Rising Sun (Eric M. Lang)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- costi
- Posty: 3416
- Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Dużo bitew, w których punktowało się za Seppuku, rightousness i poetów, może jakieś karty zimowe do tego.
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Moja kolekcja
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Sposobów jest pewnie dużo, nie uważam tego za jakiś wyśrubowany wynik. Z tego co pamiętam to trzydzieści parę punktów z płytek prowincji, a z kart dających punkty na pewno miałem Justice x 2, Benevolence, punktowanie za twierdze.Ardel12 pisze:
Wow, 105 pkt jak taki wynik można uzyskać :>?
- AkitaInu
- Posty: 4031
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 20 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
30 kilka z samych plytek? A inni gracze grali w ogole? i pamietaliscie, ze pkytki z pierwszego roku sa warte 1, z drugiego 2 a trzeciego 3?dżodżo pisze:Sposobów jest pewnie dużo, nie uważam tego za jakiś wyśrubowany wynik. Z tego co pamiętam to trzydzieści parę punktów z płytek prowincji, a z kart dających punkty na pewno miałem Justice x 2, Benevolence, punktowanie za twierdze.Ardel12 pisze:
Wow, 105 pkt jak taki wynik można uzyskać :>?
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8735
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2643 times
- Been thanked: 2331 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Jakoś mnie to specjalnie nie dziwi. We wczorajszej grze jeden z graczy miał potwora z Monster Packa (nie pamiętam nazwy), który jak wchodził do prowincji, to kradł po 2 punkty zwycięstwa każdemu graczowi z wyższym honorem, który miał tam swoje wojska. I ten gracz w zasadzie niewiele więcej robił - oprócz zbiorowego seppuku Trafiło nam się Kami, które pozwalało swojemu wyznawcy wykonać 2 ruchy i on skwapliwie z tego korzystał. 3 Kami na sezon + co najmniej jeden mandat (on kładł dowolny, więc miał to pewne) - to już dawało bardzo wymierne korzyści - z jednego podwójnego przejścia nawet i 12 punktów zwycięstwa (kosztem innych graczy, którzy odpowiednią ilość punktów tracili).
Tak, wiem, trzeba mu było usunąć tego potwora, albo zejść niżej z honorem, ale graliśmy z tym potworem pierwszy raz i go zwyczajnie nie doceniliśmy. Wydaje się zdecydowanie zbyt potężny.
Tak, wiem, trzeba mu było usunąć tego potwora, albo zejść niżej z honorem, ale graliśmy z tym potworem pierwszy raz i go zwyczajnie nie doceniliśmy. Wydaje się zdecydowanie zbyt potężny.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 20 mar 2017, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 47 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
No to jest właśnie fajne combo - którys z lepszych Oni(albo ten od punktów albo ten od niszczenia figurek) + niski honor + Kami od ruchu i jest miazga na planszy. Chociaż ani razu się to nie udało w praktyceCuriosity pisze:Jakoś mnie to specjalnie nie dziwi. We wczorajszej grze jeden z graczy miał potwora z Monster Packa (nie pamiętam nazwy), który jak wchodził do prowincji, to kradł po 2 punkty zwycięstwa każdemu graczowi z wyższym honorem, który miał tam swoje wojska. I ten gracz w zasadzie niewiele więcej robił - oprócz zbiorowego seppuku Trafiło nam się Kami, które pozwalało swojemu wyznawcy wykonać 2 ruchy i on skwapliwie z tego korzystał. 3 Kami na sezon + co najmniej jeden mandat (on kładł dowolny, więc miał to pewne) - to już dawało bardzo wymierne korzyści - z jednego podwójnego przejścia nawet i 12 punktów zwycięstwa (kosztem innych graczy, którzy odpowiednią ilość punktów tracili).
Tak, wiem, trzeba mu było usunąć tego potwora, albo zejść niżej z honorem, ale graliśmy z tym potworem pierwszy raz i go zwyczajnie nie doceniliśmy. Wydaje się zdecydowanie zbyt potężny.
- costi
- Posty: 3416
- Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Gość robił zbiorowe seppuku i był najniższy na honorze? Jak?Curiosity pisze:Jakoś mnie to specjalnie nie dziwi. We wczorajszej grze jeden z graczy miał potwora z Monster Packa (nie pamiętam nazwy), który jak wchodził do prowincji, to kradł po 2 punkty zwycięstwa każdemu graczowi z wyższym honorem, który miał tam swoje wojska. I ten gracz w zasadzie niewiele więcej robił - oprócz zbiorowego seppuku Trafiło nam się Kami, które pozwalało swojemu wyznawcy wykonać 2 ruchy i on skwapliwie z tego korzystał. 3 Kami na sezon + co najmniej jeden mandat (on kładł dowolny, więc miał to pewne) - to już dawało bardzo wymierne korzyści - z jednego podwójnego przejścia nawet i 12 punktów zwycięstwa (kosztem innych graczy, którzy odpowiednią ilość punktów tracili).
Tak, wiem, trzeba mu było usunąć tego potwora, albo zejść niżej z honorem, ale graliśmy z tym potworem pierwszy raz i go zwyczajnie nie doceniliśmy. Wydaje się zdecydowanie zbyt potężny.
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Moja kolekcja
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
W te trzydzieści kilka wliczony jest premia końcowa za płytki z różnych prowincji (+20, gdyby nie pechowy jesienny dociąg płytek to zapewne byłoby +30). I bez obaw, znam zasady .AkitaInu pisze:30 kilka z samych plytek? A inni gracze grali w ogole? i pamietaliscie, ze pkytki z pierwszego roku sa warte 1, z drugiego 2 a trzeciego 3?dżodżo pisze:Sposobów jest pewnie dużo, nie uważam tego za jakiś wyśrubowany wynik. Z tego co pamiętam to trzydzieści parę punktów z płytek prowincji, a z kart dających punkty na pewno miałem Justice x 2, Benevolence, punktowanie za twierdze.Ardel12 pisze:
Wow, 105 pkt jak taki wynik można uzyskać :>?
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8735
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2643 times
- Been thanked: 2331 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
costi pisze:Gość robił zbiorowe seppuku i był najniższy na honorze? Jak?
Jak z dziećmi, normalnie. Serio, trzeba tłumaczyć takie oczywistości, że nie robił tych dwóch czynności jednocześnie?AkitaInu pisze:Bardzo dobre pytanie
Pierwszy sezon - masowe seppuku + poeci i był pierwszy na torze honoru.
Drugi sezon - trochę spadł, bo reszta graczy rzuciła się na Kami dającą Honor oraz kilka innych czynników sprawiło, że spadł gdzieś tak do połowy. Wtedy zaczął odpalać zdolność potwora (którego też miał), a który pozwala zrobić dodatkowy Summon, ale kosztem Honoru (takie drzewo z wisielcami). Szybko spadł na ostatnie miejsce. Zaczęło się zabieranie PZ.
Trzeci sezon - ruch, ruch, ruch, wszędzie ruch, strach otworzyć lodówkę, bo tam tez ruch.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- ArnhemHorror
- Posty: 498
- Rejestracja: 01 maja 2013, 23:09
- Lokalizacja: NibyLandia
- Has thanked: 325 times
- Been thanked: 153 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Jak tylko najdzie mnie ochota na zakup wersji KS po zbójeckiej cenie, to odświeżam sobie ten wątek. W imieniu portfela dziękuję. Na chwilę obecną stwierdzam, że gra jest na tyle specyficzna (od 3 graczy wzwyż, negocjacje...), a wersja retail na tyle kompletna, że w zupełności mi ona wystarczy, żeby zagrać raz na jakiś czas. Natomiast gdybym chciał zamówić w Portalu, to którą dodatkową figurkę polecacie? Odradzający sie feniks wydaje mi się właśnie takim trochę zbyt potężnym potworem (nie wspominając o tym, że w mojej świadomości jest to stwór z mitologii europejskiej, a nie japońskiej) i sam raczej skłaniam się ku pandzie...Curiosity pisze:We wczorajszej grze jeden z graczy miał potwora z Monster Packa (nie pamiętam nazwy), który (...) Wydaje się zdecydowanie zbyt potężny.
W życiu jest miejsce na jedynie 3 2 1 LCGi.
- DDP
- Posty: 369
- Rejestracja: 12 kwie 2006, 18:01
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 21 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Tan potwór nie jest z monster packa ani KS tylko z podstawki tak w ogóle. Wiem bo też nim grałem i na 3 graczy natrzaskałem ponad 70 pkt (w sumie, nie z potwora:) mimo że w 3cim sezonie nie zdobyłem żadnej płytki. Jestem sobie w stanie wyobrazić że przy 5 lub 6 graczach i kami od ruchu samym potworem można nabić z 50 pkt.
Zawsze gram o zwycięstwo!
- Lothrain
- Posty: 3410
- Rejestracja: 18 sty 2011, 12:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 142 times
- Been thanked: 300 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Pierwowzorem feniksa jest staroperski simurgh, który trafił do mitologii Persów prawdopodobnie z wierzeń elamickich. Z drugiej strony europejski feniks, a więc de facto grecki był wzorowany bezpośrednio na egipskim Benu.wilecki pisze:Odradzający sie feniks wydaje mi się właśnie takim trochę zbyt potężnym potworem (nie wspominając o tym, że w mojej świadomości jest to stwór z mitologii europejskiej, a nie japońskiej) i sam raczej skłaniam się ku pandzie...
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Odnośnie wrażeń.
Rozegraliśmy jedną grę w 4.
Ja Lotus 73, Bonsai 46, Koi 43, Turtle 34
Punktowanie:
za sety płytek wojennych
Lotus 30, Bonsai 10, Koi 20 , Turtle 10
karty zimy
Lotus 24, Bonsai 18, Koi 0, Turtle 0
Za płytki wojenne od 8 do 13 punktów mieliśmy, reszta w trakcie gr.
Punktowo jakoś tak sensownie szło.
Klan Bonsai przez 2 pierwsze sezony wiele punktów nie zrobił. Skoczył w zimowej punktacji z ostatniego na 2 miejsce, bardzo mało bitew wygrał.
Klan Turtle nazbierał sobie silną armię, ale na jesień jakoś tak nie wykonał żadnej akcji ruchu i jego wojska nie walczyły (a w jednej prowincji miał 13 siły).
A potem narzekał, że jednak mało możliwości ruchu jest i ogólnie słabo.
Generalnie 3 graczy było bardzo na tak po rozgrywce (w tym jeden nie przepada za tego typu grami, ale jednak mu się spodobało). Gracz Turtle narzekał, że nie miał jak się ruszyć i tej opcji mu brakuje. Ale w boga wiatru nie inwestował, żadnej akcji z ruchem nie zagrał, bo liczył na sojusznika, a sojusznik wolał żniwa.
Więc to narzekanie z jego własnej winy.
Mi gra się spodobała, ale traktowałem pierwszą grę jako zapoznawczą.
Negocjacje nad stołem. Owszem były. W momencie ustalania sojuszy, czasem przy dogadywaniu się co z sojusznikiem zagramy (ale to tylko na wiosnę i lato).
Na ten aspekt gry nie ma co było narzekać.
Ogólnie fajnie się grało.
Rozegraliśmy jedną grę w 4.
Ja Lotus 73, Bonsai 46, Koi 43, Turtle 34
Punktowanie:
za sety płytek wojennych
Lotus 30, Bonsai 10, Koi 20 , Turtle 10
karty zimy
Lotus 24, Bonsai 18, Koi 0, Turtle 0
Za płytki wojenne od 8 do 13 punktów mieliśmy, reszta w trakcie gr.
Punktowo jakoś tak sensownie szło.
Klan Bonsai przez 2 pierwsze sezony wiele punktów nie zrobił. Skoczył w zimowej punktacji z ostatniego na 2 miejsce, bardzo mało bitew wygrał.
Klan Turtle nazbierał sobie silną armię, ale na jesień jakoś tak nie wykonał żadnej akcji ruchu i jego wojska nie walczyły (a w jednej prowincji miał 13 siły).
A potem narzekał, że jednak mało możliwości ruchu jest i ogólnie słabo.
Generalnie 3 graczy było bardzo na tak po rozgrywce (w tym jeden nie przepada za tego typu grami, ale jednak mu się spodobało). Gracz Turtle narzekał, że nie miał jak się ruszyć i tej opcji mu brakuje. Ale w boga wiatru nie inwestował, żadnej akcji z ruchem nie zagrał, bo liczył na sojusznika, a sojusznik wolał żniwa.
Więc to narzekanie z jego własnej winy.
Mi gra się spodobała, ale traktowałem pierwszą grę jako zapoznawczą.
Negocjacje nad stołem. Owszem były. W momencie ustalania sojuszy, czasem przy dogadywaniu się co z sojusznikiem zagramy (ale to tylko na wiosnę i lato).
Na ten aspekt gry nie ma co było narzekać.
Ogólnie fajnie się grało.
- rastula
- Posty: 10021
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1307 times
- Marx
- Posty: 2420
- Rejestracja: 24 sty 2016, 10:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 17 times
- rastula
- Posty: 10021
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1307 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Marx pisze:Ile to kosztuje, ta zabawa?
to 3 sezon na Kickstarterze tych monet.
niestety wydawca zrobił słaby myk i w odróżnieniu od innych przerzucił vat na kupujących - tak więc ceny stały się o 23% wyższe niż w poprzednich sezonach. (tzn. kiedyś pokrywał standardowo vat jak inni wydawcy, teraz do ceny z KS i wysyłki, będzie w PM dopisywał odpowiedni vat).
https://www.kickstarter.com/projects/dr ... escription
brałem udział w 2 sezonie i było OK , teraz niestety wszystko jest o 23% drożej.
- Marx
- Posty: 2420
- Rejestracja: 24 sty 2016, 10:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 17 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Piękne, ale za duzo zestawów mi się tam podoba ale dla fanatyków monetek i numizmatyki to jest raj. Mój Rising Sun musi się zadowolić zakupami w Aliexpress
- rastula
- Posty: 10021
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1307 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Marx pisze:Piękne, ale za duzo zestawów mi się tam podoba ale dla fanatyków monetek i numizmatyki to jest raj. Mój Rising Sun musi się zadowolić zakupami w Aliexpress
monety są super - mam kilka komplecików i chętnie bym uzupełnił - ale podwyżka cen ( i tak są droższe niż poprzednio) - o jeszcze 23% to już słabizna straszna.
- rastula
- Posty: 10021
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1307 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Marx pisze:Piękne, ale za duzo zestawów mi się tam podoba ale dla fanatyków monetek i numizmatyki to jest raj. Mój Rising Sun musi się zadowolić zakupami w Aliexpress
i nie kupuj! monet z dziurką chińskich na ali ...one śmierdzą i są zrobione z mosiądzu o grubości papieru!
Dokładnie takie monety jak w RS były dostępne z edycją de lux ( w dodatku również) do Tokaido.
szukaj
tokaido collectors accessory pack
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Hej,
w grę nie grałem, KS przegapiłem, ale bardzo chciałbym ją mieć i prosiłbym o kilka słów wyjaśnienia odnośnie dodatków - ogólnie co dany dodatek wnosi do gry i jak bardzo jest on niezbędn, bo nie wiem czy nie uopolować wersji z KS
- Monster Pack - rozumiem, że 4 potwory zwiększają tylko regrywalność?
- Kami Unbound - co robią te figurki? wprowadzają jakąś nową mechanikę w grze?
- Dynasty Invasion - czy te 2 klany są ciekawe? czym różnią się tych 7 potworów od tych z podstawki?
No i pytanie zasadnicze: Czy Portal przymierza się do ich polskiej edycji?
Mam pytanie również o Daiymo Box:
Czy (przy aktualnych cenach) opłaca się go kupić? Tzn., Czy wg Was plastik, dodatkowy klan i 10 potworów wnoszą dużo do gry z podstawki?
w grę nie grałem, KS przegapiłem, ale bardzo chciałbym ją mieć i prosiłbym o kilka słów wyjaśnienia odnośnie dodatków - ogólnie co dany dodatek wnosi do gry i jak bardzo jest on niezbędn, bo nie wiem czy nie uopolować wersji z KS
- Monster Pack - rozumiem, że 4 potwory zwiększają tylko regrywalność?
- Kami Unbound - co robią te figurki? wprowadzają jakąś nową mechanikę w grze?
- Dynasty Invasion - czy te 2 klany są ciekawe? czym różnią się tych 7 potworów od tych z podstawki?
No i pytanie zasadnicze: Czy Portal przymierza się do ich polskiej edycji?
Mam pytanie również o Daiymo Box:
Czy (przy aktualnych cenach) opłaca się go kupić? Tzn., Czy wg Was plastik, dodatkowy klan i 10 potworów wnoszą dużo do gry z podstawki?
- Pawiszon15
- Posty: 36
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 08:35
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 4 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Po kolei
1. Tak monster pack zwiększa po prostu regrywalność przez dodanie nowych potworów, które możesz zamienić z tymi znajdującymi się w podstawce.
2. Myślę, że raczej nazwałbym to dotakową warstwą strategiczną, czyniącą tę grę nieco głębszą. Działają w ten sposób, że gdy wygrywasz kapliczkę któregoś boga to oprócz korzyści z nią związancyh czyli np.: 2 roninów, 2 piniążków czy podskoczenia o jeden w torze honoru; dostajesz figurkę tego bóstwa. Figurki bóstw mają różne efekty, wpływając często tylko na prowincję, w której się znadują. Na przykład figurka boga, tego co daje 2 roninów powoduje, że w czasie walki ronini mają dwa siły w tej prowincji gdzie on się znajduje. Warto wspomnieć, że te efekty wpływają nie tylko na posiadacza danego boga, ale na wszystkich graczy, znajdujących się w tej prownicji gdzie jest dany bóg. Generalnie ciekawa sprawa, jeszcze nie miałem okazji testować.
3. Według mnie są bardzo ciekawe i bardzo fajnie się nimi gra. Główną różnicą jest taka, że te oba klany mają zestaw własncyh potworów, z których tylko one mogą korzystać. Te potwory mają po porstu swoje własne umiejentości, które różnią się od tych zwykłych potworów z podstawki. Są po prostu inne i mogą je tylko kupić te dwa klany: słońca i księżyca. Klany te mają swoją drogą bardzo ciekawe zdolności. Sun clan za każdym razem jak wygrywa w kimś sporze za pomocą honoru, to dostaje 1 vp i 1 kasy, a osoba, która przegrała spór z tym klanem traci 1 vp i kasy. Ta umiejentość wymaga, żeby cały czas utrzymywać wysoki honor oraz, żeby strać się wchodzić w jak największą liczbę sporów. Ten drugi clan (miałem okazję nim grać) ma taką zdolność, że każda jego figurka liczy się jako dwa siły, ale za to nie może mieć więcej niż dwie figurki w jednej prowincji + nie może wysłać więcej niż dwóch shinto na kapliczki bogów. Bardzo mocny klan, który stawia na nabiciu punktów przez walki.
4. Tego nie wiem.
5.Moim zdaniem ten cały plastik bardzo pozytywnie wpływa na estetyczne walory gry oraz przekłada się na jej większą czytelność, dzięki plastikowym twierdzom oraz flagom, które pokazują, gdzie po kolei będą toczone walki, zastępując małe żetoniki. Te 10 potworów po prostu zwiększa pulę dostępnych potworów, zwiększając tym samym regrywalość. Natomiast jak dla mnie dodatkowy klan zawsze spoko i jest to kolejne urozmaicenie gry.
Ja posiadam cały zestaw i jestem bardzo zadowolony i za sam Daiymo mógłbym dać na pewno 250 zł (nie wiem po ile teraz chodzi)
Pozdrawiam
1. Tak monster pack zwiększa po prostu regrywalność przez dodanie nowych potworów, które możesz zamienić z tymi znajdującymi się w podstawce.
2. Myślę, że raczej nazwałbym to dotakową warstwą strategiczną, czyniącą tę grę nieco głębszą. Działają w ten sposób, że gdy wygrywasz kapliczkę któregoś boga to oprócz korzyści z nią związancyh czyli np.: 2 roninów, 2 piniążków czy podskoczenia o jeden w torze honoru; dostajesz figurkę tego bóstwa. Figurki bóstw mają różne efekty, wpływając często tylko na prowincję, w której się znadują. Na przykład figurka boga, tego co daje 2 roninów powoduje, że w czasie walki ronini mają dwa siły w tej prowincji gdzie on się znajduje. Warto wspomnieć, że te efekty wpływają nie tylko na posiadacza danego boga, ale na wszystkich graczy, znajdujących się w tej prownicji gdzie jest dany bóg. Generalnie ciekawa sprawa, jeszcze nie miałem okazji testować.
3. Według mnie są bardzo ciekawe i bardzo fajnie się nimi gra. Główną różnicą jest taka, że te oba klany mają zestaw własncyh potworów, z których tylko one mogą korzystać. Te potwory mają po porstu swoje własne umiejentości, które różnią się od tych zwykłych potworów z podstawki. Są po prostu inne i mogą je tylko kupić te dwa klany: słońca i księżyca. Klany te mają swoją drogą bardzo ciekawe zdolności. Sun clan za każdym razem jak wygrywa w kimś sporze za pomocą honoru, to dostaje 1 vp i 1 kasy, a osoba, która przegrała spór z tym klanem traci 1 vp i kasy. Ta umiejentość wymaga, żeby cały czas utrzymywać wysoki honor oraz, żeby strać się wchodzić w jak największą liczbę sporów. Ten drugi clan (miałem okazję nim grać) ma taką zdolność, że każda jego figurka liczy się jako dwa siły, ale za to nie może mieć więcej niż dwie figurki w jednej prowincji + nie może wysłać więcej niż dwóch shinto na kapliczki bogów. Bardzo mocny klan, który stawia na nabiciu punktów przez walki.
4. Tego nie wiem.
5.Moim zdaniem ten cały plastik bardzo pozytywnie wpływa na estetyczne walory gry oraz przekłada się na jej większą czytelność, dzięki plastikowym twierdzom oraz flagom, które pokazują, gdzie po kolei będą toczone walki, zastępując małe żetoniki. Te 10 potworów po prostu zwiększa pulę dostępnych potworów, zwiększając tym samym regrywalość. Natomiast jak dla mnie dodatkowy klan zawsze spoko i jest to kolejne urozmaicenie gry.
Ja posiadam cały zestaw i jestem bardzo zadowolony i za sam Daiymo mógłbym dać na pewno 250 zł (nie wiem po ile teraz chodzi)
Pozdrawiam
- Pawiszon15
- Posty: 36
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 08:35
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 4 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Jak dla mnie
Daimyo> dynasty>kami>zestaw potworow
Dynasty nad kami wzegledu na dwa nowe klany, co według mnie przekłada sie lepiej na regrywalność.
Należy pamiętać, że tylko daimyo jest exclusivem, a resztę będzie można kupić w normalnej sprzedaży.
Daimyo> dynasty>kami>zestaw potworow
Dynasty nad kami wzegledu na dwa nowe klany, co według mnie przekłada sie lepiej na regrywalność.
Należy pamiętać, że tylko daimyo jest exclusivem, a resztę będzie można kupić w normalnej sprzedaży.