Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Tutaj można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SA INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Deem
Posty: 1211
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 356 times
Been thanked: 250 times

Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Deem »

GW kontynuuje swoją ofensywę - Necromunda powraca!!!

Oczywiście, zgodnie z polityką firmy przemeblowano setting, aby można było wykorzystać już istniejące figurki do WH40k. Zamiast wojen gangów, mamy potyczki oddziałów zwiadowczych w miastach-kopcach. Zasady mają być w większości identyczne jak w oryginale, oddziały budujemy w systemie punktowym, w pudełku będą Orki i Marines plus zasady dla 12 frakcji.

https://www.warhammer-community.com/201 ... rade-show/
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: ajfel »

Napisałem dzisiaj u siebie co myślę (jak się komuś chce rzucić okiem to TUTAJ).

Ogólnie to mieszane odczucia - z jednej strony fajnie, że wraca skirmish w świecie czterdziestki z dobrze ogarniętą kampanią. Z drugiej potyczki Orków czy Eldarów z Kosmicznymi Marines albo Grey Knightami - to nigdy nie będzie jedyny w swoim rodzaju klimat, jaki miał toksyczny Underhive.
Na pewno wypróbuję ten system - niczym nie ryzykuję. Jak nie przypasuje, to zawarta w pudełku makieta będzie jak znalazł do starej Necromundy ;-)
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Wintermute »

W drugiej polowie roku roku wyjdzie cos podobnego dla wersji fantasy czyli Warhammer Underworlds: Shadespire. Tu juz maja byc nowe modele, ktore beda grywalne w AoS.
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
Awatar użytkownika
Deem
Posty: 1211
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 356 times
Been thanked: 250 times

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Deem »

Wintermute pisze:W drugiej polowie roku roku wyjdzie cos podobnego dla wersji fantasy czyli Warhammer Underworlds: Shadespire. Tu juz maja byc nowe modele, ktore beda grywalne w AoS.
To tylko domysł (oczywiście prawdopodobny), czy jest jakieś źródło (poza teaserem)?
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Wintermute »

Bardziej plotki i spekulacje z internetu. GW pokazalo tylko teaser i opis ludzaco podobny do 40stkowego Shadow War.

Taki Rumor Engine byl:

https://www.warhammer-community.com/201 ... -8th-2017/

I to wyglada jak cos od nieumarlych albo Elfow. A plotki o nowych szkieletach kraza od jakiegos czasu.

Na forum dakka dakka czytalem tez, ze figsy maja byc kompatybilne, ale po pokazaniu nowosci watki rozrosly sie masakrycznie i nie moge znalezc.

W kazdym razie za osiem dni Adepticon i tam GW ma pokazac jeszcze wiecej nowosci, wiec moze dowiemy sie czegos wiecej...
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: ajfel »

Shadespire? Jak ktoś trafnie zauważył, cover art bardziej wygląda na League of Legends niźli spadkobiercę Mordheim ;-) (w linku poniżej)

Tutaj parę zdjęć zapowiedzianych nowości:
http://www.dicetowernews.com/tag/shadespire

zacytuję:
Warhammer Underworlds: Shadespire
– a board game that is “very different than anything we’ve done”
- cokolwiek by to miało znaczyć;)

A wracając do Armageddona - rulebook widać że całkiem tłuściutki, a karty gangów prawie jak w Necromundzie. Nie widać jednak tabelki "Territory", co niestety sugeruje że kampania będzie tu okrojona podobnie jak w Gangs of Commorragh.

Nie, to raczej nie jest powrót Necromundy.
Awatar użytkownika
Gizmoo
Posty: 4089
Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
Has thanked: 2601 times
Been thanked: 2533 times

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Gizmoo »

Przeczytałem "powrót Necromundy!" i wyskoczyłem z kapci.

Wchodzę w wątek, czytam i zastanawiam się, co autor tytułu miał na myśli... Ani to powrót, ani Necromunda.

Wielka prośba do Ojca Prowadzącego - Jak chcesz zatytułować posta, to najpierw sprawdź źródło i zastanów się nad właściwym tytułem. Uprzejmie proszę zatem o edycję.
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: ajfel »

Autora wątku to bym się nie czepiał, bowiem to wydawca gry tytułuje swój produkt jako nową odsłonę Necromundy.
Awatar użytkownika
Deem
Posty: 1211
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 356 times
Been thanked: 250 times

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Deem »

Gizmoo pisze:Przeczytałem "powrót Necromundy!" i wyskoczyłem z kapci.

Wchodzę w wątek, czytam i zastanawiam się, co autor tytułu miał na myśli... Ani to powrót, ani Necromunda.

Wielka prośba do Ojca Prowadzącego - Jak chcesz zatytułować posta, to najpierw sprawdź źródło i zastanów się nad właściwym tytułem. Uprzejmie proszę zatem o edycję.
Poczytaj sobie komunikację GW, Warhammer Community i powiązanych stron. Armageddon Shadow Wars ma się do Necromundy jak Silver Tower do dawnego Questa - stara koncepcja w nowych szatach.
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: ajfel »

Deem pisze:Armageddon Shadow Wars ma się do Necromundy jak Silver Tower do dawnego Questa
To porównanie akurat chybione, bo w Silver Tower nie tylko zmieniono uniwersum, ale i całkowicie od nowa zrobiono mechanikę. SW:A ma bazować na starej mechanice Necro.

Tak naprawdę będzie można oceniać po premierze ile w tym faktycznie Necromundy, ale na chwilę obecną wygląda mi to na marketingowe nadużycie ze strony wydawcy. Równie dobrze nową Necromundą można było nazwać grę GorkaMorka. Te same podstawowe mechaniczne tryby, ale tematycznie całkiem inna bajka.
Czy Imperial Assault od FFG jest "nowym Descentem" ? ;-)
Awatar użytkownika
Deem
Posty: 1211
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 356 times
Been thanked: 250 times

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Deem »

ajfel pisze:
Deem pisze:Armageddon Shadow Wars ma się do Necromundy jak Silver Tower do dawnego Questa
To porównanie akurat chybione, bo w Silver Tower nie tylko zmieniono uniwersum, ale i całkowicie od nowa zrobiono mechanikę. SW:A ma bazować na starej mechanice Necro.

Tak naprawdę będzie można oceniać po premierze ile w tym faktycznie Necromundy, ale na chwilę obecną wygląda mi to na marketingowe nadużycie ze strony wydawcy. Równie dobrze nową Necromundą można było nazwać grę GorkaMorka. Te same podstawowe mechaniczne tryby, ale tematycznie całkiem inna bajka.
Czy Imperial Assault od FFG jest "nowym Descentem" ? ;-)
To zależy co dla danego gracza jest clue systemu - dla niektórych ważniejsza od settingu gangów jest mechanika rozwijania swojego zespołu poprzez rozgrywanie kampanii i do tego w swojej komunikacji nawiązuje GW. Wolałbym zachowanie i klimatu i mechaniki, ale wygląda na to, że jedno będzie musiało wystarczyć.

Si, IA jest nowym Descentem - mechanicznym spadkobiercą :)
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: ajfel »

Jeżeli chodzi o coś co można określić mianem:
- system skirmishowy w uniwersum WH40k z kampanią i rozwojem modeli

To takich gier jest co najmniej kilka. Starych i nowych. Tylko jedna z nich opowiada o walkach gangów w toksycznym Underhive i nazywa się Necromunda.


Żeby była jasność: kibicuję SW:A i chciałbym, żeby wyszło z tego coś fajnego. Ale Necromundę przede wszystkim definiuje jej niepowtarzalna tematyka i klimat, a nie rozwój ludzików. Zwłaszcza, że wiele wskazuje na to, że SW:A zabiorą także wiele elementów mechaniki, które były jakąś tam wizytówką Necro, czyli brak point systemu, bonusy z różnicy gang ratingu i czerpanie profitów z kontrolowanych obszarów.
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Wintermute »

Necromunda jako taka, to ma wyjsc ze Specialist Games. Takze to raczej faktycznie gra oparta na zasadach z Necro. Raczej taki entry point do 40stki. Taki Kill Team z wieksza iloscia terenu.

Kto nie gra moze sie skusi bo malo figsow trzeba, a kto gra ten kupi dla terenu, ktory za jakis czas pewnie wyjdzie oddzielnie. Jak na razie ta taktyka sie sprawdza i dzieki takim chwytom sprzedaz GW rosnie.

Ja rozumiem tesknote za starymi systemami, ale 90% kupujacych produkty GW ma to gdzies. Osobiscie tez sie nie fiksuje. Lubie swiat 40stki i jesli zasady beda spoko (a grubosc podrecznika dobrze wrozy) to podejde do gry z otwarta glowa a nie narzekaniem, ze to nie bezposrednie wznowienie Necro.
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
Awatar użytkownika
Deem
Posty: 1211
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 356 times
Been thanked: 250 times

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Deem »

Wintermute pisze:Necromunda jako taka, to ma wyjsc ze Specialist Games.
Sądzisz, że GW zdubluje system wydając jeszcze Necromundę? Na razie mam wrażenie, że kierują się w stronę ludzi, którzy akceptują zmiany settingów (Stary Młotek na AoS, Necromunda na 40k) albo się nimi nie przejmują, bo byli związani z poprzednimi.
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
Awatar użytkownika
Gothik
Posty: 490
Rejestracja: 02 sty 2012, 12:36
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 6 times
Been thanked: 34 times

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Gothik »

Jezu, jak dobrze. Od ponad roku w sieci bzyczało od plotek o powrocie Necromundy (zintensyfikowanych reanimacją Blood Bowla w starym kształcie) i byłem cały w stresie, że szykują się powązne zmiany w rozplanowaniu szaf u mnie w mieszkaniu, jak i pieniędzy w portfelu. A tak mogę odetchnąć z ulgą...
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Wintermute »

Deem pisze:
Wintermute pisze:Necromunda jako taka, to ma wyjsc ze Specialist Games.
Sądzisz, że GW zdubluje system wydając jeszcze Necromundę? Na razie mam wrażenie, że kierują się w stronę ludzi, którzy akceptują zmiany settingów (Stary Młotek na AoS, Necromunda na 40k) albo się nimi nie przejmują, bo byli związani z poprzednimi.
Teraz to nie wiem, ale byly plotki, ze po Blood Bowl Specialist Games wyda Necromunde a niedlugo potem Mordheima. Ale plotki, jak to plotki sprawdzaja sie tylko czesciowo i mozemy dostac w zamian to i Shadowspire do AoS. Bo zdjecia w sieci pokazuja dosc jednoznacznie - jest gruba ksiazka, wiec zasad moze byc sporo, mignal mi tez gdzies rooster sheet, ktory wyglada prawie tak samo jak ze starej Necromundy. Wychodzi na to, ze bedzie rozwoj postaci. Rosnace statystyki i miejsce na nowe skille.
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
DREADNOUGHT2
Posty: 256
Rejestracja: 17 sie 2016, 08:51

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: DREADNOUGHT2 »

Tak to jest bazować na sentymencie fanów.
Niby chcą a wynajdą najmniejszy pretekst żeby czegoś nie kupić.
Albo za dużo się zmieniło albo zmieniło się za mało

Miałem Delaque i Orlock w Necromundzie. Koledzy mieli Van Saar i Goliath.
Co niby było takiego wyjątkowego w tych frakcjach ? No co ?
To wam odpowiem to, że mieliście pod koniec lat 90tych 18 czy 20 lat.

Jakby wydali znowu gangi to by było DUŻO drożej bo do innych produktów GW nie możnaby ich używać.
Teraz jak to są oddziały piechoty to będą gangi za grosze.

Nie mówię, że to źle, że nie wracacie do nowej wariacji Necromundy. Ludzie i czasy się zmieniają i 2 różne dostępne kolekcje Marvela nie smakuja już dzisiaj tak samo jak TM -Semic. No, ale nie należy w takim wypadku mówić, że szczególnie tęskni się za komiksem superbohaterskim.
Awatar użytkownika
sewhoe
Posty: 343
Rejestracja: 20 lis 2012, 13:21
Lokalizacja: Sanok
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: sewhoe »

DREADNOUGHT2 pisze: Jakby wydali znowu gangi to by było DUŻO drożej bo do innych produktów GW nie możnaby ich używać.
Teraz jak to są oddziały piechoty to będą gangi za grosze.
Z drugiej strony drużyny do Blood Bowl nie są drogie, a są to przecież wzory opracowane stricte pod BB.
DREADNOUGHT2
Posty: 256
Rejestracja: 17 sie 2016, 08:51

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: DREADNOUGHT2 »

sewhoe pisze:
DREADNOUGHT2 pisze: Jakby wydali znowu gangi to by było DUŻO drożej bo do innych produktów GW nie możnaby ich używać.
Teraz jak to są oddziały piechoty to będą gangi za grosze.
Z drugiej strony drużyny do Blood Bowl nie są drogie, a są to przecież wzory opracowane stricte pod BB.
To bardzo dobry argument przyznaje.
Awatar użytkownika
Gizmoo
Posty: 4089
Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
Has thanked: 2601 times
Been thanked: 2533 times

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Gizmoo »

Rzeczywiście - być może przemawia przeze mnie wyłącznie sentyment. Kiedy Necromunda wyszła to był prawdziwy szał. Graliśmy do upadłego, nie zważając na czas. Miałem własnoręcznie zrobione makiety zajmujące po pół szafy. Były to dla mnie najlepsze czasy figurkowego hobby, nawet w porównaniu do WFB, bo i gang było łatwiej pomalować niż armię i setting ciekawszy. Dziś nie wiem, czy znalazłbym czas na pięciogodzinną potyczkę. O budowaniu makiet nie wspomnę. :lol:
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: ajfel »

Nowe przecieki:
http://www.belloflostsouls.net/2017/03/ ... icing.html

Cena 130$, czyli podstawowe pudło będzie tańsze niż Burning of Prospero.

Kawałek rulebooka pozwala snuć domysły, że to naprawdę będzie mechanicznie żywcem zaadoptowane z Necromundy.
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Wintermute »

Ja rozumiem sentyment za gangami z Necro. Ale wlasnie sentyment to slowo klucz. Jakos kompletnie mi nie przeszkadza, ze to beda oddzialy z regularnej 40stki. Jesli dostane miesiste zasady, rozwoj postaci, fajna kampanie, to nie bede rozdrapywal ran ale dobrze sie bawil przy grze. A plusem bedzie to, ze frakcji w 40stce jest wiecej niz bylo gangow.

Ale to tylko moje zdanie i kazdy ma prawo do wlasnego.

Pudlo tanie, bo figurek nie musieli robic:) Uwazam, ze to swietny (marketingowo) ruch GW. Ksiazka z zasadmi jest tania, wrzucimy plastik, ktory juz mamy, a dodamy nowy teren. Ksiazka czyli papier to najtansze z tego wszystkiego. W razie jak gra sie nie sprzeda, teren sprzedamy oddzielnie graczom w bitewniaka. A jesli bedzie sukces to przetrzepiemy magazyny ze starych figurek. Nie sposob stracic na tym interesie.
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: ajfel »

To nie jest tylko kwestia sentymentu. Necromunda była fajną odmianą od klimatu bitewniaka, czy nawet Space Hulka, z tą imrowizowaną bronią, utrudnionym dostępem do bardziej zaawansowanego sprzętu, psującymi się karabinami, slumsami 41. millenium. No i ta cała fabularna otoczka underhive, outlandersi, lokalne wierzenia, kompletny brak świadomości miejscowych jak wygląda wielki świat na zewnątrz etc etc etc. Strasznie fajne to było :)

Jak mówiłem, nie znaczy to że Armageddon będzie zły. Mam tylko cichą nadzieję, że zadadzą sobie trochę trudu, by fabularnie to się jakoś fajnie trzymało kupy.
Awatar użytkownika
Gizmoo
Posty: 4089
Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
Has thanked: 2601 times
Been thanked: 2533 times

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: Gizmoo »

ajfel pisze:No i ta cała fabularna otoczka underhive, outlandersi, lokalne wierzenia, kompletny brak świadomości miejscowych jak wygląda wielki świat na zewnątrz etc etc etc. Strasznie fajne to było :)
Otóż to. Mechanika była sprawna, ale dla mnie najciekawszy był wymyślony świat. Coś kompletnie innego. A sama koncepcja Hive Primus, oraz Underhive - to był dla mnie majstersztyk. Okrutny i przerażająco mroczny świat. Miałem nadzieję, że w tym uniwersum powstanie wiele filmów, książek i gier. Poza tym lore samych gangów był genialny. Nawet dzisiaj robi wrażenie podział na kasty i różnorodność poszczególnych frakcji.

I jak sobie pomyślę, że miałoby się z Nekromundą stać to, co stało się ze Starym Światem i zamiast brunatnego syfu, oglądać kolesi w różowych kalesonach biegających po tęczowych lokacjach, to... Lepiej niech Necromunda zostanie tam, gdzie jej miejsce. W mrocznych, zapomnianych zakamarkach Underhive, do których nigdy nie zagląda światło słoneczne. ;)
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Armageddon Shadow Wars - powrót Necromundy!

Post autor: ajfel »

Z ostatnich BOLSowych plotek wynika, że zasady będą na tyle wierne oryginałowi, że jak ktoś chce, to będzie mógł starymi gangami Necromundy grać.
Oczywiście, żadna to atrakcja, jak zechcę grać starymi gangami, to mam dostępny za darmochę podręcznik Necromunda Community Edition. Natomiast ci, co czekali na powrót Necromundy, to pewnie głównie marzyli o nowych, wypasionych figurkach starych gangów.

Ale wracając do samego SW:A, zaczynam się tematem jarać. Chętnie na tych regułach pogram Genestealer Cultem albo np Tempestus Scions (jeśli będą).
ODPOWIEDZ