Horror w Arkham: Gra karciana / Arkham Horror: The Card Game LCG (N. French, M. Newman)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4078
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 267 times
Been thanked: 934 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: brazylianwisnia »

https://boardgamegeek.com/thread/browse ... ort=recent

W zestawie startowym jest sporo dobrych kart tylko brakuje ich drugiej kopii... Pamiętaj też że nie w wielu scenariuszach nie trzeba pokonać bossa by go ukończyć. Często są alternatywy.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Phate
Posty: 931
Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 9 times
Been thanked: 33 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Phate »

Wiadomo może kiedy będzie dodruk tego pierwszego dużego datku w PL ?
Chciałbym po rozegraniu kampanii z CS iść po kolej tak jak były wydawane dodatki a w tej chwili koszt z rynku wtórnego Cyklu Dunwich to 200 - 250 zł (trochę dużo ;p)

Czy zestawy Mythos i wstępy do cykli też mają taką samą bolączkę jak CS ? Tzn. mają po jednym egzemplarzu kart i trzeba kupić dwa egzemplarzy dodatku żeby nie bawić się w proxowanie ?
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4776
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1031 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Trolliszcze »

Wszystkie dodatki po core secie mają już po 2 kopie każdej karty. Co do terminu dodruku, na razie go nie znamy - Galakta jest uzależniona od FFG i jak będą coś wiedzieć, pewnie sami powiedzą.
Sekator
Posty: 523
Rejestracja: 12 lut 2015, 15:58
Been thanked: 1 time

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Sekator »

Jak dużo się traci grając jedną postacią, zamiast dwiema solo? Na razie gram na dwie ręce, ale chciałbym spróbować takiej bardziej "skondensowanej" (i pewnie szybszej?) rozgrywki, ale obawiam się że niektóre klasy nie mają szans solo (mój ulubiony póki co seeker pod nawałem przeciwników np.)

Macie jakieś porównanie?
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4776
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1031 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Trolliszcze »

Powiedziałbym, że gra jest bardziej "swingy". Wynika to z faktu, że w dwie osoby (i więcej) przerabia się całą talię Mitów, więc prędzej czy później będziesz musiał się zmierzyć z każdą "przyjemnością", jaka tam czeka. Na solo przerobisz tylko część talii i w zależności od tego, co wyjdzie, może być łatwo (mało wrogów/ich brak), trudno (dużo wrogów) albo pośrednio. Różnie się przez to układają scenariusze - czasem masz wrażenie, że się nawet nie zdążyłeś spocić, kiedy indziej od początku jesteś pod ścianą i marzysz wyłącznie o przetrwaniu. Ale spokojnie da się tak grać i wiele osób ten tryb woli (łatwiej się wczuć, gra się krócej, rozgrywka jest bardziej intensywna). Owszem, pewne postaci są trudne do grania true solo, ale mniej, niż się może wydawać. Ja np. na Standardzie przeszedłem całe Dunwich Daisy (i paroma innymi badaczami). Polecam spróbować, choć na początek jakąś bardziej zbalansowaną postacią (Roland, Ashcan to niezłe typy na start).
Zorak
Posty: 613
Rejestracja: 02 lip 2008, 01:22
Has thanked: 42 times
Been thanked: 49 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Zorak »

Da sie grac 1 badaczem (tzw true solo). Nie kazdy sie nadaje, i gra jest bardziej losowa. W przypadku problemow jestes zdany na siebie ale to tez poteguje emocje.

Osobiscie wole grac na 2 rece z uwagi na deckbulding - grajac 1 badaczem masz mniej miejsca na fajne katy bo wiekszosc zajmuja te pozwalajace badac albo walczyc.
Horror w Arkham LCG na FB https://www.facebook.com/groups/1656455741348152/
Horror w Arkham LCG na Discord https://discord.gg/AEbARQx
Phate
Posty: 931
Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 9 times
Been thanked: 33 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Phate »

Po kilku rozgrywkach wydaje mi się że do gry true solo mając tylko CS nadaje się jedynie Roland. Połączenie walki i odkrywania sekretów (czyli typowy agent federalny :p). Nie wiem czy inne postacie by sobie poradziły - chyba że z góry zakładamy ucieczki ze zwarcia.

Jak skończymy z żoną kampanię grając Rolandem i Wendy zamierzam solo spróbować przejść noc fanatyka każda z postaci z CS. Wtedy myślę że będę mógł powiedzieć coś więcej na ten temat.
Discworld
Posty: 3
Rejestracja: 04 wrz 2018, 21:10

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Discworld »

Takie pytanie - ograłem CS i gra bardzo mi się spodobała, chciałem kupić kampanię Dziedzictwo Dunwich niestety duży zestaw czeka na dodruk. Zastanawiałem się czy nie kupić w takim razie Szlaku do Carcosy. Co myślicie o kupowaniu "niepokolei"? Stracę na czymś - brak odpowiednich kart/postaci?
Skid_theDrifter
Posty: 581
Rejestracja: 25 mar 2017, 19:53
Has thanked: 26 times
Been thanked: 182 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Skid_theDrifter »

Sekator pisze: 04 wrz 2018, 15:25 Jak dużo się traci grając jedną postacią, zamiast dwiema solo?
Prawdziwe solo (jeden badacz) to mój preferowany styl grania w pojedynkę (choć generalnie jestem fanem duetów). Nie przepadam za symulowaniem drużyny jeśli gram sam. Mniej wybaczająca jest taka rozgrywka, ale dostarcza innego rodzaju satysfakcji. W kilka osób można się nie zastanawiać tak bardzo nad taliami i podejmowanymi akcjami, jak w prawdziwym solo - gdzie sam określasz swoje słabe i mocne strony. Dlatego też postacie które słabszych stron mają mniej są częściej rekomendowane (jak Roland, Jenny albo Pete/Duke). Granie samemu jednym badaczem potrafi być niezmiernie satysfakcjonujące na zupełnie innym poziomie - ale można też mieć wyjątkowego pecha i mocno się sfrustrować. Grunt to umieć rozpoznać, kiedy zawiodłeś Ty sam, a kiedy gra była bezlitosna. W przypadku AH LCG potrafi się to czasem rozmyć. Warto jest też wiedzieć, kiedy się miało wyjątkowe szczęście - akurat tego rodzaju świadomość buduje się dopiero po pewnym czasie, bo łatwiej myśleć, że po prostu jesteśmy tacy dobrzy. No i przede wszystkim, nie poddawać się. Będzie trudniej. Wybory będą miały większe znaczenie. Każdy drobiazg nabiera większej wagi. Ciężej też grać talią nastawioną na klimat postaci, bo pewien poziom skuteczności trzeba będzie jakoś osiągnąć, żeby nie ryć nosem po dnie. Ale to co można wycisnąć z tej gry w zamian... Cóż. Albo się to lubi, albo nie i jest tylko jeden sposób, żeby się przekonać. Odwagi! Przyda się nie raz.
Discworld pisze: 04 wrz 2018, 21:14 Takie pytanie - ograłem CS i gra bardzo mi się spodobała, chciałem kupić kampanię Dziedzictwo Dunwich niestety duży zestaw czeka na dodruk. Zastanawiałem się czy nie kupić w takim razie Szlaku do Carcosy. Co myślicie o kupowaniu "niepokolei"? Stracę na czymś - brak odpowiednich kart/postaci?
Moja rada byłaby taka: Carcosa tak, ale lepiej wziąć z Dunwich to, co jest. Dla kart badaczy i żeby uniknąć innych przyszłych braków na rynku. Same scenariusze z małych paczek są niegrywalne bez dużego pudła Dziedzictwo Dunwich, niestety. Zacząć od Carcosy to nie jest też i zły pomysł, bo historia jest ciekawsza, a i postaci bardzo barwne tak smaczkowo, jak i z perspektywy budowy talii. Ze względu na brak Dunwich i niepewność kiedy znów będzie, faktycznie może lepiej wziąć się najpierw za Carcosę. Natomiast stanowczo odradzam przeskok do obecnego cyklu, Zapomnianej Ery. Sama jedna podstawka i ten deluxe może być nie dość skuteczny, aby mierzyć się ze scenariuszami tegoż cyklu.
Phate
Posty: 931
Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 9 times
Been thanked: 33 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Phate »

Może to głupie pytanie ale to jest "talia nastawiona na klimat postaci" ?
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4776
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1031 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Trolliszcze »

Phate pisze: 04 wrz 2018, 18:54Nie wiem czy inne postacie by sobie poradziły - chyba że z góry zakładamy ucieczki ze zwarcia.
Talia na wymykanie się ma ogromny sens solo, gdzie jest więcej przestrzeni, a wrogów przynajmniej statystycznie mniej. To są najlepsze talie do rushu, bo zwykle opierają się bardziej na eventach niż assetach, dzięki czemu nie tracą początkowo tempa na wykładanie nieodzownych kart. Ponadto goła zręczność jest bardziej wartościowa od gołej walki, bo nawet bez wspomagania pokazuje swój pełny potencjał - w odróżnieniu od walki, wymykanie się jest równie skuteczne bez żadnej karty w grze, jak i z całym zestawem kart. Dwie rzeczy są jednak bardzo istotne: doskonała znajomość scenariusza i karty pozwalające eliminować kluczowych wrogów (łowców czy tych, których wyeliminowanie może być nieodzowne ze względów fabularnych). Wendy z zestawem kart takich jak Waylay, Backstab, Cat Burglar, Bait & Switch czy Think on Your Feet sama dyktuje warunki gry, rozstawiając wrogów tam, gdzie jej wygodnie i skutecznie ich eliminując. To jedna z silniejszych postaci pod solo, także z uwagi na bardzo silną zdolność, aczkolwiek jej skuteczne prowadzenie wymaga pewnego ogrania.

Z nowszych badaczy podobny potencjał pokazuje u mnie Ursula, która ze swoją zdolnością, Pathfinderem, Fieldworkiem i paroma innymi wspomagaczami wydaje mi się obecnie chyba najszybszą postacią pod rush solo, gdzie bardzo wiele lokacji ma tylko 1 wskazówkę (jak ktoś był uprzejmy policzyć, w takiej Carcosie to ponad 70% lokacji, w Dunwich mniej). Trochę u niej trudniej z eliminacją wrogów niż w przypadku Wendy, aczkolwiek pomysł, który tu padł niedawno (z Dr. Ellie i Ornate Bow), wydaje się ciekawy - jeszcze nie miałem okazji przetestować.

Z podstawki chyba każda postać ma obecnie mnóstwo dobrych opcji pod solo, ale mówię to z pozycji gracza, który posiada każdą wydaną dotąd kartę. Z zestawem podstawowym x2 Roland i Wendy, reszta będzie mieć pod górkę.
Skid_theDrifter
Posty: 581
Rejestracja: 25 mar 2017, 19:53
Has thanked: 26 times
Been thanked: 182 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Skid_theDrifter »

Phate pisze: 04 wrz 2018, 22:59 Może to głupie pytanie ale to jest "talia nastawiona na klimat postaci" ?
Aye, jeśli podchodzisz do gry bardziej jako role-play. Budując talię normalnie kierujesz się potrzebami jakie buduje gra mechanicznie, budując pod role-play wybierasz tematycznie do postaci. Wtedy może się zdarzyć, że balans potrzeb idzie spać, bo w opinii gracza pilotującego talię, jego postać jest, dajmy na to, wyjątkowo tchórzliwa. I wtedy jego talia składa się z kart, które jego zdaniem miałby tam tchórz. Czy tak się wygrywa kampanię? Raczej nie. Czy może to być zabawne od czasu do czasu? Hell yeah. Opisy postaci pozwalają wyrobić sobie jakieś przekonanie co do tego jakie cechy charakteru posiadają, albo jakie atrybuty można im przypisać. Czasem wychodzi z tego coś prawie sensownego, ale nie oszukujmy się - to się wiąże ze zmianą podejścia do założeń gry właśnie w stronę role-play, co ostatecznie nie jest specjalnie odgórnie wspierane mechanicznie, a przynajmniej nie we wszystkich kampaniach.
Phate
Posty: 931
Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 9 times
Been thanked: 33 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Phate »

Fajny sposób zmiany rozgrywki na bardziej rpg'ową, może uda się kiedyś stworzyć taką tematyczna talię.

Naszła mnie dziś pewna wątpliwość. Jak wygląda w praktyce gra (a raczej budowanie talii) w kampanię Dunwich gdy po kolei dokupujemy dodatkowe zestawy Mitów tzn. Na początku mam CS i duże rozszerzenie DD z dwoma pierwszymi scenariuszami kampanii. Buduje na podstawie tych dwóch pudeł talie i rozpoczynam kampanię DD. Po ukończeniu dwóch pierwszych scenariuszy dokupuje pierwszy zestaw Mitów z nowymi kartami dla badaczy i kolejnym scenariuszem w kampanii DD, ale przecież jestem już w trakcie kampanii więc nie mogę zmienić talii uwzględniając nowo zakupione karty. Czyli powinienem kupić wszystkie Mity od razu i najpierw budować talię na ich podstawie czy wydawać między scenariuszami kampanii punkty doświadczenia na zwykłe karty z paczek Mitów ?
kozz84
Posty: 735
Rejestracja: 27 lip 2013, 15:06
Has thanked: 17 times
Been thanked: 160 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: kozz84 »

No i lecimy dalej:

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... ch-legacy/

81 kart scenariusza i 23 karty badacza, w tym nowe strange solution. Cena w dolarach taka sama jak dużego dodatku.
Phate pisze: 05 wrz 2018, 22:15Czyli powinienem kupić wszystkie Mity od razu i najpierw budować talię na ich podstawie czy wydawać między scenariuszami kampanii punkty doświadczenia na zwykłe karty z paczek Mitów ?
To jest jeden z powodów dla których nie przepadam za miesięcznymi paczkami. Kupujesz dodatek i z połowy kart nie możesz skorzystać, bo jesteś w trakcie kampanii, a prowadzenie wielu równoległych nie jest łatwe. Jak my to robimy to najpierw buduję talie z tego co mam i w ciemno rozgrywam scanariusz nie przebudowując talii. Takie rozpoznanie w boju. Jak wyjdzie ostatnia paczka z cyklu to buduję inne talie już z wykorzystaniem wszystkich kart i z wiedzą o tym co jest w scenariuszu.
barney72
Posty: 10
Rejestracja: 19 mar 2015, 09:37

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: barney72 »

Kupujesz dodatek i z połowy kart nie możesz skorzystać, bo jesteś w trakcie kampanii
Nie rozumiem dlaczego... gramy tak od zawsze i nie widzę problemu, żeby sukcesywnie korzystać z nowych kart, o ile widzimy sens ich włączenia do talii. Nawet tych poziomu 0.
Sarseth
Posty: 725
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Sarseth »

Phate pisze: 05 wrz 2018, 22:15 Fajny sposób zmiany rozgrywki na bardziej rpg'ową, może uda się kiedyś stworzyć taką tematyczna talię.

Naszła mnie dziś pewna wątpliwość. Jak wygląda w praktyce gra (a raczej budowanie talii) w kampanię Dunwich gdy po kolei dokupujemy dodatkowe zestawy Mitów tzn. Na początku mam CS i duże rozszerzenie DD z dwoma pierwszymi scenariuszami kampanii. Buduje na podstawie tych dwóch pudeł talie i rozpoczynam kampanię DD. Po ukończeniu dwóch pierwszych scenariuszy dokupuje pierwszy zestaw Mitów z nowymi kartami dla badaczy i kolejnym scenariuszem w kampanii DD, ale przecież jestem już w trakcie kampanii więc nie mogę zmienić talii uwzględniając nowo zakupione karty. Czyli powinienem kupić wszystkie Mity od razu i najpierw budować talię na ich podstawie czy wydawać między scenariuszami kampanii punkty doświadczenia na zwykłe karty z paczek Mitów ?
Dla tych kart ludzie korzystają z jednej popularnej zasady. Jak wychodzi nowa paczka i karta kosztuje 0 XP, to mogę ją podmienić za free. Gdzie normalnie by kosztowało (Adaptable traci sens tutaj może.. ale cóż.. gorzej jak traci sens zabawa ;P). Sam z tego nie korzystam, bo co paczkę zaczynam nową kampanię kolejnym zespołem, a tamten niech se radzi, anwet jak znajdzie kartę idealną teraz do gry dalej. A jak już masz cały cykl, to oczywiście przestaje to być ważne ;) Oczywiście normalne karty z XP zawsze kosztują normalny koszt, czy to nowe czy nie.
Rebel 6% (trójmiasto)
barney72
Posty: 10
Rejestracja: 19 mar 2015, 09:37

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: barney72 »

my normalnie płacimy 1 za karty poziomu 0. jeżeli decydujemy się je włączyć do talii to znaczy, że według nas są tego warte.
no i oczywiście używamy tylko puli kart dostępnych do aktualnego scenariusza włącznie.
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: zakwas »

Ja do pierwszego przejścia scenariusza często biorę postać, która może sobie kupić Adaptable. Łatwiej wtedy podmienić karty za 0. :)
Phate
Posty: 931
Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 9 times
Been thanked: 33 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Phate »

Czyli jest jakiś oficjalny system kupowania kart z kolejnych zestawów mitów w trakcie kampanii - To dobrze. Bo myślałem, że trzeba będzie najpierw wszystko kupić z danego cyklu, żeby zbudować porządną talię na daną kampanię.

Aj Aj, biję się z myślami czy czekać na dodruk DD czy już zacząć bawić się dalej w Drogę do Carcosy
Zorak
Posty: 613
Rejestracja: 02 lip 2008, 01:22
Has thanked: 42 times
Been thanked: 49 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Zorak »

oficjalny system to taki ze podmianka karty lvl 0 - 1xp
karta lvl X - X xp chyba ze jeat wyjatkowa to x2
Horror w Arkham LCG na FB https://www.facebook.com/groups/1656455741348152/
Horror w Arkham LCG na Discord https://discord.gg/AEbARQx
Phate
Posty: 931
Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 9 times
Been thanked: 33 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Phate »

A jakie założenia przyjmujecie przy próbie gry nową postacią lub nową talią przeciw wybranemu scenariuszowi ? Tzn. jaką stosujecie klasyfikację ? Zero jedynkową (śmierć / przeżycie) czy liczycie Punkty Zwycięstwa ? Bo każdy scenariusz jakoś tam się zakończy, raz lepiej a raz gorzej więc ciężko było by grać na zasadzie: jak doszedłem do końca poprzez talię aktów to znaczy je talia jest dobra i mogę iść dalej ;p
Zorak
Posty: 613
Rejestracja: 02 lip 2008, 01:22
Has thanked: 42 times
Been thanked: 49 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Zorak »

Zwykle gram pare scenariuszy standalone i patrze czy talia działa. Założenia ofc przed skladaniem ustalam (ma szybko badac, super walczyc, manipulowac talia spotkan itp itd).

Po tych paru grqch sprawdzam jak to dziala w praktyce i nanosze poprawki. A to czy dziala to czesto czy udalo sie przejsc scenariusz - ile.fajnych kart zostalo na rece ile ran dostalem itp itd.

Moje ulubione scenariusze do testowania talii to
Krew na ołtarzu
Essex County Express
Maski północy
Blada Maska
Horror w Arkham LCG na FB https://www.facebook.com/groups/1656455741348152/
Horror w Arkham LCG na Discord https://discord.gg/AEbARQx
kmd7
Posty: 1017
Rejestracja: 09 lip 2007, 15:25
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
Has thanked: 39 times
Been thanked: 30 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: kmd7 »

Jako absolutny nowicjusz czytam sobie posty Phate, żeby nie dublować pytań. Po rozegraniu scenariuszy z CS naszła mnie jeszcze taka myśl - ponieważ mam też podstawkę (podstawkę dodatku, dobre :D) Carcosy, czy dołożenie kart z tego dodatku do talii z CS nie uczyni zbyt łatwymi scenariusze CS?
Co do samej gry, to absolutnie mnie kupiła. To źle, bardzo żle ;). Zdałem sobie sprawę, że albo będę zmuszony kupić całość, albo sprzedać (po ograniu na prawo i lewo oraz w poprzek) to co mam.
Zorak
Posty: 613
Rejestracja: 02 lip 2008, 01:22
Has thanked: 42 times
Been thanked: 49 times

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Zorak »

Karty jak najbardziej mozna mieszac. Czy bedzie latwiej - pewnie tak bo startowe talie na 1CS sa slabe. Ale nie bedzie za łatwo (do tego to nawet wszystko co zostalo wydane nie sprawia ze jest za latwo).
Zawsze gdy czujesz ze wolisz jak jest ciezej to masz wbudowane stopnie trudnosci + dodatki Powrót do ktore podnosza stopien trudnosci danego cyklu i dodaja regrywalności.
Horror w Arkham LCG na FB https://www.facebook.com/groups/1656455741348152/
Horror w Arkham LCG na Discord https://discord.gg/AEbARQx
Sekator
Posty: 523
Rejestracja: 12 lut 2015, 15:58
Been thanked: 1 time

Re: Arkham Horror: The Card Game (Horror w Arkham: Gra karciana)

Post autor: Sekator »

A co polecacie do przechowywania wszystkiego? Mam wszystko co wyszlo do tej pory (poza standalone) i trzymanie wszystkiego w strunowych woreczkach mnie meczy do tego stopnia ze czasami nie gram bo nie chce mi sie rozkladac.

Czy np skrzynia szalenstwa geekmoda pomiesci wszystko? Czy sa jakies sensowniejsze rozwiazania?
ODPOWIEDZ