Wojna Nemo / Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
elbruus
Posty: 258
Rejestracja: 18 sty 2015, 10:39
Has thanked: 142 times
Been thanked: 42 times

Re: Nemo's War second edition od VPG

Post autor: elbruus »

Załatwiłem sobie znaczniki zasobów wydrukowane w drukarce 3D i mam dodatkowy zestaw. Gdyby ktoś był chętny to za cenę wysyłki mogę je oddać.

Zdjęcie: https://i.imgur.com/IFjHlc0.jpg

NIEAKTUALNE
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5229
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 524 times
Been thanked: 1826 times
Kontakt:

Re: Nemo's War second edition od VPG

Post autor: Gambit »

Kilka słów o Nemo's War ode mnie
Obejrzyj na ZnadPlanszy
Obejrzyj na YouTube
sevhar
Posty: 15
Rejestracja: 18 wrz 2018, 14:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota

Re: Nemo's War second edition od VPG

Post autor: sevhar »

27 listopada pojawi się KS z reprintem Nemo's War wraz nowymi rozszerzeniami. Dodane zostaną, miedzy innymi, 2 nowe motywy, nowe postaci, a także nowe karty.
https://www.victorypointgames.com/blog/ ... s-2-and-3/
Awatar użytkownika
cezarr
Posty: 300
Rejestracja: 02 mar 2015, 09:45
Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin
Has thanked: 9 times
Been thanked: 11 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: cezarr »

Dziś ostatni dzień kickstartera na Nemo's War i dodatki. Wychodzi toto strasznie drogo (94 dolki z dostawą) i bardzo się waham. Za taką cenę oczekiwałbym, że będzie mi się w to chciało grać co najmniej dziesiątki razy. Czy ktoś kto ma mógłby powiedzieć ile razy już w to grał? Czy ta gra ma to coś, co powoduje, że wraca się do niej stałe, latami, nie nudzi się? Bo jeśli jest dobra na 5-10 gier, to ja za tę cenę nie biorę. :)
Awatar użytkownika
nahar
Posty: 1341
Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
Lokalizacja: Warszawa....teraz
Has thanked: 123 times
Been thanked: 84 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: nahar »

Ja mialem i zagralem zero gier. Kierujac sie opiniami innych cenionych przeze mnie graczy wymienilem NW na cos ze stajni GMT.

Raczej nie spelnia warunku o ktorym piszesz.
Awatar użytkownika
Pan_K
Posty: 2504
Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 189 times
Been thanked: 168 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: Pan_K »

cezarr pisze: 18 gru 2018, 08:27 Dziś ostatni dzień kickstartera na Nemo's War i dodatki. Wychodzi toto strasznie drogo (94 dolki z dostawą) i bardzo się waham. Za taką cenę oczekiwałbym, że będzie mi się w to chciało grać co najmniej dziesiątki razy. Czy ktoś kto ma mógłby powiedzieć ile razy już w to grał? Czy ta gra ma to coś, co powoduje, że wraca się do niej stałe, latami, nie nudzi się? Bo jeśli jest dobra na 5-10 gier, to ja za tę cenę nie biorę. :)
Mam na koncie 22 rozgrywki, z czego 21 w 2017 roku.
Sam oceń... 8)
Rzecz jasna, ja to tylko jeden case ;)
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”

Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Awatar użytkownika
kaszkiet
Posty: 2807
Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 308 times
Been thanked: 525 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: kaszkiet »

Grałem 2 razy.
Gra jest bardzo klimatyczna ale za długa i za powtarzalna(w zasadzie wszystko w grze robi się za pomocą rzutu 2k6). Oprawa graficzna super.
6/10 jej dałem i się pozbyłem.
Gra ok, ale to o wiele za mało w stosunku do moich oczekiwań i jednocześnie nakładu czasu gry oraz setupu.
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: Breżniew »

cezarr pisze: 18 gru 2018, 08:27 Dziś ostatni dzień kickstartera na Nemo's War i dodatki. Wychodzi toto strasznie drogo (94 dolki z dostawą) i bardzo się waham. Za taką cenę oczekiwałbym, że będzie mi się w to chciało grać co najmniej dziesiątki razy. Czy ktoś kto ma mógłby powiedzieć ile razy już w to grał? Czy ta gra ma to coś, co powoduje, że wraca się do niej stałe, latami, nie nudzi się? Bo jeśli jest dobra na 5-10 gier, to ja za tę cenę nie biorę. :)
Kupiłem podstawkę używkę za nieco ponad 200 zł. Zagrałem ok 10 razy. Podobało mi się, ale odwłoku mi nie urwało. Rozgrywka faktycznie trwa trochę za długo - zdecydowanie lepiej mi się siedzi przy grze poniżej 1,5h, ale bywają wyjątki. O wracaniu do niej latami to nie mam doświadczeń, bo sam posiadam ją ledwie 8-9 miesięcy. Póki co, gra leży na półce już 4-5 miesięcy i na razie nie mam chęci do powrotu do niej (ogrywam solo 51 Stan MS, LE: X-Files, Mage Knight i AE: War Eternal z dodatkami). Gra jest baaaardzo losowa - kości są w tym świecie królem :D Dosłownie: ilość akcji w turze to rzut kośćmi, praktycznie każda akcja to rzut kośćmi z ew. modyfikatorami, rozwiązywanie wydarzeń i ich efektów to zazwyczaj testy, a więc znowu kości. Dociąg statków i skarbów jest z woreczków, więc w 100% losowy - im dalej w las, tym większe prawdopodobieństwo na trafienie trudniejszego statku, bo w toku gry do puli dochodzą coraz mocniejsze statki. Slogan z KSa "each motive is like playing a different game!" to dla mnie gruba przesada. Owszem, mamy 4 motywacje Nemo (z dodatkiem będzie 6) i faktycznie każdy z nich wymaga nieco innego podejścia do rozgrywki, żeby ukręcić jakiś sensowny wynik, ale jak dla mnie to nadal jest robienie tego samego - rzucanie kośćmi:jak dla mnie to niewielka różnica rzucać kośćmi za atak na statek, czy rzucać kośćmi za przygodę - to takie moje dywagacje odnośnie samej mechaniki.
Niemniej jednak klimat tej gry jest wyczuwalny i to bardzo. Karty przygód są bardzo zróżnicowane - jeśli czytałeś i pamiętasz "20k mil...", to wiele razy uśmiechniesz się po wzięciu karty, bo przedstawiają one sytuacje żywcem wyjęte z powieści. W toku gry zła sława Nemo stanie się coraz bardziej namacalna i będziesz kilka razy zastanawiał się przed atakiem na kolejny statek, bo konsekwencje mogą być bardzo poważne. Ponadto zwiększająca się w toku gry ilość statków pojawiająca się na morzach dociśnie Ci śrubę zaszczucia. Doświadczysz momentów, w których na planszy będzie tak ciasno, że na palcach jednej ręki będzie można policzyć obszary na których względnie łatwo będziesz mógł wykonać jakąś akcję. Ja osobiście bardzo lubię ten moment, bo chociaż jest wtedy bardzo trudno, to klimat jest dla mnie wtedy najmocniejszy.

94$ za podstawkę i komplet dodatków, to jak dla mnie trochę za dużo. Gdyby ta cena zamknęła się w 300 zł, to bym brał. Za więcej jednak podziękowałbym. Gra ma swoje wady i zalety - po zestawieniu ich ze sobą nie grając wcześniej, nie dałbym za nią więcej niż to, co wydałem, czyli 200-220 zł. O wydaniu 360 zł za podstawkę z dodatkami nie ma w ogóle mowy - za duży wydatek jak na grę, która mogłaby mi nie podejść (oczywiście przy założeniu, że gry nie znam i nie grałem w nią wcześniej).

Żeby jednak jeszcze bardziej namieszać w tym, co napisałem, to przyznam się, że wsparłem pakiet dodatków za 18$ (27$ z przesyłką). Na taki wydatek mogę sobie pozwolić, chociaż z zasady omijam wszelkie KSy i Wspieraczki szerokim łukiem. Jestem ciekawy nowych ulepszeń, 2 nowych motywów i nowych kart przygód oraz karty Finału.
Jak już do mnie dotrą, to ogram je i wtedy zastanowię się, czy Nemo ostatecznie zostanie na mojej półce, czy pójdzie dalej w świat.
Awatar użytkownika
elbruus
Posty: 258
Rejestracja: 18 sty 2015, 10:39
Has thanked: 142 times
Been thanked: 42 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: elbruus »

Dla mnie to świetna gra przygodowa. Raczej nie przepadam za losowymi grami ale ta jest wyjątkiem. Po prostu trzeba się pogodzić z tym, że w tej grze na każdym kroku turla się kośćmi :D Jak już to masz za sobą, to czeka Cię mnóstwo przygód wychodzących z talii przygód (po tej grze zauważyłem, że bardzo lubię taką mechanikę). Talię tą zawsze się dzieli na dwie części więc to nie tak, że przygody co rozgrywkę się powtarzają. Ale wiadomo, że po jakimś czasie trafiasz na to samo co już kiedyś widziałeś. Klimatu jak dla mnie jest w tej grze tona :D Dużo decyzji co do wyboru akcji, gdzie i jaki statek zaatakować, czy naprawić swój statek/załogę, czy może wzniecić powstanie, w jakie ulepszenia iść. Mam pierwszy dodatek z ekstra ulepszeniami. Wprowadzają one trochę nowego do gry ale jak bym miał wybierać to pewnie wziął bym na pierwszym miejscu #3 z przygodami i nowym finałem a następnie #2 z nowymi motywami bo w sumie to one nadają kierunek grze. Jak dla mnie to najładniejsza gra w jaką miałem okazję grać. W każdym razie polecam jako przygodówkę.
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1557
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 60 times
Been thanked: 104 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: Muad'Dib »

Obiecany PM z dodatkami, mogę przygarnąć 4 osoby :)

viewtopic.php?f=55&t=59578
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Dazir
Posty: 216
Rejestracja: 14 maja 2019, 19:18
Has thanked: 70 times
Been thanked: 66 times
Kontakt:

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: Dazir »

Postanowiłem się podzielić moimi wrażeniami z pierwszysch podejść do gry.
Na początek klimat - przepadam za (high) fantasy i takie gry/światy preferuję jednak... NEMO! Książka z dzieciństwa, sentyment itd itp. Obejrzałem kilka filmów na YT i postanowiłem kupić mimo, że odbiega od moich preferencji.

Do tej pory rozegrałem kilka gier, większość z błędami i przeoczeniami,. Żadnej nie ukończyłem, większość zdecydowałem sie przerwać i wrócić do początku - w ramach szlifowania znajomości zasad.
Mimo to - świetna zabawa, klimatyczne karty przygód, spora regrywalność (różne decki, motywy itd).

Gra zdecydowanie solo i pod tym kątem przygotowana. Dla kogoś kto się wciągnie w klimat i mechanikę - mega!

Rzeczywiście całość opiera się w 100% na losowości - od losowo przygotowanych deckach przygód (to akruat dobrze!) po wszystkie testy, ataki itd. Za wszystko rzuca się kością łącznie z tym, że wynik kości określa ilość punktów ruchu na turę. To wszystko okraszone nutką hazaradu w postaci używania zasobów (nemo, crew, hull oraz członków załogi).
Awatar użytkownika
zbajszek
Posty: 530
Rejestracja: 18 sie 2012, 19:18
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 7 times
Been thanked: 17 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: zbajszek »

W końcu udało się usiąść i nakręcić gameplay od początku do końca, także jakby ktoś chciał zobaczyć jak wygląda partia w Nemo's War, to zapraszam TUTAJ JEST PIERWSZY ODCINEK
--------------------Zbajchu Plays--------------------
---Moja Planszoteczka --- Sprzedam/Wymienię Topic ---
maqzaq
Posty: 106
Rejestracja: 07 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 35 times
Been thanked: 14 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: maqzaq »

Bedzie informacja o nowym kickstarterze, niestety na razie zadnych szczegolow na temat daty.
SoloPlayer
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: Breżniew »

maqzaq pisze: 09 wrz 2020, 15:58 Bedzie informacja o nowym kickstarterze, niestety na razie zadnych szczegolow na temat daty.
Nowy Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/vp ... te-edition
maqzaq
Posty: 106
Rejestracja: 07 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 35 times
Been thanked: 14 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: maqzaq »

Nowy kickstarter ruszyl jakis czas temu.
SoloPlayer
Awatar użytkownika
playerator
Posty: 2873
Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
Has thanked: 904 times
Been thanked: 310 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: playerator »

maqzaq pisze: 29 lis 2020, 09:40 Nowy kickstarter ruszyl jakis czas temu.
Nowszy niż ten? :wink:
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
MrAtrion
Posty: 651
Rejestracja: 01 lip 2017, 13:38
Has thanked: 86 times
Been thanked: 43 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: MrAtrion »

Trochę drogo to wychodzi jak na grę głównie pod solo. Wygląda super, tylko to rzucanie kośćmi na ilość akcji trochę zbyt losowe.
maqzaq
Posty: 106
Rejestracja: 07 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 35 times
Been thanked: 14 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: maqzaq »

Sorki, dubel z postem informacyjnym na temat kicka.
Akurat czekalem na wersje ze wszystkimi dodatkami i podjaralem sie. Wsparcie poszlo, czekam :D
SoloPlayer
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1557
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 60 times
Been thanked: 104 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: Muad'Dib »

Wciąż się zastanawiam czy kupować najnowszy dodatek. Wychodzi dosyć drogo, i szczerze mówiąc wydawca kłamie w kampanii. Albo coś jest EU-friendly albo nie. Skoro musimy płacić podatek to raczej to nie jest "friendly". Mimo to walczę ze sobą. A jakie są Wasze wrażenia, decydujecie się?
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
Awatar użytkownika
elbruus
Posty: 258
Rejestracja: 18 sty 2015, 10:39
Has thanked: 142 times
Been thanked: 42 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: elbruus »

Przyznam, że niedoczytałem i do początkowych 29$ doszły kolejne 22$ dostawy i podatku. Gdybym doczytał na pewno bym się nie zdecydował na kupno dodatku. Wybaczam to sobie i wydawcy tylko dlatego, że to jedyna w swoim rodzaju gra :D
Awatar użytkownika
Yuri
Posty: 2756
Rejestracja: 21 gru 2018, 09:58
Has thanked: 326 times
Been thanked: 1256 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: Yuri »

Muad'Dib pisze: 06 sty 2021, 21:47 Wciąż się zastanawiam czy kupować najnowszy dodatek. Wychodzi dosyć drogo, i szczerze mówiąc wydawca kłamie w kampanii. Albo coś jest EU-friendly albo nie. Skoro musimy płacić podatek to raczej to nie jest "friendly". Mimo to walczę ze sobą. A jakie są Wasze wrażenia, decydujecie się?
Tak. Miałem o tyle łatwiej, że dopiero "wchodzę" w "Nemos War" i nawet mimo podatku i cła to dla mnie dobra oferta. Dla powracających backerów, już nie tak dobra. Wiem, przykra sprawa, ale sam bym się zastanawiał. Dla kogoś kto kupuje "al-ine" i szuka podobnego tytułu to nie ma się co zastanawiać.
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/user/Yuri1984
RABATY, gdyby ktoś potrzebował: Portal = 15%, Mepel.pl = 5%, Planszomania.pl = 2%
Chcesz się zrewanżować kawą ? Zapraszam >>> https://www.buymeacoffee.com/yuri4891
Awatar użytkownika
Irr3versible
Posty: 985
Rejestracja: 09 cze 2019, 01:03
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów
Has thanked: 619 times
Been thanked: 541 times

Re: Nemo's War 2 ed. (Chris Taylor)

Post autor: Irr3versible »

Muad'Dib pisze: 06 sty 2021, 21:47 Wciąż się zastanawiam czy kupować najnowszy dodatek. Wychodzi dosyć drogo, i szczerze mówiąc wydawca kłamie w kampanii. Albo coś jest EU-friendly albo nie. Skoro musimy płacić podatek to raczej to nie jest "friendly". Mimo to walczę ze sobą. A jakie są Wasze wrażenia, decydujecie się?
EU Friendly odnosi się do cła (import duties), nie VAT.
Co do zasady, EU friendly oznacza, że centrum dystrybucyjne jest w Europie* - co mniej więcej dla Ciebie jako odbiorcy oznacza brak dodatkowych opłat. Końcowa cena za produkt to kwota wsparcia plus transportu.
W taki również założeniu, VAT powinien być rozliczony w Twoim imieniu. Wiele kampanii w przeszłości nie informowało o podatku, wierzę że w zdecydowanej większości był on opłacany przez sprzedawcę (zwykle wkalkulowany w cenie wsparcia - co oznacza, że płacili go wszyscy - niezależnie czy w ich stanie/państwie taki podatek jest zasadny). Frosthaven było pierwszą głośną kampanią z narzutem Vat do kwoty wsparcia. Patrzyłem na kampanie Nemo, dam sobie ręce odciąć że informacja o podatku VAT była przekazana od dnia pierwszego.

*gdyby przesyłka była z USA, Europejczyk miałby doliczoną kwotę podatku jak i cła od kwoty wsparcia, transportu i ewentualnego ubezpieczenia (wedle deklaracji sprzedającego). Obowiązkiem kuriera byłoby pobranie pełnej należnej kwoty przed wydaniem przesyłki.
Kin@a
Posty: 1272
Rejestracja: 27 lip 2015, 16:22
Has thanked: 16 times
Been thanked: 138 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: Kin@a »

Dazir pisze: 18 lip 2019, 14:13 NEMO! Książka z dzieciństwa, sentyment itd itp.
świetna zabawa, klimatyczne karty przygód, spora regrywalność (różne decki, motywy itd).
Dlaczego jeszcze nikt tego nie wydał po polsku? Już sama tematyka działa jak magnes - na rynku nie widziałam wielu gier opartych na książkach Juliusz Verne'a, którymi zaczytywały sie pokolenia.
Awatar użytkownika
Breżniew
Posty: 824
Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 51 times
Been thanked: 122 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: Breżniew »

Kin@a pisze: 09 sty 2021, 10:04
Dazir pisze: 18 lip 2019, 14:13 NEMO! Książka z dzieciństwa, sentyment itd itp.
świetna zabawa, klimatyczne karty przygód, spora regrywalność (różne decki, motywy itd).
Dlaczego jeszcze nikt tego nie wydał po polsku? Już sama tematyka działa jak magnes - na rynku nie widziałam wielu gier opartych na książkach Juliusz Verne'a, którymi zaczytywały sie pokolenia.
Pewnie z tego względu, że to jest w zasadzie gra solo z opcją gry wieloosobowej (bardzo z resztą słabą opcją if you ask me). Wielu graczy zgrzyta zębami na sam dźwięk słowa "solo", więc zawrotnej sprzedaży to by Nemo raczej nie osiągnęło, a poza tym jak na grę tylko do solo, to jest dość droga.
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3035
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 573 times
Been thanked: 239 times

Re: Nemo's War (second edition) (Chris Taylor (I))

Post autor: DarkSide »

Breżniew pisze: 09 sty 2021, 10:26 a poza tym jak na grę tylko do solo, to jest dość droga.
Cena jako argument w grach solo jest mało istotna (do pewnego poziomu, powyżej którego jest już absurdalnie niezależnie od liczby graczy). A nawet aspekt solo (zwłaszcza w dobie lockdownu) działać może na korzyść. Gdy masz różne gry za powiedzmy 300zł każda: jedna jest solo, druga dwuosobowa, trzecia od min. 3 graczy, a czwarta najlepiej chodzi w pełnym 5-6 osobowym składzie, to do której masz zawsze największe szansę zasiąść i w którą masz szansę najwięcej razy zagrać? :wink: Oczywiście zakładamy, że wszystkie gry są w twoim guście, bo raczej nikt nie wydaje 300+ na gry w które nie chce grać. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 09 sty 2021, 15:32 przez DarkSide, łącznie zmieniany 1 raz.
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
ODPOWIEDZ