T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Deem
Posty: 1213
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 363 times
Been thanked: 250 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: Deem »

_leigam_ pisze: 12 paź 2018, 10:16 Ja mam lekki zgrzyt do tego scenarusza (Aleja Gwiazd).
Nawazuje on do prawdziwej historii:
Spoiler:
Szybko odkrylem nawiazanie i chyba glownie to sprawilo ze nie do konca podpasowl mi sie ten scenariusz. Nie jest za wczesnie zeby wydawac takie rzeczy? Gdy zyja osoby ktorych tamta tragedia bezposrednio dotknela, a robi sie z niej rozrywkowa historyjke do gry planszowej?!
To już jest kwestia czysto światopoglądowa. Np. ja uważam, że należy tworzyć dzieła (nie ważne czy będą to gry, filmy, książki, obrazy czy cokoliwek innego) uświadamiające postronnego odbiorcę o ważnych czy tragicznych wydarzeniach. Ku pamięci. Niech promil sięgnie później do faktów i kolejny przemyśli swoje podejście do życiowych zasad i będzie to największy sukces takich produkcji.
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: Bary »

_leigam_ pisze: 12 paź 2018, 10:16 Ja mam lekki zgrzyt do tego scenarusza (Aleja Gwiazd).
Decyzja należy do Ciebie, ale wydaje mi się, że najlepiej wszystko po tym zdaniu warto byłoby wrzucić w spoiler.
Spoiler:
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: donmakaron »

Tuż przed grą w ten scenariusz akurat słuchałem podcastów na ten temat i byłem mocno w temacie. Również miałem pewne wątpliwości, ale ostatecznie nie przeszkadzało mi to, a wręcz zaciekawiło bardziej. Uznałem to za odważne, ale nie obraźliwe. Choć oczywiście z perspektywy ludzi bezpośrednio dotkniętych może wydawać się to niesmaczne? krzywdzące?
Pytanie gdzie postawić granicę, od którego momentu można już o pewnych wydarzeniach rozmawiać. Gry osadzone podczas drugiej wojny światowej jakoś tak nie rażą.

Z drugiej strony może to kogoś zaciekawi i dowie się co naprawdę się wydarzyło i jakie wnioski warto z tego wyciągnąć.
Spoiler:
Awatar użytkownika
playerator
Posty: 2873
Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
Has thanked: 904 times
Been thanked: 310 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: playerator »

_leigam_ pisze: 12 paź 2018, 10:16 (...) robi sie z niej rozrywkowa historyjke do gry planszowej?!
Temat był eksploatowany już wcześniej bez żadnego pardonu. Większość książek czy filmów nawiązujących do tego zdarzenia, z dużym prawdopodobieństwem również powstała z pobudek komercyjnych. Czy gry planszowe to gorsze medium?
Chyba pora się oswoić z tym, że planszówki (co za przestarzałe słowo...) stały się nowym nośnikiem popkultury.
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
_leigam_
Posty: 942
Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:19
Has thanked: 112 times
Been thanked: 196 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: _leigam_ »

Wczoraj się rozpisałem na komórce i wszystko się skasowało...

Zacznę od tego że po zagraniu w grę "szary człowiek" nie zainteresuje się sprawą bo nie ma nigdzie napisane że jest na podstawie autentycznej historii. Dotrze to tylko do tych którzy historie znają, bądź do ich towarzystwa zza stołu. Mało tego, nazwiska w grze są poprzekręcane względem prawdziwych, nawet jakby ktoś się domyślał i próbował coś wyguglować to może mieć z tym problem.

Nie lepiej już było stworzyć własną nową historie, może to po prostu pójście na łatwiznę.

Porównanie do II wojny światowej jest ciekawe ale są jednak różnice. Po pierwsze to troszkę starsze dzieje 45 vs 69 rok. Po drugie nie kojarzę filmu lub innego dzieła który opowiadał by historie ofiar/-y (konkretnych osób lub osoby) II wś bez należnego im "szacunku" (nie wiem jak to inaczej nazwać). To czy jest coś komedią to też nie jest żadnym wyznacznikiem, film "Życie jest piękne" to po części komedia.

Weźmy jakąś grę komputerową, np. serie Wolfenstein, z alternatywną historią, okultyzmem itd. czy dotyka ona jakiś konkretnych osób?

Co do tego czy gry planszowe to gorsze medium, to nawet nie chce specjalnie rozwijać, to temat na osobny wątek (o co do cholery znaczy gorszy? w odniesieniu do czego?).
Ludzie mają różne podejście. Co mnie zaciekawiło (mimo iż tego nie do końca rozumiem) Trzewiczek nie gra w gry komputerowe w których dzieje się krzywda dzieciom, przy czym uznał za taką grę The Last of Us bo (to żaden spoiler) jednemu z głównych bohaterów na początku gry ginie córka.

Ps. to co napisałem w poprzednim poście poza spoilerem, początkowo było w spoilerze. Zmieniłem, bo nie ma tam nic zdradzającego fabułę scenariusza.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.


NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Awatar użytkownika
Rigidigi
Posty: 703
Rejestracja: 14 gru 2015, 16:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Has thanked: 92 times
Been thanked: 93 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: Rigidigi »

Przy okazji długiego weekendu udało nam się rozegrać trzy scenariusze: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Wyprawa Endurance.

Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.

Bawiliśmy się świetnie. Każdy z wymienionych scenariuszy zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Gdybym miał wybrać najlepszy to chyba Wyprawa Endurance by wygrała.

Z oficjalnie wydanych dodatków zostały nam do rezegrania Światło wiary i Aleja gwiazd.

Najsłabszy scenariusz naazym zdaniem to Tajemnica maski.

Teraz czas na fanowskie scenariusze :)
Awatar użytkownika
charlie brown
Posty: 220
Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:59
Been thanked: 1 time

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: charlie brown »

Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.
Fajnie. My też tak gramy.

Przy fanowskich dodatkach uzbrój się w cierpliwość. Grałem w Pariah Missouri i Machinacje, i są słabsze od oficjalnych.
_leigam_
Posty: 942
Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:19
Has thanked: 112 times
Been thanked: 196 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: _leigam_ »

charlie brown pisze: 04 lis 2018, 11:40 Przy fanowskich dodatkach uzbrój się w cierpliwość. Grałem w Pariah Missouri i Machinacje, i są słabsze od oficjalnych.
Gralem tylko w Machinacje i akurat mi i ekipie sie podobalo. Zreszta ocene na bgg ma tez dobra 7.4. Ocena Pariah raczej mnie odstraszyla - cos kolo 5.5. Przy okazji, jak ocenilibyscie scenariusze konkursowe ze strony rebela?
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.


NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
wirusman
Posty: 1972
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 83 times
Been thanked: 28 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: wirusman »

Narazie zagrałem w czarny lotos. Bardzo ciekawa mechanika i klimat. Z pewnością polecam do zagrania. Inna jesscze czekają na rozgrywkę
Awatar użytkownika
Rigidigi
Posty: 703
Rejestracja: 14 gru 2015, 16:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Has thanked: 92 times
Been thanked: 93 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: Rigidigi »

Ja zamówi wszystkie dostępne scenariusze fanowskie. MB Print odpisało mi, że w tym momencie oferują 9 scenariuszy.
Także chce się sam przekonać, czy dobre czy nie.

Nawet oficjalne scenariusze mają skrajne oceny.
_leigam_
Posty: 942
Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:19
Has thanked: 112 times
Been thanked: 196 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: _leigam_ »

Czyli 4 zaginione w akcji (nie dostene na stronie rebela) , gdzies sie da je sciagnac ?
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.


NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
szymuss
Posty: 407
Rejestracja: 26 lut 2009, 11:48
Has thanked: 34 times
Been thanked: 25 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: szymuss »

Rigidigi pisze: 04 lis 2018, 08:53 Przy okazji długiego weekendu udało nam się rozegrać trzy scenariusze: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Wyprawa Endurance.

Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.

Bawiliśmy się świetnie. Każdy z wymienionych scenariuszy zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Gdybym miał wybrać najlepszy to chyba Wyprawa Endurance by wygrała.

Z oficjalnie wydanych dodatków zostały nam do rezegrania Światło wiary i Aleja gwiazd.

Najsłabszy scenariusz naazym zdaniem to Tajemnica maski.

Teraz czas na fanowskie scenariusze :)
Hmm a jak nie przeszliscie za 1 razem to co?:) Czekacje az zapomnicie historie i przejdzicie ponownie? :) pzdr
Awatar użytkownika
citmod
Posty: 714
Rejestracja: 11 gru 2014, 15:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 103 times
Been thanked: 103 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: citmod »

szymuss pisze: 04 lis 2018, 15:13
Rigidigi pisze: 04 lis 2018, 08:53 Przy okazji długiego weekendu udało nam się rozegrać trzy scenariusze: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Wyprawa Endurance.

Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.

Bawiliśmy się świetnie. Każdy z wymienionych scenariuszy zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Gdybym miał wybrać najlepszy to chyba Wyprawa Endurance by wygrała.

Z oficjalnie wydanych dodatków zostały nam do rezegrania Światło wiary i Aleja gwiazd.

Najsłabszy scenariusz naazym zdaniem to Tajemnica maski.

Teraz czas na fanowskie scenariusze :)
Hmm a jak nie przeszliscie za 1 razem to co?:) Czekacje az zapomnicie historie i przejdzicie ponownie? :) pzdr
Chyba nikt nie przejdzie żadnej części TS za pierwszym podejściem, grając według zasad. Domyślam się, że chodziło o to, że grają nie zwracając uwagi na to, że teoretycznie zużyli cały czas (albo nawet w ogóle nie przesuwają czasu).
Matio.K
Posty: 1582
Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
Lokalizacja: Olsztyn
Has thanked: 9 times
Been thanked: 12 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: Matio.K »

citmod pisze: 04 lis 2018, 15:35
szymuss pisze: 04 lis 2018, 15:13
Rigidigi pisze: 04 lis 2018, 08:53 Przy okazji długiego weekendu udało nam się rozegrać trzy scenariusze: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Wyprawa Endurance.

Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.

Bawiliśmy się świetnie. Każdy z wymienionych scenariuszy zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Gdybym miał wybrać najlepszy to chyba Wyprawa Endurance by wygrała.

Z oficjalnie wydanych dodatków zostały nam do rezegrania Światło wiary i Aleja gwiazd.

Najsłabszy scenariusz naazym zdaniem to Tajemnica maski.

Teraz czas na fanowskie scenariusze :)
Hmm a jak nie przeszliscie za 1 razem to co?:) Czekacje az zapomnicie historie i przejdzicie ponownie? :) pzdr
Chyba nikt nie przejdzie żadnej części TS za pierwszym podejściem, grając według zasad. Domyślam się, że chodziło o to, że grają nie zwracając uwagi na to, że teoretycznie zużyli cały czas (albo nawet w ogóle nie przesuwają czasu).
Ale czasem są scenariusze, które są celowo zaprojektowane, by je przegrać. Jeśli zignorujemy wtedy fakt istnienia jednostek czasu - bedziemy sie krecic w kolko. Jestem wdzieczny Time Stories za stworzenie czegos w rodzaju nowego gatunku w planszówkach (gier quasi paragrafowych), ale czekam, az ktos wykorzysta ten rdzen i stworzy na bazie tego gre, ktora zawsze mozna przejsc za 1 razem bez powtorek. Ale z bardzo sensownym systemem checkpointow.
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
Awatar użytkownika
kaimada
Posty: 1129
Rejestracja: 06 sty 2007, 13:58
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 27 times
Been thanked: 126 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: kaimada »

Na blogu ukazał się ranking dodatków T.I.M.E. Stories .

Patrząc na odgórne odczucia ludzi raczej nieoczywisty bo nisko znalazło się Proroctwo Smoków, a wysoko Sprawa Marcy. 8)
KQuest
Posty: 599
Rejestracja: 24 lis 2015, 15:50
Has thanked: 92 times
Been thanked: 56 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: KQuest »

To ja tylko dodam, że póki co mamy za sobą wszystko do Endurance i u mnie również Smoki nisko, a Sprawa Marcy osobiście podobała mi się chyba najbardziej :D
Spoiler:
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 929 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: rattkin »

A dla mnie twist w Lumen Fidei to wymęczona eksploatacja znanego pomysłu z planszowkowych exit roomów. Współgracze dosłownie przewracali oczami :)

I tak właściwie, jakbym miał się przyznać przed sobą, to każdy scenariusz był rozczarowujący / skopany, z - rzeczywiście - wyjątkiem Marcy, która była spójna i ciekawa.
mczlonka
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwie 2016, 18:23
Has thanked: 7 times
Been thanked: 9 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: mczlonka »

Matio.K pisze: 04 lis 2018, 15:52
citmod pisze: 04 lis 2018, 15:35
szymuss pisze: 04 lis 2018, 15:13

Hmm a jak nie przeszliscie za 1 razem to co?:) Czekacje az zapomnicie historie i przejdzicie ponownie? :) pzdr
Chyba nikt nie przejdzie żadnej części TS za pierwszym podejściem, grając według zasad. Domyślam się, że chodziło o to, że grają nie zwracając uwagi na to, że teoretycznie zużyli cały czas (albo nawet w ogóle nie przesuwają czasu).
Ale czasem są scenariusze, które są celowo zaprojektowane, by je przegrać. Jeśli zignorujemy wtedy fakt istnienia jednostek czasu - bedziemy sie krecic w kolko. Jestem wdzieczny Time Stories za stworzenie czegos w rodzaju nowego gatunku w planszówkach (gier quasi paragrafowych), ale czekam, az ktos wykorzysta ten rdzen i stworzy na bazie tego gre, ktora zawsze mozna przejsc za 1 razem bez powtorek. Ale z bardzo sensownym systemem checkpointow.
A które ze scenariusze wymagają, żeby przegrać? Wiem, że proszę o spojler, więc jeśli ktoś wie, to proszę info na priva :)

Ja grałem w podstawowy scenariusz Azyl w 4 osoby i przeszliśmy dopiero za 4 podejściem (mogliśmy za 3 podejściem, ale ktoś czegoś nie zauważył na karcie...). Tak czy inaczej resetowanie mnie również męczyło, choć czytając recenzje przed zakupem, myślałem że mi nie będzie to przeszkadzać. Bardzo ciekawią mnie pozostałe scenariusze i zastanawiam się jak je rozegrać.

Pierwsza opcja to taka, żeby w ogóle nie patrzeć na jednostki czasu, tylko rozegrać scenariusz, żeby tylko poznać historię i zagadkę (czyli tak jak Rigidigi, jak mniemam). Minusem jaki tu widzę, że nie będzie tu żadnego "ciśnienia" ani ekscytacji/dreszczyku emocji gdy czas będzie coraz bliżej 0. No i jeśli faktycznie jakiś scenariusz został tak zaprojektowany, żeby przynajmniej raz przegrać, to będzie kicha.

Druga opcja to taka, żeby zwiększyć początkowe jednostki czasu dwukrotnie (np. Azyl w 4 osoby zaczniemy z 50JC zamiast z 25JC). Wtedy (przy ogarniętej grupie) powinniśmy każdy scenariusz przejść za drugim podejściem. Wówczas powyższe minusy powinny zniknąć. Ktoś tak próbował grać?
Matio.K
Posty: 1582
Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
Lokalizacja: Olsztyn
Has thanked: 9 times
Been thanked: 12 times

Re: T.I.M.E Stories

Post autor: Matio.K »

mczlonka pisze: 26 gru 2018, 17:13
Matio.K pisze: 04 lis 2018, 15:52
citmod pisze: 04 lis 2018, 15:35

Chyba nikt nie przejdzie żadnej części TS za pierwszym podejściem, grając według zasad. Domyślam się, że chodziło o to, że grają nie zwracając uwagi na to, że teoretycznie zużyli cały czas (albo nawet w ogóle nie przesuwają czasu).
Ale czasem są scenariusze, które są celowo zaprojektowane, by je przegrać. Jeśli zignorujemy wtedy fakt istnienia jednostek czasu - bedziemy sie krecic w kolko. Jestem wdzieczny Time Stories za stworzenie czegos w rodzaju nowego gatunku w planszówkach (gier quasi paragrafowych), ale czekam, az ktos wykorzysta ten rdzen i stworzy na bazie tego gre, ktora zawsze mozna przejsc za 1 razem bez powtorek. Ale z bardzo sensownym systemem checkpointow.
A które ze scenariusze wymagają, żeby przegrać? Wiem, że proszę o spojler, więc jeśli ktoś wie, to proszę info na priva :)

Ja grałem w podstawowy scenariusz Azyl w 4 osoby i przeszliśmy dopiero za 4 podejściem (mogliśmy za 3 podejściem, ale ktoś czegoś nie zauważył na karcie...). Tak czy inaczej resetowanie mnie również męczyło, choć czytając recenzje przed zakupem, myślałem że mi nie będzie to przeszkadzać. Bardzo ciekawią mnie pozostałe scenariusze i zastanawiam się jak je rozegrać.

Pierwsza opcja to taka, żeby w ogóle nie patrzeć na jednostki czasu, tylko rozegrać scenariusz, żeby tylko poznać historię i zagadkę (czyli tak jak Rigidigi, jak mniemam). Minusem jaki tu widzę, że nie będzie tu żadnego "ciśnienia" ani ekscytacji/dreszczyku emocji gdy czas będzie coraz bliżej 0. No i jeśli faktycznie jakiś scenariusz został tak zaprojektowany, żeby przynajmniej raz przegrać, to będzie kicha.

Druga opcja to taka, żeby zwiększyć początkowe jednostki czasu dwukrotnie (np. Azyl w 4 osoby zaczniemy z 50JC zamiast z 25JC). Wtedy (przy ogarniętej grupie) powinniśmy każdy scenariusz przejść za drugim podejściem. Wówczas powyższe minusy powinny zniknąć. Ktoś tak próbował grać?

Scenariusz w którym trzeba przegrać są na pewno dwa w polskiej wersji językowe (nie grałem jeszcze w Bractwo Wybrzeży):

-
Spoiler:
-
Spoiler:
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
klpt12
Posty: 102
Rejestracja: 19 wrz 2013, 02:44
Has thanked: 5 times

Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)

Post autor: klpt12 »

Trochę się boję przeglądać poprzednie strony w obawie, że dowiem się czegoś niedobrego. I dlatego zadaję to pytanie. Kupiłem już jakiś czas temu dodatki, jednak nie były posegregowane. Chcę zagrać w proroctwo Smoków i wszystkie karty mam poukładane jak należy, za wyjątkiem 2 czarnych kart tajemnicy- jedna z logiem, druga z napisem. Proszę o pomoc, mam nadzieję, że nie popsuje to nam zabawy. 8)
Awatar użytkownika
citmod
Posty: 714
Rejestracja: 11 gru 2014, 15:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 103 times
Been thanked: 103 times

Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)

Post autor: citmod »

klpt12 pisze: 04 sty 2019, 01:38 Trochę się boję przeglądać poprzednie strony w obawie, że dowiem się czegoś niedobrego. I dlatego zadaję to pytanie. Kupiłem już jakiś czas temu dodatki, jednak nie były posegregowane. Chcę zagrać w proroctwo Smoków i wszystkie karty mam poukładane jak należy, za wyjątkiem 2 czarnych kart tajemnicy- jedna z logiem, druga z napisem. Proszę o pomoc, mam nadzieję, że nie popsuje to nam zabawy. 8)
Z logiem, była na spodzie talii tajemnic, żeby nie było widać karty na dole. Ta z napisem była na wierzchu talii tajemnic.
klpt12
Posty: 102
Rejestracja: 19 wrz 2013, 02:44
Has thanked: 5 times

Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)

Post autor: klpt12 »

A czy mógłbym poprosić o numery kart? Bo nie chcę sobie spoilerować, bo łatwo coś zobaczyć.
Mildir
Posty: 13
Rejestracja: 03 lut 2018, 17:41
Been thanked: 1 time

Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)

Post autor: Mildir »

Co do niezwracania uwagi na JC spotkałem się ze scenariuszem fanowskim z zaszytą mechaniką przegranej gdy JC osiągnie pewien poziom, wiec odrzucenie JC zniszczyło by tą mechanikę.
W moim teamie grzecznie zwracamy uwagę na JC za to po rozegraniu misji staramy sie doczytać historie z kart których nie odkryliśmy zabawa równie dobra jak podczas gry /i te komentarze ;)/
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 929 times

Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)

Post autor: rattkin »

Co to jest JC?
ODPOWIEDZ