To ten sam wydawca.krisow pisze:PS. Mala dygresja. Komputerowcy też coś w temacie przygotowują: http://store.steampowered.com/app/494840/ Gra ma być inspirowana filmem "Okręt", serią gier "Silent Hunter" oraz... "This War of Mine", też ambitnie, prawda?
Uboot: The Board Game (B. Pluta, A. Salwarowski)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- ozy
- Posty: 3283
- Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 74 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
- mauserem
- Posty: 1817
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 165 times
- Kontakt:
Re: [KS] Uboot: The Board Game
ozy pisze:To ten sam wydawca.krisow pisze:PS. Mala dygresja. Komputerowcy też coś w temacie przygotowują: http://store.steampowered.com/app/494840/ Gra ma być inspirowana filmem "Okręt", serią gier "Silent Hunter" oraz... "This War of Mine", też ambitnie, prawda?
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Ha, jak widać entuzjastów teorii spiskowych nie brakuje i tutaj Ale spokojnie, żadnej ściemy nie ma, już wszystko wyjaśniam. Jeśli chodzi o markę UBOOT, to równolegle rozwijanych jest kilka projektów. Będzie to swego rodzaju ekosystem, jednak każdą z gier realizuje inne, niezależnie działające studio i współdzielone są tylko niektóre elementy układanki (takie jak grafiki, dane techniczne okrętu, algorytm A.I. itd.).
Planowana linia wydawnicza koncentruje się wokół okrętu podwodnego typu VIIC, toteż na początku projektu przebadano go do ostatniej śrubki, przeprowadzono szeroko zakrojone konsultacje z historykami na temat szkolenia i metod działania załóg, przeanalizowano doktrynę oraz technologię zwalczania okrętów podwodnych przez Aliantów na różnych etapach wojny, etc. Mówiąc krótko - przeczesano temat od góry do dołu, żeby stworzyć solidne podstawy dla całej linii wydawniczej. To właśnie dzięki temu nawet wczesny prototyp planszy wygląda jak wygląda i już teraz możemy z dużą dozą pewności stwierdzić, że sterujące wrogiem A.I. faktycznie będzie tropić Uboota autentycznymi metodami, zaś gracze będą wykonywać nieodbiegające od historycznych zadania bojowe (stosownie do okresu wojny).
Tak więc luzy rajtuzy, planszówka powstaje pełną parą, ma się coraz lepiej i wkrótce wchodzi w fazę testów. A tak swoją drogą, to nie trzeba być geniuszem zła, by połączyć kropki - kto obejrzał trailer do końca, ten od dawna wie kto za tym wszystkim stoi
Ale skoro pojawiają się wątpliwości i podejrzenia, to proszę bardzo - karty na stół i tyle w temacie
Planowana linia wydawnicza koncentruje się wokół okrętu podwodnego typu VIIC, toteż na początku projektu przebadano go do ostatniej śrubki, przeprowadzono szeroko zakrojone konsultacje z historykami na temat szkolenia i metod działania załóg, przeanalizowano doktrynę oraz technologię zwalczania okrętów podwodnych przez Aliantów na różnych etapach wojny, etc. Mówiąc krótko - przeczesano temat od góry do dołu, żeby stworzyć solidne podstawy dla całej linii wydawniczej. To właśnie dzięki temu nawet wczesny prototyp planszy wygląda jak wygląda i już teraz możemy z dużą dozą pewności stwierdzić, że sterujące wrogiem A.I. faktycznie będzie tropić Uboota autentycznymi metodami, zaś gracze będą wykonywać nieodbiegające od historycznych zadania bojowe (stosownie do okresu wojny).
Tak więc luzy rajtuzy, planszówka powstaje pełną parą, ma się coraz lepiej i wkrótce wchodzi w fazę testów. A tak swoją drogą, to nie trzeba być geniuszem zła, by połączyć kropki - kto obejrzał trailer do końca, ten od dawna wie kto za tym wszystkim stoi
Ale skoro pojawiają się wątpliwości i podejrzenia, to proszę bardzo - karty na stół i tyle w temacie
- mauserem
- Posty: 1817
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 165 times
- Kontakt:
Re: [KS] Uboot: The Board Game
I gra gitara!Muttah pisze:Ha, jak widać entuzjastów teorii spiskowych nie brakuje i tutaj Ale spokojnie, żadnej ściemy nie ma, już wszystko wyjaśniam. Jeśli chodzi o markę UBOOT, to równolegle rozwijanych jest kilka projektów. Będzie to swego rodzaju ekosystem, jednak każdą z gier realizuje inne, niezależnie działające studio i współdzielone są tylko niektóre elementy układanki (takie jak grafiki, dane techniczne okrętu, algorytm A.I. itd.).
Planowana linia wydawnicza koncentruje się wokół okrętu podwodnego typu VIIC, toteż na początku projektu przebadano go do ostatniej śrubki, przeprowadzono szeroko zakrojone konsultacje z historykami na temat szkolenia i metod działania załóg, przeanalizowano doktrynę oraz technologię zwalczania okrętów podwodnych przez Aliantów na różnych etapach wojny, etc. Mówiąc krótko - przeczesano temat od góry do dołu, żeby stworzyć solidne podstawy dla całej linii wydawniczej. To właśnie dzięki temu nawet wczesny prototyp planszy wygląda jak wygląda i już teraz możemy z dużą dozą pewności stwierdzić, że sterujące wrogiem A.I. faktycznie będzie tropić Uboota autentycznymi metodami, zaś gracze będą wykonywać nieodbiegające od historycznych zadania bojowe (stosownie do okresu wojny).
Tak więc luzy rajtuzy, planszówka powstaje pełną parą, ma się coraz lepiej i wkrótce wchodzi w fazę testów. A tak swoją drogą, to nie trzeba być geniuszem zła, by połączyć kropki - kto obejrzał trailer do końca, ten od dawna wie kto za tym wszystkim stoi
Ale skoro pojawiają się wątpliwości i podejrzenia, to proszę bardzo - karty na stół i tyle w temacie
Tak trzeba było od razu w pierwszym akapicie tego wątku - bo po prostu lepiej brzmi i wygląda
Szkoda czasu i energii na jakieś "ścicho-ściemne" zagrywki - do pracy!
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Szczerze? Od początku byłem tego samego zdania, ale to nie ja decyduję o takich kwestiach
Natomiast co do pracy, to rzeźbimy ile wlezie i nowe materiały zbliżają się wielkimi krokami (stąd też rzadziej w ostatnich dniach odpisuję, no ale skoro zrzuciłeś bombę, to trzeba się było wynurzyć :p).
Natomiast co do pracy, to rzeźbimy ile wlezie i nowe materiały zbliżają się wielkimi krokami (stąd też rzadziej w ostatnich dniach odpisuję, no ale skoro zrzuciłeś bombę, to trzeba się było wynurzyć :p).
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Hej,
sam zdecydowanie wolę korzystać z tego typu wynalazków właśnie na komputerze, tak więc osobiście bardzo bym chciał, żeby naszą apkę dało się też odpalić na 'windzie' (zarówno stacjonarnej, jak i mobilnej). Tak czy inaczej dzięki za poruszenie tej kwestii - na moje oko temat jest spokojnie do opanowania, ale zanim potwierdzę, to lepiej chyba jak najpierw skonsultuję tę kwestię u źródła
sam zdecydowanie wolę korzystać z tego typu wynalazków właśnie na komputerze, tak więc osobiście bardzo bym chciał, żeby naszą apkę dało się też odpalić na 'windzie' (zarówno stacjonarnej, jak i mobilnej). Tak czy inaczej dzięki za poruszenie tej kwestii - na moje oko temat jest spokojnie do opanowania, ale zanim potwierdzę, to lepiej chyba jak najpierw skonsultuję tę kwestię u źródła
-
- Posty: 540
- Rejestracja: 03 gru 2014, 14:49
- Lokalizacja: Zabrze
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Cieszę się, że się zgadzamy w temacieMuttah pisze:Hej,
sam zdecydowanie wolę korzystać z tego typu wynalazków właśnie na komputerze, tak więc osobiście bardzo bym chciał, żeby naszą apkę dało się też odpalić na 'windzie' (zarówno stacjonarnej, jak i mobilnej). Tak czy inaczej dzięki za poruszenie tej kwestii - na moje oko temat jest spokojnie do opanowania, ale zanim potwierdzę, to lepiej chyba jak najpierw skonsultuję tę kwestię u źródła
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Hej,
wrzucam mały update, gdyż pojawiła się nowa zawartość na naszej stronie: http://uboottheboardgame.com
A konkretnie:
-pełny opis gry
-pierwszy designer diary
-trzy różne wersje językowe (zgodnie z tym, co obiecywaliśmy)
Jest też praktycznie gotowy nowy trailer i okładka gry, ale formalności i papierologia stosowana pożarły ostatnio tyle naszego czasu, że pojawią się one już w kolejnym 'rzucie' (możliwe że jeszcze w tym tygodniu).
A tymczasem pozdrawiam i życzę miłej lektury
wrzucam mały update, gdyż pojawiła się nowa zawartość na naszej stronie: http://uboottheboardgame.com
A konkretnie:
-pełny opis gry
-pierwszy designer diary
-trzy różne wersje językowe (zgodnie z tym, co obiecywaliśmy)
Jest też praktycznie gotowy nowy trailer i okładka gry, ale formalności i papierologia stosowana pożarły ostatnio tyle naszego czasu, że pojawią się one już w kolejnym 'rzucie' (możliwe że jeszcze w tym tygodniu).
A tymczasem pozdrawiam i życzę miłej lektury
Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, 03:33 przez Muttah, łącznie zmieniany 3 razy.
- tomuch
- Posty: 1901
- Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
- Lokalizacja: zza winkla
- Has thanked: 147 times
- Been thanked: 172 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Gra zmieści się na takim małym okrągłym stoliczku (widać go po tym, jak gościu dostaje rybą w twarz)?
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
Re: [KS] Uboot: The Board Game
@kwiatech
No ładnie, faktycznie nie podałem adresu - dzięki za przypomnienie! Muszę się kiedyś wyspać wreszcie, bo potem wychodzą takie jaja :p
@tomuch
'Niestety', z góry uprzedzam, że plansza jest słusznych rozmiarów (format A1). I powiem tak - żadne concept arty tudzież inne shoty nie oddają jak ładnie wygląda na żywo Oczywiście, nastąpią jeszcze kosmetyczne poprawki 'tu i ówdzie', ale jak ją pierwszy raz zobaczyłem na własne oczy, to mi autentycznie gacie spadły
No ładnie, faktycznie nie podałem adresu - dzięki za przypomnienie! Muszę się kiedyś wyspać wreszcie, bo potem wychodzą takie jaja :p
@tomuch
'Niestety', z góry uprzedzam, że plansza jest słusznych rozmiarów (format A1). I powiem tak - żadne concept arty tudzież inne shoty nie oddają jak ładnie wygląda na żywo Oczywiście, nastąpią jeszcze kosmetyczne poprawki 'tu i ówdzie', ale jak ją pierwszy raz zobaczyłem na własne oczy, to mi autentycznie gacie spadły
- seki
- Moderator
- Posty: 3358
- Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
- Lokalizacja: Czapury/Poznań
- Has thanked: 1115 times
- Been thanked: 1282 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Cieszę się, że mam stół rozkladany do 3,8 m. Nie chciałbym rezygnować z gier takich jak ta z powodu zbyt małego stołu
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Jak najbardziej kibicuję temu projektowi, ale przy takiej deklaracji dziwi mnie jedno. Na promocyjnych fotkach, które są na pierwszej stronie pięknie prezentuje się działo przeciwlotnicze 88mm, które nijak ma się do tego, które montowano na U-Bootach typu VIIC (i jakichkolwiek innych). To co przedstawiliście to lądowa 88, która poza kalibrem nie miała nic wspólnego z morskim działem 88mm, które wyglądało jak to na ilustracji: http://www.warships.com.pl/html/artzdje ... ta88mm.jpg. Czy na pewno badaliście dobre śrubki?Muttah pisze:Planowana linia wydawnicza koncentruje się wokół okrętu podwodnego typu VIIC, toteż na początku projektu przebadano go do ostatniej śrubki, przeprowadzono szeroko zakrojone konsultacje z historykami na temat szkolenia i metod działania załóg, przeanalizowano doktrynę oraz technologię zwalczania okrętów podwodnych przez Aliantów na różnych etapach wojny, etc. Mówiąc krótko - przeczesano temat od góry do dołu, żeby stworzyć solidne podstawy dla całej linii wydawniczej. To właśnie dzięki temu nawet wczesny prototyp planszy wygląda jak wygląda i już teraz możemy z dużą dozą pewności stwierdzić, że sterujące wrogiem A.I. faktycznie będzie tropić Uboota autentycznymi metodami, zaś gracze będą wykonywać nieodbiegające od historycznych zadania bojowe (stosownie do okresu wojny).
Dodatkowo na tejże samej fotce widać (zaraz obok Flakowej "nogi", której nie powinno tam być, skoro U-Boot miał działo na cokole morskim) właz do podręcznego schowka amunicyjnego. U-Booty miały go na lewej burcie, a na fotce wygląda mi to na prawą - czy fotka jest jakoś poodwracana, czy na planszy jest babol?
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Dobrze gada, piwo dla tego pana
Oczywiście że tak, jest to lądowe acht-acht jak w mordę strzelił (co więcej, brakuje mu wielu elementów, których nie zdążyłem dokleić). Idąc dalej - silnik diesla przy którym grzebią mechanicy na kolejnej fotce to MAN M9V46 pochodzący z Uboota typu IXC, nie zaś z siódemki (i również brakuje mu 90% detali). Mało tego! Na planszy u mechanika zabrakło m.in. telegrafu maszynowego, u nawigatora mapy taktycznej, a figurki pomaziałem na chama w jeden wieczór (marynarzom chciałem zrobić brody - autentyk! ).
Jednak, jak pewnie już podejrzewasz, wszystko rozbiło się o czas - było go na tyle mało, że szukając tych elementów na necie mieliśmy do wyboru dostać raz-dwa to co widzisz i zdążyć w terminie, albo ryzykować że elementów 3d w ogóle nie będzie. Ponieważ tak jak pisałem, jest to nasz pierwszy prototyp, prezentacja którą przygotowaliśmy dla inwestora. Prosiłem zresztą kolegę który robił te fotki, żeby walnął w widocznym miejscu jaskrawy napis 'not final components', ale na tamtym etapie nie doszliśmy z tym do porozumienia. Jednak, jak wkrótce zobaczysz na naszym profilu na BGG, każda grafika która się tam pojawi będzie miała właśnie tego typu oznaczenie.
Tak więc, reasumując, gdybym chciał wymienić wszystko co chcieliśmy mieć i z czym nie zdążyliśmy, to czytając tę listę chyba byś usnął Aha, no i dzięki wielkie za dostrzeżenie schowka - będziemy pytać grafika co to za fiki-miki.
Oczywiście że tak, jest to lądowe acht-acht jak w mordę strzelił (co więcej, brakuje mu wielu elementów, których nie zdążyłem dokleić). Idąc dalej - silnik diesla przy którym grzebią mechanicy na kolejnej fotce to MAN M9V46 pochodzący z Uboota typu IXC, nie zaś z siódemki (i również brakuje mu 90% detali). Mało tego! Na planszy u mechanika zabrakło m.in. telegrafu maszynowego, u nawigatora mapy taktycznej, a figurki pomaziałem na chama w jeden wieczór (marynarzom chciałem zrobić brody - autentyk! ).
Jednak, jak pewnie już podejrzewasz, wszystko rozbiło się o czas - było go na tyle mało, że szukając tych elementów na necie mieliśmy do wyboru dostać raz-dwa to co widzisz i zdążyć w terminie, albo ryzykować że elementów 3d w ogóle nie będzie. Ponieważ tak jak pisałem, jest to nasz pierwszy prototyp, prezentacja którą przygotowaliśmy dla inwestora. Prosiłem zresztą kolegę który robił te fotki, żeby walnął w widocznym miejscu jaskrawy napis 'not final components', ale na tamtym etapie nie doszliśmy z tym do porozumienia. Jednak, jak wkrótce zobaczysz na naszym profilu na BGG, każda grafika która się tam pojawi będzie miała właśnie tego typu oznaczenie.
Tak więc, reasumując, gdybym chciał wymienić wszystko co chcieliśmy mieć i z czym nie zdążyliśmy, to czytając tę listę chyba byś usnął Aha, no i dzięki wielkie za dostrzeżenie schowka - będziemy pytać grafika co to za fiki-miki.
- costi
- Posty: 3416
- Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Mam małą uwagę do strony - o ile na telefonie działa całkiem zgrabnie, to na normalnym kompie (Chrome) jest to jakiś ergonomiczny koszmar, layout się rozjeżdża i jest kompletnie nieintuicyjny. Jest szansa na porządna wersję stacjonarną?Muttah pisze:@kwiatech
No ładnie, faktycznie nie podałem adresu - dzięki za przypomnienie! Muszę się kiedyś wyspać wreszcie, bo potem wychodzą takie jaja :p
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Moja kolekcja
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Cóż mogę powiedzieć - strona nie jest idealna, ale staramy się z niej wycisnąć co się da. Ja też mam do niej swoje zastrzeżenia i szczerze mówiąc najchętniej urządził bym ją zupełnie inaczej A swoją drogą mógłbyś rozwinąć co masz na myśli przez ergonomiczny koszmar? Bo rozjeżdżanie layoutu faktycznie na niektórych kompach/przeglądarkach się zdarza i nasz informatyk już nad tym pracuje, natomiast byłbym wdzięczny za doprecyzowanie co poza tym Ci nie podeszło (mi np. źle się czyta z ruchomym tłem pod tekstem, no ale może to akurat ja ).
- costi
- Posty: 3416
- Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
- Ruchome tło pod tekstem
- konieczność kliknięcia, żeby zobaczyć owy tekst
- malutki, "komórkowy" przycisk w rogu kryjący wielgachne menu (ewidentnie interfejs pod ekrany dotykowe)
- nie zapamiętuje wersji językowej, po każdym odświeżeniu/zmianie podstrony resetuje do angielskiego
- Designer diary nie wiem po co jest rozwijany, jak tam jest tyle tekstu co kot napłakał
- kliknięcie w nagłówek nie przenosi do strony głównej, tylko odświeża bieżącą
- po rozwinięciu designer diary znika opcja zmiany języka
- brak porządnej stopki i jakichkolwiek informacji o wydawcy
- 1024x768 umarło już nawet w smartfonach (piję do szerokości kolumny z tekstem i wykorzystania ekranu)...
I pewnie coś by się jeszcze znalazło...
- konieczność kliknięcia, żeby zobaczyć owy tekst
- malutki, "komórkowy" przycisk w rogu kryjący wielgachne menu (ewidentnie interfejs pod ekrany dotykowe)
- nie zapamiętuje wersji językowej, po każdym odświeżeniu/zmianie podstrony resetuje do angielskiego
- Designer diary nie wiem po co jest rozwijany, jak tam jest tyle tekstu co kot napłakał
- kliknięcie w nagłówek nie przenosi do strony głównej, tylko odświeża bieżącą
- po rozwinięciu designer diary znika opcja zmiany języka
- brak porządnej stopki i jakichkolwiek informacji o wydawcy
- 1024x768 umarło już nawet w smartfonach (piję do szerokości kolumny z tekstem i wykorzystania ekranu)...
I pewnie coś by się jeszcze znalazło...
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Moja kolekcja
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Dostosowywanie stron pod komórki i tablety kosztem normalnych komputerów to krótkowzroczność. Trzeba to piętnować tak jak filmy kręcone smartfonem w pionie.
@ Muttah
Najważniejsze są konkretne informacje, przejrzystość layoutu i intuicyjność interfejsu. Wszelkie animowane tła to przerost formy nad treścią - ani to potrzebne, ani ciekawe.
@ Muttah
Najważniejsze są konkretne informacje, przejrzystość layoutu i intuicyjność interfejsu. Wszelkie animowane tła to przerost formy nad treścią - ani to potrzebne, ani ciekawe.
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Ehh, cóż mogę powiedzieć poza tym, że ze wszystkimi zarzutami się zasadniczo zgadzam? Postaramy się jak najszybciej skorygować to o czym piszecie, natomiast na naszą obronę mogę powiedzieć, że strona powstawała ze środków własnych, kiedy jeszcze nie wiedzieliśmy czy projekt tak naprawdę wystartuje (stąd też nie było sensu pakować w nią większej kasy). Tak czy inaczej, jak tylko pojawią się luźne środki w budżecie, to nie wykluczamy zrobienia jej kompletnie od nowa - na razie jednak musi wystarczyć taka, jaka jest (co nie zmienia faktu, że wszystkie bugi oraz inne niedoróbki postaramy się wyeliminować ).
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Jak będziecie wrzucać jakieś fotki, to niech dadzą się one powiększyć do rozmiaru większego niż 800x600. Jest mnóstwo stron komercyjnych (np. sklepów), na których zdjęcia produktowe są niewiele większe niż tradycyjna miniaturka. Kiedyś można to było zrozumieć - rozdzielczości natywne były małe, a większość użytkowników siedziała na modemach 56K. Dzisiaj jest inaczej i nie ma żadnego usprawiedliwienia dla takich praktyk - ten idiotyzm uprawia między innymi FFG zarówno na swojej stronie jak i na BGG, gdzie również wrzucane są oficjalne screeny.Muttah pisze:Postaramy się jak najszybciej skorygować to o czym piszecie,
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Hej,
Trochę nowej zawartości na stronce - wstępna okładka i drugi odcinek designer diaries:
http://uboottheboardgame.com/
Pozdrawiam i miłej lektury
Trochę nowej zawartości na stronce - wstępna okładka i drugi odcinek designer diaries:
http://uboottheboardgame.com/
Pozdrawiam i miłej lektury
Re: [KS] Uboot: The Board Game
No proszę. Podczas biegania słucham właśnie "Okręt" na audiobooku, sam film oczywiście zaliczony kilkukrotnie. W późnej podstawówce temat marynistyczny z okresu II wojny mocno przewałkowany.
Niepodoba mi się jedynie cover. Sytuacja przedstawiona na okładce, to w praktyce ostatnie chwile przed zatopieniem okrętu podwodnego, bo samoloty były dla nich śmiertelnym zagrożeniem. Może jednak zdecydujecie się np. ujęcie podwodne, np. z ataku bombami głębinowymi, albo choćby awaryjne zanurzenie, z częścią widoczną pod wodą i wystającym nad wodą kioskiem? Ewentualnie, usunąłbym z obecnej okładki samoloty.
Oczywiście, mocno trzymam kciuki i szykuję zaskórniaki
Niepodoba mi się jedynie cover. Sytuacja przedstawiona na okładce, to w praktyce ostatnie chwile przed zatopieniem okrętu podwodnego, bo samoloty były dla nich śmiertelnym zagrożeniem. Może jednak zdecydujecie się np. ujęcie podwodne, np. z ataku bombami głębinowymi, albo choćby awaryjne zanurzenie, z częścią widoczną pod wodą i wystającym nad wodą kioskiem? Ewentualnie, usunąłbym z obecnej okładki samoloty.
Oczywiście, mocno trzymam kciuki i szykuję zaskórniaki
- costi
- Posty: 3416
- Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa - Ochota
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 3 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Ja bym usunął samoloty i eksplozję obok okrętu, zostawiając U-boota, niespokojne morze i tonący okręt w tle.bowie pisze:No proszę. Podczas biegania słucham właśnie "Okręt" na audiobooku, sam film oczywiście zaliczony kilkukrotnie. W późnej podstawówce temat marynistyczny z okresu II wojny mocno przewałkowany.
Niepodoba mi się jedynie cover. Sytuacja przedstawiona na okładce, to w praktyce ostatnie chwile przed zatopieniem okrętu podwodnego, bo samoloty były dla nich śmiertelnym zagrożeniem. Może jednak zdecydujecie się np. ujęcie podwodne, np. z ataku bombami głębinowymi, albo choćby awaryjne zanurzenie, z częścią widoczną pod wodą i wystającym nad wodą kioskiem? Ewentualnie, usunąłbym z obecnej okładki samoloty.
Oczywiście, mocno trzymam kciuki i szykuję zaskórniaki
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Moja kolekcja
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: [KS] Uboot: The Board Game
Wygląda, że "must have" się szykuje. Super, że polska wersja będzie na "dzień dobry", bez żadnych podchodów .
Ten wielki zegar mówi, że to jednak nie kwiecień będzie?
Czemu na BGG nie ma w mechanikach wymienionej worker placement?
Ten wielki zegar mówi, że to jednak nie kwiecień będzie?
Czemu na BGG nie ma w mechanikach wymienionej worker placement?
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)