Kingdom Death: Monster (Adam Poots)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
sielus
Posty: 100
Rejestracja: 10 lut 2009, 21:51
Has thanked: 1 time
Been thanked: 11 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: sielus »

Myślę, że jakiekolwiek porównywanie tej gry do innych produkcji, lub wszelkie próby usprawiedliwienia jej kosztu są bez sensu,
To jest produkcja dla określonego odbiorcy i rzucanie się na nią, tylko dlatego, że jest hype na KS raczej bankowo zakończy się bólem portfela i głowy po pierwszym rozłożeniu na stole,
To nie jest gra dla wytrawnych graczy bez prądu - oni grali już w lepsze produkcje, z lepszymi mechanikami itp., nie ma szans aby byli zadowoleni,
Gra jest COOPem z bardzo rozwiniętą narracją, zero dynamiki, masa wertowania 220 stronicowej instrukcji, czytania opisów kolejnych zdarzeń itp,
Rdzeniem rozgrywki jest kampania...długa kampania, rozgrywka dopiero wtedy daje satysfakcję, jeśli możemy dość regularnie pogrywać,
Figurki trzeba poskładać, a jeszcze lepiej pomalaować, do tego potrzeba narzędzi, czasu i wytrwałości (dwóch ostatnich dość sporo), inaczej efekt będzie słaby, a komu później chce się grać jakimiś kulfonami...,
Klimat jest ekstremalnie mroczny i brutalny, a przez to przygnębiający,
Straciliśmy parę współgraczy po tym jak
Spoiler:
Po tym stwierdzili, iż więcej w to ku!@# nie grają :(,
Tu się pojawia kolejny aspekt KDM, niektórzy gracze przywiązują się do swoich postaci zbyt mocno i ciężko im przeżyć, że ich wychuchany bohater np. najpierw stracił oko (pernament injury), a potem potwór urwał mu cały łeb, podczas rutynowego polowania,

Reasumując, jeśli ktoś decyduje się na zakup, proponowałbym mieć na uwadze powyższe i świadomość, że KDM to doświadczenie modelarsko-planszówkowo-masochistyczne ze 100%'ową losowością, a kości są zazwyczaj bezwzględne :D.
Awatar użytkownika
costi
Posty: 3416
Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: costi »

Arius pisze:
costi pisze:Rzecz w tym, że w KDM to właśnie figurki są gwoździem programu. Świetnie wyrzeźbione, o ryjących banię projektach.

Ale ja pisałem o figurkach pinup, którymi się nie gra.
A gier, gdzie gros ceny tworzą figurki jest eee wiele :)
Do figurek pinup moje stwierdzenie pasuje jeszcze bardziej ;)
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Awatar użytkownika
mmag
Posty: 1146
Rejestracja: 02 lut 2016, 18:08
Has thanked: 412 times
Been thanked: 252 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: mmag »

Z ciekawości obserwuję tą kampanię na KS i z czasem robię coraz większe oczy... :D Z okazji 10 milionów gracze otrzymają SG! Pierwszy. Po zebranych 10 mln. Jeden SG. Wow. Szacun. O.o

Ciekawe czy będzie to płatny dodatek? ;)
Awatar użytkownika
uyco
Posty: 1053
Rejestracja: 09 sty 2006, 13:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 145 times
Been thanked: 25 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: uyco »

obejrzałem game play'a i powiem szczerze, że mechanicznie przypomina mi to pierwsze D&D albo zasady walki (advanced combat) do GURPS 3 ed. z użyciem figurek :? Figurki, grafiki oczywiści piękne, ale mechanicznie to lata 80. / 90. generalnie jestem zawiedziony, jak na hype wokół tego tytułu.
'STAY OUT OF MY TERRITORY.'

kupię sprzedam
vcrproszek
Posty: 725
Rejestracja: 13 lis 2015, 11:05
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 15 times
Been thanked: 6 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: vcrproszek »

mmag pisze:Z ciekawości obserwuję tą kampanię na KS i z czasem robię coraz większe oczy... :D Z okazji 10 milionów gracze otrzymają SG! Pierwszy. Po zebranych 10 mln. Jeden SG. Wow. Szacun. O.o

Ciekawe czy będzie to płatny dodatek? ;)
Proszę nie odbierać mojego postu jako atak, ale tak to jest jak się patrzy na kampanię poprzez pryzmat kampanii CMON, gdzie każde 20/30/40$k to jakiś extra SG.
To nie jest nowa gra, tylko oficjalny dodruk wraz z szlifem zasad. Od samego początku było to wiadome. Co tutaj jest extra ? Cena. Płacę za podstawkę 2 mniej niż w "sklepie" :)
bo proszek było zajęte | mam rabat w aleplasznówki.pl 3% (+ weekendowy) | Moje zbiórki
Awatar użytkownika
Nataniel
Administrator
Posty: 5293
Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk Osowa
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: Nataniel »

Mnie bardziej zastanawia to, kto rzuca kasą na grę, która ma pojawić się w grudniu 2020 (i to jest "best-case scenario")...
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
vcrproszek
Posty: 725
Rejestracja: 13 lis 2015, 11:05
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 15 times
Been thanked: 6 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: vcrproszek »

Nataniel pisze:Mnie bardziej zastanawia to, kto rzuca kasą na grę, która ma pojawić się w grudniu 2020 (i to jest "best-case scenario")...
Ja rozumiem, że nie każdemu każda gra może odpowiadać, ale jeśli ktoś chce, to czemu to negować ?
Gra jest już dawno na rynku, można pograć/potestować i upewnić się, czy podejdzie. Pisanie, że gra będzie w 2020 jest po prostu ignorancją. Sama podstawka będzię już wysyłana do wspierających latem, a proces produkcyjny podobno już rozpoczął się. Termin 2020 odnosi się do rzeczy, które autor obieca, ale będzie potrzebował miesiący/lat na produkcję :
Spoiler:
bo proszek było zajęte | mam rabat w aleplasznówki.pl 3% (+ weekendowy) | Moje zbiórki
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: ozy »

Nataniel pisze:Mnie bardziej zastanawia to, kto rzuca kasą na grę, która ma pojawić się w grudniu 2020 (i to jest "best-case scenario")...
Ze strony kampanii:
No. Games and Update Packs are shipping 2017.
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Awatar użytkownika
TuReK
Posty: 1479
Rejestracja: 07 cze 2004, 13:57
Lokalizacja: Opole (d. Mecatol Rex)
Has thanked: 48 times
Been thanked: 74 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: TuReK »

Ozy, powiedz, że kupujesz :mrgreen:
Z pustego i Saruman nie naleje
Azriel
Posty: 362
Rejestracja: 20 cze 2014, 12:43
Lokalizacja: Kraków

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: Azriel »

Co do daty wysyłki, to jest już info o obsuwie o 1-3 miesiące :P
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: ozy »

TuReK pisze:Ozy, powiedz, że kupujesz :mrgreen:
Śledzę z ciekawości zawodowej. :)
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Awatar użytkownika
Nataniel
Administrator
Posty: 5293
Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk Osowa
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: Nataniel »

ozy pisze:Ze strony kampanii:
No. Games and Update Packs are shipping 2017.
Mój błąd, zasugerowałem się datami, które są podane przy nagrodach.
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
Awatar użytkownika
costi
Posty: 3416
Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: costi »

uyco pisze:obejrzałem game play'a i powiem szczerze, że mechanicznie przypomina mi to pierwsze D&D albo zasady walki (advanced combat) do GURPS 3 ed. z użyciem figurek :? Figurki, grafiki oczywiści piękne, ale mechanicznie to lata 80. / 90. generalnie jestem zawiedziony, jak na hype wokół tego tytułu.
Ale tu nie chodzi o zasady, tylko właśnie o pięknie wyrzeźbione modele o niesamowitej stylistyce.
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
misioooo
Posty: 5114
Rejestracja: 19 sty 2012, 08:42
Been thanked: 3 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: misioooo »

Chodzi też o zasady... Skoro mechanika (nieważne z którego roku) działa sprawnie i jest przynajmniej ok - to po co szukać nowego? Jak to powiedzenie szło ? "Nie naprawiaj czegoś co działa" ?
Dobra mechanika (nieważne, że stara), piękne wykonanie.... = świetna gra :)
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Merethif
Posty: 3
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:34

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: Merethif »

Szkoda, że nie wchodziłem na to forum podczas kampanii, może bym kogoś namówił ;-)
A tak na serio to KDM to według mnie rewelacyjna gra, ale zdecydowanie nie z tych co to polecałbym nieznajomym w sieci, nie znając ich gustów, charakterów itp. Odniosę się jednak do paru kwestii z kilku ostatnich postów (wszystko poniżej jest mega subiektywne - nie uważam się za żadnego obiektywnego specjalistę recenzenta).

Figurki są oczywiście świetne, chociaż mnie powala bardziej cała oprawa wizualna: karty, plansza, story book itp. Graficznie, jak dla mnie, bezbłędna. Osobiście nigdy nie byłem fanem figurek w grach (może poza Hero Quest) - np. w Tokaido, mimo, że mam figurki, to gram drewnianymi pionkami - ale w KDM to jednak jest ważny element całości. To tak jak z dobrym filmem - ważna jest historia, gra aktorska, ale jednak nawet najlepszy film to nie byłoby "to samo" gdyby prowadzenie kamery albo ścieżka muzyczna były prowizoryczne lub tylko poprawne.

Według mnie mechanika jest bardzo ciekawa. Jasne, że nie ma tu wyważania otwartych drzwi jeśli chodzi o turlanie podczas starcia - niby standard: rzut na trafienie, rzut na obrażenia. Są jednak dwa, według mnie innowacyjne i bardzo fajne, mechanizmy: karty AI potworów i Gear Grid. Sposób w jaki działają karty AI i fakt, że zastępują one punkty wytrzymałości został przemyślany i działa bez zarzutu. Dzięki kartom AI każdy spotkany osobnik, nawet tego samego gatunku, zachowuje się trochę inaczej i ma niejako "inną osobowość". Fajne jest też to, że w miarę zadawania obrażeń zmniejsza się pula możliwych zachować co symuluje fakt, że zraniony potwór niejako przestaje myśleć, miota się, zaczyna wpadać w panikę/szał i powtarza ciągle te same ruchy. Gear Grid to natomiast gra w grze - trochę takie bingo - ustawiając ekwipunek na siatce 3x3 gracze starają się skompletować tzw. affinities (połówki kwadratów w trzech kolorach, które pojawiają się na krawędziach kart). Wybierając ekwipunek bierze się więc pod uwagę nie tylko wartość obronną zbroi lub celność czy siłę broni, ale też właśnie affinities, które odblokowują specjalne cechy ekwipunku. Powoduje to, że wiele, nawet wczesnych przedmiotów, nie traci swej użyteczności do końca rozgrywki i generalnie wybór ekwipunku nie jest łopatologiczny.

Jasne, że KDM ma parę mechanicznych niedoróbek. Po pierwsze uważam, że niektóre dodatki wymagają trochę poprawek. Nie jest to nic poważnego, ale jak ktoś nie uznaje żadnych "house rules" to powinien zrobić duże rozeznanie w sieci, których dodatków się wystrzegać. Po drugie, i ważniejsze - bo dotyczy podstawki, to słaba, moim zdaniem, faza łowów polegająca na kilku rzutach kości, które często kończą się na śmierci postaci. O ile śmiertelność podczas walk jest rozwiązana ok - jest epicka, buduje historie, można ją do jakiegoś stopnia ograniczyć poprzez odpowiedni ekwipunek i dobrą strategię (zarówno na poziome taktycznym jak i makro), o tyle podczas łowów jest to strasznie arbitralne i pozostawia niesmak. Fajnie jest jak gra karze złą grę. Niefajnie jak wszystko zależy tylko od rzutu kostką. Na szczęście, podobno, wersja 1.5 ma tą fazę gry poprawić - tabela zdarzeń losowych ma być opracowana od nowa, a na wynik zdarzeń ma wpływać ekwipunek posiadany przez postacie, odkryte przez osadę innowacje itp. Pożyjemy, zobaczymy - trzymam kciuki by się udało.

Wiele nieporozumień wynika natomiast z faktu, że ludzie widząc figurki, zakładają grę typu Descent czy inny dungeon crawler. A o KDM trzeba trochę myśleć jak o Cywilizacji. Budujemy osadę, a jej członkowie to raptem jednostki, które służą zdobywaniu surowców. Oczywiście jak zginie weteran to nie jest fajnie, ale jednak nikt nie rozpacza po stracie jakichś tam hoplitów dopóki miasta mają się dobrze i mogą produkować nowych ;-)

Co do różnych gameplay'ów dostępnych w sieci to według mnie wyglądają nudno i ciągną się jak flaki z olejem, a mam grę od początku i wiem, że nudna nie jest. Myślę, że ma w sobie wystarczająco wiele z klasycznych RPGów by być niestrawna do obserwowania i porywająca gdy się jest uczestnikiem. Totalnie nie jest widowiskowa (ale to oczywiście tylko moja opinia).
Awatar użytkownika
Mockerre
Posty: 293
Rejestracja: 13 lip 2005, 12:12
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: Mockerre »

Nie wiem, czy kogoś być przekonał, przy tej cenie to nigdy nie będzie impulse buy, zwłaszcza w Polsce ;)
Merethif
Posty: 3
Rejestracja: 10 lis 2016, 20:34

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: Merethif »

Mockerre pisze:Nie wiem, czy kogoś być przekonał, przy tej cenie to nigdy nie będzie impulse buy, zwłaszcza w Polsce ;)
Nie no nawet bym nie próbował. Zresztą daleki jestem od "ewangelizacji" i przerażał mnie cały ten hype podczas kampanii. Uważam zresztą, że zrobił więcej złego niż dobrego (chociażby spowoduje opóźnienia w produkcji :-D). Miałem to szczęście, że załapałem się na black friday podczas pierwszej kampanii więc podstawka kosztowała mnie 85 dolarów (a i tak nie była to łatwa decyzja żeby wydać tyle kasy).
Awatar użytkownika
Mockerre
Posty: 293
Rejestracja: 13 lip 2005, 12:12
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: Mockerre »

Merethif pisze: Nie no nawet bym nie próbował. Zresztą daleki jestem od "ewangelizacji" i przerażał mnie cały ten hype podczas kampanii. Uważam zresztą, że zrobił więcej złego niż dobrego (chociażby spowoduje opóźnienia w produkcji :-D). Miałem to szczęście, że załapałem się na black friday podczas pierwszej kampanii więc podstawka kosztowała mnie 85 dolarów (a i tak nie była to łatwa decyzja żeby wydać tyle kasy).
Jeszcze nie spotkałem się z KS-em, który powstał na czas, więc te 1-3 miesiące opóźnienia mnie nie zaskoczyły zupełnie. W 2012 roku nawet 85$ stanowiło dla mnie kwotę nie do przeskoczenia ;)
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4026
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 6 times
Been thanked: 20 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: AkitaInu »

Mockerre pisze:
Merethif pisze: Nie no nawet bym nie próbował. Zresztą daleki jestem od "ewangelizacji" i przerażał mnie cały ten hype podczas kampanii. Uważam zresztą, że zrobił więcej złego niż dobrego (chociażby spowoduje opóźnienia w produkcji :-D). Miałem to szczęście, że załapałem się na black friday podczas pierwszej kampanii więc podstawka kosztowała mnie 85 dolarów (a i tak nie była to łatwa decyzja żeby wydać tyle kasy).
Jeszcze nie spotkałem się z KS-em, który powstał na czas, więc te 1-3 miesiące opóźnienia mnie nie zaskoczyły zupełnie. W 2012 roku nawet 85$ stanowiło dla mnie kwotę nie do przeskoczenia ;)
Miałem podobnie ale w swoich życiu zaliczyłem chyba 4 kicki które przyszły na czas :)

Co do 85$ - zgadnij :)

Tez miałem podobnie ;)


A sam hajp - jest go sporo a czy zrobił więcej dobrego czy złego - raczej (na razie) dobrego :)

Jedyne co mnie przeraża to ilość dodatków do tej gry. Nie da się tego raczej ograć to raz, dwa że balansowanie tego to jakaś koszmarna robota i o to się też boję. Trzy - mając kilkadziesiąt gier nie wybiorę jednej ponad wszystkie ;)

Dlatego na razie base pledge + gambler chest - a potem jak bedzie można dobrać w pledge managerze dodatki to spoko, coś pewnie wezme ;)
Awatar użytkownika
Mockerre
Posty: 293
Rejestracja: 13 lip 2005, 12:12
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: Mockerre »

AkitaInu pisze:
Mockerre pisze:
Merethif pisze: Nie no nawet bym nie próbował. Zresztą daleki jestem od "ewangelizacji" i przerażał mnie cały ten hype podczas kampanii. Uważam zresztą, że zrobił więcej złego niż dobrego (chociażby spowoduje opóźnienia w produkcji :-D). Miałem to szczęście, że załapałem się na black friday podczas pierwszej kampanii więc podstawka kosztowała mnie 85 dolarów (a i tak nie była to łatwa decyzja żeby wydać tyle kasy).
Jeszcze nie spotkałem się z KS-em, który powstał na czas, więc te 1-3 miesiące opóźnienia mnie nie zaskoczyły zupełnie. W 2012 roku nawet 85$ stanowiło dla mnie kwotę nie do przeskoczenia ;)
Miałem podobnie ale w swoich życiu zaliczyłem chyba 4 kicki które przyszły na czas :)

Co do 85$ - zgadnij :)

Tez miałem podobnie ;)


A sam hajp - jest go sporo a czy zrobił więcej dobrego czy złego - raczej (na razie) dobrego :)

Jedyne co mnie przeraża to ilość dodatków do tej gry. Nie da się tego raczej ograć to raz, dwa że balansowanie tego to jakaś koszmarna robota i o to się też boję. Trzy - mając kilkadziesiąt gier nie wybiorę jednej ponad wszystkie ;)

Dlatego na razie base pledge + gambler chest - a potem jak bedzie można dobrać w pledge managerze dodatki to spoko, coś pewnie wezme ;)
Ja ostatecznie nabyłem podstawkę i dodatki po kickstarterze, gram w KD:M już od prawie roku i utrzymuję, że z przygodówek jest to najlepsza opcja. Mam dużo różnych drobnych zastrzeżeń, ale nic, co by zmieniało moją opinię.

Sposób na utrzymanie balansu jest całkiem dobrze opracowany: walki są taktyczne i premiują myślenie; natomiast losowe wydarzenia, na które wszyscy narzekają, są sposobem na trzymanie rozwoju osady w ryzach; działa to na zasadzie dwóch przeciwstawnych sobie sił dążących 'do nieskończoności' ;) Poza tym KD:M korzysta z furtki, którą uczęszcza większość co-opów, czyli jest raczej trudniejsza niż łatwiejsza.
sendrill
Posty: 57
Rejestracja: 03 sty 2016, 20:54
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: sendrill »

Warto brać pledge z wszystkimi dodatkami z 1.0 czy lepiej coś złożyć?
-
shaigan
Posty: 311
Rejestracja: 13 paź 2015, 12:32
Lokalizacja: Pruszków
Has thanked: 22 times
Been thanked: 9 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: shaigan »

Na to pytanie nie ma w tej chwili dobrej odpowiedzi. Mogę od siebie napisać co kierowało moimi subiektywnymi wyborami.
Jeżeli chcesz Campaign of Death, to warto brać jak najwięcej tych dodatków, być może wszystkie, dokładnej odpowiedzi nikt nie zna, bo nie ma konkretów odnośnie kampanii, po za tym że będzie ich chyba kilka i będą dosyć długie, no i że będą zasady tworzenia własnych kampanii (jej dostawa będzie chyba w 4 etapie).
Jeżeli nie interesuje Cię kampania, to można cześć dodatków odpuścić.
Biorę GORM-a bo jest zwierzyna łowna z wczesnych etapów, zakładam że jednak nie zawsze uda mi się dotrwać do końca kampanii (z różnych względów), więc ten dodatek urozmaica początek.
Dragon King, podobno kapitalny dodatek, daje dodatkową kampanię, stosunek cena/ilość to jest taki must have.
Sunstalker kolejny duży dodatek z kampanią, ciekawa walka, już go miałem w koszyku, ale przeważyły względy estetyczne, kur.. nie mogę na niego patrzeć, no nie mogę... Dodatek jak najbardziej polecany, chociaż czy ograsz to wszystko, jak masz wybrać jakiś duży to raczej Dragon.
Green Knight Armor - można spokojnie odpuścić, to wymaga wielu rozszerzeń by zebrać cały potężny set pod koniec gry, marna szansa się z tym spotkać.
Lion God - bardzo trudny przeciwnik, dodatek dla samobójców i bez tego gra jest dosyć trudna, to jest taki dodatek na koniec, jak już tą grę masz opanowana i potrzebujesz wyzwań.
Lonely Tree - dla mnie przeciwieństw Sunstalkera (pod względem wizualnym), dodatek nie jest polecany bo ma marny wpływ na grę, był projektowany jako atrakcja turystyczna, jednak zapowiadana jest zmiana mechaniki, więc do końca nie wiadomo jaki będzie efekt, prawdopodobnie jego znaczenie wzrośnie . Dla mnie najpięknieszy model i tylko dla niego biorę.
Flower Knight - jeden z knightów, ułatwia grę ponieważ daje najlepszy łuk, bardzo polecany, aczkolwiek w nowej wersji ma dostać kilka kart do swojej talii i prawdopodobnie będzie trudniejszy.
Spidicules - raz że model kruchy, dwa że zastępuje w obecnej formie (bo mają coś tuningować) antylopę, która jest bazą do wielu craftów i ciężko bez niej żyć. Można sobie na początek odpuścić.
Dung Beetle Knight - wybierając starałem się dobrać wg okresu w jakim postacie pojawiają się w grze, ten knight wchodzi w tym samym czasie (8 LY) co dragon i sunstalker (a tego drugiego nie nie biorę), całkiem ładny model, dobry gear .. w sumie wziąłem.

Potem mamy 3 rozszerzenia z nemesis, w gambler box ma być 2 nemesis (?), więc wybór powinien być i bez tych rozszerzeń, ale... gambler box to dopiero to 3 fala.
Manhunter , Slenderman - bardzo trudny wybór, ogólnie nemesis mocno wpływają na grę, Manhunter, może brać niewolników z twojej wioski i utrudnia grę. Ciężko wybrać, chyba trzeba wziąć obydwa :).
Lion knight - ma niby swoją własną historie, ale to lore nie bardzo przystaje do klimatu. Jeżeli nie zwracamy uwagi na model to chyba z tych trzech bym odpuścił własnie jego.
Salemmtg
Posty: 220
Rejestracja: 25 lut 2016, 19:23

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: Salemmtg »

Wow dzięki śliczne shaigan. Pozwoli mi dokonać wyboru co do dodatków do KD:M.
sendrill
Posty: 57
Rejestracja: 03 sty 2016, 20:54
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: sendrill »

gorm - model jest po prostu paskudny, nie moge na to patrzeć. Najgorsze jest to, że dodatek polecany jako alternatywa na początek gry :/
Zastanawiam się, czy brać jakikolwiek nowy dodatek bo w sumie można się naciąć dość solidnie a ceny do najmniejszych nie należą. Tak naprawde jak bym miał wywalić 2 dodatki z tych 1.0 to sie nie oplaca z uwagi na cene pledga.
-
shaigan
Posty: 311
Rejestracja: 13 paź 2015, 12:32
Lokalizacja: Pruszków
Has thanked: 22 times
Been thanked: 9 times

Re: Kingdom Death: Monster

Post autor: shaigan »

Jak bym mógł zmienić mój pledge na ancient, to by mi w tej chwili powieka nie mrugnęła i bym wziął. Niestety takiej opcji w PM nie ma i trzeba dobierać dodatki po sztuce, cena całości jest wyższa i można pokusić się o rezygnacje z takich mniej popularnych. Inna sprawa że wg zapowiedzi będzie tuning starych dodatków, więc można potem żałować.
ODPOWIEDZ