Monolith Arena (Michał Oracz)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
GrzeL
Administrator
Posty: 1140
Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
Lokalizacja: okolica Warszawy
Has thanked: 9 times
Been thanked: 56 times

Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: GrzeL »

Awatar użytkownika
Galatolol
Posty: 2312
Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 562 times
Been thanked: 896 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: Galatolol »

W końcu się przełamali do tematu fantasy (często pojawiały się głosy, że z czymś takim Hex byłbym mega hitem).
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: Rocy7 »

Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Awatar użytkownika
DDP
Posty: 369
Rejestracja: 12 kwie 2006, 18:01
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 7 times
Been thanked: 21 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: DDP »

Jak już robią re-theme to niech go wypimpują. Domyślam się że jest robiony pod zagraniczną publiczność. Mogą więc być figurki z podstawką, na którą będą nakładane żetony z ikonami zdolności. Na pewno sprzeda się to lepiej niż same żetony. Wystarczy wrzucić na KS :) Przy okazji można tweakować mechanikę, aby losowość dobierania żetonów tak nie wkurzała (lub wprowadzić karty).
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, 09:55 przez DDP, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze gram o zwycięstwo!
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 253 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: mauserem »

Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Mam nadzieję, że nie.

mamy 21 wiek :) świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"

Rynek US akceptuje już dość wysokie ceny dla "wypasionych gier" - to tam Portal lokuje swoje starania.
Technologie poszły do przodu i potaniały - prawdopodobnie da się już osiągnąć kompromis: jakość/cena/funkcja i nie wpaść do niszy kolekcjonerskich gier figurkowych.
No i jest firma, która ten temat ogarnie dla Portalu z palcem "w nosie" - Awaken Realms :mrgreen:
Awatar użytkownika
karawanken
Posty: 2359
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 75 times
Been thanked: 96 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: karawanken »

W opisie jest zawarte stwierdzenie



"with literal monoliths standing tall over the battlefield."



Więc może figurki.
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4716
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 383 times
Been thanked: 885 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: BartP »

To będą tylko pewnie elementy terenu.
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 253 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: mauserem »

BartP pisze:To będą tylko pewnie elementy terenu.
Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NH
czy flaga w konceptach "capture the flag"
Awatar użytkownika
BartP
Administrator
Posty: 4716
Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 383 times
Been thanked: 885 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: BartP »

Morał taki: to nie jednostki są figurkami. Przynajmniej nie wynika to z tego zwięzłego zdania.
Awatar użytkownika
ramar
Posty: 996
Rejestracja: 03 lis 2014, 18:26
Lokalizacja: Kalisz
Been thanked: 2 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: ramar »

Aha, czyli premiera pewnie na GenCon2018...
Awatar użytkownika
Portal Games
Posty: 1358
Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 21 times
Been thanked: 272 times
Kontakt:

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: Portal Games »

Aha, czyli premiera pewnie na GenCon2018...
Tak, planujemy wydać grę gdzieś w okolicach Q3 2018 roku. To na razie wstępne szacunki, termin może ulec zmianie.
Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NH
Tak, monolity pełnią funkcję podobną do sztabu, ale będzie można wyposażać je w trzy różne zdolności na poziom monolitu. Gdy przeciwnik uszkadza nasz monolit, usuwamy jeden poziom, odsłaniając kolejne zdolności - w ten sposób otrzymując obrażenia stajemy się silniejsi, jednocześnie przybliżając się do porażki.
blackslack
Posty: 20
Rejestracja: 02 lut 2016, 12:08

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: blackslack »

no wreszcie
HELL!!!! YEAH!!!!

mam nadzieję, że będzie mega hit!
Awatar użytkownika
Fiacik
Posty: 435
Rejestracja: 24 wrz 2013, 09:59
Has thanked: 66 times
Been thanked: 63 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: Fiacik »

Monolity? :)
Spoiler:
Awatar użytkownika
Furan
Posty: 1529
Rejestracja: 21 mar 2008, 16:41
Lokalizacja: Warszawa, Wola
Has thanked: 9 times
Been thanked: 201 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: Furan »

mauserem pisze:
Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Mam nadzieję, że nie.

mamy 21 wiek :) świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.
jakiCHś - w tym wyrazie jest CH! || lepiej nie używa'ć apostrof'ów w ogóle, niż używa'ć ich w nadmiar'ze!

(S) Temporum
Awatar użytkownika
Fiacik
Posty: 435
Rejestracja: 24 wrz 2013, 09:59
Has thanked: 66 times
Been thanked: 63 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: Fiacik »

Furan pisze:
mauserem pisze:
Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Mam nadzieję, że nie.

mamy 21 wiek :) świat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.
A co jest nie tak z tą grafiką 3.0?
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3356
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 104 times
Been thanked: 129 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: maciejo »

Wchodzę w ciemno 8)
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
muker
Posty: 308
Rejestracja: 11 mar 2010, 20:58
Lokalizacja: Zabrze

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: muker »

Termity wzorowały się NH, teraz MA wzorują się na terminach.
:wink: :wink: :wink:
koczkodan
Posty: 232
Rejestracja: 21 cze 2017, 12:38
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: koczkodan »

czy to bedzie neuroshima 4.0 tylko w wersji figurkowej zamiast zetonow? wiadomo cos wiecej na temat mechaniki?
Awatar użytkownika
GrzeL
Administrator
Posty: 1140
Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
Lokalizacja: okolica Warszawy
Has thanked: 9 times
Been thanked: 56 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: GrzeL »

Pod koniec najnowszych Planszówek TV Michał Oracz opowiada o Monolith Arena.
Awatar użytkownika
maciejo
Posty: 3356
Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
Has thanked: 104 times
Been thanked: 129 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: maciejo »

GrzeL pisze:Pod koniec najnowszych Planszówek TV Michał Oracz opowiada o Monolith Arena.
Czyli NH Hex 3D + magia, nieważne i tak kupię :D
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Awatar użytkownika
pingus
Posty: 753
Rejestracja: 25 lut 2008, 18:50
Has thanked: 72 times
Been thanked: 110 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: pingus »

Jakieś wieści z portalkonu? :)
Awatar użytkownika
Sroczka
Posty: 289
Rejestracja: 19 gru 2017, 15:09
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 31 times
Been thanked: 7 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: Sroczka »

Już to chcę!
Awatar użytkownika
Shimrod
Posty: 261
Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 18 times
Been thanked: 23 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: Shimrod »

pingus pisze:Jakieś wieści z portalkonu? :)
Premiera na Essen 2018.
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce...

Moja skromna kolekcja
Goodies
koczkodan
Posty: 232
Rejestracja: 21 cze 2017, 12:38
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: koczkodan »

dopiero? tyle czekania?! czy sa jakies szkice koncepcyjne albo zdjecia?
Awatar użytkownika
GrzeL
Administrator
Posty: 1140
Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
Lokalizacja: okolica Warszawy
Has thanked: 9 times
Been thanked: 56 times

Re: Monolith Arena (Michał Oracz)

Post autor: GrzeL »

Trzewik upublicznił kilka informacji od 36 minuty.
Monolith Arena jest do tego stopnia podobna do Neuroshimy Hex!, że korzystając ze specjalnych zasad, będzie można te gry łączyć ze sobą i grać armiami z dwóch gier przeciwko sobie.
ODPOWIEDZ