To już jest kwestia czysto światopoglądowa. Np. ja uważam, że należy tworzyć dzieła (nie ważne czy będą to gry, filmy, książki, obrazy czy cokoliwek innego) uświadamiające postronnego odbiorcę o ważnych czy tragicznych wydarzeniach. Ku pamięci. Niech promil sięgnie później do faktów i kolejny przemyśli swoje podejście do życiowych zasad i będzie to największy sukces takich produkcji._leigam_ pisze: ↑12 paź 2018, 10:16 Ja mam lekki zgrzyt do tego scenarusza (Aleja Gwiazd).
Nawazuje on do prawdziwej historii:Szybko odkrylem nawiazanie i chyba glownie to sprawilo ze nie do konca podpasowl mi sie ten scenariusz. Nie jest za wczesnie zeby wydawac takie rzeczy? Gdy zyja osoby ktorych tamta tragedia bezposrednio dotknela, a robi sie z niej rozrywkowa historyjke do gry planszowej?!Spoiler:
T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Deem
- Posty: 1213
- Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 364 times
- Been thanked: 250 times
Re: T.I.M.E Stories
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: T.I.M.E Stories
Decyzja należy do Ciebie, ale wydaje mi się, że najlepiej wszystko po tym zdaniu warto byłoby wrzucić w spoiler.
Spoiler:
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories
Tuż przed grą w ten scenariusz akurat słuchałem podcastów na ten temat i byłem mocno w temacie. Również miałem pewne wątpliwości, ale ostatecznie nie przeszkadzało mi to, a wręcz zaciekawiło bardziej. Uznałem to za odważne, ale nie obraźliwe. Choć oczywiście z perspektywy ludzi bezpośrednio dotkniętych może wydawać się to niesmaczne? krzywdzące?
Pytanie gdzie postawić granicę, od którego momentu można już o pewnych wydarzeniach rozmawiać. Gry osadzone podczas drugiej wojny światowej jakoś tak nie rażą.
Z drugiej strony może to kogoś zaciekawi i dowie się co naprawdę się wydarzyło i jakie wnioski warto z tego wyciągnąć.
Pytanie gdzie postawić granicę, od którego momentu można już o pewnych wydarzeniach rozmawiać. Gry osadzone podczas drugiej wojny światowej jakoś tak nie rażą.
Z drugiej strony może to kogoś zaciekawi i dowie się co naprawdę się wydarzyło i jakie wnioski warto z tego wyciągnąć.
Spoiler:
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: T.I.M.E Stories
Temat był eksploatowany już wcześniej bez żadnego pardonu. Większość książek czy filmów nawiązujących do tego zdarzenia, z dużym prawdopodobieństwem również powstała z pobudek komercyjnych. Czy gry planszowe to gorsze medium?
Chyba pora się oswoić z tym, że planszówki (co za przestarzałe słowo...) stały się nowym nośnikiem popkultury.
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
Re: T.I.M.E Stories
Wczoraj się rozpisałem na komórce i wszystko się skasowało...
Zacznę od tego że po zagraniu w grę "szary człowiek" nie zainteresuje się sprawą bo nie ma nigdzie napisane że jest na podstawie autentycznej historii. Dotrze to tylko do tych którzy historie znają, bądź do ich towarzystwa zza stołu. Mało tego, nazwiska w grze są poprzekręcane względem prawdziwych, nawet jakby ktoś się domyślał i próbował coś wyguglować to może mieć z tym problem.
Nie lepiej już było stworzyć własną nową historie, może to po prostu pójście na łatwiznę.
Porównanie do II wojny światowej jest ciekawe ale są jednak różnice. Po pierwsze to troszkę starsze dzieje 45 vs 69 rok. Po drugie nie kojarzę filmu lub innego dzieła który opowiadał by historie ofiar/-y (konkretnych osób lub osoby) II wś bez należnego im "szacunku" (nie wiem jak to inaczej nazwać). To czy jest coś komedią to też nie jest żadnym wyznacznikiem, film "Życie jest piękne" to po części komedia.
Weźmy jakąś grę komputerową, np. serie Wolfenstein, z alternatywną historią, okultyzmem itd. czy dotyka ona jakiś konkretnych osób?
Co do tego czy gry planszowe to gorsze medium, to nawet nie chce specjalnie rozwijać, to temat na osobny wątek (o co do cholery znaczy gorszy? w odniesieniu do czego?).
Ludzie mają różne podejście. Co mnie zaciekawiło (mimo iż tego nie do końca rozumiem) Trzewiczek nie gra w gry komputerowe w których dzieje się krzywda dzieciom, przy czym uznał za taką grę The Last of Us bo (to żaden spoiler) jednemu z głównych bohaterów na początku gry ginie córka.
Ps. to co napisałem w poprzednim poście poza spoilerem, początkowo było w spoilerze. Zmieniłem, bo nie ma tam nic zdradzającego fabułę scenariusza.
Zacznę od tego że po zagraniu w grę "szary człowiek" nie zainteresuje się sprawą bo nie ma nigdzie napisane że jest na podstawie autentycznej historii. Dotrze to tylko do tych którzy historie znają, bądź do ich towarzystwa zza stołu. Mało tego, nazwiska w grze są poprzekręcane względem prawdziwych, nawet jakby ktoś się domyślał i próbował coś wyguglować to może mieć z tym problem.
Nie lepiej już było stworzyć własną nową historie, może to po prostu pójście na łatwiznę.
Porównanie do II wojny światowej jest ciekawe ale są jednak różnice. Po pierwsze to troszkę starsze dzieje 45 vs 69 rok. Po drugie nie kojarzę filmu lub innego dzieła który opowiadał by historie ofiar/-y (konkretnych osób lub osoby) II wś bez należnego im "szacunku" (nie wiem jak to inaczej nazwać). To czy jest coś komedią to też nie jest żadnym wyznacznikiem, film "Życie jest piękne" to po części komedia.
Weźmy jakąś grę komputerową, np. serie Wolfenstein, z alternatywną historią, okultyzmem itd. czy dotyka ona jakiś konkretnych osób?
Co do tego czy gry planszowe to gorsze medium, to nawet nie chce specjalnie rozwijać, to temat na osobny wątek (o co do cholery znaczy gorszy? w odniesieniu do czego?).
Ludzie mają różne podejście. Co mnie zaciekawiło (mimo iż tego nie do końca rozumiem) Trzewiczek nie gra w gry komputerowe w których dzieje się krzywda dzieciom, przy czym uznał za taką grę The Last of Us bo (to żaden spoiler) jednemu z głównych bohaterów na początku gry ginie córka.
Ps. to co napisałem w poprzednim poście poza spoilerem, początkowo było w spoilerze. Zmieniłem, bo nie ma tam nic zdradzającego fabułę scenariusza.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
- Rigidigi
- Posty: 704
- Rejestracja: 14 gru 2015, 16:31
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 93 times
Re: T.I.M.E Stories
Przy okazji długiego weekendu udało nam się rozegrać trzy scenariusze: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Wyprawa Endurance.
Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.
Bawiliśmy się świetnie. Każdy z wymienionych scenariuszy zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Gdybym miał wybrać najlepszy to chyba Wyprawa Endurance by wygrała.
Z oficjalnie wydanych dodatków zostały nam do rezegrania Światło wiary i Aleja gwiazd.
Najsłabszy scenariusz naazym zdaniem to Tajemnica maski.
Teraz czas na fanowskie scenariusze
Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.
Bawiliśmy się świetnie. Każdy z wymienionych scenariuszy zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Gdybym miał wybrać najlepszy to chyba Wyprawa Endurance by wygrała.
Z oficjalnie wydanych dodatków zostały nam do rezegrania Światło wiary i Aleja gwiazd.
Najsłabszy scenariusz naazym zdaniem to Tajemnica maski.
Teraz czas na fanowskie scenariusze
- charlie brown
- Posty: 220
- Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:59
- Been thanked: 1 time
Re: T.I.M.E Stories
Fajnie. My też tak gramy.Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.
Przy fanowskich dodatkach uzbrój się w cierpliwość. Grałem w Pariah Missouri i Machinacje, i są słabsze od oficjalnych.
Re: T.I.M.E Stories
Gralem tylko w Machinacje i akurat mi i ekipie sie podobalo. Zreszta ocene na bgg ma tez dobra 7.4. Ocena Pariah raczej mnie odstraszyla - cos kolo 5.5. Przy okazji, jak ocenilibyscie scenariusze konkursowe ze strony rebela?charlie brown pisze: ↑04 lis 2018, 11:40 Przy fanowskich dodatkach uzbrój się w cierpliwość. Grałem w Pariah Missouri i Machinacje, i są słabsze od oficjalnych.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
- Rigidigi
- Posty: 704
- Rejestracja: 14 gru 2015, 16:31
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 93 times
Re: T.I.M.E Stories
Ja zamówi wszystkie dostępne scenariusze fanowskie. MB Print odpisało mi, że w tym momencie oferują 9 scenariuszy.
Także chce się sam przekonać, czy dobre czy nie.
Nawet oficjalne scenariusze mają skrajne oceny.
Także chce się sam przekonać, czy dobre czy nie.
Nawet oficjalne scenariusze mają skrajne oceny.
Re: T.I.M.E Stories
Czyli 4 zaginione w akcji (nie dostene na stronie rebela) , gdzies sie da je sciagnac ?
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻ Wyspa dinozaurów i inne
Re: T.I.M.E Stories
Hmm a jak nie przeszliscie za 1 razem to co?:) Czekacje az zapomnicie historie i przejdzicie ponownie? pzdrRigidigi pisze: ↑04 lis 2018, 08:53 Przy okazji długiego weekendu udało nam się rozegrać trzy scenariusze: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Wyprawa Endurance.
Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.
Bawiliśmy się świetnie. Każdy z wymienionych scenariuszy zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Gdybym miał wybrać najlepszy to chyba Wyprawa Endurance by wygrała.
Z oficjalnie wydanych dodatków zostały nam do rezegrania Światło wiary i Aleja gwiazd.
Najsłabszy scenariusz naazym zdaniem to Tajemnica maski.
Teraz czas na fanowskie scenariusze
- citmod
- Posty: 714
- Rejestracja: 11 gru 2014, 15:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 103 times
Re: T.I.M.E Stories
Chyba nikt nie przejdzie żadnej części TS za pierwszym podejściem, grając według zasad. Domyślam się, że chodziło o to, że grają nie zwracając uwagi na to, że teoretycznie zużyli cały czas (albo nawet w ogóle nie przesuwają czasu).szymuss pisze: ↑04 lis 2018, 15:13Hmm a jak nie przeszliscie za 1 razem to co?:) Czekacje az zapomnicie historie i przejdzicie ponownie? pzdrRigidigi pisze: ↑04 lis 2018, 08:53 Przy okazji długiego weekendu udało nam się rozegrać trzy scenariusze: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Wyprawa Endurance.
Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.
Bawiliśmy się świetnie. Każdy z wymienionych scenariuszy zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Gdybym miał wybrać najlepszy to chyba Wyprawa Endurance by wygrała.
Z oficjalnie wydanych dodatków zostały nam do rezegrania Światło wiary i Aleja gwiazd.
Najsłabszy scenariusz naazym zdaniem to Tajemnica maski.
Teraz czas na fanowskie scenariusze
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: T.I.M.E Stories
Ale czasem są scenariusze, które są celowo zaprojektowane, by je przegrać. Jeśli zignorujemy wtedy fakt istnienia jednostek czasu - bedziemy sie krecic w kolko. Jestem wdzieczny Time Stories za stworzenie czegos w rodzaju nowego gatunku w planszówkach (gier quasi paragrafowych), ale czekam, az ktos wykorzysta ten rdzen i stworzy na bazie tego gre, ktora zawsze mozna przejsc za 1 razem bez powtorek. Ale z bardzo sensownym systemem checkpointow.citmod pisze: ↑04 lis 2018, 15:35Chyba nikt nie przejdzie żadnej części TS za pierwszym podejściem, grając według zasad. Domyślam się, że chodziło o to, że grają nie zwracając uwagi na to, że teoretycznie zużyli cały czas (albo nawet w ogóle nie przesuwają czasu).szymuss pisze: ↑04 lis 2018, 15:13Hmm a jak nie przeszliscie za 1 razem to co?:) Czekacje az zapomnicie historie i przejdzicie ponownie? pzdrRigidigi pisze: ↑04 lis 2018, 08:53 Przy okazji długiego weekendu udało nam się rozegrać trzy scenariusze: Sprawa Marcy, Proroctwo Smoków oraz Wyprawa Endurance.
Graliśmy z założeniem, że podchodzimy tylko raz do scenariusza, bez powtórzeń.
Bawiliśmy się świetnie. Każdy z wymienionych scenariuszy zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Gdybym miał wybrać najlepszy to chyba Wyprawa Endurance by wygrała.
Z oficjalnie wydanych dodatków zostały nam do rezegrania Światło wiary i Aleja gwiazd.
Najsłabszy scenariusz naazym zdaniem to Tajemnica maski.
Teraz czas na fanowskie scenariusze
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
- kaimada
- Posty: 1130
- Rejestracja: 06 sty 2007, 13:58
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 126 times
Re: T.I.M.E Stories
Na blogu ukazał się ranking dodatków T.I.M.E. Stories .
Patrząc na odgórne odczucia ludzi raczej nieoczywisty bo nisko znalazło się Proroctwo Smoków, a wysoko Sprawa Marcy.
Patrząc na odgórne odczucia ludzi raczej nieoczywisty bo nisko znalazło się Proroctwo Smoków, a wysoko Sprawa Marcy.
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 929 times
Re: T.I.M.E Stories
A dla mnie twist w Lumen Fidei to wymęczona eksploatacja znanego pomysłu z planszowkowych exit roomów. Współgracze dosłownie przewracali oczami :)
I tak właściwie, jakbym miał się przyznać przed sobą, to każdy scenariusz był rozczarowujący / skopany, z - rzeczywiście - wyjątkiem Marcy, która była spójna i ciekawa.
I tak właściwie, jakbym miał się przyznać przed sobą, to każdy scenariusz był rozczarowujący / skopany, z - rzeczywiście - wyjątkiem Marcy, która była spójna i ciekawa.
Re: T.I.M.E Stories
A które ze scenariusze wymagają, żeby przegrać? Wiem, że proszę o spojler, więc jeśli ktoś wie, to proszę info na privaMatio.K pisze: ↑04 lis 2018, 15:52Ale czasem są scenariusze, które są celowo zaprojektowane, by je przegrać. Jeśli zignorujemy wtedy fakt istnienia jednostek czasu - bedziemy sie krecic w kolko. Jestem wdzieczny Time Stories za stworzenie czegos w rodzaju nowego gatunku w planszówkach (gier quasi paragrafowych), ale czekam, az ktos wykorzysta ten rdzen i stworzy na bazie tego gre, ktora zawsze mozna przejsc za 1 razem bez powtorek. Ale z bardzo sensownym systemem checkpointow.
Ja grałem w podstawowy scenariusz Azyl w 4 osoby i przeszliśmy dopiero za 4 podejściem (mogliśmy za 3 podejściem, ale ktoś czegoś nie zauważył na karcie...). Tak czy inaczej resetowanie mnie również męczyło, choć czytając recenzje przed zakupem, myślałem że mi nie będzie to przeszkadzać. Bardzo ciekawią mnie pozostałe scenariusze i zastanawiam się jak je rozegrać.
Pierwsza opcja to taka, żeby w ogóle nie patrzeć na jednostki czasu, tylko rozegrać scenariusz, żeby tylko poznać historię i zagadkę (czyli tak jak Rigidigi, jak mniemam). Minusem jaki tu widzę, że nie będzie tu żadnego "ciśnienia" ani ekscytacji/dreszczyku emocji gdy czas będzie coraz bliżej 0. No i jeśli faktycznie jakiś scenariusz został tak zaprojektowany, żeby przynajmniej raz przegrać, to będzie kicha.
Druga opcja to taka, żeby zwiększyć początkowe jednostki czasu dwukrotnie (np. Azyl w 4 osoby zaczniemy z 50JC zamiast z 25JC). Wtedy (przy ogarniętej grupie) powinniśmy każdy scenariusz przejść za drugim podejściem. Wówczas powyższe minusy powinny zniknąć. Ktoś tak próbował grać?
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: T.I.M.E Stories
mczlonka pisze: ↑26 gru 2018, 17:13A które ze scenariusze wymagają, żeby przegrać? Wiem, że proszę o spojler, więc jeśli ktoś wie, to proszę info na privaMatio.K pisze: ↑04 lis 2018, 15:52Ale czasem są scenariusze, które są celowo zaprojektowane, by je przegrać. Jeśli zignorujemy wtedy fakt istnienia jednostek czasu - bedziemy sie krecic w kolko. Jestem wdzieczny Time Stories za stworzenie czegos w rodzaju nowego gatunku w planszówkach (gier quasi paragrafowych), ale czekam, az ktos wykorzysta ten rdzen i stworzy na bazie tego gre, ktora zawsze mozna przejsc za 1 razem bez powtorek. Ale z bardzo sensownym systemem checkpointow.
Ja grałem w podstawowy scenariusz Azyl w 4 osoby i przeszliśmy dopiero za 4 podejściem (mogliśmy za 3 podejściem, ale ktoś czegoś nie zauważył na karcie...). Tak czy inaczej resetowanie mnie również męczyło, choć czytając recenzje przed zakupem, myślałem że mi nie będzie to przeszkadzać. Bardzo ciekawią mnie pozostałe scenariusze i zastanawiam się jak je rozegrać.
Pierwsza opcja to taka, żeby w ogóle nie patrzeć na jednostki czasu, tylko rozegrać scenariusz, żeby tylko poznać historię i zagadkę (czyli tak jak Rigidigi, jak mniemam). Minusem jaki tu widzę, że nie będzie tu żadnego "ciśnienia" ani ekscytacji/dreszczyku emocji gdy czas będzie coraz bliżej 0. No i jeśli faktycznie jakiś scenariusz został tak zaprojektowany, żeby przynajmniej raz przegrać, to będzie kicha.
Druga opcja to taka, żeby zwiększyć początkowe jednostki czasu dwukrotnie (np. Azyl w 4 osoby zaczniemy z 50JC zamiast z 25JC). Wtedy (przy ogarniętej grupie) powinniśmy każdy scenariusz przejść za drugim podejściem. Wówczas powyższe minusy powinny zniknąć. Ktoś tak próbował grać?
Scenariusz w którym trzeba przegrać są na pewno dwa w polskiej wersji językowe (nie grałem jeszcze w Bractwo Wybrzeży):
-
Spoiler:
Spoiler:
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Trochę się boję przeglądać poprzednie strony w obawie, że dowiem się czegoś niedobrego. I dlatego zadaję to pytanie. Kupiłem już jakiś czas temu dodatki, jednak nie były posegregowane. Chcę zagrać w proroctwo Smoków i wszystkie karty mam poukładane jak należy, za wyjątkiem 2 czarnych kart tajemnicy- jedna z logiem, druga z napisem. Proszę o pomoc, mam nadzieję, że nie popsuje to nam zabawy.
- citmod
- Posty: 714
- Rejestracja: 11 gru 2014, 15:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 103 times
- Been thanked: 103 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Z logiem, była na spodzie talii tajemnic, żeby nie było widać karty na dole. Ta z napisem była na wierzchu talii tajemnic.klpt12 pisze: ↑04 sty 2019, 01:38 Trochę się boję przeglądać poprzednie strony w obawie, że dowiem się czegoś niedobrego. I dlatego zadaję to pytanie. Kupiłem już jakiś czas temu dodatki, jednak nie były posegregowane. Chcę zagrać w proroctwo Smoków i wszystkie karty mam poukładane jak należy, za wyjątkiem 2 czarnych kart tajemnicy- jedna z logiem, druga z napisem. Proszę o pomoc, mam nadzieję, że nie popsuje to nam zabawy.
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
A czy mógłbym poprosić o numery kart? Bo nie chcę sobie spoilerować, bo łatwo coś zobaczyć.
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Co do niezwracania uwagi na JC spotkałem się ze scenariuszem fanowskim z zaszytą mechaniką przegranej gdy JC osiągnie pewien poziom, wiec odrzucenie JC zniszczyło by tą mechanikę.
W moim teamie grzecznie zwracamy uwagę na JC za to po rozegraniu misji staramy sie doczytać historie z kart których nie odkryliśmy zabawa równie dobra jak podczas gry /i te komentarze /
W moim teamie grzecznie zwracamy uwagę na JC za to po rozegraniu misji staramy sie doczytać historie z kart których nie odkryliśmy zabawa równie dobra jak podczas gry /i te komentarze /