Star Wars: X-Wing (Jason Little)

Dyskusje o konkretnych grach bitewnych
Awatar użytkownika
EsperanzaDMV
Posty: 1519
Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
Has thanked: 301 times
Been thanked: 637 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: EsperanzaDMV »

Korzystając z wyprzedaży pierwszej edycji, zamówiłem sobie dwie podstawki (różne) oraz w bonusie TIE Advanced (bo Vader, a jak ;)). Dzisiaj zagrałem w końcu po raz pierwszy w wariancie ze wszystkimi posiadanymi statkami (Poe i Luke za sterami X-Wingów, Vader w towarzystwie dwóch klasycznych TIE i jednego TIE/fo, rozrywka na 80pkt - wcześniej grałem tylko w ramach jednej podstawki). Grałem z kolegą, który też jest wielkim fanem SW i muszę się przyznać, że... ta gra jest świetna, a rozgrywka była niesamowicie zażarta i klimatyczna.
Najpierw skupiony ogień X-Wingów zestrzelil jednego TIE. Później niestety Poe dostał się w krzyżowy ogień i nawet genialne manewry go nie uratowały. Sytuacja Rebelii stała się fatalna (padła nawet propozycja by zakończyć potyczkę, bo siły Imperium były przeważające i lepiej ustawione). Na szczęście Luke się nie poddał i kolejno zestrzelił TIE/fo i później klasycznego TIE, który doznał juz wcześniej obrażeń wpadając na asteroidę - kilka nieuważnych posunięć Imperialsów i Rebelia była z powrotem w grze. Dzięki R2-D2 i odnawialnym tarczom, Luke wyszedł zwycięsko z pojedynku 1vs1 ze swoim ojcem. Po drodze zaliczył kilka doskonałych rzutów na uniki, samemu jednak też haniebnie pudłując torpedami protonowymi. Wow, ale tu było emocji, na koniec już tylko staliśmy nad stołem ;) kolega też już zamówił swoje podstawki :D

Rozgrywka była tak dobra, że już zamówiłem kolejne zestawy: Bohaterowie Ruchu Oporu i Asy Rebelii oraz Slave I i Asy Imperium. Nie mogę się doczekać, patrząc z perspektywy czasu druga edycja i przecenienie pierwszej to dla nieturniejowych graczy, będących także fanami SW, to było najlepsze co się mogło stać :)

Wiem, że jeszcze nie doszły nawet zamówione dodatki, ale juz zastanawiam się nad kolejnymi :D myślę nad dodaniem trzeciej frakcji ew. lepszym wybalansowaniu Imperium. Czy zakup: Ścigani + HWK-290 (bo w Ściganych są szumowinowe karty do tego statku oraz Slave'a) + ew. Decymator (dla zrównoważenia Sokoła) będzie ok? Miałbym wtedy po jednym średnim statku oraz kilka myśliwców w każdej frakcji. Są może jakieś dodatki, które są "must-buy"? Myślałem też nad Weteranami Imperium, ale są słabo dostępni plus jestem fanem komiksów o Karmazynowym Imperium, więc nie mogłem przegapić możliwości latania bohaterami tej historii w Asach Imperium.

Z góry dzięki za odpowiedzi :)
Awatar użytkownika
Krionah
Posty: 267
Rejestracja: 25 sie 2005, 08:46
Lokalizacja: Kalisz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Krionah »

W 1.0 dobrze się będziesz bawił dopóki nie zaczniesz wystawiać statków z wieżyczkami a zwłaszcza Ducha z TLT.
Awatar użytkownika
EsperanzaDMV
Posty: 1519
Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
Has thanked: 301 times
Been thanked: 637 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: EsperanzaDMV »

Krionah pisze: 04 paź 2018, 14:30 W 1.0 dobrze się będziesz bawił dopóki nie zaczniesz wystawiać statków z wieżyczkami a zwłaszcza Ducha z TLT.
Hm, czyli jeśli dobrze rozumiem, to Sokół, którego już zamówiłem, popsuje zabawę? :(
Nie planowałem kupować żadnego innego statku z wieżyczką ani K-Winga czy TIE Aggressora (w tych zestawach jest TLT), ale Sokół Millenium to klasyka sama w sobie...
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: rastula »

Nic ci nie popsuje. Graj i baw się dobrze pomijając rady płynące ze sceny turniejowej...one mają sens jak grasz w turniejach, innym psują radość.
Awatar użytkownika
costi
Posty: 3416
Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: costi »

Niestety pewne buildy psują radość z powodu swojej przegiętości. Uważam, że rada typu "to i to psuje grę " jest bardzo cenna.
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Indar
Posty: 1057
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 11 times
Been thanked: 39 times
Kontakt:

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Indar »

Twin Laser Turret na Mirce psuł radość z zabawy tak samo w domu jak i na turnieju ;)
Awatar użytkownika
Krionah
Posty: 267
Rejestracja: 25 sie 2005, 08:46
Lokalizacja: Kalisz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Krionah »

rastula pisze: 04 paź 2018, 18:30 Nic ci nie popsuje. Graj i baw się dobrze pomijając rady płynące ze sceny turniejowej...one mają sens jak grasz w turniejach, innym psują radość.
Zrobi, jak będzie uważać, jednak gracze sceny turniejowej mają bardziej ograną grę od domowych graczy, dzięki czemu mogą lepiej ocenić co psuje grę. Zobacz co zmienili w 2.0 - myślisz, że na te zmiany wpłynęły domowe gry? :wink:
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: rastula »

costi pisze: 04 paź 2018, 22:01 Niestety pewne buildy psują radość z powodu swojej przegiętości. Uważam, że rada typu "to i to psuje grę " jest bardzo cenna.
To jeszcze trzeba dojść do ich zbudowania i z premedytacją używać żeby w domu rozbić w pył syna co ma 10 lat. Wieżyczki i sokół nie pojawiły się w 12 fali, więc jakoś kilka dobrych lat grano z nimi, a teraz to już nie da się grać.

Słynne strategie wygrywające :)...głównie na forum.

Kolego wyłącz neta, kup sobie sokoła i graj, albo przeczytaj jakie są przegięte buildy, zrób sobie taki i nie graj, bo znasz wynik :). Re. kup 2 ed. którą zaraz pewnie popsują.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: rastula »

Krionah pisze: 05 paź 2018, 08:20
rastula pisze: 04 paź 2018, 18:30 Nic ci nie popsuje. Graj i baw się dobrze pomijając rady płynące ze sceny turniejowej...one mają sens jak grasz w turniejach, innym psują radość.
Zrobi, jak będzie uważać, jednak gracze sceny turniejowej mają bardziej ograną grę od domowych graczy, dzięki czemu mogą lepiej ocenić co psuje grę. Zobacz co zmienili w 2.0 - myślisz, że na te zmiany wpłynęły domowe gry? :wink:
Nie wpłynęły i dlatego nie do grania w domu można sobie kupić co ci się podoba.

Pytający zrobi jak chce. Ja kupiłem sobie wszystko co chciałem i bawię się świetnie.
Awatar użytkownika
Krionah
Posty: 267
Rejestracja: 25 sie 2005, 08:46
Lokalizacja: Kalisz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Krionah »

To jeszcze trzeba dojść do ich zbudowania i z premedytacją używać żeby w domu rozbić w pył syna co ma 10 lat. Wieżyczki i sokół nie pojawiły się w 12 fali, więc jakoś kilka dobrych lat grano z nimi, a teraz to już nie da się grać.

Słynne strategie wygrywające :)...głównie na forum.

Kolego wyłącz neta, kup sobie sokoła i graj, albo przeczytaj jakie są przegięte buildy, zrób sobie taki i nie graj, bo znasz wynik :). Re. kup 2 ed. którą zaraz pewnie
Taaaak, masz rację. :roll:
rastula pisze: 05 paź 2018, 08:24
Krionah pisze: 05 paź 2018, 08:20
rastula pisze: 04 paź 2018, 18:30 Nic ci nie popsuje. Graj i baw się dobrze pomijając rady płynące ze sceny turniejowej...one mają sens jak grasz w turniejach, innym psują radość.
Zrobi, jak będzie uważać, jednak gracze sceny turniejowej mają bardziej ograną grę od domowych graczy, dzięki czemu mogą lepiej ocenić co psuje grę. Zobacz co zmienili w 2.0 - myślisz, że na te zmiany wpłynęły domowe gry? :wink:
Nie wpłynęły i dlatego nie do grania w domu można sobie kupić co ci się podoba.

Pytający zrobi jak chce. Ja kupiłem sobie wszystko co chciałem i bawię się świetnie.
Pyta, bo chce się doradzić, to mu doradzam bo wiem co mi i moim znajomym popsuło zabawę. Kupiłeś co chciałeś - super, bardzo merytoryczna odpowiedź.

EsperannzaDMW poszukaj na FB grupy X-Wing polska i tam najlepiej zadawaj pytania - ludzie chętnie Ci pomogą.
Ostatnio zmieniony 05 paź 2018, 08:36 przez Krionah, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: rastula »

Nie muszę mieć racji, wystarczy że mam inne oczekiwania od gry niż gracz turniejowy. Wiem że fanom gier turniejowych ciężko to zrozumieć bo poświęcają 80% zasobów na 1 tytuł i optymalizację ...i to jest ok, ale naprawdę z gier można korzystać na różne sposoby, również bez napinki u microanalizy kart.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: rastula »

Twoja jest dokładnie tak samo rzeczowa, jeśli już mi wypominasz ogólniki. Myślę że nasza dyskusja się wyczerpała. Pozdro.
Awatar użytkownika
Krionah
Posty: 267
Rejestracja: 25 sie 2005, 08:46
Lokalizacja: Kalisz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Krionah »

rastula pisze: 05 paź 2018, 08:37 Twoja jest dokładnie tak samo rzeczowa, jeśli już mi wypominasz ogólniki. Myślę że nasza dyskusja się wyczerpała. Pozdro.
Myślę, że możemy drzeć koty bez końca tak więc pass :)
sielus
Posty: 100
Rejestracja: 10 lut 2009, 21:51
Has thanked: 1 time
Been thanked: 11 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sielus »

EsperanzaDMV pisze: 04 paź 2018, 16:32
Krionah pisze: 04 paź 2018, 14:30 W 1.0 dobrze się będziesz bawił dopóki nie zaczniesz wystawiać statków z wieżyczkami a zwłaszcza Ducha z TLT.
Hm, czyli jeśli dobrze rozumiem, to Sokół, którego już zamówiłem, popsuje zabawę? :(
Nie planowałem kupować żadnego innego statku z wieżyczką ani K-Winga czy TIE Aggressora (w tych zestawach jest TLT), ale Sokół Millenium to klasyka sama w sobie...
Ja także, z okazji wyprzedaży wszedłem w X Wing'a 1.0 (i przy okazji Armadę :D) do domowego grania i powiem tak,
Absolutnie się nie przejmuj jakimiś tam buildami krążącymi po necie itp, kupuj sobie statki, które Ci się podobają wizualnie lub masz do nich sentyment z filmów,
Po tym jak kolega zasiał ziarno problemu z wieżyczkami dokup sobie e/w Tie Agressora "dla równowagi" i po temacie,

Jeśli chodzi o ogólne plany zakupowe, to polecałbym na pewno zaopatrzyć się teraz w:
1. 2 szt. podstawki (po 39 już są w sklepach),

Następnie zerknąć w skład conversion kitów dla Rebelii i Imperium i dokupywać statki z 1.0 wg ich pokrycia (zarówno rodzaje statków jak i ilości),
Dzięki temu, już teraz będziesz miał dostęp do dużej liczy statków do zabawy, a jeśli Ci się zachce przejść na 2.0, dokupisz po 1 sztuce CKit'a i gotowe, nie wspomnę iż finansowo też to wyjdzie super kożystnie,

Od siebie polecę zakup dodatku Tantive IV i zabawę w scenariusze,
Do rozegrania kampanii potrzeba 6 Tie Fighter'ów, więc oprócz dwóch podstawek dobrze jest jeszcze kupić Imperial Assault Carrier za 120zł, który w zestawie ma 2 Tie (i swoją kampanię) :D

Jeśli podoba Ci się klimat Scumów, to na pewno Ścigani są dobrym pomysłem (dodałbym jeszcze jednego Z95 i jednego YWinga), będziesz miał więcej opcji zarówno dla Scumów jak i Rebelii.

Klimat i zabawa super, a raczej już nigdy nie będzie tych kobyłek w takich cenach...
Awatar użytkownika
EsperanzaDMV
Posty: 1519
Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
Has thanked: 301 times
Been thanked: 637 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: EsperanzaDMV »

Dzięki wszystkim za komentarze! I wybaczcie za spowodowanie małej spinki ;)
Krionah pisze: 05 paź 2018, 08:30EsperanzaDMW poszukaj na FB grupy X-Wing polska i tam najlepiej zadawaj pytania - ludzie chętnie Ci pomogą.
Należę do tej grupy, ale tam w zdecydowanej większości są "turniejowcy" (takie przynajmniej odniosłem wrażenie) i nie wiem czy pytanie się o edycje 1.0 na tej grupie jest już passe :D Ale spróbuję się i tam zapytać.
sielus pisze: 05 paź 2018, 11:29Absolutnie się nie przejmuj jakimiś tam buildami krążącymi po necie itp, kupuj sobie statki, które Ci się podobają wizualnie lub masz do nich sentyment z filmów,
Nawet nie wiedziałem, że są jakieś buildy ;) Jedyne co znam, to ta stronka, z której korzystamy jak mamy mało czasu i chcemy szybko dobrać eskadry (aczkolwiek składanie eskadr to chyba połowa frajdy z grania :P). Dzięki tej stronce mogę jednak sprawdzić szybko, jaka jest maksymalna liczba punktów jaka może latać po stole z posiadanych zestawów.
sielus pisze: 05 paź 2018, 11:29Po tym jak kolega zasiał ziarno problemu z wieżyczkami dokup sobie e/w Tie Agressora "dla równowagi" i po temacie,
Jeśli chodzi o ogólne plany zakupowe, to polecałbym na pewno zaopatrzyć się teraz w:
1. 2 szt. podstawki (po 39 już są w sklepach),

Następnie zerknąć w skład conversion kitów dla Rebelii i Imperium i dokupywać statki z 1.0 wg ich pokrycia (zarówno rodzaje statków jak i ilości),
(...)
Od siebie polecę zakup dodatku Tantive IV i zabawę w scenariusze,
Do rozegrania kampanii potrzeba 6 Tie Fighter'ów, więc oprócz dwóch podstawek dobrze jest jeszcze kupić Imperial Assault Carrier za 120zł, który w zestawie ma 2 Tie (i swoją kampanię) :D
Jeśli podoba Ci się klimat Scumów, to na pewno Ścigani są dobrym pomysłem (dodałbym jeszcze jednego Z95 i jednego YWinga), będziesz miał więcej opcji zarówno dla Scumów jak i Rebelii.
Hm nie chcę mieć aż tyle tych TIE'ów, i dokupować kolejnych, dlatego TIE Aggressor nie jest na liście, generalnie szkoda że wizualnie Imperium jest tak mało zróżnicowane :) Póki co na liście są Ścigani i HWK-290, z powodów opisanych powyżej. Myślałem nad dużymi statkami, ale jak widzę ich cenę (tak, wiem, że i tak w promocji), to jednak coś mnie blokuje by wydać tyle kasy na pojedynczy dodatek. Posiadam TIE Advanced, stąd moje zainteresowanie Raiderem (z tego co wiem są tam ulepszone karty do tego statku), ale cena skutecznie zabija moją chęć zakupu. W misje jeszcze w ogóle nie gramy - mamy tylko te z podstawki, w drodze są te dodawane do zamówionych przeze mnie dodatków (Bohaterowie Ruchu Oporu, Slave I, Asy Rebelii i Asy Imperium). Przetestuję te misje i pewnie zobaczę, czy wolę klasyczne skirmishe w kosmosie, czy misje jednak są fajne :) Bo kampanie to rozumiem misje, tylko połączone w pewien sposób w jedną historię?

Średnio mi się widzi dokupywanie dodatkowych modeli statków, które już mam (tak jak sugerowany Y-Wing i Z-95). Wolę różnorodność, więc teraz pewnie skupię się już na tych małych dodatkach (TIE Defender wygląda super), chyba że jeszcze któryś średni statek zasługuje na uwagę. Myślałem o Decymatorze (jako balans dla Sokoła)... Za dużo tych pytań :P
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10021
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1307 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: rastula »

Weź może Slave'a - co prawda jako statek imperium jest nie jakiś super, to skoro chcesz ściganych, to posłuży ci jako statek duzy również do szumowin ( w pudełku Ści. są karty dla slave szumowin)...
Awatar użytkownika
costi
Posty: 3416
Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: costi »

rastula pisze: 05 paź 2018, 08:23
Słynne strategie wygrywające :)...głównie na forum.

Kolego wyłącz neta, kup sobie sokoła i graj, albo przeczytaj jakie są przegięte buildy, zrób sobie taki i nie graj, bo znasz wynik :). Re. kup 2 ed. którą zaraz pewnie popsują.
Tak bardzo "głównie na forum", że aż trzeba było drugą edycję zrobić...
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
szczudel
Posty: 1432
Rejestracja: 19 maja 2010, 21:19
Has thanked: 99 times
Been thanked: 142 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: szczudel »

Moi synowie oszaleli na punkcie X-Winga. Dla przypomnienia mają 3 i 6 lat.
Mały gra z nami i uwielbia wykonywać manewry. Przytrzymuję mu linijkę, młody bierze myśliwca i „podlatuje”. Pada zawsze sakramentalne pytanie czy „może ostrzelać”. Oznacza, to, że wykonując manewr myśliwiec zalicza objazd i robi „pźźźiiiuu, pźźźiiiuuu” nie zostawiające damage’u przeciwnikowi.
6- latek lata sam i sam wybiera manewry. Parę razy już mnie ładnie wyczuł („ha, wiedziałem tata, że tam polecisz”), ale ma jeszcze problemy z wybraniem kierunku gdy myśliwiec jest skierowany w jego kierunku, toteż minimalna doza „cofania” występuje. Dodatkowo nie wyczuwa dobrego momentu na wykonanie nawrotu. Nie zmienia to faktu, że nie ma uczucia grania samemu ze sobą!

Gramy 1-1. Luke vs Vader.
Spoiler:
Na razie mój największy zarzut do gry to długi czas przygotowywania. Trzymam wszystko w 2 pudełkach po CSie i wyprasce do Bohaterów Rebelii. Muszę na to znaleźć sensowne pojedyncze pudełko i przygotować sobie paczkę „quick play”.
Awatar użytkownika
sirwei
Posty: 1654
Rejestracja: 26 gru 2012, 18:29
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sirwei »

Ja mam organizer z Castoramy(podobny poniżej):

https://www.google.pl/shopping/product/ ... UQhC0ICigA

Ale i tak trzymam teraz wystawę wszystkiego w gablocie bo przestało mi się chcieć jeździć z tym poza mieszkanie.
Nobody`s perfect, everybody frytki.

Moja kolekcja
Awatar użytkownika
costi
Posty: 3416
Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: costi »

Ja długo używałem serii NORP tej samej firmy, bardzo dobrze się sprawdza.
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Awatar użytkownika
kudlacz135
Posty: 645
Rejestracja: 15 sie 2013, 21:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: kudlacz135 »

Jaką aplikację polecacie do budowania eskadr? Będąc raz na sklepowym graniu, widziałem zupełnie inną apkę niż oryginalna, ale nie zapisałem nazwy i zapomniałem.
Indar
Posty: 1057
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 11 times
Been thanked: 39 times
Kontakt:

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Indar »

Launch Bay Next - bije na głowę oryginalna apke FFG. W ogóle z tą oryginalna to śmieszna sprawa, wladowali w nią kasę a wyszło coś mocno średniego. Nie dość że od początku były z nią problemy to jeszcze uczciwie można powiedzieć że niekomercyjnie aplikacje są lepsze. Drugi problem to to, że apka wymaga do dzialania stałego polaczenia z siecia. No i jest to zwyczajnie mobilna wersja strony.
Chyba oczekiwalismy więcej.
Awatar użytkownika
kudlacz135
Posty: 645
Rejestracja: 15 sie 2013, 21:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: kudlacz135 »

W weekend chcę zagrać ze znajomym moim zestawem. (Starter, X-wing, Tie Advanced, Tie Fighter, Renegaci Sawa i Tie Reaper). Stworzyłem takie dwie rozpiski po 200 punktów. Może podpowiecie jak zrobić je lepszymi?

Rebelia:
Benthic "Dwururowiec" + spostrzegawczy pilot + Obracane skrzydła
Edrio "Dwururowiec + serwomotory
Wedge Antilles + serwomotory
Jek Porkins + serwomotory.
200 pkt. trochę mi szkoda, że nie udało mi się zmieścić żadnych ulepszeń. Z braku ogrania, najchętniej wsadziłbym Luke'a, ale podoba mi się próba robienia synergii Benthica i Edrio.

Imperium:
Kapitan Feroph + popisowy strzał + Dyrektor Krennic + Ulepszenie kadłuba.
Maarek Stele + Strzelec wyborowy + System kierowania ogniem + Ulepszenie osłon.
3 x As eskadry czarnych, na jednym zmieścił się drapieżnik.
200 pkt.
Myślałem o przyjmowaniu ataków Tie Reaperem, nauce latania trzema statkami obok siebie, a Tie Advenced próbowałby okrążać słabszy cel.

Generalnie 200pkt. jest super, bo nawet z tym co mam, chciałem zrobić kilka modyfikacji, ale cały czas kołderka jest zbyt krótka i podoba mi się przyszłe odkrywanie gry, żeby znaleźć najlepsze kompromisy pode mnie :) Z jednej strony, nie chcę tak całkiem szukać zbudowanych w internecie drużyn, a z drugiej strony się jaram i jestem ciekaw opinii doświadczonych osób :)
Awatar użytkownika
costi
Posty: 3416
Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: costi »

W drugiej edycji ulepszenia nie są aż tak istotne, większą robotę robi większa liczba statków.
W imperialnej rozpisce możesz się zastanowić czy nie dać wszystkim trzem TIE Fighterom Crack shotów (Celny strzał?), musiałbyś tylko gdzieś punkcik znaleźć. Ew. plan B to znaleźć punkty na Vadera (wersja de luxe - Nadnaturalny Refleks + System Kontroli Ognia) - dobrze użyty potrafi robić przeciwnikowi bardzo złe rzeczy. ;) Ale to pewnie by trzeba ogolić resztę niemal do zera.

A poza tym - fajne listy, trochę różnorodnych umiejętności pilotów, możliwość potrenowania latania w formacji i asami.
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Awatar użytkownika
kudlacz135
Posty: 645
Rejestracja: 15 sie 2013, 21:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: kudlacz135 »

Jak zagrałem w tygodniu po razie każdą stroną, to wydawało mi się, że liczba kostek i hp kest kluczowa i przyjemniej się latało wyżej opisaną rebelią. Ale to dlatego że latająca później miałem jak uciekać z pola widzenia, a Benthic zasłaniał ruchy Imperium. Naprawdę dobra zabawa kryje się w tym lataniu, choć aż chce się dorzucić parę kart :)
Dzięki za podpowiedzi, następnym razem spróbuję zagrać z Lukiem i Vaderem :)
ODPOWIEDZ