Legendary: A Marvel Deck Building Game
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Z dodatków, które mają "Coordinate" jest tylko Spider-Man Homecoming. Dodatek bazuje na screenach z filmu i jeżeli to Ci nie przeszkadza to pod względem zawartości ma dużo do zaoferowania: trudni epiccy Mastermindzi, dobre scenariusze plus "Coordinate' u bohaterów.
Karty z podstawki Villans pozwalają sobie nawzajem trochę przeszkadzać. Największy PvP dają karty Ambition z dodatków Secret Wars (jeden gracz Mastermind vs reszta).
Karty z podstawki Villans pozwalają sobie nawzajem trochę przeszkadzać. Największy PvP dają karty Ambition z dodatków Secret Wars (jeden gracz Mastermind vs reszta).
- Neoptolemos
- Posty: 1965
- Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
- Has thanked: 191 times
- Been thanked: 839 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Hawkeye nie, chyba Deadpool coś tam robi.
Ale nawet z bossami z podstawki można się pomęczyć, byle podnieść im "ręcznie" poziom trudności, choćby przez proste dodanie im punktów życia. Poza tym ja zazwyczaj staram się pokonać bossa piąty raz (standardowo trzeba 4), jeśli scenariusz za łatwo wejdzie
Natomiast samą kooperację widzę na innym poziomie, niż efekty kart wpływające na innych. Tego też jest trochę, ale najwięcej dogadywania się nad stołem jest w moemncie, kiedy ustalamy, kto jaką kartę chce kupić (czyli co mamy zostawić w Headquarters) i przede wszystkim kogo pokonać (na przykład: "mogę rozwalić Venoma, który zaraz ucieknie, ale może walić w masterminda? - Wal w masterminda, bo ja nie dam rady, a z Venomem sobie poradzę").
Ale nawet z bossami z podstawki można się pomęczyć, byle podnieść im "ręcznie" poziom trudności, choćby przez proste dodanie im punktów życia. Poza tym ja zazwyczaj staram się pokonać bossa piąty raz (standardowo trzeba 4), jeśli scenariusz za łatwo wejdzie
Natomiast samą kooperację widzę na innym poziomie, niż efekty kart wpływające na innych. Tego też jest trochę, ale najwięcej dogadywania się nad stołem jest w moemncie, kiedy ustalamy, kto jaką kartę chce kupić (czyli co mamy zostawić w Headquarters) i przede wszystkim kogo pokonać (na przykład: "mogę rozwalić Venoma, który zaraz ucieknie, ale może walić w masterminda? - Wal w masterminda, bo ja nie dam rady, a z Venomem sobie poradzę").
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Hawkeye ma do wyboru, wszyscy odrzucają albo dobierają. Rare Deadpoola jest bardziej złośliwy (jeżli się przekaże np. wounda) ale też pozwala na większy koop jeżeli się innemu graczowi da kartę której potrzebuje.
Jak już jesteśmy przy Venomie to można coś wspomnieć o nowym dodatku.Neoptolemos pisze: ↑21 mar 2019, 16:30 ...przede wszystkim kogo pokonać (na przykład: "mogę rozwalić Venoma..."
Nowi mastermindzi Hybrid i Poisoned Thanos są wymagający i już na zwykłej stronie karty.
Hybrid ma duże możliwości asymilacji z villainami stąd trzeba z nim walczyć wielokrotnie. Ma też spory potencjał co do regrywalności ze względu na to, że każdy villain dodaje również swój tekst i tak np. gdyby się połączył z villainem Zero mogłoby być ciężko go w ogóle ruszyć, z kolei jakby się złączył z henchmen Brood to mógłby mieć atak zwiększony nawet 30+ (Brood zwiększa atak za każdego bystandera na KO pile).
Poisoned Thanos zabiera graczowi karty z ręki (epicki połowę) i to nie szare. Dodatkowo w jego grupie villainów jest karta symbiotycznego pancerza i jeżeli się pojawi w grze to trzeba Thanosa pokonać jeden raz więcej.
Schematy oprócz jednego są w miarę ciekawe i dobrze się łączą z tematem rozszerzenia. Jeden feralny schemat mało co wnosi (nie pamietam dokładnie ale coś w stylu: "każdy bystander jest biochemikiem. Twist: KO biochemika albo dostajesz wounda).
Z bohaterów główną gwiazdą jest ... Carnage. Tak, (nie)stety nie Venom ale to Carnage jest najlepszą postacią. Ma karty z bardzo dobrymi efektami ale też aktywują się one z keywordów stąd nie jest OP od momentu rekrutacji. Trzeba trochę pokombinować, że się uaktywnił.
Resztę bohaterów póki co określiłbym jako przeciętnych z czego najciekawszy wydaje się Venompool. Venom Rocket mi najmniej przypadł do gustu. Żeby wykorzystać ich pełny potencjał trzeba ich połączyć z innymi postaciami z innych dodatków albo liczyć na to, że się zrekrutuje kartę rare.
Nowe keywordy Digest i Indigest są w porządku ale też rewelacji nie ma. Trochę mi się kojarzą z Savior gdzie jak raz się spełni warunek aktywacji to już przeważnie do końca gry keyword będzie się odpalał.
Symbiote Bond u mastermindów i villainów za to jest rewelacyjny. Stopień trudności gry znacznie wzrasta włączając w to kopniaka dla x-men którzy do tej pory mogli łatwo rozwalać każdego przy pomocy pierce energy.
Po pierwszych rozgrywkach z tego zestawu najbardziej jestem zadowolony z mastermindów.
- krecilapka
- Posty: 968
- Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 188 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Ja gdybym się nastawiał na grę z kimś, kooperacyjnie to jednak szedł bym w aliena / predatora niż Marvela.
W tych systemach po prostu nie trzeba nic homerulowac kombinować to jest nastawione by wspólnie robić scenariusz. Przy czym jest mniej bohaterów, scenariuszu , kombinacji.
Marvel działa tak samo ale system rywalizacji jest trochę kulawy. Można grać jak w alienie że jedziemy wspólnie scenariusz po prostu. Ale jest to już jakaś tam ingerencja w zasady co nie każdemu pasuje. Ale jeśli wejdziemy w świat superbohaterów to na pewno jest więcej różnorodności, scenariuszy, mechanik, dodatków itd.
Do takiej kooperacji realizacyjnej tobym się bardziej nad Predatorem pochylił. Chociaż w tym segmencie gier różnorodności dodatków itd. nic nie przebije Marvela.
Jako solo zacząłem pykać kampanię z neta taka fanowska i mam super zabawę
W tych systemach po prostu nie trzeba nic homerulowac kombinować to jest nastawione by wspólnie robić scenariusz. Przy czym jest mniej bohaterów, scenariuszu , kombinacji.
Marvel działa tak samo ale system rywalizacji jest trochę kulawy. Można grać jak w alienie że jedziemy wspólnie scenariusz po prostu. Ale jest to już jakaś tam ingerencja w zasady co nie każdemu pasuje. Ale jeśli wejdziemy w świat superbohaterów to na pewno jest więcej różnorodności, scenariuszy, mechanik, dodatków itd.
Do takiej kooperacji realizacyjnej tobym się bardziej nad Predatorem pochylił. Chociaż w tym segmencie gier różnorodności dodatków itd. nic nie przebije Marvela.
Jako solo zacząłem pykać kampanię z neta taka fanowska i mam super zabawę
- Ardel12
- Posty: 3351
- Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
- Lokalizacja: Milicz/Wrocław
- Has thanked: 1032 times
- Been thanked: 2000 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Hmm, zagrałem we wszystkie serie Legendary z wyjątkiem Buffy i Draki. Jak dla mnie wszystkie nadają się na full coop i nie widzę, żadnych przeciwwskazań by negować Marvela jako gorszego coop. Można podejść do Marvela jako semi coop -> albo jeden wygrywa albo wszyscy przegrywają. IMHO liczba kart, która wpływa na współgraczy jest minimalna, większość ma pozytywny efekt, a jak już mamy negatywny to przeważnie można to mitygować. Co w takim razie jest takie semi w tej grze. Oczywiście kupowanie kart z rynku (podkupowanie istnieje w każdeym innym legendary również) oraz wybijanie przeciwników (podobnie).krecilapka pisze: ↑22 mar 2019, 20:57 Ja gdybym się nastawiał na grę z kimś, kooperacyjnie to jednak szedł bym w aliena / predatora niż Marvela.
W tych systemach po prostu nie trzeba nic homerulowac kombinować to jest nastawione by wspólnie robić scenariusz. Przy czym jest mniej bohaterów, scenariuszu , kombinacji.
Marvel działa tak samo ale system rywalizacji jest trochę kulawy. Można grać jak w alienie że jedziemy wspólnie scenariusz po prostu. Ale jest to już jakaś tam ingerencja w zasady co nie każdemu pasuje. Ale jeśli wejdziemy w świat superbohaterów to na pewno jest więcej różnorodności, scenariuszy, mechanik, dodatków itd.
Do takiej kooperacji realizacyjnej tobym się bardziej nad Predatorem pochylił. Chociaż w tym segmencie gier różnorodności dodatków itd. nic nie przebije Marvela.
Jako solo zacząłem pykać kampanię z neta taka fanowska i mam super zabawę
Ja właśnie Predatora bym w życiu nie kupił idąc wyłącznie na coop. Mamy tam tylko dwa filmy do rozegrania. Kolejne dwie misje są już całkowicie nastawione na walkę pomiędzy graczami.
Kampania na 2os również jest wspaniała. Gram już w nią w tym składzie trzeci raz i tak na prawdę jedyny moment kiedy gram pod siebie jest na koniec partii. Zabijam Masterminda i próbuję zgarnąć ile pkt zwycięstwa się da za resztę złoli.
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Hej
Czy ktoś jest mi w stanie łopatologicznie wytłumaczyć na privie (messenger czy cuś) jak grać tą kampanie?
Czytam to 3 raz i jakoś do mnie nie dociera...
Z góry dzięki za info.
Pzdr
Czy ktoś jest mi w stanie łopatologicznie wytłumaczyć na privie (messenger czy cuś) jak grać tą kampanie?
Czytam to 3 raz i jakoś do mnie nie dociera...
Z góry dzięki za info.
Pzdr
- 13thcaesar
- Posty: 607
- Rejestracja: 13 kwie 2014, 21:11
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 29 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Kampania jest fajna, ale największą frajdę sprawia gra z Legendary randomizer'em (zwłaszcza gdy posiadamy wszystkie dodatki).
Na obecną chwilę licząc wszystkie dodatki od Core Set'a do dodatku Venom mamy naprawdę ogromną pulę kombinacji zapewniających niesamowitą regrywalność. Zrobiłem taki mały bilans:
158 Heroes + 21 Allies - 179.
54 Masterminds + 5 Commander - 59.
97 Schemes + 11 Plots - 108.
66 Villain Groups + 8 Adversary Groups - 74.
22 Henchman Groups + 4 Backup Groups - 26.
Gram na Planszy Heroes z następującymi taliami/żetonami:
1. Wounds + Grievous Wounds.
2. Bindings.
3. S.H.I.E.L.D. Officer.
4. Madame Hydra.
5. Sidekick + Special Sidekick.
6. New Recruits.
8. Shards Token.
9. Token Cards.
10. Wszystkimi Bystanders.
Przed każdą rozgrywką (gramy na dwie osoby) każdy z nas wybiera czy woli grać że startowymi kartami S.H.I.E.L.D. czy HYDRA (czasami opłaca się w przypadku Allies grać startowymi kartami HYDRY).
Czasami powstają takie mixy że trzeba nieźle się nakombinować żeby wygrać.
Na obecną chwilę licząc wszystkie dodatki od Core Set'a do dodatku Venom mamy naprawdę ogromną pulę kombinacji zapewniających niesamowitą regrywalność. Zrobiłem taki mały bilans:
158 Heroes + 21 Allies - 179.
54 Masterminds + 5 Commander - 59.
97 Schemes + 11 Plots - 108.
66 Villain Groups + 8 Adversary Groups - 74.
22 Henchman Groups + 4 Backup Groups - 26.
Gram na Planszy Heroes z następującymi taliami/żetonami:
1. Wounds + Grievous Wounds.
2. Bindings.
3. S.H.I.E.L.D. Officer.
4. Madame Hydra.
5. Sidekick + Special Sidekick.
6. New Recruits.
8. Shards Token.
9. Token Cards.
10. Wszystkimi Bystanders.
Przed każdą rozgrywką (gramy na dwie osoby) każdy z nas wybiera czy woli grać że startowymi kartami S.H.I.E.L.D. czy HYDRA (czasami opłaca się w przypadku Allies grać startowymi kartami HYDRY).
Czasami powstają takie mixy że trzeba nieźle się nakombinować żeby wygrać.
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/us ... dgame&ff=1
- krecilapka
- Posty: 968
- Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 188 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Lepiej nie na privie bo tutaj zawsze zostanie coś dla potomnych i innych .
Tak w telegraficznym skrócie, jak coś napiszę źle to mnie inni poprawią, ale jest zaczyn.
W tym dokumencie są zakładki i z nich będziesz musiał skorzystać:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =379158282
Do druku musisz wybrać wersję landscape jesli chcesz mieć papierową wersję. Nie ma co kryć - kampania jest stworzona dla ludzi posiadających dodatki. Najlepiej mnóstwo dodatków.
W powyższym dokumencie masz zakładki:
ANT MAN - TEAM ROOSTERS -> to jest spis które grupy agentów w konkretnej rozgrywce biorą udział.
ANT MAN - CAMPAIGN-> to jest spis kolejnych misji które masz do wykonania w ramach kampanii.
GAME LOG -> w tej zakładce to taki notes na prowadzenie zapisu postępu kampanii.
Kampanie przechodzisz z góry na dół, po kolei (to co jest zapisane w zakładce ANT MAN - CAMPAIGN).
W tym dokumencie kolejne rubryki mówią jaka grupa agentów bierze udział w danej misji. Czyli przykładowo: Pierwsza misja w kampanii wygląda tak:
Pierwsz rubryka Hero Team: Avengers: Tutaj przechodzisz do zakładki dokumentu o nazwie TEAM ROOSTERS, wyszukujesz "Avengers" i z tego spisu wybierasz od lewej do prawej kogo możesz do misji. Ja grałem wersję solo, więc brałem 3 bohaterów. Do misji nr 1 np. Avengers (Original) Iron Man / Hulk / Thor z podstawowej wersji gry. Jak Ci brakuje bohatera to bierzesz kogoś kogo możesz z tego spisu:).
To ważne bo jeśli misję zremisujesz usuwasz z tego spisu 2 startowych bohaterów, a także bohatera który miał pecha i jego 5 kart na końcu rozgrywki znalazło się w KO. Jeśli przegrałeś misję, usuwasz 3 startowych, no i jesli ktoryś miał 5 kart w KO to także.
To skraca listę bohaterów z których możesz skorzystać w rozgrywce. Jeśli nie masz kogo wystawić do kolejnej misji - przegrałeś.
Kolejna rubryka z zakładki ANT MAN - CAMPAIGN: Mastermind - z tym mastermindem walczysz (jeśli go nie masz bo jest z jakiegoś dodatku którego nie posiadasz nie robisz tej misji, przesuwasz się w dół, jakbyś wygrał). Pierwszy to Red skull
Kolejna rubryka z zakładki ANT MAN - CAMPAIGN: Scheme - ten scheme rozgrywasz (jeśli go nie masz bo jest z jakiegoś dodatku którego nie posiadasz nie robisz tej misji, przesuwasz się w dół, jakbyś wygrał). Pierwsza misja to: Rreplace Earths lider...
Kolejna rubryka z zakładki ANT MAN - CAMPAIGN: Special rules - zasady specyficzne dla tej misji. Najczęściej jest napisane Final Blow: Co oznacza, że by wygrać musisz pokonać wszystkie 5 kart masterminda, a nie tylko 4. Czasem każe dołożyć do talii przeciwników jakiego villaina ekstra.
Kolejna rubryka z zakładki ANT MAN - CAMPAIGN: Villain Group - Są ponumerowane kolejno. 1,2 itd. W takiej kolejności dokładasz ich sobie do talii przeciwników. W wersji solo ja brałem jedną wymienioną grupę ( to jest 8 kart villainów).
Kolejna rubryka z zakładki ANT MAN - CAMPAIGN: Henchmen Group - Są ponumerowane na 1 i 2. Ja grałem solo więc powinienem z jedenj z grup wziąć 3 karty Henchmenów z jednej z grup. Z SHIELD Hydra Assaut Squat 3 karty lub z MANDROID 3 karty. Jeśli nie masz wymienionyhc Villain / Henchmen to zaleca się dobranie jakichś pasujących klimatycznie Tobie.
I tak sobie grasz z góry na dół. Jak się skończą misje Avengers, grasz Champions, pozniej Fantastic 4, Guardians of Galaxy itd. Jak którychs nie masz, to po prostu pomijasz i lecisz w dół to rzędu z bohaterami których masz .
Kampania jest kłopotliwa dla ludzi mających mało dodatków. Fajnie by było gdyby było opisane który np. mastermind / scheme jest z jakiego dodatku. Wtedy szybciej by szło pomijanie tych których nie masz.
Czyli: Hero Team: z tych bohaterów Tworzysz talię dostępnych bohaterów do konkretnej rozgrywki. Ta pula do kolejnej misji może się zmniejszać ponieważ znikaja jesli remisujesz rozgrywkę / przegrywasz. Liczba jakich bierzesz jest zależna od liczby osób w jaką grasz. Sam, z kimś, sam na dwie ręce .
Są jeszcze różne szczególiki ale to pominę bo nie wiem czy mój post Ci coś rozjaśnił czy jeszcze bardziej zagmatwał
- 13thcaesar
- Posty: 607
- Rejestracja: 13 kwie 2014, 21:11
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 29 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Dodam tylko że nie musisz grać "Drużynami" w podanej kolejności (Avengers, Champions itd.) możesz "skakać" pomiędzy nimi po każdej partii (np. możesz rozegrać pierwszą misje Avengers przeciwko Red Skull, a potem zagrać sobie np. misje Marvel Knights lub zacząć kampanię np. od misji Spider Friends czy innego Teamu). Nie możesz jedynie przeskakiwać misji w obrębie danego Teamu (chyba ze nie posiadasz danego Masterminda czy Scheme).
Ma to o tyle znaczenie, że jeśli wykonasz wszystkie misje dla danego Teamu to możesz użyć jego członków aby podjąć misje innego Teamu, który został "rozbity" (nie ma wystarczającej liczby Heroes, aby kontynuować grę). Ja np. zaczynam kampanie od Spider Friends bo ma najłatwiejsze misje.
Warto mieć dodatek World War Hulk lub Villains bo dzięki dedykowanym im misją po wygranej rozgrywce można odzyskać jednego "poległego" Bohatera. Fakt najlepiej mieć wszystkie dodatki bo nie odczuwa się wtedy braków "personalnych" w Teamie (Mamy większą liczbę Bohaterów, co nie powoduje ze Team zostaje rozbity po pierwszej przegranej).
Ma to o tyle znaczenie, że jeśli wykonasz wszystkie misje dla danego Teamu to możesz użyć jego członków aby podjąć misje innego Teamu, który został "rozbity" (nie ma wystarczającej liczby Heroes, aby kontynuować grę). Ja np. zaczynam kampanie od Spider Friends bo ma najłatwiejsze misje.
Warto mieć dodatek World War Hulk lub Villains bo dzięki dedykowanym im misją po wygranej rozgrywce można odzyskać jednego "poległego" Bohatera. Fakt najlepiej mieć wszystkie dodatki bo nie odczuwa się wtedy braków "personalnych" w Teamie (Mamy większą liczbę Bohaterów, co nie powoduje ze Team zostaje rozbity po pierwszej przegranej).
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/us ... dgame&ff=1
- 13thcaesar
- Posty: 607
- Rejestracja: 13 kwie 2014, 21:11
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 29 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Parę newsów:
* Upper Deck zmienia model wydawania dodatków do Legendary Marvel - dotąd wydawali dwa małe dodatki (100 kart) i jeden duży (350-400 kart), teraz rezygnują z wydawania dużych dodatków, i według nowego modelu będą wydawać trzy małe dodatki (100 kart) i jeden "średni" (200 kart w takim samym pudełku jak do małych dodatków minus insert). Pierwszy 200-kartowy dodatek będzie zatytułowany Marvel: Legendary Revelations .
* Na 22 maja 2019 zapowiedziano kolejny mały dodatek The Legendary Dimensions:
* Na 4 kwartał zapowiedziano mały dodatek The Marvel Legendary Agents of S.H.I.E.L.D.
Wiem że brzmi to jak fake news na Prima Aprilis, ale dyskusja na Boardgamegeek rozgorzała już 27 marca:
link do dyskusji na temat nowego modelu wydawania: https://www.boardgamegeek.com/thread/21 ... mat/page/1
link do dyskusji na temat dodatku Dimensions: https://www.boardgamegeek.com/thread/21 ... gs-edition
* Upper Deck zmienia model wydawania dodatków do Legendary Marvel - dotąd wydawali dwa małe dodatki (100 kart) i jeden duży (350-400 kart), teraz rezygnują z wydawania dużych dodatków, i według nowego modelu będą wydawać trzy małe dodatki (100 kart) i jeden "średni" (200 kart w takim samym pudełku jak do małych dodatków minus insert). Pierwszy 200-kartowy dodatek będzie zatytułowany Marvel: Legendary Revelations .
* Na 22 maja 2019 zapowiedziano kolejny mały dodatek The Legendary Dimensions:
Spoiler:
Wiem że brzmi to jak fake news na Prima Aprilis, ale dyskusja na Boardgamegeek rozgorzała już 27 marca:
link do dyskusji na temat nowego modelu wydawania: https://www.boardgamegeek.com/thread/21 ... mat/page/1
link do dyskusji na temat dodatku Dimensions: https://www.boardgamegeek.com/thread/21 ... gs-edition
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/us ... dgame&ff=1
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Cena za średni ma być niższa niż za duży ale sumarycznie, jak gracze BGG przeliczyli, to roczny wydatek na 500 kart będzie wyższy niż wcześniej na 550+/-.
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Teraz mieliśmy 2 x 100 + 350 do 400 kart = 550 do 600 kart za 75 x 2 + 150 = 300 PLN a rozumiem, że będzie: 3 x 100 + 200 = 500 kart za 75 x 3 + ~120 do 130 PLN = 345/355 PLN
Po WWH myślałem, że za +/-135 PLN (bo w takiej cenie kupiłem) będziemy dostawać blisko 400 kart.
Martwi mnie trochę brak insertu i to, że dwie paczki kart będą się obijały krawędziami, chyba, że to jakoś inaczej zabezpieczą.
Po WWH myślałem, że za +/-135 PLN (bo w takiej cenie kupiłem) będziemy dostawać blisko 400 kart.
Martwi mnie trochę brak insertu i to, że dwie paczki kart będą się obijały krawędziami, chyba, że to jakoś inaczej zabezpieczą.
-
- Posty: 662
- Rejestracja: 28 lut 2017, 08:15
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 81 times
- Kontakt:
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Moje rozwiązanie na brak miejsca. Pudła do kupienia w necie. Pojemniki na karty wycinam sam. Jak ktoś potrzebuje to możemy się dogadać. .
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Ja kupiłem dwa pudełka : PUDEŁKO NA 4000 KART - FOLD-OUT BOX i może nie wyglądaja tak zacnie i nie robią takiego wrażenia jak skrzynki kolegi powyżej ale spełniają swoją rolę (koszt za oba pudła coś kolo 40 PLN). Nawet pakując wszystko w koszulki premium to wystraczy miejsca na kilkanaście przyszłych dodatków.
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Pics or didn't happenPierrnik pisze: ↑02 kwie 2019, 21:39 Ja kupiłem dwa pudełka : PUDEŁKO NA 4000 KART - FOLD-OUT BOX i może nie wyglądaja tak zacnie i nie robią takiego wrażenia jak skrzynki kolegi powyżej ale spełniają swoją rolę (koszt za oba pudła coś kolo 40 PLN). Nawet pakując wszystko w koszulki premium to wystraczy miejsca na kilkanaście przyszłych dodatków.
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Sporo producentów wkładów czy pudeł nie bierze pod uwagę koszulek FFG na czym się już naciąłem i dlatego wolę sam coś posklejać niż kupować kota w worku. Zawsze jest alternatywa kupna oryginalnych pudełek jeżeli ktoś ich nie używa ; )
-
- Posty: 662
- Rejestracja: 28 lut 2017, 08:15
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 81 times
- Kontakt:
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Wszystkie swoje inserty projektuję pod koszulki FFG. W tym wypadku musiałbym ponownie sprawdzić szerokość wkładów. Ja mam zakoszulkowane w Rebele Premium. Koszulkowanie całego Marvela w FFG to gigantyczny wydatek moim zdaniem. Po za tym CCG od FFG są za długie - 4 mm wolnej koszulki to przegięcie moim zdaniem.
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
A proszę bardzo.
Pudełka mieszczą karty z koszulkami Ultra Pro Protector(grube). Dividery zaprojektowałem sam zawierają najprostsze opisy, wydrukowane monochromem laserowym na ryzie multikolorowego papieru.
Może i nie jest to szczyt piękna i estetyki ale na moje potrzeby w sam raz.
-
- Posty: 662
- Rejestracja: 28 lut 2017, 08:15
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 81 times
- Kontakt:
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Rozwiązanie spoko. Sama skrzynia drewniana kosztuje coś koło 35 plus wysyłka do kupienia w necie. Rynienki musiałbym wycenić. Tak czy inaczej wyjdzie drożej niżeli Twój pomysł.Pierrnik pisze: ↑02 kwie 2019, 21:39 Ja kupiłem dwa pudełka : PUDEŁKO NA 4000 KART - FOLD-OUT BOX i może nie wyglądaja tak zacnie i nie robią takiego wrażenia jak skrzynki kolegi powyżej ale spełniają swoją rolę (koszt za oba pudła coś kolo 40 PLN). Nawet pakując wszystko w koszulki premium to wystraczy miejsca na kilkanaście przyszłych dodatków.
-
- Posty: 1820
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 36 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
A propos kampanii z BGG - ktoś mi może powiedzieć czy jak rozpocząłem kampanię (mam zagranych 25 gier) na etapie, kiedy ostatnim dodatkiem był X-men to teraz lepiej od początku lecieć czy można kontynuuować w jakiś sposób majac też nowe dodatki do dyspozycji?
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
- Ardel12
- Posty: 3351
- Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
- Lokalizacja: Milicz/Wrocław
- Has thanked: 1032 times
- Been thanked: 2000 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
No nie jest to takie proste. Pomiędzy kolejnymi dodatkami mogą dojść nowe scenariusze i wtedy po prostu wystarczy je rozegrać. To był najprostrzy przypadek, przeważająca część to zmiany w obecnych scenariuszach. Nparzykład wymiana ekipy rozgrywającej scenariusz lub zmiana niektórych grup w danym scheme. Moim zdaniem skończ bierzącą ekipą misje. Następnie porównaj scenariusze rozegrane czy się czymś różnią, jak tak możesz ponownie w nie zagrać. Rozegraj dodane scenariusze do zamkniętych już grup i finalnie przełącz się na nową kampanię by rozegrać inne grupy już w niej.
Sposobu prostego nie ma, trzeba trochę pokombinować Ja rok w rok wracam do kampanii i rozgrywam ją od nowa z nowymi dodatkami.
- Michał M
- Posty: 799
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Recenzja X-Men, kolejnego dużego dodatku do gry karcianej Legendary: A Marvel Deck Building Game: https://metodymarnowaniaczasu.blogspot. ... ame-x.html
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Legendary: A Marvel Deck Building Game
Właśnie zauważyłem dodatek Fantastic 4 w jednym z popularnych e-sklepów. Jest to jeden z lepszych i trudnych do zdobycia zestawów.