorem oczywiście jest Czech.

Re: Mage Knight

: 27 paź 2011, 22:04
autor: DDP
Punkt dla Ciebie yosz.

@Martin_V: nakleilem cale bo nie zrozumialem do konca o co im biegalo w opisie naklejki :D ale jakbym mial wyciac sam mini znaczek odpornosci to mysle ze on rownie szybko moglby sie zabrodzic i odpasc wiec w sumie jeden pies :) Tymi zetonami sie nie rzuca, pstryka ani nie losuje z worka (jak w Puzzle Strikeu) tylko sobie leza na planszy wiec nie powinny zbytnio sie zdzierac.

Re: Mage Knight

: 28 paź 2011, 14:32
autor: Wookie
Czy ktoś w Poznaniu ma grę, albo przeczytał zasady i rozumie grę?
Zagrałem dzisiaj taką niby-partię solo (w ogóle nie mogę znaleźć zasad dla gry solo) i w rundzie byłem zupełnie zamotany. Co chwilę pojawiał się nowy tereny, każdy miał swoje zasady, czarów w ogóle nie próbowałem czytać, bo jak były do wyboru 3 to było tyle tekstu, że ręce opadały.

Jak ktoś ma czas i ochotę zagrać to proszę o PW, bo mam stertę gier i dalsze studiowanie zasad MK wcale mi się nie uśmiecha.

Re: Mage Knight

: 28 paź 2011, 15:48
autor: witek
Grałem wczoraj w 3-osoby i zdarłem sobie gardło przy tłumaczeniu zasad. Pierwsza partia jest dość żmudnym objaśnianiem, najpierw komponentów, przebiegu tury, a później każdego elementu pojawiającego się w trakcie rozgrywki. Dla osoby, która jako jedyna zna reguły nie należy ona do najprzyjemniejszych. Do tego scenariusz wprowadzający nie jest porywający i służy, jak sama nazwa wskazuje, tylko do wprowadzania nowych graczy.
Nie jestem w stanie na dzień dzisiejszy w pełni docenić tej gry, ale widzę w niej potencjał. Natomiast współgracze już zgłaszali chęć umówienia się na kolejną przygodę.

Re: Mage Knight

: 28 paź 2011, 19:02
autor: Nataniel
Przy takich dużych grach generalnie najlepiej umówić się ze wszystkimi graczami, że każdy przeczyta instrukcję.

Re: Mage Knight

: 28 paź 2011, 21:43
autor: Dr Doom
Czy macie jakieś informacje o tym, żeby ta gra miała pojawić się w naszym ojczystym języku?