mulek18 pisze:113 osób to b. mało w porównaniu do innych polskich projektów. Wg mnie na taki, a nie inny wynik złożyło się kilka czynników:
- brak dostatecznej wiedzy o grze. Udokumentowana opinia kilku osób, które grały+ szczątkowe informacje od wydawcy to za mało aby zrobić dobry wynik,
- małe zainteresowanie grami historycznymi przez polskich graczy (w stosunku do innego rodzaju gier). W skrócie- temat ma znaczenie.
- źle ustawione cele kwotowe (aplikacja z której mało kto będzie korzystał "zablokowała" odblokowanie świetnych kształtów budynków, przez co teraz będzie występował niezły dysonans w grze)
Dodałbym do listy:
- bardzo skromne bonusy dla wspierających - praktycznie jedynym 'zyskiem' z zakupu w przedsprzedaży była niższa cena (przy czym zysk w wysokości 21zł (160 vs 139) to niedużo, gdy praktycznie nie wie się, co się kupuje, a pole do popisu mogłoby być całkiem spore: unikatowe znaczniki lub budynki dla wspierających, jakieś rozszerzenie lub dodatek, etc
To wszystko sprawiło, że praktycznie nie było zachęty, by grę w przedsprzedaży kupić. Dużo bezpieczniej po prostu poczekać na finalny produkt i zadecydować.
I mam szczerą nadzieję, że pomimo nie uzbierania wszystkich progów wydawcy jakoś znajdą sposób i środki by wszystkie znaczniki budynków zrobić unikatowe, żeby gra nie wyglądała na niedorobioną.