Warhammer Underworlds - cała seria (David Sanders)

Tutaj można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SA INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Halloween
Posty: 1494
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 56 times
Been thanked: 86 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Halloween »

rastula pisze: 11 paź 2019, 08:40 nie, nie możesz na turniejach proxowac kart, prywatnie mozesz...co to w ogole za pytanie? kolejny trolling.
Zarzucanie trollingu to jest trolling. Pytalem o podejscie spolecznosci a ze na turniejach nie mozna to jest to oczywiste i pisalem o tym. Ale nie miales czasu doczytac do konca bo zaczales pisac.

A ile warband trzeba kupowac zeby byc w miare na biezaco z kartami jakbym chcial oryginaly? Polowe czy praktycznie wszystkie?
Zdarza sie wam kupic jakas warbande dla tylko jednej kluczowej karty uniwersalnej?
Awatar użytkownika
KamradziejTomal
Posty: 1162
Rejestracja: 04 kwie 2016, 16:40
Has thanked: 384 times
Been thanked: 452 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: KamradziejTomal »

Żeby być na bieżąco trzeba mieć wszystko (to chyba oczywiste?). Można sobie radzić z mniejszą liczbą, wszystko zależy, którą bandą chce się grać.

Tak w przeszłości były przypadki gdzie pod względem turniejowym warto było zakupić bandę tylko dla jednej karty - Ready for Action z Chosen Axes. Teraz jest z tym znacznie lepiej ale wciąż widać że są bandy z lepszymi kartami uniwersalnymi niż inne (Zarbags Gitz, Thundriks Profiteers albo paczka Power Unbound).
Słyszysz o jakichś glaze'ach, drybrushach i innych dziwadłach i nie wiesz o czym mowa? Zerknij sobie TUTAJ
Sundrop tutorial: TUTAJ
Wykańczanie podstawek domowymi sposobami: TUTAJ
Halloween
Posty: 1494
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 56 times
Been thanked: 86 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Halloween »

KamradziejTomal pisze: 11 paź 2019, 09:57 Żeby być na bieżąco trzeba mieć wszystko (to chyba oczywiste?).
No nie dla wszystkich. Bo jezeli gram na kontrole to nie potrzebuje kart do aggro itd. Masz talie kontrolna czarno-niebieska to karty z zielono-czerwonego aggro nie sa potrzebne.

Ja moze nie rozumiem jak silne sa archetypy w tej grze. Ale jezeli banda ma stac na objectivie i punktowac to nie potrzebuje kart do szarży i analogicznie ktos kto ma robic wyrzynke nie bedzie bral kart do kampienia sie.
Awatar użytkownika
KamradziejTomal
Posty: 1162
Rejestracja: 04 kwie 2016, 16:40
Has thanked: 384 times
Been thanked: 452 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: KamradziejTomal »

No nie dla wszystkich. Bo jezeli gram na kontrole to nie potrzebuje kart do aggro itd. Masz talie kontrolna czarno-niebieska to karty z zielono-czerwonego aggro nie sa potrzebne.

Ja moze nie rozumiem jak silne sa archetypy w tej grze. Ale jezeli banda ma stac na objectivie i punktowac to nie potrzebuje kart do szarży i analogicznie ktos kto ma robic wyrzynke nie bedzie bral kart do kampienia sie.
Proponuje, żebyś najlepiej poszukał czy masz gdzieś w okolicy sklep/klub który by Cię wprowadził do gry bo to jednak nie jest tak do końca jak w Magic-u (do którego rozumiem cały czas porównujesz?) i swoboda w budowaniu archetypów jest dużo bardziej ograniczona przez możliwości bandy, losowość kostek i sytuację na planszy. Bardziej Ci będzie zależeć, żeby ręka była w miarę uniwersalna i żeby nie było w niej sytuacyjnych kart - a to zostawia mało miejsca na jakieś ekstra smaczki.
Słyszysz o jakichś glaze'ach, drybrushach i innych dziwadłach i nie wiesz o czym mowa? Zerknij sobie TUTAJ
Sundrop tutorial: TUTAJ
Wykańczanie podstawek domowymi sposobami: TUTAJ
Halloween
Posty: 1494
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 56 times
Been thanked: 86 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Halloween »

KamradziejTomal pisze: 11 paź 2019, 10:21 Bardziej Ci będzie zależeć, żeby ręka była w miarę uniwersalna i żeby nie było w niej sytuacyjnych kart - a to zostawia mało miejsca na jakieś ekstra smaczki.
Czerwona lampka niestety sie zapala. Wiec 50%decku jest taka sama w roznych bandach? Wiekszosc umieszcza karte dajaca +X do ataku itd?
frank grat
Posty: 15
Rejestracja: 30 sie 2019, 21:49
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: frank grat »

Porponuję pójść do klubu, albo na YT, i popatrzeć na rozgrywki. Zobaczysz jakie są karty, jak działają.
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1401
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 152 times
Been thanked: 181 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Błysk »

Halloween pisze: 11 paź 2019, 10:30
KamradziejTomal pisze: 11 paź 2019, 10:21 Bardziej Ci będzie zależeć, żeby ręka była w miarę uniwersalna i żeby nie było w niej sytuacyjnych kart - a to zostawia mało miejsca na jakieś ekstra smaczki.
Czerwona lampka niestety sie zapala. Wiec 50%decku jest taka sama w roznych bandach? Wiekszosc umieszcza karte dajaca +X do ataku itd?
Generalnie to nie karcianka. To połączenie karcianki ze skirmishem. Nie da się do tego podchodzić jak do gry czysto karcianej.
Erg
Posty: 38
Rejestracja: 23 wrz 2018, 23:29
Has thanked: 34 times
Been thanked: 21 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Erg »

Halloween pisze: 11 paź 2019, 08:27 Jakie rozmywanie znowu?
To wazne pytanie dotyczace community i tego czy potencjalnie sie w nim odnajde jezeli bym chcial wyjsc z tym z domu. [...] Takze to tez pytanie o to ilu graczy rzeczywiscie kupuje kazda warbande po 2razy zeby zdobyc potrzebne karty do talii w maxymalnej ilosci.
Regularne rozmywanie. Pytasz, żeby pytać, o problemy, które Cię nie dotyczą. Co Ci po dodatkach, skoro najwyraźniej nie doczytałeś nawet instrukcji z podstawki, która w PIERWSZYM punkcie dotyczącym budowania własnej talii mówi o tym, że każda karta w talii musi być unikatowa. Więc nie ma potrzeby kupowania dwóch warband. A co trzeba mieć? Do grania turniejowego najlepiej wszystko, jak zawsze. Do grania domowego albo wśród kolegów - na co się z kolegami umówisz.
Poza tym pytanie o proxowanie jest systemowo niezależne, możesz je równie dobrze zadać w każdym innym wątku dotyczących gier otwartych, z rozszerzeniami, dodatkami, boosterami itd. Począwszy od Magica, przez bitewniaki do wszystkich LCGów. W każdym wątku o tych grach zapytasz o to samo? Można proxować w Arkham Horror LCG? Nie? No to może w Inwazji, albo Netrunnerze? itd, itp. Załóż stosowny wątek w utworzonym na Twoje potrzeby subforum z "ogólnymi dyskusjami", najlepiej z sondą - w których proxowanie jest mile, a w których grach niemile widziane. Kto będzie chciał - wypowie się, wszyscy będą zadowoleni ;) Pozdrówka!
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1401
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 152 times
Been thanked: 181 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Błysk »

Dobra, kupiłem podstawkę. Jutro dokupię latających krasnali i do tego power unbound. Z tym zacznę, stwierdziłem, że skoro na 4 sezon i tak zbanują Nightvaulta to całkiem szybko nadrobię braki, a póki nie ma nowych banned/ restricted to nie ma co przeinwestowywać w dodatki z 2 sezonu.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1304 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: rastula »

Błysk pisze: 11 paź 2019, 22:16 Dobra, kupiłem podstawkę. Jutro dokupię latających krasnali i do tego power unbound. Z tym zacznę, stwierdziłem, że skoro na 4 sezon i tak zbanują Nightvaulta to całkiem szybko nadrobię braki, a póki nie ma nowych banned/ restricted to nie ma co przeinwestowywać w dodatki z 2 sezonu.
teraz odbierzesz pudełka i będzie ci żal wycinać tych wypraseczek , żeby nie połamać :) - idealny "półkownik" ta gra :D
Halloween
Posty: 1494
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 56 times
Been thanked: 86 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Halloween »

Błysk pisze: 11 paź 2019, 22:16 Z tym zacznę, stwierdziłem, że skoro na 4 sezon i tak zbanują Nightvaulta to całkiem szybko nadrobię braki, a póki nie ma nowych banned/ restricted to nie ma co przeinwestowywać w dodatki z 2 sezonu.
Rotacje robi się tak zeby talia nie miala pelnej spojnosci bez poprzedniego bloku. W sensie zeby stare i tak kupowali.
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1401
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 152 times
Been thanked: 181 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Błysk »

rastula pisze: 11 paź 2019, 22:30
teraz odbierzesz pudełka i będzie ci żal wycinać tych wypraseczek , żeby nie połamać :) - idealny "półkownik" ta gra :D
A to też racja. Jak zobaczyłem ile składania to wzięło mnie na płacz. Więcej chyba niż w bandach z 1 sezonu. ;)

@Hallowen– To nie CCG, część "podstawowych" kart powtarza się od pierwszego startera. Grając w 1 edycję pamiętam, że w sumie nie miałem w talii kart z każdego setu, a mimo to wygrać szkło się dało. Wprawdzie na strasznie zdominowanej/ jednostronnej mecie, ale mam nadzieję, że do 3 sezonu to poprawili.
Halloween
Posty: 1494
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 56 times
Been thanked: 86 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Halloween »

Błysk pisze: 12 paź 2019, 00:41
rastula pisze: 11 paź 2019, 22:30
teraz odbierzesz pudełka i będzie ci żal wycinać tych wypraseczek , żeby nie połamać :) - idealny "półkownik" ta gra :D
A to też racja. Jak zobaczyłem ile składania to wzięło mnie na płacz. Więcej chyba niż w bandach z 1 sezonu. ;)

@Hallowen– To nie CCG, część "podstawowych" kart powtarza się od pierwszego startera. Grając w 1 edycję pamiętam, że w sumie nie miałem w talii kart z każdego setu, a mimo to wygrać szkło się dało. Wprawdzie na strasznie zdominowanej/ jednostronnej mecie, ale mam nadzieję, że do 3 sezonu to poprawili.
Chyba nie wycinaliscie Blackstone Fortress albo wspolczesnych normalnych boxów od GW. Tam jest to duzo bardziej delikatne. W Underworlds wypraski wygladaja na nieposiadajace zbyt wielu drobnych elementow.

Wlasnie spojrzalem, ze udzielales sie w tym watku w 2017 wiec co Cie sklonilo do rezygnacji a potem powrocie do 3 edycji?
Jak bys porownal mete Underworlds w porownaniu do X-wing?

Szukam klucza doboru band do kazdego sezonu. On jest jakos tematyczny? Czy staraja sie zeby byl zroznicowanie? A moze wydaja aktualnie to co produkuja do AoS?
Karty w sezonie sie jakos kombuja ze soba? Bo band z 2 sezonu bym raczej nie kupowal, raczejwydrukowal bym to co trzeba z neutrali. Co bym mogl kupowac jakby mi sie spodobalo to 3 sezon ale zakladajac, ze to jest jakos estetycznie umocowane typu sezon bestii.

Zauwazyliscie przy rotacji jakies wieksze ruchy na Ebayu/rynku wtornym? W sensie ludzie starali sie spieniezyc produkty z I sezonu?
Awatar użytkownika
KamradziejTomal
Posty: 1162
Rejestracja: 04 kwie 2016, 16:40
Has thanked: 384 times
Been thanked: 452 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: KamradziejTomal »

Chyba nie wycinaliscie Blackstone Fortress albo wspolczesnych normalnych boxów od GW. Tam jest to duzo bardziej delikatne. W Underworlds wypraski wygladaja na nieposiadajace zbyt wielu drobnych elementow.
GW poszło bardzo do przodu w technologii odlewu wtryskowego. Ich modele nie dość że są teraz bardzo szczegółowe i mają świetne, dynamiczne pozy, to jeszcze teraz robione w technologii push-to-fit mogą być składane bez kleju a i łączenia figurek są często sprytnie pochowane tak, że nie kłują w oczy.
Szukam klucza doboru band do kazdego sezonu. On jest jakos tematyczny? Czy staraja sie zeby byl zroznicowanie? A moze wydaja aktualnie to co produkuja do AoS?
Jak się ekipie GW zamarzy tak robią. W 2 Ed. motywem przewodnim można powiedzieć, że były czary więc prawie każda banda ma chociaż jednego takiego osobnika... tyle że mechanika jest na tyle mało ciekawa/opłacalna że poza bandą Stormcastów z podstawki nikt nie używa praktycznie zaklęć. Podstawka była ewidentnie zsynchronizowana z kolejną edycją Aos (czarodzieje + duszki + czary), Gobbosy i Mologg też były odzwierciedlone w premierze AoS ale reszta raczej nie powiązana z niczym.
Karty w sezonie sie jakos kombuja ze soba? Bo band z 2 sezonu bym raczej nie kupowal, raczejwydrukowal bym to co trzeba z neutrali. Co bym mogl kupowac jakby mi sie spodobalo to 3 sezon ale zakladajac, ze to jest jakos estetycznie umocowane typu sezon bestii.
Tak jest jakieś umiarkowane połączenie. W 2 sezonie pojawiły się czary, więc pojawiło się też sporo kart z tym powiązanych - więcej obrażeń od zaklęć, więcej kostek, punktowanie z zaklęć, itp. W 3 sezonie jednym z motywów przewodnich jest relacja Łowca-Ofiara (nowe słowa kluczowe na kartach i postaciach) oraz większy nacisk na kafelki zagrożeń (2 kafaelki dokładane na koniec ukłądania planszy + możliwość przekręcenia kafla punktu na kafel zagrożenia). Natomiast nie wiadomo nic o pozostałych kombosach/pomysłach - wiadomo chyba za to jakie będą bandy bo pojawiają się na kartach.
Zauwazyliscie przy rotacji jakies wieksze ruchy na Ebayu/rynku wtornym? W sensie ludzie starali sie spieniezyc produkty z I sezonu?
Można znaleźć pojedyńcze oferty na bandy z 1 Ed. ale nie jest to jakieś morze ofert.
Słyszysz o jakichś glaze'ach, drybrushach i innych dziwadłach i nie wiesz o czym mowa? Zerknij sobie TUTAJ
Sundrop tutorial: TUTAJ
Wykańczanie podstawek domowymi sposobami: TUTAJ
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1401
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 152 times
Been thanked: 181 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Błysk »

Btw. dowiedziałem się, że w sumie 2 edycja jest wycofywana ze sprzedaży, nawet jak sklepy miały, to muszą oddać. Zobaczymy jak zakończą się moje polowania na latających krasnali... ;)

Dlaczego zrezygnowałem po pierwszej edycji? Część mechanik i brak balansu mocno mnie irytowały.

Guard był bez sensu, teraz ma go trochę więcej.

Krytyki w starej (i obecnej formie) to jest zupełnie chora rzecz, ale niech będzie, że da się przyzwyczaić.

Lokalna meta w pierwszej edycji opierała się u nas na graniu na kontrolę pole. Pierwsze 2 miejsca zawsze zdominowane przez Stormcastów a zazwyczaj pierwsze 4. Były bandy, które nawet nie były w stanie przez całą grę do nich dojść (Fyreslayers, którymi grałem). Generalnie próbowaliśmy tę metę złamać cały sezon, ale jedyne co miało sens, poza Stormcastami na kontrolę to granie szkieletami na kontrolę (Stormcaści i tak wychodzili lepiej). W ogóle aggro bandy były bez sensu.

Druga rzecz, przynajmniej u nas lokalnie cała walka opierała się na 1hit- 1kill, bo jak już jakimś cudem udało się dopushować do przeciwnika, to nie miało się wielu okazji do ataku, a Stormcaści jeszcze mieli wtedy najlepszą obronę i prawie najlepszy atak. Także albo zabiło się takiego na hita, albo się ginęło. W sytuacjach, gdzie na całą grę mogłeś wykonać 1/2 ataki, a czasem wcale (testowane) było to bardzo frustrujące, bo granie na zabijanie było high risk- low reward. Oczywiście zazwyczaj wchodziły miksy, bo eskalacja czy "darmowe punkty" generalnie w decku musiały być, ale kontrola miała ogromną przewagę.

W 3 edycji zmieniły się karty, wprowadzono keywordy i wygląda na to, że gra powoli dorasta, przynajmniej takie są raporty weteranów z frontu.
Halloween
Posty: 1494
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 56 times
Been thanked: 86 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Halloween »

Błysk pisze: 13 paź 2019, 12:37 Btw. dowiedziałem się, że w sumie 2 edycja jest wycofywana ze sprzedaży, nawet jak sklepy miały, to muszą oddać. Zobaczymy jak zakończą się moje polowania na latających krasnali... ;)

Nightvault ma byc wycofany? Przeciez 2 edycja ciagle jest w standardzie?
Rozumiem choc z wielkim trudem, ze nieprodukowany ale wycofywany? To jakas skrajnie dziwaczna polityka wycofywac produkty, ktore ciagle sa w standardzie.
Ktos tu nie ma pojecia jak sie robi rotacje?

Wizards w Mtg potrafi nawet po wyrotowaniu wyprodukowac pozegnalny rzut produktu zeby kolekcjonerzy sie obkupili.
Awatar użytkownika
KamradziejTomal
Posty: 1162
Rejestracja: 04 kwie 2016, 16:40
Has thanked: 384 times
Been thanked: 452 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: KamradziejTomal »

Nightvault ma byc wycofany? Przeciez 2 edycja ciagle jest w standardzie?
Rozumiem choc z wielkim trudem, ze nieprodukowany ale wycofywany? To jakas skrajnie dziwaczna polityka wycofywac produkty, ktore ciagle sa w standardzie.
Ktos tu nie ma pojecia jak sie robi rotacje?
Raczej chodzi o wycofanie startera 2 Ed. (analogicznie zrobili z Shadespire) - robią to dlatego, że chcą sprzedawać teraz starter 3 Ed. a bandę magicznych stormcastów i duszków przepakują do osobnych paków i będą sprzedawać jako pojedyńcze warbandy (tak samo jak podstawowych stormcastów i khornitów). Band z 2 Ed. prawie na pewno nie będą wycofywać, prędzej te z 1 Ed. - mogą przestać je produkować albo przepakować w inne zestawy.
Słyszysz o jakichś glaze'ach, drybrushach i innych dziwadłach i nie wiesz o czym mowa? Zerknij sobie TUTAJ
Sundrop tutorial: TUTAJ
Wykańczanie podstawek domowymi sposobami: TUTAJ
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1304 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: rastula »

no raczej nie może zabraknąć takich band jak Skaveni i Gitz Gobliny :)... universum by było niepełne :).


jak tam wreszcie złożyłem sobie figurki z nightvault - syn mnie zmusił :D...


1) GW robi po prostu najlepsze figurki na rynku i kropka ... owszem może nie wszyscy kochają ich styl, ale jeśli chodzi o materiał, rzeźby, jakość to po prostu są bezkonkurencyjni...grę można kupić dla samych plastików :D.

2) dziś będę grał z moim 6-latkiem w wersję bez talii na startowych bandach z NV- gdzieś coś mi się obiło o oczy, ale też zniknęło więc odtwarzam z pamięci zasady "dla dzieci"

a) wszystkie karty zainspirowane / czary i specjalne umiejętności Z KART używamy normalnie - dziecko raczej zapamieta , lepiej niż ja ... z ikonologią/ kostkami i liczeniem nie widzę problemu.

b) jeden punkt chwały za kill ( opcja - jeden pkt za trafienie + 1 punkt ekstra za kill), jeden punkt chwały za okupowanie objective

c) zasady ruchu, wsparcia i walki normalnie


czyli zostawiamy tylko skirmish w najczystszej postaci :)... dla hardorów to pewnie abominacja ale widzę w tej rozgrywce całkiem spory potencjał do dobrej zabawy syna z ojcem :D...

Mace jakieś inne pomysły sugestie?


PS. w grze faktycznie mamy raptem 12 (3x4) aktywacji? bardzo krótka kołderka bojowa :D...
Awatar użytkownika
KamradziejTomal
Posty: 1162
Rejestracja: 04 kwie 2016, 16:40
Has thanked: 384 times
Been thanked: 452 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: KamradziejTomal »

rastula pisze: 14 paź 2019, 14:09 ...
Mieliśmy kiedyś dyskusję, że pożna by wprowadzić zasadę 1 kill = 1 glory, 1 kill 4+ ran = 2 glory, żeby zrównoważyć trochę dysproporcje w ilości punktów klepanych na wybijanie lekkich przeciwników. Jeżeli przyjmiecie 1 wound = 1 glory to i tak duchy będą miały pod górkę bo mają w sumie 19 woundów vs 12 woundów od stormcastów.

Jeżeli chodzi o zasady grania 4 fun to były jeszcze w WD zasady dwóch innych wariantów ale nie wiem czy idzie to gdzieś znaleźć na stronie. Kilka dni temu ktoś wrucił BETA zasady swojej wariacji nt. walki z "Gargantem":

https://derekwheatley.wordpress.com/201 ... v-1-0/amp/

i tak w grze ma się tylko 12 szans na "ruch" ;)
Słyszysz o jakichś glaze'ach, drybrushach i innych dziwadłach i nie wiesz o czym mowa? Zerknij sobie TUTAJ
Sundrop tutorial: TUTAJ
Wykańczanie podstawek domowymi sposobami: TUTAJ
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1304 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: rastula »

KamradziejTomal pisze: 14 paź 2019, 14:40
rastula pisze: 14 paź 2019, 14:09 ...
Mieliśmy kiedyś dyskusję, że pożna by wprowadzić zasadę 1 kill = 1 glory, 1 kill 4+ ran = 2 glory, żeby zrównoważyć trochę dysproporcje w ilości punktów klepanych na wybijanie lekkich przeciwników. Jeżeli przyjmiecie 1 wound = 1 glory to i tak duchy będą miały pod górkę bo mają w sumie 19 woundów vs 12 woundów od stormcastów.

Jeżeli chodzi o zasady grania 4 fun to były jeszcze w WD zasady dwóch innych wariantów ale nie wiem czy idzie to gdzieś znaleźć na stronie. Kilka dni temu ktoś wrucił BETA zasady swojej wariacji nt. walki z "Gargantem":

https://derekwheatley.wordpress.com/201 ... v-1-0/amp/

i tak w grze ma się tylko 12 szans na "ruch" ;)

upiory może zdobędą mniej punktów na ranach, ale trochę mają łatwiej z okupowaniem obj. , bo jest ich więcej - myślę, że to nawet fajnie się zbalansuje i pokaże młodemu różne strategie... koniec końców chodzi o fan i przy jakimś przegięciu, które wyjdzie podczas gry wprowadzimy korektę... jestem dobrej myśli :).
Awatar użytkownika
Błysk
Posty: 1401
Rejestracja: 19 cze 2010, 13:58
Has thanked: 152 times
Been thanked: 181 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Błysk »

rastula pisze: 14 paź 2019, 14:09 no raczej nie może zabraknąć takich band jak Skaveni i Gitz Gobliny :)... universum by było niepełne :).
Biorąc pod uwagę to, że niektórych już nie da się zamówić za bardzo to nie wiem czy nie może... ;)
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1304 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: rastula »

dodrukują ;)
Halloween
Posty: 1494
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 56 times
Been thanked: 86 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Halloween »

Skoro przepakowywuja bandy ze startera to na 90% przedrukuja stare bandy. Moze nawet doloza jakies karty zeby gracze turniejowi musieli kupic jeszcze raz.
vcrproszek
Posty: 725
Rejestracja: 13 lis 2015, 11:05
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 15 times
Been thanked: 6 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: vcrproszek »

Halloween pisze: 15 paź 2019, 10:31 Skoro przepakowywuja bandy ze startera to na 90% przedrukuja stare bandy. Moze nawet doloza jakies karty zeby gracze turniejowi musieli kupic jeszcze raz.
Cofnij to ! :D mój portfel ma już dość. Chyba, że te wszystkie "nowe i stare karty jako nowe" wydadzą osobno, jak echoes of glory. W tedy będę zadowolony :) Jeśli wydadzą te same karty, tylko z innymi ikonkami, to myślę, że turniejowo będzie można śmiało grać starymi.
bo proszek było zajęte | mam rabat w aleplasznówki.pl 3% (+ weekendowy) | Moje zbiórki
Halloween
Posty: 1494
Rejestracja: 18 lis 2018, 13:02
Has thanked: 56 times
Been thanked: 86 times

Re: Warhammer Underworlds: Shadespire (David Sanders)

Post autor: Halloween »

vcrproszek pisze: 15 paź 2019, 10:41 Jeśli wydadzą te same karty, tylko z innymi ikonkami, to myślę, że turniejowo będzie można śmiało grać starymi.
Jezeli strict reprinty bylyby nielegalne to by bardzo zachecili ludzi do proxowania.
Ale MtG uznaje legalnosc poprzednich wersji kart wiec tu tez tak zapewne bedzie.
ODPOWIEDZ