7 Cudów Świata: Pojedynek (Antoine Bauza, Bruno Cathala)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
ostoja
Posty: 213
Rejestracja: 22 sty 2016, 18:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: ostoja »

Zwlekanie z budową cudów ma tę wadę, że przeciwnik wybuduje wcześniej 4 swoje i nam zostają już tylko 3. Moja dziewczyna mnie tak załatwia dość często, bo gapa jestem i skupiam się na napędzaniu silniczka, a o cudach "zapominam". Polecam dodatek - daje kilka nowych możliwości i przede wszystkim szansę na "ominięcie" kolejki poprzez aktywację boga z panteonu.

U nas praktycznie zawsze dochodzi do liczenia punktów. Militarnie udało mi się wygrać na początku raz, potem już się pilnowaliśmy oboje. Do zwycięstwa naukowego chyba nigdy nie udało nam się doprowadzić.
mångata
Posty: 45
Rejestracja: 31 sie 2016, 16:04

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: mångata »

Ktoś kiedykolwiek wygrał poprzez dominację naukową?

Pokierowanie rozgrywką tak, żeby zdobyć 6 żetonów graniczy z nomen omen cudem :)

Mimo wprowadzenia zasady domowej, która pozwala zwyciężyć w momencie zgromadzenia 4 żetonów oraz zagrania od tego czasu około 10-15 partii, dalej nie doszło u nas do zwycięstwa na drodze naukowej.
Awatar użytkownika
TV3
Posty: 1257
Rejestracja: 09 lut 2013, 15:07
Been thanked: 25 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: TV3 »

I tu po raz kolejny wychodzi wielki plus tej gry. Można Cuda budować na wyścigi, żeby pacnąć komplet. Można też je traktować jako as w rękawie właśnie w kontekście kart zielonych/czerwonych (jeśli się na nie gra): 1 Cud z przerzutem, 1 Cud z pobraniem odrzuconej karty, 1 Cud z losowaniem żetonu (jeśli np. idziemy w zielone, a jest szansa że trafi się Prawo). Gramy swoje, a jak widzimy, że otwiera się droga do zwycięstwa naukowego bądź militarnego - odpalamy powyższe Cuda w odpowiednim momencie. A wtedy i przeciwnik musi zareagować, więc czasem odpuszcza co lepsze karty, by się bronić. I tak dalej, i tak dalej... scenariuszy mnóstwo.
mångata pisze:Ktoś kiedykolwiek wygrał poprzez dominację naukową?
Ależ oczywiście. Często (zawsze?) z dużą pomocą żetonu "Prawa". Tu powtórzę - pomocne są niektóre cuda - ten z losowaniem żetonu (jeśli Prawo jest do wylosowania) i ten, z pobieraniem odrzuconej karty (całkiem prawdopodobne, że przeciwnik jakąś zieloną odrzuci w trakcie gry).


Kiedyś pytałem, ale teraz pewnie więcej osób ma ograny dodatek.
Czy negatywna interakcja w nim jest bardziej dosadna niż w samej podstawce?
Wyczytałem gdzieś tu, że owszem. I dodatku z tego względu nie kupiłem... Tak rzeczywiście jest?
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4719
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 383 times
Been thanked: 885 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: BartP »

W grze nie chodzi o to, by wygrywanie każdą drogą było równie częste, tylko żeby było po prostu możliwe, i wymuszało pewną kontrolę.
idziol91
Posty: 202
Rejestracja: 13 paź 2013, 15:49
Has thanked: 7 times
Been thanked: 5 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: idziol91 »

TV3 pisze:Kiedyś pytałem, ale teraz pewnie więcej osób ma ograny dodatek.
Czy negatywna interakcja w nim jest bardziej dosadna niż w samej podstawce?
Wyczytałem gdzieś tu, że owszem. I dodatku z tego względu nie kupiłem... Tak rzeczywiście jest?
Dochodzą nowe opcje:

Bóstwa:
- kradzież karty produkcyjnej (brązowa/szara)
- kradzież cudu
- "reset" zbudowanego cudu (choć przeważnie opłaca się to robić ze swoim cudem)
- odrzucenie wybranej karty z całego układu
- wcześniejsza aktywacja znaczników militarnych

Żetony postępu:
- gdy przesuwasz się do przodu na torze konfliktu przeciwnik traci monety (1 moneta za 1 pole do przodu)

Można też specjalnie dawać słabsze Bóstwa bliżej przeciwnika blokując mu tym samym tanie sloty na dobre karty.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: seki »

U nas na ok 15 gier mamy chyba 4 zwycięstwa militarne więc powiedziałbym, że jest dość łatwe i czasami gdy produkcja surowców kuleje po 1 erze jest to naturalna metoda na zwycięstwo. Zwycięstwa naukowego nie było ani razu więc również uważam, że jest bardzo trudne. Co do momentu odpalania cudów to wszysto zależy od tego jak się wszystko rozgrywa. Czasami dobrze jest zagrać w 1 erze cuda z możliwością wykonania ponownej akcji aby pozgarniac co lepsze karty potrzebne do rozkręcenia silniczka albo zgarnąć niezłą kase. A czasami zostawia się je do ostatniej ery aby pomóc sobie w wygraniu militarnym (ponowna akcja, dodatkowe tarcze, zagranie odrzuconych kart z statuły czy odkrytych górnych kart z messe).
Awatar użytkownika
ozon
Posty: 258
Rejestracja: 13 gru 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 48 times
Been thanked: 22 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: ozon »

Grę mamy od niedawna. Póki co udało nam się zagrać 4 razy i bardzo nam się podoba (w tej chwili zdecydowanie nasz numer 1 jak gram tylko z żoną)! Po pierwszej partii zakupiłem koszulki, bo karty... ciężko podnosiły się ze stołu :-), uciekały, ślizgały się po nim. Pierwszy raz spotkałem się z takim problemem. Zakoszulkowałem tylko te małe karty w koszulki premium od Rebela i problem rozwiązany. Porównywałem te koszulki z wersją standard Rebela i moim zdaniem premium to lepszy wybór - są sztywniejsze, nie marszczą się, rogi nie zaginają się, karta jest grubsza i lepiej się przez to podnosi. Mimo tego, że karty są grubsze to mieszczą się na styk do wypraski, ale przy przekręcaniu, trzęsieniu pudełkiem nic nie przemieszcza się - także polecam.

Myślę jeszcze nad czymś co przyspieszy przeliczanie cen - coś co by pokazywało aktualną cenę danego dobra.

Przy pierwszej partii doszło do zwycięstwa naukowego, reszta na punkty (choć militarne i naukowe było na styk).
Gatherey
Posty: 896
Rejestracja: 20 mar 2017, 09:52
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 16 times
Been thanked: 47 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: Gatherey »

ozon pisze:Myślę jeszcze nad czymś co przyspieszy przeliczanie cen - coś co by pokazywało aktualną cenę danego dobra.
Moja dziewczyna, z która gramy duzo zawsze się mnie pyta, ile coś kosztuje :P
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: seki »

Naprawdę macie problem z przeliczaniem ceny? Przecież to matematyka na poziomie podstawowym typu 2+2.
Awatar użytkownika
ozon
Posty: 258
Rejestracja: 13 gru 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 48 times
Been thanked: 22 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: ozon »

seki pisze:Naprawdę macie problem z przeliczaniem ceny? Przecież to matematyka na poziomie podstawowym typu 2+2.
Tak właśnie z tym jest problem, operacje 2+2 wykonuję tylko w Matlabie ;-)

Myślę nad czymś co skróci czas na porównywanie i przeliczanie kart (nie tylko brązowych i szarych, ale też żółtych i cudów) u siebie i przeciwnika, bo to zwłaszcza w 3 erze wydłuża czas gry.


Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Elisek
Posty: 105
Rejestracja: 25 paź 2013, 23:52

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: Elisek »

ozon pisze:
seki pisze:Naprawdę macie problem z przeliczaniem ceny? Przecież to matematyka na poziomie podstawowym typu 2+2.
Tak właśnie z tym jest problem, operacje 2+2 wykonuję tylko w Matlabie ;-)

Myślę nad czymś co skróci czas na porównywanie i przeliczanie kart (nie tylko brązowych i szarych, ale też żółtych i cudów) u siebie i przeciwnika, bo to zwłaszcza w 3 erze wydłuża czas gry.


Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Może nie układacie kart tak jak jest zalecane w instrukcji ?

Ja zawsze gram na zasadzie, że układamy Brązowe obok Szare obok Złote odstęp i reszta. Oczywiście te same surowce obok siebie no i oczywiście jedna karta zasłania grafike budynku z poprzedniej.

Nie mieści mi się w głowie ułatwianie tego jakoś, bo to już jest bardzo dobrze skonstruowane.

Może weź sobie karteczke i zrób na niej tabelke i tam sobie wpisuj co zakup przeciwnika ile teraz będą kosztować twoje surowce, albo obrotowe kółka chociaż naprawdę dodawanie dochodzi do sum rzędu 5-6 :D
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: seki »

Elisek pisze:
ozon pisze:
seki pisze:Naprawdę macie problem z przeliczaniem ceny? Przecież to matematyka na poziomie podstawowym typu 2+2.
Tak właśnie z tym jest problem, operacje 2+2 wykonuję tylko w Matlabie ;-)

Myślę nad czymś co skróci czas na porównywanie i przeliczanie kart (nie tylko brązowych i szarych, ale też żółtych i cudów) u siebie i przeciwnika, bo to zwłaszcza w 3 erze wydłuża czas gry.


Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Może nie układacie kart tak jak jest zalecane w instrukcji ?

Ja zawsze gram na zasadzie, że układamy Brązowe obok Szare obok Złote odstęp i reszta. Oczywiście te same surowce obok siebie no i oczywiście jedna karta zasłania grafike budynku z poprzedniej.

Nie mieści mi się w głowie ułatwianie tego jakoś, bo to już jest bardzo dobrze skonstruowane.

Może weź sobie karteczke i zrób na niej tabelke i tam sobie wpisuj co zakup przeciwnika ile teraz będą kosztować twoje surowce, albo obrotowe kółka chociaż naprawdę dodawanie dochodzi do sum rzędu 5-6 :D
Mnie też się nie mieści w głowie. To jedna z gier, w której mechanizm, liczenie i optymalizacja jest tak łatwa, że przy odrobinie samozaparcia dało by się nauczyć gry rozgarniętego przedszkolaka. Ale tutaj rzeczywiście podpiszę się pod wskazówką Elisek. Karty trzeba układać rodzajami koło siebie. Wystarczy rzut oka.
Elisek
Posty: 105
Rejestracja: 25 paź 2013, 23:52

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: Elisek »

@up

Zawsze można zapytać przeciwnika czy jest takim złym człowiekiem i podnosi mi cenę towaru chyba, że gracie w ciszy :D
Awatar użytkownika
playerator
Posty: 2873
Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
Has thanked: 904 times
Been thanked: 310 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: playerator »

Elisek pisze: Może weź sobie karteczke i zrób na niej tabelke i tam sobie wpisuj co zakup przeciwnika ile teraz będą kosztować twoje surowce, albo obrotowe kółka ...
Lepsza będzie jakaś apka na telefon, co druga nowa gra teraz tego używa :wink:
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
Awatar użytkownika
Zaan84
Posty: 460
Rejestracja: 16 wrz 2015, 15:14
Has thanked: 16 times
Been thanked: 86 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: Zaan84 »

A ja sie zastanawiam czy ktos z was spotkał sie z takimi małymi liczydełkami z pojedynczym drutem i kilkoma koralikami. To by moglo pomoc w tej jak i w innych grach.
deco200
Posty: 68
Rejestracja: 30 kwie 2017, 23:12
Has thanked: 23 times
Been thanked: 11 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: deco200 »

Swietna gra dla dwojga, mega spodobala sie mojej dziewczynie (zarowno pod wzgledem graficznym jak i mechaniki), tak wiec wszystkim parom polecam.

Gra o prostych zasadach, ale jednoczesnie dajaca mozliwosc kombinowania i przyjmowania wielu roznorodnych taktyk w celu odniesienia zwyciestwa, krotko mowiac dla kazdego cos milego.

U nas bylo kilka naprawde fajnych i emocjonujacych rozgrywek i pomimo zaledwie osmiu rozegranych partii, da sie wyczuc, ze kazda rozgrywka pozwala zdobyc doswiadczenie i wyciagac wnioski w kontekscie nastepnych partii. Do tej pory raz zdarzylo sie nam zwyciestwo militarne (ale za drugim razem jeden z graczy byl juz na ostatnim polu postepu militarnego i stolica rywala zaczynala plonac ;p), raz zwyciestwo naukowe (najpierw zebranie jako piatego symbolu Prawa dzieki wybudowaniu cudu, ktory umozliwil zabranie zetonu z puli zetonow odrzuconych przed gra, a potem wybudowanie kolejnego cudu dajacego kolejna ture i zabranie karty z szostym symbolem naukowym), ale w jednej z nastepnych rozgrywek jeden z graczy mial juz zebranych 5 symboli naukowych i rowniez byl blisko tego rodzaju wygranej. Tak wiec bez watpienia zwyciestwa militarne i naukowe sa mozliwe, chociaz to prawda, ze im wiecej rozegranych partii tym bardziej gracze sie pilnuja i szybciej oreintuja sie w ewentualnej taktyce rywala, przez co czesto udaje sie zablokowac proby zwyciestwa militarnego i naukowego.

Nasza najlepsza i najbardziej emocjonujaca rozgrywka to zdecydowanie ta, ktora zakonczyla sie wynikiem 66:66 i ktora ostatecznie wygralem dzieki przewadze w punktach wynikajacych z kart niebieskich 27:25, chociaz moja dziewczyna zakonczyla gre z dwiema monetami, wiec gdyby miala jeszcze o jedna monete wiecej, to ona wygralaby rozgrywke o punkcik ;p.

Moja ulubiona rozgrywka z kolei to ta, w ktorej majac "jedno drewno" w kartach wybudowalem cud w pierwszej turze dajacy mi kolejny ruch i zabralem karte dajaca jeszcze "dwa drewna", gdyz zauwazylem ze jest to ostatnia tego rodzaju karta w I epoce, a moja dziewczyna nie miala u siebie w miescie, ani drewna, ani karty handlowej obniazajacej jego wartosc do jednej monety. Skonczylo sie to tak, ze dziewczyna za kazde drewno musiala placic 5 zetonow, co kompletnie zwiazalo jej rece.

Tak wiec, jeszcze raz polecam bo warto, gra naprawde oferuje wiele fajnych taktyk i mozliwosci kombinowania, plus zapewnia fajne wrazenia estetyczne i mega emocje przy okazji niektorych partii. Negatywna interakacja tez jest w mojej opinii na niezlym poziomie, chociaz nie jest moze bezposrednia to mozna sobie podkladac roznorodne mniejsze lub wieksze swinie, czego przyklad dalem powyzej ;p.

Osobiscie juz przymierzam sie do zakupienia dodatku, moglby ktos napisac o nim cos wiecej? Dodaje nowe rozwiazania? Warto kupic?
Awatar użytkownika
hipcio_stg
Posty: 1803
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:30
Has thanked: 77 times
Been thanked: 334 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: hipcio_stg »

deco200 pisze:...
Osobiscie juz przymierzam sie do zakupienia dodatku, moglby ktos napisac o nim cos wiecej? Dodaje nowe rozwiazania? Warto kupic?
Dla mnie dodatek to must Have! Irytujący jest kolejny (trzeci) rozmiar kart w tej małej grze, natomiast gra sporo zyskuje dzięki dodatkowi. Przede wszystkim mamy trzeci możliwy ruch do wykonania co wywraca "cwaniactwo" graczy podstawki. Rzadko dochodzi do sytuacji, kiedy celowo zrzuci ktoś kartę, bądź zagra ostatnią pustą, by przeciwnik odkrył dwie nowe karty pod kartą totalnie niepasującą do taktyki. Same opcje Bogów/bóstw? (nigdy nie mogę zapamiętać) też ciekawe i przemyślane, a ich ustawianie na torze do majstersztyk!
Awatar użytkownika
Olgierdd
Posty: 1836
Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 80 times
Been thanked: 92 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: Olgierdd »

deco200 pisze:Osobiscie juz przymierzam sie do zakupienia dodatku, moglby ktos napisac o nim cos wiecej? Dodaje nowe rozwiazania? Warto kupic?
Gdzieś od tego momentu pojawiają się na tym forum opinie po pierwszych rozgrywkach.
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: Bary »

Kurczę, walczę sam ze sobą, żeby nie zakupić tego dodatku, ale powoli mięknę. :P
hipcio_stg pisze: Irytujący jest kolejny (trzeci) rozmiar kart w tej małej grze
Że też nie mogli zrobić kart wielkości Cudów, masakra. :(
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Awatar użytkownika
ozon
Posty: 258
Rejestracja: 13 gru 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 48 times
Been thanked: 22 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: ozon »

Elisek pisze:
Spoiler:
Może weź sobie karteczke i zrób na niej tabelke i tam sobie wpisuj co zakup przeciwnika ile teraz będą kosztować twoje surowce, albo obrotowe kółka chociaż naprawdę dodawanie dochodzi do sum rzędu 5-6 :D
Mam wrażenie, że się nie rozumiemy. Nie napisałem, że "mam problem z liczeniem" tylko, że "myślę nad czymś co skróci czas" - tylko tyle i nic więcej, proponuję zakończmy na tym (jeśli coś przyjdzie mi do głowy to wrzucę do odpowiedniego działu). Tak czy owak, dzięki, że jesteście tacy chętni do pomocy mimo, że o nią nie prosiłem :-)

W ostatniej rozgrywce do gry weszła karta messe, którą żona zagrała na początku 3 ery, przez co ściągnęła z góry 5-tą zieloną kartę i było bardzo emocjonująco do końca rozgrywki zakończonej 1 punktową przewagą.
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3358
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1115 times
Been thanked: 1282 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: seki »

ozon pisze:
Elisek pisze:
Spoiler:
Może weź sobie karteczke i zrób na niej tabelke i tam sobie wpisuj co zakup przeciwnika ile teraz będą kosztować twoje surowce, albo obrotowe kółka chociaż naprawdę dodawanie dochodzi do sum rzędu 5-6 :D
Mam wrażenie, że się nie rozumiemy. Nie napisałem, że "mam problem z liczeniem" tylko, że "myślę nad czymś co skróci czas" - tylko tyle i nic więcej, proponuję zakończmy na tym (jeśli coś przyjdzie mi do głowy to wrzucę do odpowiedniego działu). Tak czy owak, dzięki, że jesteście tacy chętni do pomocy mimo, że o nią nie prosiłem :-)

W ostatniej rozgrywce do gry weszła karta messe, którą żona zagrała na początku 3 ery, przez co ściągnęła z góry 5-tą zieloną kartę i było bardzo emocjonująco do końca rozgrywki zakończonej 1 punktową przewagą.
Cud messe to mój ulubiony. Ale zwykle wykorzystuje go w drugiej erze bo jest duży wybór. Ale jak się da to rzeczywiście warto czasami przeczekać do trzeciej ery bo można mieć za darmo dużo punktów kultury, brakujący znaczek nauki a przedewszystkim przy strategii militarnej można skutecznie zgarnąć silną kartę z tarczami. Tylko trzeba mieć farta bo mały wybór jest w 3 erze. Tak czy siak to mój ulubiony cud.
Elisek
Posty: 105
Rejestracja: 25 paź 2013, 23:52

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: Elisek »

A czy ktoś wie co się dzieje z Dodatkiem ? Znika z półek to wiadomo, ale czy warto czekać na dodruk (będą zmiany wielkości kart lub odcieni ?) oraz czy wiadomo kiedy dodruk w ogóle ma mieć miejsce ?
Awatar użytkownika
hipcio_stg
Posty: 1803
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:30
Has thanked: 77 times
Been thanked: 334 times

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: hipcio_stg »

A co ma się dziać z dodatkiem? Jest cały czas dostępny w sklepach.
AnaCross
Posty: 105
Rejestracja: 21 lis 2015, 20:21
Been thanked: 1 time

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: AnaCross »

hipcio_stg pisze:A co ma się dziać z dodatkiem? Jest cały czas dostępny w sklepach.
Chodzi o to, że Rebel już go nie ma w magazynach i to co jest w sklepach to resztki. W wielu sklepach jest on już niedostępny.

A co do planów Rebela to gdzieś pisali, że jak będzie możliwość to zrobią dodruk, ale to zależy od wydawnictwa Repos, kiedy on nastąpi. Na chwilę obecną nie ma żadnych dat.
dragonek
Posty: 12
Rejestracja: 13 gru 2015, 00:16

Re: 7 Cudów Świata: Pojedynek

Post autor: dragonek »

Czy dobrze rozumiem, czytając opisy i recenzje gry, że Pojedynek jest podobny do Innowacji?
Jestem wielkim fanem Innowacji, ale moja żona ze względu na dużą ilość negatywnej interakcji już nie do końca ;) I tu moje pytanie: jak jest w tej grze z negatywną interakcją?
ODPOWIEDZ