The Valley of Alchemists / Dolina Alchemików (Kamil Langie)

Tutaj można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SA INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
harrison

The Valley of Alchemists / Dolina Alchemików (Kamil Langie)

Post autor: harrison »

Obrazek

Autorem gry jest Kamil Langie.
Welcome to the Valley of Alchemists, a land in the heart of mountains, carved by a glacier thousands of years ago. Legends say that during its descent it gathered the most marvelous specimens of ancient life. When its descent had come to an end and the Sun finally thawed the formidable permafrost, a Valley full of wonders and mystic powers was revealed to the World.

With time, Alchemists started to settle in this region, studying the marvelous properties of local wildlife. Years of experience and failed experiments brought them to the mastery of preparation of exquisite mixtures. Their skills grow with each newfound ingredient and acquired knowledge bear fruit in new mixtures. For the Valley hides much more undiscovered secrets.

Each year, when Winter leaves the Valley and Mother Spring wakes the World to life anew, Alchemists arrange a slight contest of mixture preparation. There’s no lack of mixture recipients and enthusiasts, and domesticated mystical beings ceaselessly spread the fruit of the hard alchemic work to the whole World.

It is you, my dear Player, who will have the honor to take the role of one of the greatest Alchemists known to this World. Learn and strive for greatness, and maybe it will be you who wins the Spring contest and with it, the title of the best Alchemist in the Valley for the whole upcoming year.
BGG: https://boardgamegeek.com/boardgame/234 ... alchemists
Film dla KS by GameTrollTV po ang: https://www.youtube.com/watch?v=S8QY75VJf5M
Recenzja Games Fanatic: http://www.gamesfanatic.pl/2017/10/09/t ... lchemikow/
Awatar użytkownika
harrison

Re: The Valley of Alchemists (Dolina Alchemików)

Post autor: harrison »

Awatar użytkownika
inzkulozik

Post autor: inzkulozik »

Ostatni dzwonek, ktoś postanowił zaryzykować ? :)
Awatar użytkownika
E2MD

Post autor: E2MD »

Chciałem tylko napisać, że porównując do opóźnień na KS gier takich jak Lords of Hellas czy Nemesis to Dolina Alchemików robi znakomitą robotę. Dostawa miała być w Maju 2018 i jest spora szansa, że wydawca osiągnie rok. Co jak na relatywnie prostą grę jest naprawdę dobrym wynikiem :D
Nie przyszedłem tutaj wygrać
Awatar użytkownika
E2MD

Re: The Valley of Alchemists / Dolina Alchemików (Kamil Langie)

Post autor: E2MD »

Gdyby to jeszcze kogokolwiek interesowało to gra została wysłana do wspierających. Dostałem ją dzisiaj - tylko rok i trzy miesiące później od deklarowanej daty. A narzekacie na Awaken Realms 8)
Wydanie jest angielskie, w kampanii były obiecane inne języki (w tym polski) jako plik do wydruku - niestety nie ma żadnego dostępnego. Gdyby ktoś coś wiedział to proszę o link.

A sama gra wygląda bardzo dobrze - jak zagram to się wypowiem co do wrażeń.
Nie przyszedłem tutaj wygrać
ODPOWIEDZ