Z góry dziękuję za pomoc.
Spoiler:
Za punkt wyjścia wybrałem tabelę używaną w grach Lisciani, chciałbym ją rozszerzyć o inne, dodatkowe umiejętności. Co mam do tej pory:
A. Język i komunikacja
A1. Poszerzanie zasobów słownictwa (Tabu)
A2. Używanie mowy niewerebalnej (Kalambury)
A3. Komunikowanie się za pomocą symboli (El Bazar)
B. Matematyka i logika
B1. Łączenie liczb i ilości (Geniusz)
B2. Porównywanie wielkości (Fumble)
B3. Zestawienie różnic i podobieństw (Campos)
B4. Sortowanie/dzielenie na zbiory (Rummikub)
B5. Prawdopodobieństwo (Polowanie na robale, Potwory w Tokio)
B6. Geometria (Cubix)
B7. Arytmetyka (Pędzące żółwie)
B8. Programowanie (Robo Rally)
C. Pamięć i uwaga
C1. Zapamiętywanie (memo)
C2. Spostrzegawczość (Łap psiaka, prosiaka)
C3. Rotacja przestrzenna obrazów (Dobble)
D. Przestrzeń i czas
D1. Rozwijanie lateralizacji
D2. Następstwa czasowe
D3. Cykliczność (Wesoła farma)
D4. Rozwijanie orientacji przestrzennej (Shogi)
D5. Czytanie zegara analogowego (Szalone zegarki)
D6. Chronologia (Timeline)
E. Psychomotoryka
E1. Zręczność (Merlin Zin Zin)
E2. Kontrolowanie ruchów ciała (Jungle Speed)
E3. Celność (Crokinole)
E4. Konstrukcja i rekonstrukcja (Jenga)
E5. Refleks (Loopin' Louie)
F. Umiejętności społeczne
F1. Określanie celów i ich realizacja
F2. Empatia i współodczuwanie (Empatio)
F3. Kooperacja i współpraca (Mafia)
F4. Ukrywanie zamiarów [blef] (Pędzące jeże)
F5. Zdolności negocjacyjne (Fasolki)
G.Zarządzanie
G1. Hierarchizacja celów
G2. Odraczanie nagrody
G3. Wykrywanie ciągów przyczynowo-skutkowych
H. Wiedza przedmiotowa
H1. Historia (Kolejka)
H2. Przyroda i biologia (Fauna)
H3. Geografia (Travel Blog)
H4. Chemia (Wrong Chemistry)
H5. Literatura (Mały Książę)
Potrzebuję pomocy w dodaniu kolejnych kategorii i umiejętności specyficznych dla konkretnych gier wraz z przykładowymi tytułami.