Dzięki. Przyda się.poket pisze: ↑27 gru 2018, 16:13 Jest to dodatkowa zawartość jak np. poprawione maty Nemesis oraz karty promo czy karty Turn Order pozwalające grać bohaterom z Legacy z innymi bohaterami z innych odsłon AE.
Wyjaśnione dokładnie tutaj: https://boardgamegeek.com/thread/211499 ... items-pack
Aeon's End (Kevin Riley)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Jiloo
- Posty: 2424
- Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 525 times
- Been thanked: 456 times
- Kontakt:
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Na którymś z materiałów prezes informował o 6 lub 8 sztuk mat na magazynie. Ja swoją mam i polecam.
Swoją drogą w jakim sklepie mogę dostać insert do wersji Portalowskiej? Walczę ze sobą czy koszulkowac czy nie. Jakiś pomysł na usztywnienie kart postaci? Szukam jeszcze jakiś ciekawych znaczników do życia i ładunków, bo kartonowe są fe.
Poznań i okolice.
-
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 mar 2018, 21:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 7 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Warbox sprzedaje insert do aeon's end polskiej. A czy pudełko portalowskie różni się wymiarami od wydania angielskiego?
Pomysł z innymi znacznikami jest niezły, mi się wykonanie tych żetonów nie podoba
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Pudełko podobno różni się wymiarami, nawet kartonowa wypraska jest za mala o 2cm. Portal ma swój standard pudeł.
W jakieś recenzji któreś z nowych gier widziałem kryształowe serduszka i te były by spoko. Jak ktos coś znajdzie to poratujcie
W jakieś recenzji któreś z nowych gier widziałem kryształowe serduszka i te były by spoko. Jak ktos coś znajdzie to poratujcie
Poznań i okolice.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Myślę że do odmierzania zdrówka czerwone kości K10 są spoko. Zajmują mało miejsca, są łatwe w obsłudze i elegancko prezentują się na arkuszach postaci.
- inzkulozik
- Posty: 296
- Rejestracja: 23 cze 2017, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 18 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Nie wiem czy to też wątek dla Legacy ale chyba nie ma się co rozdrabniać
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 03 sty 2019, 09:09 przez inzkulozik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 244
- Rejestracja: 17 lis 2015, 17:07
- Has thanked: 61 times
- Been thanked: 24 times
- preshiq
- Posty: 268
- Rejestracja: 16 gru 2012, 13:36
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Has thanked: 271 times
- Been thanked: 112 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Nie, na razie tylko 2 małe dodatki.
Moja kolekcja: https://tinyurl.com/y82mq9dr
- inzkulozik
- Posty: 296
- Rejestracja: 23 cze 2017, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 18 times
- inzkulozik
- Posty: 296
- Rejestracja: 23 cze 2017, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 18 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Inaczej być nie może... czym prędzej przeedytuj swoje wcześniejsze wiadomości i ukryj co trzeba w spoilerach.
Co do Legacy i wrażeń z gry, przeszedł już ktoś, gdzie jesteście, jak Wam idzie ?
Za mną 3 rozdziały, na razie bez skuchy, gram solo na dwóch magów i jestem pod olbrzymim wrażeniem tego jak gra się zmienia, właściwie co chwilę. Mnóstwo decyzji do podjęcia na które chyba schodzi nawet więcej czasu niż na samo granie i do tego wszędobylska obawa o to jak dużą czkawką odbiją się na nas źle podjęte wybory czy wręcz świadomie podpisywane cyrografy Jeśli komuś przypadły do gustu podstawki AE/WE to czy można do Legacy użyć innego określenia niż "majstersztyk" ?
Ale jest jeden minus i tu nie ma się co chować za spoilerami, bo warto aby każdy miał tego świadomość przed grą:
- mnie przynajmniej wydawało się z kampanii, że jak sobie gram dwoma magami to spokojnie będę mógł przejść grę jeszcze raz pozostałą dwójką, albo inaczej: jakbym grał jednym to zostało by mi jeszcze trzech na kolejne maks 3 gry. No niestety, gra się na tyle zmienia, że tak łatwo z tym nie będzie, choć można by znaleźć jakieś obejście. A dokładnie o co chodzi to już tylko dla zainteresowanych
Spoiler:
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
czyli skoro ogloszenie sie nie pojawilo to wyglada na to ze dodatkow nie bedzie przynajmniej w najblizszym czasie szkoda wielka szkodaBart
6 listopada 2018
Czy wiadomo jest cokolwiek na temat wydania w Polsce rozszerzeń do tej gry?
Pozdrawiam i dziękuję za fantastyczne wydanie Drugiej Edycji!
admin
7 listopada 2018
Gra przyjęła się dobrze, więc szanse na ich wydanie rosną. Jeśli taka decyzja zapadnie, to ogłoszenie pojawi się na Portalconie w styczniu.
zrodlo: https://portalgames.pl/pl/aeons-end-pop ... -premiery/
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Nie wiem czy ktoś widział: https://mobile.twitter.com/manvsmeeple/ ... NHnzj16UAc
Kolejna pełna gra w uniwersum i kolejny Kickstarter przed nami, nie mogę się doczekać
Kolejna pełna gra w uniwersum i kolejny Kickstarter przed nami, nie mogę się doczekać
- Jiloo
- Posty: 2424
- Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 525 times
- Been thanked: 456 times
- Kontakt:
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Twórca zaraz jakoś po zakończeniu kampanii Legacy szukał beta testerów do nowej odsłony AE.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
"Aeon’s End: New Age introduces the Expedition system into the Aeon's End universe which allows players to replay all of the content they own in a short campaign format. After each game, players will receive new treasures and player cards that allow them to become more powerful. However, the nemeses that players will face grow stronger and stronger with each battle."
Wygląda na to że oprócz dodawania nowych kart, postaci i potworów w nowej grze wprowadzony będzie system mini-kampanii, (również z wykorzystaniem zawartości ze wszystkich poprzednich gier i dodatków). Do tego dochodzi rozwój postaci ale i samych nemezis...
Jak dla mnie strzał w dziesiątkę - już Legacy pokazał jaką frajdę daje rozwijanie postaci i ogólne poczucie uczestniczenia w większej historii. Mam nadzieję że w New Age pojawi się też możliwość modyfikowania zasobów pomiędzy kolejnymi "misjami".
Wygląda na to że oprócz dodawania nowych kart, postaci i potworów w nowej grze wprowadzony będzie system mini-kampanii, (również z wykorzystaniem zawartości ze wszystkich poprzednich gier i dodatków). Do tego dochodzi rozwój postaci ale i samych nemezis...
Jak dla mnie strzał w dziesiątkę - już Legacy pokazał jaką frajdę daje rozwijanie postaci i ogólne poczucie uczestniczenia w większej historii. Mam nadzieję że w New Age pojawi się też możliwość modyfikowania zasobów pomiędzy kolejnymi "misjami".
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
no tak ale od grudnia moglo sie cos zmienic a portalcon to byla idealna okazja na ogloszenie dodatkow zwlaszcza ze na tym wydarzeniu mieli to oglosic. obys jednak mial racje i pozostaje mi wierzyc w twoje przekonanie ze beda
- mat_eyo
- Posty: 5599
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 784 times
- Been thanked: 1225 times
- Kontakt:
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Aeon's End unikałem przez bardzo długi czas, głównie z powodu kooperacyjnej rozgrywki. Ostatnio pojawiła się okazja, więc kierowany poczuciem obowiązku, z duszą na ramieniu postanowiłem spróbować.
Ależ ogromne, pozytywne zaskoczenie!
Gra jest dynamiczna, emocjonująca i niesamowicie angażująca. Bardzo podobają mi się nowinki mechaniczne, zmienna kolejność ruchów, brak tasowania talii i konieczność przygotowywania zaklęć. Dwa ostatnie pomysł bardzo chętnie zobaczyłbym w jakimś konfrontacyjnym deckbuilderze. Niespecjalnie przeszkadza mi nawet fakt, że Aeon's End to coop, których z założenia nie lubię. Zmienna kolejność ruchów i uwaga, jaką trzeba poświęcić budowie i odpowiedniemu sterowaniu talią sprawiają, że problem gracza alfa jest nieco mniej dotkliwy.
Jedyny problem, jaki mam z grą, to moje statystyki. Grałem na razie tylko dwa razy, solo na dwie ręce i dwuosobowo, obie partie przeciwko Gniewkowi. Obie wygrane, z czego pierwsza jak z płatka, nie doszedłem nawet do trzeciej "talii" Nemezis. Za drugim razem wylosował się ciężki market - klejnoty ze słabą siłą nabywczą, same drogie czary, brak artefaktów do niszczenia kart - i mimo wszystko udało nam się z kumplem wygrać. Druga partia była bardzo emocjonująca, końcówka sprowadzała się do tego, kto ruszy się pierwszy, ale nadal udało się wygrać. Słysząc opinie, że gra jest bardzo wymagająca zastanawiam się, czy mam szczęście, mam talent, czy źle przeczytałem zasady
Ależ ogromne, pozytywne zaskoczenie!
Gra jest dynamiczna, emocjonująca i niesamowicie angażująca. Bardzo podobają mi się nowinki mechaniczne, zmienna kolejność ruchów, brak tasowania talii i konieczność przygotowywania zaklęć. Dwa ostatnie pomysł bardzo chętnie zobaczyłbym w jakimś konfrontacyjnym deckbuilderze. Niespecjalnie przeszkadza mi nawet fakt, że Aeon's End to coop, których z założenia nie lubię. Zmienna kolejność ruchów i uwaga, jaką trzeba poświęcić budowie i odpowiedniemu sterowaniu talią sprawiają, że problem gracza alfa jest nieco mniej dotkliwy.
Jedyny problem, jaki mam z grą, to moje statystyki. Grałem na razie tylko dwa razy, solo na dwie ręce i dwuosobowo, obie partie przeciwko Gniewkowi. Obie wygrane, z czego pierwsza jak z płatka, nie doszedłem nawet do trzeciej "talii" Nemezis. Za drugim razem wylosował się ciężki market - klejnoty ze słabą siłą nabywczą, same drogie czary, brak artefaktów do niszczenia kart - i mimo wszystko udało nam się z kumplem wygrać. Druga partia była bardzo emocjonująca, końcówka sprowadzała się do tego, kto ruszy się pierwszy, ale nadal udało się wygrać. Słysząc opinie, że gra jest bardzo wymagająca zastanawiam się, czy mam szczęście, mam talent, czy źle przeczytałem zasady
- niwgnip
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 01:19
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 14 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Grałeś po prostu z pierwszym potworem Inaczej się też gra w momencie gdy grasz w 4 osoby - IMO trudniej.mat_eyo pisze: ↑30 sty 2019, 15:33 Jedyny problem, jaki mam z grą, to moje statystyki. Grałem na razie tylko dwa razy, solo na dwie ręce i dwuosobowo, obie partie przeciwko Gniewkowi. Obie wygrane,[...] Druga partia była bardzo emocjonująca, końcówka sprowadzała się do tego, kto ruszy się pierwszy, ale nadal udało się wygrać. Słysząc opinie, że gra jest bardzo wymagająca zastanawiam się, czy mam szczęście, mam talent, czy źle przeczytałem zasady
- mat_eyo
- Posty: 5599
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 784 times
- Been thanked: 1225 times
- Kontakt:
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Mam nadzieję, będę musiał sprawdzić bardziej wymagające Nemezis. Jak często korzystacie ze specjalnych abilitek magów? Ja w ogóle nie kupuję ładunków, mając za dużo waluty wolę nie zagrać klejnotu, zostawić go na ręce i wydać w następnej turze, z innymi dobranymi. Umiejętności magów wyglądają na bardzo dobre, ale zbyt drogie, żeby opłacało się ich używać.
Jak to wygląda mając więcej rozgrywek za pasem?
Jak to wygląda mając więcej rozgrywek za pasem?
-
- Posty: 244
- Rejestracja: 17 lis 2015, 17:07
- Has thanked: 61 times
- Been thanked: 24 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Aktualnie z żoną męczymy się z Maską na zagładzie, reszta potworów na różnych poziomach za nami. Wydaje mi się, że już na ekspercie przeciwko Masce kłamstw, a w niektórych konfiguracjach i Księciowi pożeraczy, i Królowej roju nie da się wygrać bez ładowania zdolności. Dużo też zależy, jakimi postaciami grasz.