Napad na Doomrock (Tomek Stasiak)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
madyoss
Posty: 66
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:58
Has thanked: 13 times
Been thanked: 47 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: madyoss »

Reklamacja to jest normalna forma kontaktu klienta z wydawcą
Dla mnie to nie jest normalne jako pierwsza forma kontaktu w takim projekcie. Ale to prawda, to jest projekt niezależny. Jestem po prostu gościem który baaardzo się starając, stworzył grę, ufundował ją na portalu i nie robi z tego nic więcej. Jakoś się nie czuję 'wydawnictwem' i wszystko rzeczywiście traktuję dosyć osobiście.

I wiecie co, to się chyba nie zmieni. Byle mój brak oficjalnej postawy nie był mylony z brakiem rzetelności.

Co do instrukcji Polskiej.
Mamy ją przetłumaczoną, ale nie wiem jak mi pójdzie z poukładaniem tego w szablon wersji angielskiej. Powinno zająć jeden dzień, ale do weekendu jestem naprawdę zawalony.
W skrócie - powinna być na początku weekendu, postaram się żeby tak było.
Awatar użytkownika
janekbossko
Posty: 2614
Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 26 times
Been thanked: 27 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: janekbossko »

A jest mozliwosc uzyskania samego tekstu? Chcialbym zagrac przed weekendem a mam kilka watpliwosci. Dopasowalbym sobie we wlasnym zakresie ;)
Awatar użytkownika
madyoss
Posty: 66
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:58
Has thanked: 13 times
Been thanked: 47 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: madyoss »

Jeśli to pomoże to czemu nie.
http://www.bdgames.pl/dr_pl.zip

Nie żebym polecał, to jest w surowym stanie, radzę poczekać na normalną wersję.
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5233
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1836 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Gambit »

madyoss --> Że tak jeszcze raz zapytam. Możesz mi pokazać aktualizację z Indiegogo mówiącą o usunięciu Challenge Cards? Nie mogę jej znaleźć. A przy okazji, w kwestii darmowego dodatku - rozumiem, że z automatu będzie on wysyłany do wszystkich, którzy wsparli grę na Indiegogo?
Awatar użytkownika
madyoss
Posty: 66
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:58
Has thanked: 13 times
Been thanked: 47 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: madyoss »

madyoss --> Że tak jeszcze raz zapytam. Możesz mi pokazać aktualizację z Indiegogo mówiącą o usunięciu Challenge Cards? Nie mogę jej znaleźć. A przy okazji, w kwestii darmowego dodatku - rozumiem, że z automatu będzie on wysyłany do wszystkich, którzy wsparli grę na Indiegogo?
Dziewiąty update od góry zawiera link do bgg w którym jest o tym mowa.
I nie, nie będę nic rozsyłał, będzie to wersja do wydrukowania w domu.
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5233
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1836 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Gambit »

madyoss pisze:
madyoss --> Że tak jeszcze raz zapytam. Możesz mi pokazać aktualizację z Indiegogo mówiącą o usunięciu Challenge Cards? Nie mogę jej znaleźć. A przy okazji, w kwestii darmowego dodatku - rozumiem, że z automatu będzie on wysyłany do wszystkich, którzy wsparli grę na Indiegogo?
Dziewiąty update od góry zawiera link do bgg w którym jest o tym mowa.
I nie, nie będę nic rozsyłał, będzie to wersja do wydrukowania w domu.
Przepraszam Cię bardzo, ale to chyba żart. O usunięciu 10 kart challenge, informujesz nie w update na stronie projektu, ale w wątku, do którego wysyłasz ludzi, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o instrukcji? Na dodatek owe epic challenge cards nadal są wymienione jako komponenty, które znajdują się w pudełku. To się klasyfikuje jako ocena niedostateczna z komunikacji z klientem. Zwłaszcza, że jeśli dobrze widzę usunięcie tych kart dokonało się przed zakończeniem kampanii.
Awatar użytkownika
madyoss
Posty: 66
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:58
Has thanked: 13 times
Been thanked: 47 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: madyoss »

Cóż, napisałem o tym. Usunięcie tych kart nie było żadną tajemnicą, nie było ich od najwcześniejszych wersji instrukcji.

Ja się nie śmieję, było podczas projektu różne decyzje do podejmowania i wszystkie podejmowałem mając na uwadze jak najlepszy, najkompletniejszy produkt. Trochę kart ubyło, trochę doszło.

W razie czego cytuję tekst z spodu listy komponentów na indiegogo:
The final component count may vary slightly.
Awatar użytkownika
hadrian
Posty: 543
Rejestracja: 18 sie 2012, 20:05
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 19 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: hadrian »

Ja tam o karty epickich osiągnięć się nie martwię, bardziej mnie ciekawi czy ktoś już z naszych grał bo czytając opinie na bgg to gra ma jakiś niewiarygodny poziom trudności i nie wiem czy w ogóle proponować wspólne granie swojej drugiej połówce :mrgreen:
Large Hadrian Collider
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5233
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1836 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Gambit »

Jestem po pierwszej grze. Co prawda mam wrażenie, że popełniliśmy kilka błędów, jednak dograliśmy do końca i wygraliśmy (ledwo). Całość trwała około 3,5 godziny. Czterech graczy. Wrogami byli Pomidory, Wraithy i Evilmancer z Bestiami.

Moje wrażenia: mieszane.

Po pierwsze, mogę zrozumieć krótką kołderkę, ale żeby nie przegrać gry, trzeba jedną trzecią czasu (żetonów czasu) zużyć na podróżowanie do kolejnych lokacji. Można uznać, że jeden pełny setting nie robi się nic, tylko podróżuje. Sprawia to, że fun związany z eksploracją, gdzieś umyka.
Po drugie, mało kart lokacji. jeśli dobrze policzyłem, jest szansa na rozegranie dwóch gier, żeby żadna lokacja się nie powtórzyła. Potem mamy odgrzewane kotlety.
Po trzecie podejście do cech postaci. Z jednej strony fajnie, że determinują to skille. To takie nowe. Z drugiej strony to podejście i losowość podczas awansu, sprawiają, że można nigdy nie użyć zdobytych artefaktów. Bo będzie się miało pecha. To irytuje. Można zrozumieć, że nie użyję atrefaktu, który wymaga dwóch siły i jednej zręczności, kiedy jestem magiem i na starcie mam dwa Inta, ale jeśli na starcie mam dwa siły, a potem w trakcie awansu trafiam na karty z intem i siłą, to jest kanał.
Po czwarte, faza wędrówki nawet mi się podobała, choć cierpi na syndrom lidera i część drużyny może ją spędzić nic nie robiąc tylko odrzucając żetony, kiedy lider każe. Tak, wiem...zaraz ktoś powie, że syndrom lidera, to nie problem gry tylko grupy. Nie zgadzam się i tyle.

Teraz walka.
Po pierwsze mało kart SI dla wrogów. Nawet nie tyle mało fizycznie, co logicznie. Mogłoby być ich tyle ile jest teraz, ale bardziej różnorodne. Teraz jest dość nudno.
Druga rzecz, to mało wrogów. Spotkania drugiego i trzeciego stopnia wystarczą na trzy gry (żeby się nie powtarzały), spotkania pierwszego na dwie.
Trzecia sprawa, chaos i losowość w walce. Co z tego, że coś sobie zaplanujemy, kiedy wszystko rozbije się o rzut kośćmi. Mało kto lubi przegrywać, bo ma pecha na kościach. I nie mam tu na myśli pecha w stylu "Ja rzuciłem 3, a on 4, więc on wygrał" tylko "Rzuciłem trzy razy pięcioma kośćmi i nie wypadła mi żadna szóstka, więc nie mogę zaatakować, albo żadna trójka, więc nie mogę się ruszyć, co sprawia, że mój atak jest do niczego." Ten drugi rodzaj pecha jest do bani.
Po czwarte poziom trudności walk i gry nie wynika z konieczności kombinowania i rozmyślania nad złożeniem kombosa ze swoich umiejętności (i cudzych), tylko z uwagi na dużo większą liczbę mobów niż graczy oraz wspomniana już losowość przy ustalaniu "Co mogę zrobić w tej turze".

Generalnie na czterech graczy, jednemu gra się spodobała, jeden powiedział, że to nie dla niego (a lubi przygodówki z elementami RPG), dwóch (w tym ja) jest niezdecydowanych - ja jestem pośrodku, drugi jest na "Może dam szansę, ale chyba nie".
Awatar użytkownika
madyoss
Posty: 66
Rejestracja: 23 cze 2012, 14:58
Has thanked: 13 times
Been thanked: 47 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: madyoss »

Tutaj link do instrukcji PL.
http://www.bdgames.pl/Doomrock/doomrock_web_pl.pdf

To jest Polska instrukcja do angielskiej wersji gry, więc domyślnie używana jest terminologia angielska a w nawiasach jest tłumaczenie.
Awatar użytkownika
janekbossko
Posty: 2614
Rejestracja: 09 lut 2006, 21:44
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 26 times
Been thanked: 27 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: janekbossko »

Przeczytalem wrazenia Gambita i sie lekko przerazilem.
Na szczescie na bgg jest recenzja ktora opisuje te gre jako najlepsza gre przygodowa w jaka autor recenzji gral :) nawet jesli gral malo to widac nie jest tak zle ;)

Zabieram sie za czytanie instrukcji w ojczystym jezyku
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5233
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1836 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Gambit »

janekbossko pisze:Przeczytalem wrazenia Gambita i sie lekko przerazilem.
Na szczescie na bgg jest recenzja ktora opisuje te gre jako najlepsza gre przygodowa w jaka autor recenzji gral :) nawet jesli gral malo to widac nie jest tak zle ;)
Dla informacji, grupa, która grała w Doomrock, to ludzie, którzy mają na rozkładzie takie gry jak Mage Knight, Descent, Fortune and Glory, Pathfinder Adventure Card Game, czy Mice and Mystics. Żaden z nas nie powie, że to najlepsza przygodówka w jaką grał :)
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Rocy7 »

Graliśmy dzis pierwszy raz w Doomrock. Zacznę od tego ze nie liczyłem na mózgotrzepa jak Mage Knight ani gre konfrontacyjna jak Descent, liczyłem na lekka kooperacje z odrobina humoru i sarkazmu z gatunku. Czy gra spełniła te oczekiwania? I tak i nie.

Na minus:
1) Artefakty - ich wymogi powodują, że części nie da się użyć, o ile nie wylosuje się i dobierze pod nie umiejętności dających odpowiednie atrybuty.
Gambit pisze:Po trzecie podejście do cech postaci. Z jednej strony fajnie, że determinują to skille. To takie nowe. Z drugiej strony to podejście i losowość podczas awansu, sprawiają, że można nigdy nie użyć zdobytych artefaktów. Bo będzie się miało pecha.
zgodzę się w zupełności choć tu to wystarczy jakiś homerule na zasadzie w trakcie walki możesz użyć heroizmu by użyć przedmiotu, którego wymogów nie spełniasz.
2) Za mało okazji na zdobycie przedmiotów, rozwinięcie postaci - choć to może wynikać z małego ogrania i nie wykorzystania wszystkich możliwości.
3) Przydałby się mniejsze walki z kart zagrożeń i mechanizm zachęcający graczy do korzystania z nich, za mało efektów w grze wymusza branie tych kart. A jeśli gracze grają asekuracyjnie rozgrywka robi się nudniejsza.
4) Kwestia trudności walki np. boss Tennacle Monster
Spoiler:

Na plus

1) System walki - przypisywanie kości do poszczególnych skili jest ciekawe i pozwala trochę rozplanować potyczkę. Grupowanie postaci też ciekawie działa w praktyce i powoduje, że walka jest bardziej dynamiczna.
Gambit pisze:Trzecia sprawa, chaos i losowość w walce. Co z tego, że coś sobie zaplanujemy, kiedy wszystko rozbije się o rzut kośćmi. Mało kto lubi przegrywać, bo ma pecha na kościach.
tutaj się nie do końca zgodzę, w naszej grze problemem nigdy nie były złe kości.

Przy podejściu, że planowanie potyczki zaczyna się w fazie bitwy Gambit ma racje, nie raz byłem sfrustrowany nic nie mogąc zrobić w mojej turze (choć nie z powodu kości, ale otoczenia przez wrogów, które blokowało moje zdolności ataku i bez zdolności pozwalającej odskoczyć). Jednak przy podejściu, iż planowanie potyczki zaczyna się przed nią, przy możliwości wyboru 1 z 3 zdolności przy każdym awansie nic nie stoi na przeszkodzie by tak zróżnicować sobie skille przez starciem, że w zasadzie każdy wynik odpali coś przydatnego.

2) Najśmieszniejsza była drużyna bohaterów "śmierdzący mag", "sadystyczny łowca" "niecierpliwy wojownik" oraz "sfrustrowany łotrzyk" tworzyli barwna drużynę. Natomiast w trakcie, gry jakoś tego klimatu było mniej, być może przez to ze bardziej usiłowaliśmy zrozumieć mechanizmy gry niż wczuwać sie w lore na kartach.

3) Lepsze poznanie talii przedmiotów, i zdolności usprawni grę i pozwoli lepiej wydobyć jej potencjał.

4) Niektóre zdarzenia są ciekawe i daje różne opcje do wyboru dla graczy, choć mogłoby być ich więcej.

Na plus/minus
1) Lokacje - tu przydałoby się ciekawsze opcje do wyboru z lokacji, sporo efektów się powtarza, część jest mało użyteczna.

2) Nie powinno się siadać do tej gry traktując ją jako optymalizacyjną, jest zbyt wiele czynników losowych by dało się zrobić z niej euro.

3) Czas rozgrywki - tutaj wariant przyśpieszony by się faktycznie przydał.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2014, 15:10 przez Rocy7, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maxxx76
Posty: 4007
Rejestracja: 22 lip 2013, 00:34
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Maxxx76 »

Zgodzę się z Rocym:-)
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Rocy7 »

madyoss pisze:Co do wariantu skróconego, to można zakładać że będzie w instrukcji zawarty.
Będzie polegał na przeskoczeniu pierwszej walki. To nie jest jakaś wielka strata, bo przeciwnicy z pierwszych walk i tak pojawiają się jako miniony bossów w trzeciej walce.
i tylko tyle? Wszystkie spotkania lokacje normalnie, po prostu pomijamy 1 walkę?
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5233
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1836 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Gambit »

Rocy7 pisze:
madyoss pisze:Co do wariantu skróconego, to można zakładać że będzie w instrukcji zawarty.
Będzie polegał na przeskoczeniu pierwszej walki. To nie jest jakaś wielka strata, bo przeciwnicy z pierwszych walk i tak pojawiają się jako miniony bossów w trzeciej walce.
i tylko tyle? Wszystkie spotkania lokacje normalnie, po prostu pomijamy 1 walkę?
Według mnie to jednak jest strata, bo traci się cały loot z pierwszej walki. A ten loot potrafi wspomóc przed drugim starciem.
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5233
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1836 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Gambit »

Trochę mi zeszło, ale gra jest rozbudowana i nie powinno się jej omawiać po łebkach (stąd kosmiczny czas trwania materiału). Oto moja recenzja Assault on Doomrock.
Obejrzyj na ZnadPlanszy
Obejrzyj na YouTube
kapitanzbik
Posty: 105
Rejestracja: 30 sie 2010, 20:54
Been thanked: 2 times

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: kapitanzbik »

czy moglbys zdradzic jaki jest drugi projekt o ktorym wspomniales w recenzji?

Myslalem o wsparciu Doomrock ale po Twojej recenzji ciesze sie, ze mam opcje przeznaczenia tych pieniadzy na cos innego :)

dziekuje
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5233
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1836 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Gambit »

kapitanzbik pisze:czy moglbys zdradzic jaki jest drugi projekt o ktorym wspomniales w recenzji?

Myslalem o wsparciu Doomrock ale po Twojej recenzji ciesze sie, ze mam opcje przeznaczenia tych pieniadzy na cos innego :)

dziekuje
Doomrock już nie "wesprzesz", bo teraz można go kupić normalnie w sklepach. Natomiast tym drugim projektem, który toczył się równolegle do AoD był Forge War. Gra euro o produkowaniu broni dla bohaterów fantasy chodzących na questy (w wielkim skrócie).
Awatar użytkownika
Ink
Administrator
Posty: 2814
Rejestracja: 17 gru 2007, 09:53
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 102 times
Been thanked: 157 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Ink »

Gambit pisze:Trochę mi zeszło, ale gra jest rozbudowana i nie powinno się jej omawiać po łebkach (stąd kosmiczny czas trwania materiału). Oto moja recenzja Assault on Doomrock.
Obejrzyj na ZnadPlanszy
Obejrzyj na YouTube
Dołączam się ze swoją recenzją. Wiele spostrzeżeń podobnych, chociaż ostateczne odczucia nieco odmienne.
Recenzja na Games Fanatic
Games Fanatic -/- Gradanie -/- Za dużo gier
O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, powyższa wypowiedź nie jest stanowiskiem moderacji lub administracji forum.
Awatar użytkownika
raphaell7
Posty: 772
Rejestracja: 17 kwie 2014, 01:23
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 143 times
Been thanked: 81 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: raphaell7 »

Ja z kolei wycofałem się z Forge War, żeby wesprzeć Assault on Doomrock i nie żałuję. Odczucia mam podobne jak Rahdo po swojej recenzji, czyli że gra jest miodna i bardzo regrywalna. Grałem już z paroma osobami i gra została odebrana bardzo pozytywnie :-)
(S)przedam, (K)upię, Wishlista (BGG)
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
parasite
Posty: 249
Rejestracja: 26 lis 2012, 08:50
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: parasite »

interesuje mnie wariant solo i regrywalność gry :) będę wdzięczny za każdą normalną :wink: opinię.
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5233
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1836 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: Gambit »

parasite pisze:interesuje mnie wariant solo i regrywalność gry :) będę wdzięczny za każdą normalną :wink: opinię.
Regrywalność moim zdaniem dość słaba. Jakieś trzy rozgrywki. Potem gramy już to samo, co wcześniej. Zbyt mała jest różnorodność najważniejszych kart, czyli wrogów, SI, a także lokacji.
Wariant solo, to wariant gdzie siedzisz sam i prowadzisz dwóch/trzech/czterech bohaterów. Różni się od "zwykłego" tym, że sam podejmujesz decyzje i nie musisz nikogo przekonywać, że tak będzie lepiej :)

BTW. Czym jest "normalna" opinia?
parasite
Posty: 249
Rejestracja: 26 lis 2012, 08:50
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: parasite »

Gambit pisze:Regrywalność moim zdaniem dość słaba. Jakieś trzy rozgrywki. Potem gramy już to samo, co wcześniej. Zbyt mała jest różnorodność najważniejszych kart, czyli wrogów, SI, a także lokacji.
Wariant solo, to wariant gdzie siedzisz sam i prowadzisz dwóch/trzech/czterech bohaterów. Różni się od "zwykłego" tym, że sam podejmujesz decyzje i nie musisz nikogo przekonywać, że tak będzie lepiej :)
wspominałeś o tym w recenzji, jednak myślałem, że w trybie solo gra się jednym bohaterem przez co przygodę urozmaici chociażby ogrywanie pozostałych klas.
Gambit pisze:BTW. Czym jest "normalna" opinia?
jedna z normalniejszych :mrgreen: miałem na myśli to, żeby w jakiś sposób uargumentować swoje zdanie, a nie pisać na zasadzie "wariant solo jest słaby", albo "z regrywalnością jest kiepsko"
Awatar użytkownika
raphaell7
Posty: 772
Rejestracja: 17 kwie 2014, 01:23
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 143 times
Been thanked: 81 times
Kontakt:

Re: Assault on Doomrock - Polska gra planszowa na Indiegogo

Post autor: raphaell7 »

Polecam recenzję Rahdo: http://youtube.com/watch?v=UqzBS-wlGzE.

Jak widać jednemu gra podejdzie bardziej, innemu mniej - zależy od oczekiwań. Grając solo grasz dwójką bohaterów, a do każdego z nich masz inną cechę. Co do regrywalności: jeśli uważasz, że jednym bohaterem można zagrać tylko raz, bo potem jest już nudno, to tak - max 3 rozgrywki. Jeśli jednak możesz zagrać jednym bohaterem więcej niż jedną rozgrywkę, żeby poznać lepiej jego umiejętności, znaleźć ciekawe combosy etc., to gra jest bardzo regrywalna (jeszcze raz polecam recenzję Rahdo). W "Space Hulk: Anioł Śmierci" podobnie jest tylko 6 oddziałów Marines (po 2 na oddział) i niewiele lokacji, a mimo to rozegrałem już 10 partii i jeszcze daleko do momentu aż mi się znudzi :-)
(S)przedam, (K)upię, Wishlista (BGG)
Rabaty: 3Trolle 7%, Mepel 5%, Rebel 5%, Planszostrefa 5%, Portal Games 4%, GryGrora 3%
ODPOWIEDZ