Clank! / Brzdęk! Nie drażnij smoka (Paul Dennen)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
konrad.rymczak
Posty: 998
Rejestracja: 26 cze 2016, 14:09
Has thanked: 173 times
Been thanked: 48 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: konrad.rymczak »

Golin pisze:a ktoś planuje wydać ta grę po polsku?
Lucrum :roll:
Kupię: Eclipse 2nd - Galactic Counselor
sngt
Posty: 127
Rejestracja: 26 lut 2014, 21:49
Has thanked: 22 times
Been thanked: 3 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: sngt »

A wiadomo może czy została podana przybliżona data wydania ? :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Moja kolekcja - klik
Awatar użytkownika
konrad.rymczak
Posty: 998
Rejestracja: 26 cze 2016, 14:09
Has thanked: 173 times
Been thanked: 48 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: konrad.rymczak »

sngt pisze:A wiadomo może czy została podana przybliżona data wydania ? :)


Wysłane z ajPhone za pomocą Tapatalk
2017
Kupię: Eclipse 2nd - Galactic Counselor
TTR_1983
Posty: 3931
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 87 times
Kontakt:

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: TTR_1983 »

Golin pisze:a ktoś planuje wydać ta grę po polsku?
Lucrum Games [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka
as.nielo
Posty: 227
Rejestracja: 01 maja 2017, 21:30
Has thanked: 6 times
Been thanked: 11 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: as.nielo »

na AppStore jest apka kompan gry wprowadzająca dodatkowe elementy do zabawy
Menisk
Posty: 17
Rejestracja: 07 wrz 2016, 01:53
Has thanked: 4 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Menisk »

Pytałem na fb Lucrum o datę wydania w wiadomości prywatnej.
Stwierdzili, że gry można się spodziewać jesienią 2017 - prawdopodobnie wydany będzie wtedy też dodatek Sunken Treasures.
ostoja
Posty: 213
Rejestracja: 22 sty 2016, 18:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: ostoja »

Golin pisze:a ktoś planuje wydać ta grę po polsku?
Ktoś tu chyba przespał razem ze smokiem ostatnie pół roku ;-)
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6356
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 192 times
Been thanked: 488 times
Kontakt:

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: yosz »

Co tam wydanie gry po polsku... od razu będzie z dodatkiem po polsku!

http://info.znadplanszy.pl/2017/08/10/c ... -medialny/
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3035
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 571 times
Been thanked: 239 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: DarkSide »

yosz pisze:Co tam wydanie gry po polsku... od razu będzie z dodatkiem po polsku!

http://info.znadplanszy.pl/2017/08/10/c ... -medialny/
Mój portfel zamknął się w sobie ;) Coby nie powiedzieć okładka BRZYYYDAL! :shock:
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
Awatar użytkownika
Dr. Nikczemniuk
Posty: 2821
Rejestracja: 19 paź 2016, 13:39
Has thanked: 447 times
Been thanked: 318 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Dr. Nikczemniuk »

A ile pieniendzorów będzie trzeba wysupłać?
Kto nie widzi ciemności, nie będzie szukał światła.
Awatar użytkownika
Luke555
Posty: 156
Rejestracja: 06 paź 2016, 13:06
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Luke555 »

Na Youtube było kilka recenzji, czekam na wersje polską - podoba mi się mechanika: eksploracja, zagrożenie itd ;) Pytanko do posiadaczy gry - czy tylko mi sie wydaje czy jakość komponentów jest delikatnie mówiąc słaba? chodzi mi o wykonanie znaczników, kart, które wydają sie być z cienkiej tekturki, niedbale wykończone, nie mówiąc ogólnie że gra jest wizuealnie mocno przecietnej urody (okładka, grafiki na planszy). czy polski wydawca cokolwiek zmieni w szacie graficznej i jakości zawartrości czy tylko przetlumaczy?
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6125
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 641 times
Been thanked: 507 times
Kontakt:

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: pan_satyros »

Również słyszałem opinie o lichej jakości ang wydania (w tym kart).
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5597
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 779 times
Been thanked: 1217 times
Kontakt:

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: mat_eyo »

Luke555 pisze:Na Youtube było kilka recenzji, czekam na wersje polską - podoba mi się mechanika: eksploracja, zagrożenie itd ;) Pytanko do posiadaczy gry - czy tylko mi sie wydaje czy jakość komponentów jest delikatnie mówiąc słaba? chodzi mi o wykonanie znaczników, kart, które wydają sie być z cienkiej tekturki, niedbale wykończone, nie mówiąc ogólnie że gra jest wizuealnie mocno przecietnej urody (okładka, grafiki na planszy). czy polski wydawca cokolwiek zmieni w szacie graficznej i jakości zawartrości czy tylko przetlumaczy?
Żetony wydały mi się standardowe, kart nie ocenię, bo grałem w koszulkach. Grafiki na kartach są bardzo fajne, grafiki na okładce i planszy są średnie. Ogólnie plansza jest dosyć paskudna i to mógłby być problem, gdyby nie fakt, że gra jest GENIALNA.
Awatar użytkownika
Leser
Posty: 1737
Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
Lokalizacja: pod - Warszawa
Has thanked: 571 times
Been thanked: 1407 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Leser »

Luke555 pisze:Na Youtube było kilka recenzji, czekam na wersje polską - podoba mi się mechanika: eksploracja, zagrożenie itd ;) Pytanko do posiadaczy gry - czy tylko mi sie wydaje czy jakość komponentów jest delikatnie mówiąc słaba? chodzi mi o wykonanie znaczników, kart, które wydają sie być z cienkiej tekturki, niedbale wykończone, nie mówiąc ogólnie że gra jest wizuealnie mocno przecietnej urody (okładka, grafiki na planszy). czy polski wydawca cokolwiek zmieni w szacie graficznej i jakości zawartrości czy tylko przetlumaczy?
Jako pracownik wydawcy jestem oczywiście skrajnie nieobiektywny, przyznam jednak, że zaskoczyła mnie taka opinia. Nasze egzemplarze zagrywaliśmy do upadłego, pokazywaliśmy w knajpach w wybitnie luźnej atmosferze i gra nie ma żadnych śladów zużycia, których należałoby się spodziewać po komponentach niskiej jakości (za wyjątkiem jednej karty, którą nadgryzł mój kot).
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
probbi
Posty: 949
Rejestracja: 28 gru 2016, 15:13
Lokalizacja: Nadarzyn
Has thanked: 48 times
Been thanked: 91 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: probbi »

Dr. Nikczemniuk pisze:A ile pieniendzorów będzie trzeba wysupłać?
Podstawka anglojęzyczna jest dostępna za ok 210-220 obecnie. Dodatek to ok 80 zł. Po polsku pewni wyjdzie trochę taniej na moje oko
Awatar użytkownika
Deem
Posty: 1213
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 363 times
Been thanked: 250 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Deem »

pan_satyros pisze:Również słyszałem opinie o lichej jakości ang wydania (w tym kart).
Ale jakieś daty, nazwiska, adresy?

U mnie 9 gier bez koszulek i zero śladów na kartach, żetonach czy planszy.
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
Awatar użytkownika
Luke555
Posty: 156
Rejestracja: 06 paź 2016, 13:06
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Luke555 »

Deem pisze:
pan_satyros pisze:Również słyszałem opinie o lichej jakości ang wydania (w tym kart).
Ale jakieś daty, nazwiska, adresy?

U mnie 9 gier bez koszulek i zero śladów na kartach, żetonach czy planszy.
to jestes szcześliwym wyjątkiem :)
https://boardgamegeek.com/thread/1755059/card-quality
Awatar użytkownika
melusina
Posty: 557
Rejestracja: 23 sty 2013, 22:16
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 12 times
Been thanked: 50 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: melusina »

W takim razie jestem drugim szczęściarzem, bo grałam kilka razy, a karty wyglądają jakby były świeżo z drukarni. Żetony i plansza też mają się dobrze :)
Awatar użytkownika
Skorzeny
Posty: 125
Rejestracja: 29 sie 2011, 22:36
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 145 times
Been thanked: 6 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Skorzeny »

Przyznaję grałem w grę tylko raz, u znajomego i szczerze mówiąc dziwią mnie opinie o lichej jakości kart, czy elementów. Znajomy katuje grę dosyć często i nie widać było na kartach jakiś widocznych śladów użytkowania (wytarcia, wygięcia itp.). Wręcz przeciwnie, zwróciłem uwagę na wysokiej jakości plastikową wypraskę, planszę. Ocena grafik (pudło, karty, plansza) to wiadomo mocno subiektywna ocena, ale mnie one akurat pasują do tego typu gry. Gra jest świetna i mega się cieszę, że wyjdzie w wersji PL. Dobra pozycja na wyciągnięcie innych w świat planszówek.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6125
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 641 times
Been thanked: 507 times
Kontakt:

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: pan_satyros »

Tak jak wspomniałem ja jedynie czytałem podobne do ww. opinie na bgg. Cieszę się, że to nie reguła i mam nadzieję, że i PL edycja pozbawiona będzie podobnych mankamentów.
Fojtu
Posty: 3373
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 555 times
Been thanked: 1259 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Fojtu »

Od jakiegoś czasu polowałem, żeby zagrać i wreszcie mi się udało!

I niestety jestem mocno rozczarowany. Jak dla mnie gra ma 2 zasadnicze wady: jest kosmicznie losowa i bardzo mocno karci za złą talię.

Standardowo w deckbuildingu są 2 elementy losowe - market + dociąg. Clank dokłada do tego żetony bonusów, kiedy atakuje smok i kogo atakuje smok. Dodatkowo jeszcze przy okazji mam wrażenie że zwiększa mocno 2 standardowe czynniki.
Sytuacje, które mieliśmy podczas gry wynikające z losowości:
1. Market - jedna osoba miała wszystkie teleporty, które wyszły podczas gry przez 2/3 rozgrywki. Nikt inny nie miał okacji kupić nawet jednego, przez co ta osoba bardzo ładnie posprzątała pewne pokoje. Szczerze mówiąc nie rozumiem po co teleport w grze, strasznie neguje wartość kluczy.
2. Dociąg - mieliśmy jedną osobę, która utknęła na 7 czy 8 tur w jednym pomieszczeniu! Oczywiście, że to w dużej mierze jej wina, bo źle zrobiła talię, ale było aż przykro patrzeć jak w zasadzie pomija kolejkę za kolejką przez 20 minut.
3. Żetony bonusów - bardzo duża różnica w poziomie bonusów - ja załapałem się na trash karty w 3 rundzie, co mega dużo mi dało na całą grę. Do tego nie rozumiem, dlaczego bonusy są jawne (chyba pierwszy raz widzę takie rozwiązanie).
4. Kiedy atakuje smok - to akurat jest raczej ok, chociaż były dziwne momenty, że przez bardzo długi czas nie atakował, a potem parę tur prawie pod rząd. Nie mam nic przeciwko.
5. Kogo atakuje smok - zginąłem w jednej z ostatnich tur i na sam koniec sprawdziliśmy worek. Ja miałem w worku 4 kostki, jeden z przeciwników 12 (!). Różnica praktycznie całego paska zdrowia gracza. Rozumiem, że to jakiś element zarządzania ryzykiem i pewnie takie sytuacje się często nie będą zdarzać, ale to była lekka przesada :|
Losowośc nie jest do końca złą cechą, ale zdecydowanie preferuję gry, gdzie jest ona w rozsądniejszych ilościach.

Drugim problemem jest to, jak bardzo gracz jest karany za gorzej zrobioną talię - jak ktoś nie grał w żaden deckbuilding wcześniej to bardzo łatwo wbić się w jakiś kozi róg (jak ten gracz co stał przez 7 kolejek w pokoiku) po czym na dodatek zginąć i odpaść z gry. Bardzo dawno nie widziałem na tyle dużego tytułu z eliminacją gracza :?

Trochę jestem rozdarty, dla mnie ta gra ani nie trafia w gusta europodobne - bo zbyt losowa, ani nie widzę jej jako gateway - bo karci graczy i jeszcze ich wyrzuca z rozgrywki. Może to po prostu ta moja rozgrywka była jakaś pechowa, że wszystko się nałożyło czy coś :D
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2420
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 524 times
Been thanked: 455 times
Kontakt:

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Jiloo »

Dociąg w grach DBC występuje tylko w części tytułów. Więc nie uznałbym tego za standard deckbuildingowy.

Wydaje mi się, że każdy deckbuilding kara za źle złożoną talię, w końcu to jest sedno tego typu gier. Może nie eliminacją gracza, ale na pewno przegraną. Utknąć na 7 tur w jednym pomieszczeniu nie mogąc się ruszyć? To trzeba naprawdę bezmyślnie kupować karty – chyba ten ktoś grał pierwszy raz w jakikolwiek DBC i nie bardzo wiedział co robi. W innym przypadku jest to dla mnie nie do pojęcia.
Przy okazji pytanie odnośnie marketu. Co to znaczy, że ktoś miał teleporty? Teleporty są kartami jednorazowego użytku, więc tak naprawdę w trakcie całej gry jest szansa z nich skorzystać dwa razy. To raptem tylko dwa przejścia do sąsiadujących pomieszczeń.

Grałem do tej pory co prawda tylko 3 razy i raz zginąłem w podziemiach nie punktując nic. Jest losowość, ale jak widzisz, że cię kostki nie lubią (a mnie nie lubią) to zaczynasz wyłazić na powierzchnię. A jak brniesz w głąb to musisz liczyć się z tym, że smok cię wcześniej czy później dopadnie.

Eliminacja gracza - tak, ale to nie BANG, gdzie zginiesz w 3 rundzie i przez 30 minut patrzysz jak inni grają. Śmierć gracza oznacza także rychły koniec gry, a czasem także bliską eliminację dla pozostałych graczy.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5226
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 522 times
Been thanked: 1818 times
Kontakt:

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Gambit »

Jiloo pisze:Przy okazji pytanie odnośnie marketu. Co to znaczy, że ktoś miał teleporty? Teleporty są kartami jednorazowego użytku, więc tak naprawdę w trakcie całej gry jest szansa z nich skorzystać dwa razy. To raptem tylko dwa przejścia do sąsiadujących pomieszczeń.
Jest jedna, albo dwie "stałe" karty z wbudowanym teleportem. Różdżka i chyba coś jeszcze, nie pamiętam. Nadal jednak jest to sytuacyjna zabawka, bo musi wejść na rękę, a i nie zawsze rozwiązuje pełen problem ruchu. Klucz zawsze jest lepszy (a latający dywan najlepszy).
Fojtu pisze:3. Żetony bonusów - bardzo duża różnica w poziomie bonusów - ja załapałem się na trash karty w 3 rundzie, co mega dużo mi dało na całą grę. Do tego nie rozumiem, dlaczego bonusy są jawne (chyba pierwszy raz widzę takie rozwiązanie).
To, że bonusy są jawne, kiedy się je dociągnie, nie ma żadnego znaczenia moim zdaniem. Niby wiesz, co już zeszło, ale i tak w swojej podróży zahaczysz o jakiś bonusik. Bo czemu by nie :)
Fojtu pisze:Drugim problemem jest to, jak bardzo gracz jest karany za gorzej zrobioną talię - jak ktoś nie grał w żaden deckbuilding wcześniej to bardzo łatwo wbić się w jakiś kozi róg (jak ten gracz co stał przez 7 kolejek w pokoiku) po czym na dodatek zginąć i odpaść z gry. Bardzo dawno nie widziałem na tyle dużego tytułu z eliminacją gracza
Kwestia nauczenia się gry. Jeśli do Clanka siadają sami nowicjusze, błędy się zdarzą. Jeśli siada jedna nowa osoba do gry z ludźmi, którzy Clanka znają, wystarczy jej powiedzieć, że karty z poruszaniem się są bardzo przydatne, bo bez tego ani rusz :) Dodatkowo wyeliminowany gracz jak już wspomniano odpala koniec gry i własnoręcznie zaczyna wykańczać graczy, ciągnąć w swojej turze kosteczki ataku.
Fojtu
Posty: 3373
Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
Has thanked: 555 times
Been thanked: 1259 times

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Fojtu »

Gambit pisze:
Jiloo pisze:Przy okazji pytanie odnośnie marketu. Co to znaczy, że ktoś miał teleporty? Teleporty są kartami jednorazowego użytku, więc tak naprawdę w trakcie całej gry jest szansa z nich skorzystać dwa razy. To raptem tylko dwa przejścia do sąsiadujących pomieszczeń.
Jest jedna, albo dwie "stałe" karty z wbudowanym teleportem. Różdżka i chyba coś jeszcze, nie pamiętam. Nadal jednak jest to sytuacyjna zabawka, bo musi wejść na rękę, a i nie zawsze rozwiązuje pełen problem ruchu. Klucz zawsze jest lepszy (a latający dywan najlepszy).
Tak jak Gambit napitał, są teleporty na stałe, ten gracz miał 2 bardzo szybko, do tego też jako jedyny miał okazję kupić kartę do przerzedzania talii, więc regularnie je dobierał. Koniec końców nawet nie chodzi o to że poszło mu jakoś miażdżąco dobrze, tylko o to, że inni gracze po prostu czuli sie trochę oszukani :? Dywan niestety wyszedł za późno, żeby mieć znaczenie.
Gambit pisze:
Fojtu pisze:3. Żetony bonusów - bardzo duża różnica w poziomie bonusów - ja załapałem się na trash karty w 3 rundzie, co mega dużo mi dało na całą grę. Do tego nie rozumiem, dlaczego bonusy są jawne (chyba pierwszy raz widzę takie rozwiązanie).
To, że bonusy są jawne, kiedy się je dociągnie, nie ma żadnego znaczenia moim zdaniem. Niby wiesz, co już zeszło, ale i tak w swojej podróży zahaczysz o jakiś bonusik. Bo czemu by nie :).
Jasne, że nie ma to większego znaczenia, ale w dalszym ciągu nie rozumiem dlaczego tak jest, trochę słabo dla mnie. No i w dalszym ciągu jest problem ich poziomu IMO.

Co do eliminacji graczy - to ta osoba nie dość że najpierw stała przez X tur to potem jeszcze zdechła i właśnie czekała prawie 30 minut na koniec gry, i to był właściciel, który grał nie pierwszy raz :lol:

Jiloo pisze: Grałem do tej pory co prawda tylko 3 razy i raz zginąłem w podziemiach nie punktując nic. Jest losowość, ale jak widzisz, że cię kostki nie lubią (a mnie nie lubią) to zaczynasz wyłazić na powierzchnię. A jak brniesz w głąb to musisz liczyć się z tym, że smok cię wcześniej czy później dopadnie.
No ja już byłem w trasie na górę, ale potem nagle parę smoków mnie nagle zabiło. To, że jeden gracz wygenerował koło 2x więcej clanku niż ja a to ja zginąłem a on sobie hasał z 5 ranami to serio było lekko irytujące na koniec.
Jiloo pisze:Dociąg w grach DBC występuje tylko w części tytułów. Więc nie uznałbym tego za standard deckbuildingowy.
Nie bardzo rozumiem tej uwagi, wydawało mi się, że DBC z definicji musi mieć dociąg kart z talii?

Ogólnie na pewno nie przekreślam tytułu, chętnie zagram jeszcze raz i zobaczę, czy może ta moja pierwsza gra była tak pełna anomalii. Na pewno jednak po hypie spodziewałem się czegoś trochę lepszego.
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2420
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 524 times
Been thanked: 455 times
Kontakt:

Re: Clank! - nie obudź smoka

Post autor: Jiloo »

Fojtu pisze:
Jiloo pisze:Dociąg w grach DBC występuje tylko w części tytułów. Więc nie uznałbym tego za standard deckbuildingowy.
Nie bardzo rozumiem tej uwagi, wydawało mi się, że DBC z definicji musi mieć dociąg kart z talii?
Oczywiście myślałem o tym co chcę napisać i użyłem skrótu myślowego oraz odniosłem się do złego zagadnienia.
Chodziło mi oczywiście o to, że losowy market występuje tylko w części deckbuilderów.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
ODPOWIEDZ