Bright Future (Radomir "Gadina" Mirchev)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Gromb
- Posty: 2820
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 840 times
- Been thanked: 363 times
Re: Bright Future
To ja tez poproszę. Niby gram, ale mam wrażenie, że interpretuje niektóre reguły nie do końca właściwie. Innymi słowy odczuwam pod skórą lekki dyskomfort podczas gry :c(
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
- maciejo
- Posty: 3356
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 129 times
Re: Bright Future
Duma,Rebel Times ,koszulki , Bunkier ale dlaczego z uporem maniaka omijacie problem instytucji czy nie zauważyliście do tej pory , że ludziom się nie chce grać a jak już grają to nie wiedzą czy dobrze.
Zróbcie coś
Wsparłem Was,grę mam i tylko ją macam bo pograć nie ma szans.
Szkoda
Zróbcie coś
Wsparłem Was,grę mam i tylko ją macam bo pograć nie ma szans.
Szkoda
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 23 cze 2015, 14:35
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 249 times
- Kontakt:
Re: Bright Future
Maciejo, nie chcemy nikogo zostawić z pudełkiem żeby nie mógł pograć (chociaż sama zawartość jest już niezła )
Działamy w temacie i powstaje film, który powinien wyjaśnić wątpliwości i przeprowadzić Was przez zasady w sposób - mamy nadzieję - przejrzysty. dajcie nam troszkę czasu.
Gambit również na tym forum obiecał nam wszystkim fajny kawałek gameplaya - znając jego możliwości spodziewamy się najlepszego
Jest więc na co czekać. Dołożymy starań żeby nie zawieść Waszych oczekiwań.
PS. I tak, jesteśmy bardzo dumni, że chłopaki znikąd takie jak my podołały produkcji już drugiej gry w tym roku
Działamy w temacie i powstaje film, który powinien wyjaśnić wątpliwości i przeprowadzić Was przez zasady w sposób - mamy nadzieję - przejrzysty. dajcie nam troszkę czasu.
Gambit również na tym forum obiecał nam wszystkim fajny kawałek gameplaya - znając jego możliwości spodziewamy się najlepszego
Jest więc na co czekać. Dołożymy starań żeby nie zawieść Waszych oczekiwań.
PS. I tak, jesteśmy bardzo dumni, że chłopaki znikąd takie jak my podołały produkcji już drugiej gry w tym roku
- maciejo
- Posty: 3356
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 129 times
Re: Bright Future
Brzmi to sensownieOgryGames pisze:Maciejo, nie chcemy nikogo zostawić z pudełkiem żeby nie mógł pograć (chociaż sama zawartość jest już niezła )
Działamy w temacie i powstaje film, który powinien wyjaśnić wątpliwości i przeprowadzić Was przez zasady w sposób - mamy nadzieję - przejrzysty. dajcie nam troszkę czasu.
Gambit również na tym forum obiecał nam wszystkim fajny kawałek gameplaya - znając jego możliwości spodziewamy się najlepszego
Jest więc na co czekać. Dołożymy starań żeby nie zawieść Waszych oczekiwań.
PS. I tak, jesteśmy bardzo dumni, że chłopaki znikąd takie jak my podołały produkcji już drugiej gry w tym roku
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 23 cze 2015, 14:35
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 249 times
- Kontakt:
Re: Bright Future
W oczekiwaniu na materiały od nas możecie zapoznać się z recenzją Bright Future zamieszczoną w serwisie Board Time
http://boardtime.pl/2015/10/bright-futu ... enzja.html
i jeszcze parę słów na Bestiariuszu
http://gry.bestiariusz.pl/planszowe/285 ... ght-future
http://boardtime.pl/2015/10/bright-futu ... enzja.html
i jeszcze parę słów na Bestiariuszu
http://gry.bestiariusz.pl/planszowe/285 ... ght-future
- akahoshi
- Posty: 902
- Rejestracja: 07 maja 2015, 08:32
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 26 times
Re: Bright Future
Podpinam się do pytania.Smoku pisze:Mam pytanie jak z wrażeniami z trybu solo ?
Moja groteka
Nieoficjalne FAQ do Robinsona
"Kiedy jesteś martwy, to nie wiesz, że jesteś martwy. Stanowi to problem tylko dla innych. Kiedy jesteś głupi, jest dokładnie tak samo."
Michael E. Brown
Nieoficjalne FAQ do Robinsona
"Kiedy jesteś martwy, to nie wiesz, że jesteś martwy. Stanowi to problem tylko dla innych. Kiedy jesteś głupi, jest dokładnie tak samo."
Michael E. Brown
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 23 cze 2015, 14:35
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 249 times
- Kontakt:
Re: Bright Future
No ok W sieci jest film, w języku polskim, który pokazuje jak grać w Bright Future.
Geek Factor TV zaprasza na
recenzję: https://www.youtube.com/watch?v=rbTNIzk ... 2693689361
zasady gry: https://www.youtube.com/watch?v=IBIiBOCKPac
Dajcie znać czy Wam pomógł
Geek Factor TV zaprasza na
recenzję: https://www.youtube.com/watch?v=rbTNIzk ... 2693689361
zasady gry: https://www.youtube.com/watch?v=IBIiBOCKPac
Dajcie znać czy Wam pomógł
- Gambit
- Posty: 5233
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 524 times
- Been thanked: 1836 times
- Kontakt:
Re: Bright Future
Jakiś czas temu obiecałem rozgrywkę. To teraz spełniam obietnicę. Choć pewnie popełniłem kilka błędów w trakcie nagrania.
Obejrzyj na ZnadPlanszy
Obejrzyj na YouTube cz.1
Obejrzyj na YouTube cz.2
Obejrzyj na ZnadPlanszy
Obejrzyj na YouTube cz.1
Obejrzyj na YouTube cz.2
- Veridiana
- Administrator
- Posty: 3237
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
- Lokalizacja: Czyżowice
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 60 times
- Kontakt:
Re: Bright Future
Ewentualny temat koszulek proszę kontynuować w nowym wątku o koszulkowaniu (przyklejony) Utworzyłam tam post z wypowiedzią użytkownika AkitaInu.
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 23 cze 2015, 14:35
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 249 times
- Kontakt:
Re: Bright Future
Na naszym profilu fejsbukowym trwa konkurs:
https://www.facebook.com/ogrygames/?ref=hl
Do wygrania Bright Future z książką Metro 2035.
https://www.facebook.com/ogrygames/?ref=hl
Do wygrania Bright Future z książką Metro 2035.
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 23 cze 2015, 14:35
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 249 times
- Kontakt:
Re: Bright Future
Kto nie zdążył albo się mocno zastanawiał nad zakupem na święta może zajrzeć do Rebela.
Mega promocja styczniowa, w której także Bright Future za 99,95zł
http://www.rebel.pl/product.php/1,371/9 ... olska.html
Mega promocja styczniowa, w której także Bright Future za 99,95zł
http://www.rebel.pl/product.php/1,371/9 ... olska.html
Re: Bright Future
Prośba o pomoc: czy jakiś łaskawiec mógłby sprawdzić czy kart oznaczonych mapa jest 15 czy 16 jak na liście komponentów?
Jestem pierwszym właścicielem gry i grałem tylko w domu, więc ciężko mi sobie wyobrazić sytuację w której po prostu mógłbym zgubić tak kolorową kartę.
Jestem pierwszym właścicielem gry i grałem tylko w domu, więc ciężko mi sobie wyobrazić sytuację w której po prostu mógłbym zgubić tak kolorową kartę.
- maciejo
- Posty: 3356
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 129 times
Re: Bright Future
16muker pisze:Prośba o pomoc: czy jakiś łaskawiec mógłby sprawdzić czy kart oznaczonych mapa jest 15 czy 16 jak na liście komponentów?
Jestem pierwszym właścicielem gry i grałem tylko w domu, więc ciężko mi sobie wyobrazić sytuację w której po prostu mógłbym zgubić tak kolorową kartę.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 14 maja 2013, 08:57
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Re: Bright Future
Zapraszamy do naszej recenzji tej świetnej gry (ups spoiler):
http://dicelandblog.pl/recenzja-51-bright-future/
http://dicelandblog.pl/recenzja-51-bright-future/
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 paź 2013, 23:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 17 times
Re: Bright Future
Wykopuję. Dałem szansę po raz drugi po 4-5 latach i niestety takie samo wrażenie. Niesatysfakcjonujące walki a emocji mniej niż przy wyborze kasy w Lidlu.
A naprawdę podszedłem z wiarą i entuzjazmem i regułami w małym palcu.
Mimo świetnych grafik, komponentów i tematu - nope
A naprawdę podszedłem z wiarą i entuzjazmem i regułami w małym palcu.
Mimo świetnych grafik, komponentów i tematu - nope
Re: Bright Future
Mnie przed powrotem niestety za każdym razem powstrzymują zasady ;/ a chętnie bym wrócił bo ja akurat zapamiętałem ją, jako całkiem klimatyczną grę z całkiem przyzwoitą mechaniką.
- louiscyphre
- Posty: 931
- Rejestracja: 29 mar 2014, 18:21
- Lokalizacja: okolice Jastrzębia-Zdroju
- Has thanked: 95 times
- Been thanked: 66 times
Re: Bright Future
Najnowsza instrukcja jest OK, dużo lepsza niż pierwsza wersja. Dalej lubię tę grę i chętnie do niej wracam.
Re: Bright Future (Radomir "Gadina" Mirchev)
Kolejna gra czekająca długo na swoja kolej zaliczona. Ma trzy tryby rozgrywki, zacznę od IMO najsłabszego.
W wariancie "Arena" biorą udział tylko karty sprzętu, czyli broń i pancerze. Losujemy po 6 kart, mamy po 20 HP i wygramy jeśli wyzerujemy przeciwnika. Co turę mamy 3 akcje (za odrzucenie 2 kart dostajemy czwartą akcje), możemy za jedna akcje zagrać kartę, jeśli to karta broni to za akcję możemy ja aktywować (zaatakować), lub płacąc jedna akcję dobrać kartę na rękę.
W tej rozgrywce brakuje kary dla pierwszego gracza, który mógłby np. wykonać tylko jedną akcje. Najczęściej dochodzi do takiej sytuacji, że rozpoczynający odrzuca 2 karty z reki (czyli ma 4 akcje), zagrywa 2 karty broni (2 akcje) i aktywuje-atakuje obie karty (ostatnie dwie akcje). Broń w wariancie gry PvP ma dodatkowe bonusy do siły ataku i zanim drugi gracz zacznie swoja pierwszą turę zostaje najczęściej z połową punktów życia.
Może zagrać w turze przeciwnika kartę pancerza, ale po pierwsze traci za to jedna z przyszłych trzech swoich akcji, a pod drugie, najlepszy pancerz ma ochronę "3", a dwa ataki z bonusami PvP "wejdą" za najmniej 10.
Ten wariant gry rzadko trwa 3 rundy, czyli mniej niż 3 minuty, łącznie z tasowanie kart.
Ciężko znaleźć zastosowanie dla tego wariantu, który można rozegrać w czasie pomiędzy odkorkowaniem napoju który piją stalkerzy, a rozlaniem go do kieliszków.
Kolejny wariant to "Tunel władzy", również nie przypadł mi do gustu. To rywalizacja pomiędzy stalkerami na abstrakcyjnej planszy w celu zdobycia kodu do drzwi bunkru. Mocno nieprzewidywalny jest czas rozgrywki tego wariantu, jeśli gracze często podkładają sobie "świnie" (zasadzki) to może ciągnąć się bez końca ( troszkę przesadzam).
Według mnie creme de la creme jest wariant "Podziemna gorączka", parafrazując klasyka "o taky wariant walczyłem".
Wprawdzie instrukcja przewiduje, możliwość walki między graczami, ale jego sens jest porównywalny do tego jaki miała by w "Pandemii". Zresztą cel podobny- znaleźć kod i zniszczyć wirus.
Tryb ten ma cztery stopnie trudności, grałem na pierwszych dwóch i jest trudno. Łącznie rozegrałem ponad 20 partii, wygrałem 3-4 razy.
Dokładniej przez pierwszych prawie 10 partii ani razu, dopóki nie odkryłem małego life hack-a: w fazie tunelu priorytetem jest nie wybór kart ze względu na korzyści (napisane w górnej części karty), ale na sposób rozprzestrzeniania się wirusa, aby ograniczyć jego kod do 1 maksymalnie dwóch pol. Dosyć późno też spostrzegłem (w instrukcji o ile pamiętam nie ma o tym słowa), że można poruszać się pomiędzy wejściami do mapy 1-4 (są narysowane małe tunele).
Drugim istotnym szczegółem jest posiadanie (niestety drogich) najemników, którzy pomogą kontrolować rozprzestrzenianie się epidemii.
Zalety:
-stalkerowski klimat - mutasy, tunele, najemnicy, handel grzybami, szczurami i oczywiście bronią
-dla tych co nie lubią kostek- walka jest nie losowa (poza doborem karty przeciwnika)
-dosyć krótka (wariant "Podziemna gorączka", pierwsza rozgrywka z instrukcją do 1 godziny, po nabraniu wprawy mieściłem się w ok. 30 min
-dla każdego gracza karta pomocy ("Podziemna gorączka") do pozostałych dwóch wariantów po jednym skrócie zasad
-duże karty z mrocznymi klimatami postapo (karty w rozmiarze tarota)
-po 6 kart bohaterów z różnymi zdolnościami dla ludzi i mutantów
-handel pomiędzy lokacjami
-można grać solo wieloma postaciami (tylko "Podziemna gorączka")
Wady:
-bardzo duża losowość (poza walką): dobranie karty tunelu, losowy sprzęt startowy, losowe karty sprzętu na rynku, losowy dociąg kart mapy (chcąc usuwać kody epidemii, poza zdolnością najemników, musimy znaleźć kartę mapy z mikrobiologami, jeśli wylosujemy je w dalszej części gry najczęściej nie zatrzymamy już choroby), losowy dociąg anomalii (czasem karta tunelu może odkryć lokacje), losowy dociąg kart posterunków (irytujące jeśli zdolność bohatera pozwala za darmo zatrudniać najemników naszej rasy, a losujemy człowiekiem kary mutasów, a mutasem karty ludzi), losowa możliwość (dobranie odpowiedniej karty tunelu) na odnowienie lokacjii mikrobiologów (po każdej wizycie karta mikrobiologa jest odrzucana)
-tragiczna pierwsza wersja (pudełkowa) instrukcji, od gry dwukrotnie się odbiłem, zaskoczyłem dopiero jak wydrukowałem sobie instrukcje 2.0 (jest po polsku) i obejrzałem filmy na YT (po polsku i po angielsku)
-ikonografia! w grze naliczyłem 40 ikonek, karta pomocy rozwiązuje ten problem, ale pierwsze rozgrywki to nauka
-część bohaterów jest bardzo słabo grywalna, ich zdolności mogą przydać się rzadko lub w niektórych przypadkach wcale (łowczyni szczurów, paser,złodziej,chłopczyk) inni są kluczem do zwycięstwa (pożeracz,książę,kret, nocny kowboj)
-nierównomierny poziom trudności w zależności od liczby graczy (dużo łatwiej jest na 3-4 niż na 1-2 bohaterów)
Ciekawostka: Jedna partię udało mi się wygrać w 30s - na miejscach kodów wylosowałem 4 jedynki, pierwszą postacią poszedłem do posterunku, zatrudniłem najemnika ze zdolnością "zniszczenie" (niszczy wszystkie kody jednego typu, jeśli masz taki kod na ręce), poszedłem do drugiej lokalizacji na mapie - "anomalie", pokonałem ją, w nagrodę wylosowałem kod (z liczbą "1") i aktywowałem zdolność najemnika (czyli zniszczy wszystkie kody z numerem "1"). Zwycięstwo! W 30 sekund...
Pomimo tylu wad gra mi się podobała (wariant "Podziemna gorączka), oceniam ją w skali BGG na mocne 7. Jeśli lubisz postapo, dodaj 0,5, jeśli grasz SOLO dodaj 0,5, jeśli czytałeś "Metro" (2033 i dalsze) dodaj 0,5 pkt.
W wariancie "Arena" biorą udział tylko karty sprzętu, czyli broń i pancerze. Losujemy po 6 kart, mamy po 20 HP i wygramy jeśli wyzerujemy przeciwnika. Co turę mamy 3 akcje (za odrzucenie 2 kart dostajemy czwartą akcje), możemy za jedna akcje zagrać kartę, jeśli to karta broni to za akcję możemy ja aktywować (zaatakować), lub płacąc jedna akcję dobrać kartę na rękę.
W tej rozgrywce brakuje kary dla pierwszego gracza, który mógłby np. wykonać tylko jedną akcje. Najczęściej dochodzi do takiej sytuacji, że rozpoczynający odrzuca 2 karty z reki (czyli ma 4 akcje), zagrywa 2 karty broni (2 akcje) i aktywuje-atakuje obie karty (ostatnie dwie akcje). Broń w wariancie gry PvP ma dodatkowe bonusy do siły ataku i zanim drugi gracz zacznie swoja pierwszą turę zostaje najczęściej z połową punktów życia.
Może zagrać w turze przeciwnika kartę pancerza, ale po pierwsze traci za to jedna z przyszłych trzech swoich akcji, a pod drugie, najlepszy pancerz ma ochronę "3", a dwa ataki z bonusami PvP "wejdą" za najmniej 10.
Ten wariant gry rzadko trwa 3 rundy, czyli mniej niż 3 minuty, łącznie z tasowanie kart.
Ciężko znaleźć zastosowanie dla tego wariantu, który można rozegrać w czasie pomiędzy odkorkowaniem napoju który piją stalkerzy, a rozlaniem go do kieliszków.
Kolejny wariant to "Tunel władzy", również nie przypadł mi do gustu. To rywalizacja pomiędzy stalkerami na abstrakcyjnej planszy w celu zdobycia kodu do drzwi bunkru. Mocno nieprzewidywalny jest czas rozgrywki tego wariantu, jeśli gracze często podkładają sobie "świnie" (zasadzki) to może ciągnąć się bez końca ( troszkę przesadzam).
Według mnie creme de la creme jest wariant "Podziemna gorączka", parafrazując klasyka "o taky wariant walczyłem".
Wprawdzie instrukcja przewiduje, możliwość walki między graczami, ale jego sens jest porównywalny do tego jaki miała by w "Pandemii". Zresztą cel podobny- znaleźć kod i zniszczyć wirus.
Tryb ten ma cztery stopnie trudności, grałem na pierwszych dwóch i jest trudno. Łącznie rozegrałem ponad 20 partii, wygrałem 3-4 razy.
Dokładniej przez pierwszych prawie 10 partii ani razu, dopóki nie odkryłem małego life hack-a: w fazie tunelu priorytetem jest nie wybór kart ze względu na korzyści (napisane w górnej części karty), ale na sposób rozprzestrzeniania się wirusa, aby ograniczyć jego kod do 1 maksymalnie dwóch pol. Dosyć późno też spostrzegłem (w instrukcji o ile pamiętam nie ma o tym słowa), że można poruszać się pomiędzy wejściami do mapy 1-4 (są narysowane małe tunele).
Drugim istotnym szczegółem jest posiadanie (niestety drogich) najemników, którzy pomogą kontrolować rozprzestrzenianie się epidemii.
Zalety:
-stalkerowski klimat - mutasy, tunele, najemnicy, handel grzybami, szczurami i oczywiście bronią
-dla tych co nie lubią kostek- walka jest nie losowa (poza doborem karty przeciwnika)
-dosyć krótka (wariant "Podziemna gorączka", pierwsza rozgrywka z instrukcją do 1 godziny, po nabraniu wprawy mieściłem się w ok. 30 min
-dla każdego gracza karta pomocy ("Podziemna gorączka") do pozostałych dwóch wariantów po jednym skrócie zasad
-duże karty z mrocznymi klimatami postapo (karty w rozmiarze tarota)
-po 6 kart bohaterów z różnymi zdolnościami dla ludzi i mutantów
-handel pomiędzy lokacjami
-można grać solo wieloma postaciami (tylko "Podziemna gorączka")
Wady:
-bardzo duża losowość (poza walką): dobranie karty tunelu, losowy sprzęt startowy, losowe karty sprzętu na rynku, losowy dociąg kart mapy (chcąc usuwać kody epidemii, poza zdolnością najemników, musimy znaleźć kartę mapy z mikrobiologami, jeśli wylosujemy je w dalszej części gry najczęściej nie zatrzymamy już choroby), losowy dociąg anomalii (czasem karta tunelu może odkryć lokacje), losowy dociąg kart posterunków (irytujące jeśli zdolność bohatera pozwala za darmo zatrudniać najemników naszej rasy, a losujemy człowiekiem kary mutasów, a mutasem karty ludzi), losowa możliwość (dobranie odpowiedniej karty tunelu) na odnowienie lokacjii mikrobiologów (po każdej wizycie karta mikrobiologa jest odrzucana)
-tragiczna pierwsza wersja (pudełkowa) instrukcji, od gry dwukrotnie się odbiłem, zaskoczyłem dopiero jak wydrukowałem sobie instrukcje 2.0 (jest po polsku) i obejrzałem filmy na YT (po polsku i po angielsku)
-ikonografia! w grze naliczyłem 40 ikonek, karta pomocy rozwiązuje ten problem, ale pierwsze rozgrywki to nauka
-część bohaterów jest bardzo słabo grywalna, ich zdolności mogą przydać się rzadko lub w niektórych przypadkach wcale (łowczyni szczurów, paser,złodziej,chłopczyk) inni są kluczem do zwycięstwa (pożeracz,książę,kret, nocny kowboj)
-nierównomierny poziom trudności w zależności od liczby graczy (dużo łatwiej jest na 3-4 niż na 1-2 bohaterów)
Ciekawostka: Jedna partię udało mi się wygrać w 30s - na miejscach kodów wylosowałem 4 jedynki, pierwszą postacią poszedłem do posterunku, zatrudniłem najemnika ze zdolnością "zniszczenie" (niszczy wszystkie kody jednego typu, jeśli masz taki kod na ręce), poszedłem do drugiej lokalizacji na mapie - "anomalie", pokonałem ją, w nagrodę wylosowałem kod (z liczbą "1") i aktywowałem zdolność najemnika (czyli zniszczy wszystkie kody z numerem "1"). Zwycięstwo! W 30 sekund...
Pomimo tylu wad gra mi się podobała (wariant "Podziemna gorączka), oceniam ją w skali BGG na mocne 7. Jeśli lubisz postapo, dodaj 0,5, jeśli grasz SOLO dodaj 0,5, jeśli czytałeś "Metro" (2033 i dalsze) dodaj 0,5 pkt.
Nie dyskutuj z trolem, bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
-
- Posty: 275
- Rejestracja: 10 mar 2020, 12:30
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 21 times
Re: Bright Future
czy jakaś inna gra ją u Ciebie zastąpiła?imssah pisze: ↑06 wrz 2020, 19:03 Wykopuję. Dałem szansę po raz drugi po 4-5 latach i niestety takie samo wrażenie. Niesatysfakcjonujące walki a emocji mniej niż przy wyborze kasy w Lidlu.
A naprawdę podszedłem z wiarą i entuzjazmem i regułami w małym palcu.
Mimo świetnych grafik, komponentów i tematu - nope
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 paź 2013, 23:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 17 times
Re: Bright Future
Wciąż szukamlemon_curry pisze: ↑01 lip 2021, 01:20czy jakaś inna gra ją u Ciebie zastąpiła?imssah pisze: ↑06 wrz 2020, 19:03 Wykopuję. Dałem szansę po raz drugi po 4-5 latach i niestety takie samo wrażenie. Niesatysfakcjonujące walki a emocji mniej niż przy wyborze kasy w Lidlu.
A naprawdę podszedłem z wiarą i entuzjazmem i regułami w małym palcu.
Mimo świetnych grafik, komponentów i tematu - nope
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lut 2022, 09:35
- Has thanked: 1 time
Re: Bright Future (Radomir "Gadina" Mirchev)
Witajcie. Mam pytanie. Kupiłem grę z drugiej ręki. Na 6 kartach sprzętu brak jest rewersu (biała kartka) na pozostałych 42 kartach jest piękna radziecka grafika na rewersie. Czy to jest błąd wydruku, czy tak ma być? Wygląda mi to na to pierwsze. I teraz pytanie czy jeżeli jest to błąd wydruku to czy bardzo psuje rozgrywkę ten błąd czy nie? Poniżej zdjęcie jak to wygląda.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Re: Bright Future (Radomir "Gadina" Mirchev)
Spoiler:
Nie dyskutuj z trolem, bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lut 2022, 09:35
- Has thanked: 1 time
Re: Bright Future (Radomir "Gadina" Mirchev)
Chodzi tylko o sam tył karty. Przód czyli to co karta sprzętu przedstawia jest widoczny. Tylko ten rewers jest całkowicie biały
Re: Bright Future (Radomir "Gadina" Mirchev)
To błąd w druku, ale da się grać po włożeniu w nieprzeźroczyste koszulki.piotras1991j pisze: ↑29 mar 2022, 20:52 Chodzi tylko o sam tył karty. Przód czyli to co karta sprzętu przedstawia jest widoczny. Tylko ten rewers jest całkowicie biały
Nie dyskutuj z trolem, bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.