W moim przypadku wyszło bez związku ze zdjęciem (jak pisałemkilka postów wcześniej) ale spoktaktowałem sie z wydawcą i obiecali poprawić. Na razie minął tydzień i brak informacji. Poczekam jeszcze trochę. Dam znać.polwac pisze:Możecie wrzucić zdjęcia tej nagrody "Radogost", aż jestem ciekawy co im z tego wyszło?
Stworze (Grzegorz Arabczyk)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- E2MD
- Posty: 382
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 12:42
- Lokalizacja: 43-518
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 135 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Nie przyszedłem tutaj wygrać
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 14 maja 2013, 08:57
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Nasza recenzja gry Stworze:
http://dicelandblog.pl/recenzja-103-stworze/
http://dicelandblog.pl/recenzja-103-stworze/
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Przeczytałem cały wątek o tej grze i widzę w jakich bólach się rodziła. Zastanawiam się, jak to jest możliwe, że duże grono wspierających opierało się tylko na grafice i wykonaniu, a nie na mechanice czy grywalności? W większości opinii na tym forum można zauważyć sporo krytycznych uwag. Obejrzałem elementy gry i podobają mi się, instrukcji natomiast nie czytałem. Sama gra jakoś mocno nie porywa osób, które ją testowały. Skąd więc ten "wspieraczkowy sukces"?
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- warlock
- Posty: 4631
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1024 times
- Been thanked: 1940 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Policz ilość testerów, policz ilość użytkowników forum, a potem zobacz, ile osób wsparło .
- raj
- Administrator
- Posty: 5172
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 265 times
- Been thanked: 873 times
- Kontakt:
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Przecież to standard, zwłaszcza na KS. "Kupuje się oczami."RUNner pisze:Zastanawiam się, jak to jest możliwe, że duże grono wspierających opierało się tylko na grafice i wykonaniu, a nie na mechanice czy grywalności?
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Przyznam od razu, że nigdy nie wsparłem żadnej gry, nie śledzę przebiegu żadnej kampanii. Mam racjonalne podejście i zakładam, że dobra gra zawsze się wyda normalnym trybem. Nawet jeśli odbędzie się to kosztem pewnych bajerów, to stawiam na tradycyjny model, bo wiem jedno - żaden wydawca nie będzie ryzykował własnych pieniędzy na projekt, który jest przeciętny. To oczywiście jest trochę mylne założenie, bo mało to gniotów pojawia się na rynku? Wtedy jednak gracze głosują portfelem i po prostu tego nie kupują.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
To jedno, a poza tym sporo osób zainteresowało się grą ze względu na słowiański klimat.raj pisze:Przecież to standard, zwłaszcza na KS. "Kupuje się oczami."RUNner pisze:Zastanawiam się, jak to jest możliwe, że duże grono wspierających opierało się tylko na grafice i wykonaniu, a nie na mechanice czy grywalności?
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Głównie dzięki Wiedźminowi 3. Byłem mocno zaintersowany, ale cieszę się, że nie wsparłem bo mój egzemplarz pewnie by na bazarku szybko wylądował. Na szczęście wyleczyłem się ze wspieraczek.gregos pisze:To jedno, a poza tym sporo osób zainteresowało się grą ze względu na słowiański klimat.raj pisze:Przecież to standard, zwłaszcza na KS. "Kupuje się oczami."RUNner pisze:Zastanawiam się, jak to jest możliwe, że duże grono wspierających opierało się tylko na grafice i wykonaniu, a nie na mechanice czy grywalności?
-
- Posty: 2616
- Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 67 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Pomalował Poniżej 3 grupowe. Więcej w podforum "Zrób to sam" w wątku o malowaniu.kucyk pisze:Ktos juz pomalowal figurki? Jak cos - powrzucajcie fotki. Rysunki pogladowe sa jakies takie purpurowo-rozowawe. Ciekawy jestem jak podobieraliscie kolory
Pozdrawiam
Grupowe 1
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
- farmer
- Posty: 1768
- Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 94 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Podpisuję się.Mixthoor pisze:Post użytkownika "rattkin" http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... 58#p999858 powinien być w tym wątku wyróżniony.
Z pewnym zażenowaniem czytałem ostatnie strony tematu, w poszukiwaniu informacji o grze.
Podlinkowana recenzja rattkina jest bardzo merytoryczna, w moim odczuciu w odpowiednich proporcjach łączy spojrzenie subiektywne z obiektywnym i wydaje się wystawiać grze uczciwą ocenę z perspektywy Gracza.
Rattkinowi dziękuję.
Ewentualnych poszukiwaczy wiedzy nt ww gry, odsyłam do podlinkowanego tekstu.
pozdr,
farm
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 929 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitolo
Dziękuję, kłaniam się. Tekst będzie wkrótce dostępny w łatwiejszym do dotarcia miejscu.
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 67 times
- Kontakt:
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Pierwsze wrażenia drugiego wydania. Od razu należy wspomnieć, iż nie jest to takie wydanie, jakiego się spodziewałem i jakie obserwuję od roku w mojej krótkiej przygodzie z planszówkami u innych wydawców. Śledzę ten wątek oraz temat Stworza od pierwszych dni stycznia bieżącego roku. Twórca dziękował osobom, które podjęły się oceny jego gry. Jednak patrząc na elementy nowego wydania, minusy gdy (poza instrukcją), na które uwagę zwracali oceniający, nie zostały poprawione. Przykład? Na kostkach wartość "2" jako jedyna nadal posiada małą kreskę, która myli jej wartość z cyfrą "3". Na kartach zadań symbole przebiegłości i brutalności są odwrócone, spoglądając na nie z perspektywy karty Stworza (na kartach zadań lis jest powyżej szponów, zaś na kartach Stworzy poniżej szponów). Karta pomocy graca nie została wydrukowana na papierze toaletowym, lecz nieco sztywniejszym, natomiast nadal zawiera niekompletne i na ogół nieprzydatne informacje. Grając w Stworze, nieustannie siedziałem z instrukcją, a najważniejsze dla mnie informacje - "własny skrót zasad" - stworzyłem zupełnie od nowa. Plastikowe podstawki nadal są małe, tak że kartonowe Stworza stale się przewracają. O tym mówili oceniający, a twórcy widocznie zignorowali to. Drugie wydanie to tak naprawdę zwykły dodruk i tak winien być reklamowany. Sklepy i wydawca wprowadzają graczy w błąd!
+++
Rozegrałem 4 partie, w tym jedną w pojedynkę. Gra cierpi na syndrom Metro 2033 - jest obrzydliwie nudna i potrzebuje nowych reguł. Twórcy wykreowali ilustracjami i malowidłami wspaniały klimat, który szybko niknie. Baaaa, sami w swych własnych słowach niszczą ów klimat. Oto przykłady:
1. Testy. Na wielu kartach zadań i misji napisane jest: wykonaj "test". Czy to jest szkoła podstawowa, gdzie uczniowie piszą test z matematyki? Dlaczego nie można tego nazwać np. próbą? W Wiedźminie mamy Próby Traw, dlaczego więc w Stworze nie może być Prób Brutalności i Prób Miłosierdzia?
2. Misje. Banda komandosów Stworzy, jednostki bojowe o kryptonimie STW-OR. Otóż... Otóż nie. Rozkładam grę: planszę, karty, znaczniki. Wsiąkam w klimat i nagle słyszę głos niewidzialnego generała, który rzecze: "misję masz". Nie wyobrażam sobie Rusałki, która miast regenerować siły, pędzi do wiochy, klnąc pod nosem: misję mam! Skoro Stworze ma zostać Opiekunem Krainy i w służbie osadników płata figle, uprzykrza życie bądź wspomaga, czemu nie można było nazwać tego po prostu "Służbą" lub "Powołaniem". Czy nasi potomkowie powiadali, iże na pole jadą, bo "misję" mają? Nie sądzę.
3. Misje można wykonać na 3 sposoby, o ile 2 z nich w ogóle można określić mianem "sposobu". Dla mnie to zwykłe oszustwo wprowadzone, by zwiększyć banalną różnorodność. Można trudzić się, by spełnić warunki niezbędne do odhaczenia misji, można też pokonać jedną z dwóch postaci (jakie są ku temu logiczne podstawy i logiczne wytłumaczenie?) bądź - o zgrozo - "odgadnąć", czy mieszkańcy jednej z 4 wiosek będą przychylni Stworzom, czy nie (jaka w tym logika, jaka zabawa?)
4. Przy rozkładaniu gry, instrukcja nakazuje przekazać pojedyncze karty misji innym graczom. I tu pojawiają się warianty np. Bezkosta, "tego, który włosy szyszką czesze!". I klimat prysł...
+++
Wariant pojedynczego gracza. Dodany na siłę, zupełnie jak w przypadku gry komputerowej Thief z 2014 roku. Puryści i ortodoksyjni fani przygód Złodzieja z 1998 roku otrzymali niezgrabnie poskładaną aplikację, która by zadowolić ich gusta, na siłę dorzucała możliwości zwiększenia stopnia trudności. Problem polegał na tym, że były one nieprzetestowane, a wrzucone niedbale ku uciesze fanów i uniemożliwiały jej ukończenie. Tak również jest i w grze planszowej Stworze. Grając w wariant solo, do dyspozycji mamy misje i zadania, które wprowadzają interakcję między innymi graczami. A tu nie ma nikogo, poza mną. Zadania pokroju "wybrane Stworze odrzuca żeton...", "zdejmij z wybranego Stworza 2 żetony witalności...", "Przesuń wybrane Stworze do..." nie mają racji bytu. Analogicznie wyglądają karty misji pokroju "Wskazany gracz...", "Doprowadź do utraty witalności przez innego Stworza...". Jestem sam, więc jaki jest sens i cel, bym wykonywał takie zadania? Sądzę, że wariant pojedynczego gracza nigdy nie został przetestowany. Nie oferuje żadnej radości, jest bezpłciowy, nudny i ubrany w szaty straty czasu. Przerwałem rozgrywkę, ponieważ była okropna, nielogiczna, niesatysfakcjonująca.
+++
Po wstępnych rozgrywkach pracuję nad własnymi zasadami:
- Karty losuję, nie wybieram.
- Nie rozdaję kart swoich misji innym graczom.
- Rozkładam 6 kart misji, w formie zwężającej się piramidy, z których w pierwszej rundzie gracza aż 3 są dostępne. Dzięki temu gracz ma możliwość wyboru wykonania misji. Gracz delektuje wzrok unikalnymi rewersami kart.
- Po bokach piramidy układam pod kartami misji po jednej karcie atrybutów (2 inne odkładam do pudełka)
- Zmieniam odrobinę zasady rozgrywania rundy.
- Zmieniam rozstawienie kart gracza.
Gdy dopracuję i przetestuję "zasady domowe", podzielę się z Wami w odpowiednim temacie. Może uda nam się stworzyć lepsze Stworze.
+++
Szkoda, że twórcy totalnie zignorowali oceny ze stycznia i lutego. Przykro mi jest, gdy patrzę na nijaki produkt, za który wydałem dużo pieniędzy. Nawet figurki, które nadal można oficjalnie kupić w sklepie, nie rekompensują mi złego nastroju. Przykro patrzeć również na zachowanie twórców, którzy na portalu facebook usuwają niewygodne komentarze. Przykład: pewna osoba spytała, co zostanie poprawione w nowej edycji gry. Twórcy odpowiedzieli, że m.in. instrukcja i plansze pomocnicze gracza. Kolejny użytkownik spytał złośliwie "kiedy zostanie poprawiona cała gra"? I jego komentarz zniknął.
+++
Rozegrałem 4 partie, w tym jedną w pojedynkę. Gra cierpi na syndrom Metro 2033 - jest obrzydliwie nudna i potrzebuje nowych reguł. Twórcy wykreowali ilustracjami i malowidłami wspaniały klimat, który szybko niknie. Baaaa, sami w swych własnych słowach niszczą ów klimat. Oto przykłady:
1. Testy. Na wielu kartach zadań i misji napisane jest: wykonaj "test". Czy to jest szkoła podstawowa, gdzie uczniowie piszą test z matematyki? Dlaczego nie można tego nazwać np. próbą? W Wiedźminie mamy Próby Traw, dlaczego więc w Stworze nie może być Prób Brutalności i Prób Miłosierdzia?
2. Misje. Banda komandosów Stworzy, jednostki bojowe o kryptonimie STW-OR. Otóż... Otóż nie. Rozkładam grę: planszę, karty, znaczniki. Wsiąkam w klimat i nagle słyszę głos niewidzialnego generała, który rzecze: "misję masz". Nie wyobrażam sobie Rusałki, która miast regenerować siły, pędzi do wiochy, klnąc pod nosem: misję mam! Skoro Stworze ma zostać Opiekunem Krainy i w służbie osadników płata figle, uprzykrza życie bądź wspomaga, czemu nie można było nazwać tego po prostu "Służbą" lub "Powołaniem". Czy nasi potomkowie powiadali, iże na pole jadą, bo "misję" mają? Nie sądzę.
3. Misje można wykonać na 3 sposoby, o ile 2 z nich w ogóle można określić mianem "sposobu". Dla mnie to zwykłe oszustwo wprowadzone, by zwiększyć banalną różnorodność. Można trudzić się, by spełnić warunki niezbędne do odhaczenia misji, można też pokonać jedną z dwóch postaci (jakie są ku temu logiczne podstawy i logiczne wytłumaczenie?) bądź - o zgrozo - "odgadnąć", czy mieszkańcy jednej z 4 wiosek będą przychylni Stworzom, czy nie (jaka w tym logika, jaka zabawa?)
4. Przy rozkładaniu gry, instrukcja nakazuje przekazać pojedyncze karty misji innym graczom. I tu pojawiają się warianty np. Bezkosta, "tego, który włosy szyszką czesze!". I klimat prysł...
+++
Wariant pojedynczego gracza. Dodany na siłę, zupełnie jak w przypadku gry komputerowej Thief z 2014 roku. Puryści i ortodoksyjni fani przygód Złodzieja z 1998 roku otrzymali niezgrabnie poskładaną aplikację, która by zadowolić ich gusta, na siłę dorzucała możliwości zwiększenia stopnia trudności. Problem polegał na tym, że były one nieprzetestowane, a wrzucone niedbale ku uciesze fanów i uniemożliwiały jej ukończenie. Tak również jest i w grze planszowej Stworze. Grając w wariant solo, do dyspozycji mamy misje i zadania, które wprowadzają interakcję między innymi graczami. A tu nie ma nikogo, poza mną. Zadania pokroju "wybrane Stworze odrzuca żeton...", "zdejmij z wybranego Stworza 2 żetony witalności...", "Przesuń wybrane Stworze do..." nie mają racji bytu. Analogicznie wyglądają karty misji pokroju "Wskazany gracz...", "Doprowadź do utraty witalności przez innego Stworza...". Jestem sam, więc jaki jest sens i cel, bym wykonywał takie zadania? Sądzę, że wariant pojedynczego gracza nigdy nie został przetestowany. Nie oferuje żadnej radości, jest bezpłciowy, nudny i ubrany w szaty straty czasu. Przerwałem rozgrywkę, ponieważ była okropna, nielogiczna, niesatysfakcjonująca.
+++
Po wstępnych rozgrywkach pracuję nad własnymi zasadami:
- Karty losuję, nie wybieram.
- Nie rozdaję kart swoich misji innym graczom.
- Rozkładam 6 kart misji, w formie zwężającej się piramidy, z których w pierwszej rundzie gracza aż 3 są dostępne. Dzięki temu gracz ma możliwość wyboru wykonania misji. Gracz delektuje wzrok unikalnymi rewersami kart.
- Po bokach piramidy układam pod kartami misji po jednej karcie atrybutów (2 inne odkładam do pudełka)
- Zmieniam odrobinę zasady rozgrywania rundy.
- Zmieniam rozstawienie kart gracza.
Gdy dopracuję i przetestuję "zasady domowe", podzielę się z Wami w odpowiednim temacie. Może uda nam się stworzyć lepsze Stworze.
+++
Szkoda, że twórcy totalnie zignorowali oceny ze stycznia i lutego. Przykro mi jest, gdy patrzę na nijaki produkt, za który wydałem dużo pieniędzy. Nawet figurki, które nadal można oficjalnie kupić w sklepie, nie rekompensują mi złego nastroju. Przykro patrzeć również na zachowanie twórców, którzy na portalu facebook usuwają niewygodne komentarze. Przykład: pewna osoba spytała, co zostanie poprawione w nowej edycji gry. Twórcy odpowiedzieli, że m.in. instrukcja i plansze pomocnicze gracza. Kolejny użytkownik spytał złośliwie "kiedy zostanie poprawiona cała gra"? I jego komentarz zniknął.
- Gambit
- Posty: 5229
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 524 times
- Been thanked: 1826 times
- Kontakt:
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Witam. Mam takie głupie pytanie.... jaka jest różnica między wersją z wspieram to a sklepową? Starałem się to gdzieś odnaleźć lecz poległem :/ Z góry dziękuje za wyrozumiałość i odpowiedź Pozdrawiam.
- Gosiek
- Posty: 440
- Rejestracja: 15 gru 2017, 13:28
- Lokalizacja: W-wa
- Has thanked: 417 times
- Been thanked: 87 times
- Kontakt:
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
W samej grze nie ma żadnych bonusów "tylko dla wspierających". Jedynie figurki nie trafiły do sprzedaży, były dostępne wyłącznie na wspieraczce. Obecna wersja sklepowa określana jako "drugie wydanie" ma poprawioną instrukcję i tym się różni od dostępnej na wspieram.
Gambit - fajny materiał, dzięki, że Ci się chciało tyle czasu poświęcić.
Gambit - fajny materiał, dzięki, że Ci się chciało tyle czasu poświęcić.
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Super Dziękuję bardzo za szybką i konkretną odpowiedź
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 67 times
- Kontakt:
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Figurki można kupić w sklepie za 45 PLN. Pierwszy link na google.pl: http://stworze.com/produkt/zestaw-10-figurek/
- Gromb
- Posty: 2819
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 840 times
- Been thanked: 363 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Tylko nie wiem, czy nie jest to weryfikowane. Figurki miały być wyłącznie dla wspierających kampanie.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Sprawdziłem - Nie da się - dostaje informację zwrotną ze sklepu iż figurki są dostępne wyłącznie dla wspierających z wspieram.to tak samo jak poprawiona instrukcja w wersji drukowanej.
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Takie małe pytanie co do zasad jeszcze... jaka jest różnica między kartami z modyfikatorem testu 0 a +0?
+0 to modyfikator który może być boostowany a 0 to taki który nakazuje zdanie testu takiego a nie innego?
czy jak to rozumieć???
+0 to modyfikator który może być boostowany a 0 to taki który nakazuje zdanie testu takiego a nie innego?
czy jak to rozumieć???
- Markus
- Posty: 2446
- Rejestracja: 04 mar 2005, 00:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 550 times
- Been thanked: 271 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Patrząc na zawartość strony http://stworze.com/ to mam wrażenie że gra powstałą tylko po to aby sprzedać te wszystkie widoczne tam dodatki. Co my tam mamy? Torba z artem , artbook, mata do gry, insert , koszulki z grafikami nawiązującymi do gry, pocztówka, plakat, kalendarz. hmmm.... Dziwny kierunek przybiera to hobby
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 929 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Jak ze wszystkim, potrzebny jest kontekst. Ludzie, którzy to robili, to są graficy, studio, druk. Gra im wyszła przypadkiem.
- Pan_K
- Posty: 2504
- Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 168 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
O? To jakaś gra im wyszła?
Bo przecież nie Stworze chyba...
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
- inzkulozik
- Posty: 296
- Rejestracja: 23 cze 2017, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 18 times
Re: Stworze, gra przygodowa czerpiąca ze słowiańskiej mitologii
Tak narzekacie, a tymczasem zrobili dodruk-drugą-edycję - po co skoro taka kicha ?