Haha! Słuszna uwaga Aczkolwiek tylu Pawłów w jednym mieście? Nie widziałem tego jeszcze!Dr_Kecaj pisze:Po przeczytaniu instrukcji:
Do gry zasiada Paweł, Paweł i Paweł.
szach mat?
Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy (Adam Betley, Michał Ostapowicz)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Redi Games
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lut 2018, 12:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
o to to!Ryu pisze:A moja propozycja jest taka:
- zostawcie grafiki (bo super),
- zostawcie humor (bo super),
i zróbcie jakieś fajne euro
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- Redi Games
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lut 2018, 12:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Haha, kuszące! może nie wizja przerabiania całej gry... Ale pomysł na dobre euro w tych klimatach i stylu jest mega! Więc kto wie, może w przyszłości - jak ta kampania się powiedzie i będziemy robić następne tytuły!Ryu pisze:A moja propozycja jest taka:
- zostawcie grafiki (bo super),
- zostawcie humor (bo super),
i zróbcie jakieś fajne euro
- Redi Games
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lut 2018, 12:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Tymczasem, jako że zbliża się data startu kampanii, wrzucam link do samej jej treści: https://wspieram.to/PennyDreadfun?pokaz_projekt=1
Link ogólnie krąży po tym forum i świecie, ale podrzucam teraz, bo kampania została w znacznym stopniu uzupełniona - mamy nagrody, pierwsze cele dodatkowe (pierwsze z wielu oby!), które odblokowują m.in. nowe karty oraz tzw "facebook challenges" (jeszcze więcej kart!). Będę bardzo wdzięczny za opinie, co sądzicie o samej treści kampanii, czy ma Waszym zdaniem ręce i nogi, i wszystko pomiędzy i czy warto coś zmienić i/lub dodać
(na chwilę obecną nie ma jeszcze trailera, ale będzie, podobnie i zdjęć z rozgrywki oraz pierwszego dodatku - "wysyłka kurierem")
Link ogólnie krąży po tym forum i świecie, ale podrzucam teraz, bo kampania została w znacznym stopniu uzupełniona - mamy nagrody, pierwsze cele dodatkowe (pierwsze z wielu oby!), które odblokowują m.in. nowe karty oraz tzw "facebook challenges" (jeszcze więcej kart!). Będę bardzo wdzięczny za opinie, co sądzicie o samej treści kampanii, czy ma Waszym zdaniem ręce i nogi, i wszystko pomiędzy i czy warto coś zmienić i/lub dodać
(na chwilę obecną nie ma jeszcze trailera, ale będzie, podobnie i zdjęć z rozgrywki oraz pierwszego dodatku - "wysyłka kurierem")
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Oj tam, oj tam. Fajnych euro kilka się znajdzie, a fajnego Talismana jeszcze nie było .Ryu pisze:(...) i zróbcie jakieś fajne euro
Jeżeli wprowadzone przez Autorów zmiany w mechanice powstawały przy tym samym stole i po tym samym trunku co reszta gry, to jestem absolutnie spokojny .
edit: nawet gdybym wcześniej nie był zdecydowany, to koń na białym rycerzu załatwia sprawę.
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- piton
- Posty: 3409
- Rejestracja: 13 lut 2011, 22:15
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 1149 times
- Been thanked: 626 times
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Eh, to prawda, 30+ lat na rynku i w końcu ktoś zrobił retheme nareszcie! ja kibicujęplayerator pisze:Oj tam, oj tam. Fajnych euro kilka się znajdzie, a fajnego Talismana jeszcze nie było .
a po cichu liczę na strecze czy add-ony w stylu Jaskinie Londynu, Podziemia Londynu... Kosmiczna Otchłań Londynu.
Oby wśród przedmiotów znalazł się święty granat ręczny...
Dawajta z robotą
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
I obowiązkowo gracz musiałby zastosować się do instrukcji obsługi.piton pisze: Oby wśród przedmiotów znalazł się święty granat ręczny...
"I Pan powiedział: Wpierw wyjąć musisz świętą Zawleczkę, potem masz zliczyć do trzech, nie mniej, nie więcej. Trzy ma być liczbą, do której liczyć masz i liczbą tą ma być trzy. Do czterech nie wolno ci liczyć, ani do dwóch. Masz tylko policzyć do trzech. Pięć jest wykluczone. Gdy liczba trzy jako trzecia w kolejności osiągnięta zostanie, wówczas rzucić masz Święty Granat Ręczny z Antiochii w kierunku wroga, co naigrawał się z ciebie w polu widzenia twego, a wówczas on kitę odwali. Amen."
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Mnie wychodzi, że Penny Dreadfun to sporo więcej niż retheme.piton pisze:(...) 30+ lat na rynku i w końcu ktoś zrobił retheme nareszcie! (...)
A jeśli chodzi o dodatki, to Burdel powinien zostać pełnoprawnym rozszerzeniem, z własną planszą i licznymi kartami .
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
No nie wiem...byłaby większa walka o wejście niż o królową.playerator pisze: A jeśli chodzi o dodatki, to Burdel powinien zostać pełnoprawnym rozszerzeniem, z własną planszą i licznymi kartami .
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- Redi Games
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lut 2018, 12:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Taka jest potęga tej karty!playerator pisze:Ryu pisze:edit: nawet gdybym wcześniej nie był zdecydowany, to koń na białym rycerzu załatwia sprawę.
Jest baaardzo duża szansa, że w PENNY DREADFUN można natrafić na święty granat ręczny...piton pisze:Eh, to prawda, 30+ lat na rynku i w końcu ktoś zrobił retheme nareszcie! ja kibicujęplayerator pisze:Oj tam, oj tam. Fajnych euro kilka się znajdzie, a fajnego Talismana jeszcze nie było .
a po cichu liczę na strecze czy add-ony w stylu Jaskinie Londynu, Podziemia Londynu... Kosmiczna Otchłań Londynu.
Oby wśród przedmiotów znalazł się święty granat ręczny...
Dawajta z robotą
I też liczę na add-ony różne! Marzy mi się lovecraftowski w innym wymiarze albo taki bazujący na prozie Juliusza Verne, który zmienia częściowo mechanikę i wymaga od graczy definitywnej współpracy w określonych okolicznościach, gdy są zamknięci w łodzi podwodnej, atakowani przez potwory...
Nowe lajeczki liczymy od 12 marca o 12:00, czyli od momentu startu kampanii!kornikov pisze:Od kiedy zaczniecie liczyć nowe lajeczki?
Był taki plan początkowo, ale chyba prawa autorskie nas powstrzymały ale nie mamy nic przeciwko, żeby gracze sami wprowadzili taką zasadę na czas sesji!detrytusek pisze:I obowiązkowo gracz musiałby zastosować się do instrukcji obsługi.piton pisze: Oby wśród przedmiotów znalazł się święty granat ręczny...
"I Pan powiedział: Wpierw wyjąć musisz świętą Zawleczkę, potem masz zliczyć do trzech, nie mniej, nie więcej. Trzy ma być liczbą, do której liczyć masz i liczbą tą ma być trzy. Do czterech nie wolno ci liczyć, ani do dwóch. Masz tylko policzyć do trzech. Pięć jest wykluczone. Gdy liczba trzy jako trzecia w kolejności osiągnięta zostanie, wówczas rzucić masz Święty Granat Ręczny z Antiochii w kierunku wroga, co naigrawał się z ciebie w polu widzenia twego, a wówczas on kitę odwali. Amen."
Staramy się!playerator pisze:Mnie wychodzi, że Penny Dreadfun to sporo więcej niż retheme.piton pisze:(...) 30+ lat na rynku i w końcu ktoś zrobił retheme nareszcie! (...)
A jeśli chodzi o dodatki, to Burdel powinien zostać pełnoprawnym rozszerzeniem, z własną planszą i licznymi kartami .
I bardzo kuszący pomysł - nowa część mapy bazująca na Burdelu, a tam różne pomieszczenia, piwnice, może i podziemne walki i bary, całe życie podziemne Londynu! Trzeba będzie się zastanowić
Haha, słuszna uwaga! Ale może królowa Wiktoria każe graczom się tam udać i zniszczyć przybytek rozpusty?! Albo wręcz przeciwnie - królowa Wiktoria sama chce się tam udać, zaintrygowana Opcji jest wiele!detrytusek pisze:No nie wiem...byłaby większa walka o wejście niż o królową.playerator pisze: A jeśli chodzi o dodatki, to Burdel powinien zostać pełnoprawnym rozszerzeniem, z własną planszą i licznymi kartami .
- detrytusek
- Posty: 7330
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 459 times
- Been thanked: 1106 times
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Oj, a gdzie realizm!?!Penny Dreafun pisze:
Haha, słuszna uwaga! Ale może królowa Wiktoria każe graczom się tam udać i zniszczyć przybytek rozpusty?!
Nawet królowa Wiktoria nie ma takiej władzy
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- Redi Games
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lut 2018, 12:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Nasza królowa lubi biegać po Londynie uzbrojona po zęby, więc jest pełna niespodzianek!detrytusek pisze:Oj, a gdzie realizm!?!Penny Dreafun pisze:
Haha, słuszna uwaga! Ale może królowa Wiktoria każe graczom się tam udać i zniszczyć przybytek rozpusty?!
Nawet królowa Wiktoria nie ma takiej władzy
- walkingdead
- Posty: 2046
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 123 times
- Been thanked: 337 times
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Myślę, że warto abyście rozważyli nagranie video z wyjaśnieniem zasad i opowieścią o samej grze. Temat jest bardzo wdzięczny i filmik mocno osadzony w klimacie i humorze byłby strzałem w dziesiątkę. To mogłoby również trafić do ludzi, którzy wolą się posiłkować materiałami video przy zapoznawaniu się z grą i instrukcjami. Taki zabieg był również zastosowany w ostatnich kampaniach zakończonych dużym sukcesem. A Wasz temat i otoczka fabularna dają ogromną możliwość nagrania czegoś fantastycznego.
♀
- Redi Games
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lut 2018, 12:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Kończymy właśnie trailer osadzony właśnie w klimacie i humorze gry, który ogólnie prezentuje czasy, postacie, setting i samą grę nie robimy na razie filmiku, w którym ktoś wyjaśnia zasady etc., bo tekst pisany będzie chyba zawsze pełniejszy i dokładniejszy, a mamy już i opis gry na forum, inny na kampanii, no i jeszcze całą instrukcję! więc trochę nie chcieliśmy "mnożyć niepotrzebnych bytów" ale też słuszna uwaga, część osób rzeczywiście woli materiały wideo, więc zasugeruję teamowi, żebyśmy coś takiego nagrali i może w przyszłym tygodniu się pojawi?walkingdead pisze:Myślę, że warto abyście rozważyli nagranie video z wyjaśnieniem zasad i opowieścią o samej grze. Temat jest bardzo wdzięczny i filmik mocno osadzony w klimacie i humorze byłby strzałem w dziesiątkę. To mogłoby również trafić do ludzi, którzy wolą się posiłkować materiałami video przy zapoznawaniu się z grą i instrukcjami. Taki zabieg był również zastosowany w ostatnich kampaniach zakończonych dużym sukcesem. A Wasz temat i otoczka fabularna dają ogromną możliwość nagrania czegoś fantastycznego.
- Tycjan
- Posty: 3200
- Rejestracja: 23 sty 2008, 22:14
- Lokalizacja: Opole
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 32 times
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Cele (ceny), nagrody jutrzejszej kampanii na blogu ZP: http://wspieramto.znadplanszy.pl/2018/0 ... juz-jutro/
# ZnadPlanszy.pl - tutaj piszę: http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl | NAJWIĘKSZA baza premier i zapowiedzi gier wydanych po polsku: http://Premiery.ZnadPlanszy.pl
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Drodzy Autorzy i Wydawcy Penny Dreadfun, czy zauważyliście pojawienie się platformy zagramw.to i promocji jaką wokół gier (na razie dwóch) robi Wookie z ekipą. Czy może zauważyliście jakie sumy udaje im się zebrać na tej platformie?
A czy zauważyliście akcję informacyjną i marketingową przed kampanią?
W Waszym projekcie nie ma ani jednego, ani drugiego. Dziś startuję kampania, a my jedyne co dostaliśmy do projekt instrukcji. 0 recenzji, 0 gameplayów, 0 obecności w poczytnych serwisach, 0 obecności u popularnych yotuberów.
Wydawało mi się, że po tym co się dzieje na zagramw.to autorzy nie będą już działać w taki sposób jak Wy. Raz, że ktoś pokazał jak to należy zrobić, a dwa pokazał jak odpowiednie przygotowanie wpływa na losy kampanii i pieniędzy w niej zebranych.
Nie piszę tego jako "psychofan" Wookiego (nie wsparłem ani Vallhalii, ani Klanów Kaledonii), piszę to jako potencjalny, choć już rozczarowany, fundator gry.
A czy zauważyliście akcję informacyjną i marketingową przed kampanią?
W Waszym projekcie nie ma ani jednego, ani drugiego. Dziś startuję kampania, a my jedyne co dostaliśmy do projekt instrukcji. 0 recenzji, 0 gameplayów, 0 obecności w poczytnych serwisach, 0 obecności u popularnych yotuberów.
Wydawało mi się, że po tym co się dzieje na zagramw.to autorzy nie będą już działać w taki sposób jak Wy. Raz, że ktoś pokazał jak to należy zrobić, a dwa pokazał jak odpowiednie przygotowanie wpływa na losy kampanii i pieniędzy w niej zebranych.
Nie piszę tego jako "psychofan" Wookiego (nie wsparłem ani Vallhalii, ani Klanów Kaledonii), piszę to jako potencjalny, choć już rozczarowany, fundator gry.
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Według wersji roboczej (i info na Facebooku;)) wersja EB (pierwsze 48 godzin) ma też dodatkowe karty.Tycjan pisze:Cele (ceny), nagrody jutrzejszej kampanii na blogu ZP: http://wspieramto.znadplanszy.pl/2018/0 ... juz-jutro/
A co do promocji... To racja - tutaj jest + info na Facebooku (opłacona reklama oraz od startu kampanii "Facebook challenge" który ma nabić ruch po starcie).
Ale brak kopii u recenzentów itp. przed kampanią jest słabe (to często darmowa reklama i testy...), do tego pewność produktu dobrze jest postrzegana jak w jakichś otwartych testach się pojawi gra (np. Rzuć Kostką i inne spotkania). Szkoda bo tytuł wydaje się atrakcyjny (acz mechanicznie to dla mnie rozszerzony Talizman... Bez figurek, na mniejszej mapie, bez bajerów jak świetne dedykowane kości... Ale cena docelowa ma być tutaj wyższa:( ).
Będę wspierał - bo mi się podoba humor, ale myślę, że mimo spodziewanego dobrego wyniku (spodziewanego przeze mnie:-)) potencjał jest wyhamowany (albo bardzie słusznie byłoby napisać: nie rozpędzony).
Życzę powodzenia... I jak najlepszego wyniku!:)
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Jak widzę że jednym z celów jest odblokowanie możliwości zakupu dodatkowej rzeczy, to mi się nóż w kieszeni otwiera i wcale nie mam ochoty do niej sięgać... Albo konkurs, który będziemy w stanie uruchomić tylko jeśli zbierzemy odpowiednią kwotę, kupujcie ludziska!
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
To jest przecież projekt autorski i każda nowa rzecz wymaga dodatkowej pracy. Przykładowo - organizując konkurs trzeba poświęcić czas na przetworzenie zgłoszeń i zilustrowanie nowej karty, a oferując kufel w sprzedaży, dodatkowe środki można poświęcić na jego produkcję. To nie jest lokalizacja, gdzie główny koszt jest związany z tłumaczeniem i można się skupić na rzeczach dodatkowych A nawet tutaj dodatkowe gadżety się pojawiają dopiero w trakcie kampanii po zgromadzeniu odpowiednich środków, nie ma tego po prostu zapisanego jako cel Jak dla mnie wszystko jest w porządkuSzklo pisze:Jak widzę że jednym z celów jest odblokowanie możliwości zakupu dodatkowej rzeczy, to mi się nóż w kieszeni otwiera i wcale nie mam ochoty do niej sięgać... Albo konkurs, który będziemy w stanie uruchomić tylko jeśli zbierzemy odpowiednią kwotę, kupujcie ludziska!
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Klimat super, temat super, grafiki super, ale brak jakiegokolwiek gameplaya nie mówiąc już o recenzjach zniechęca do tego stopnia, że jednak nie wesprę projektu. Wookiego można lubić lub nie, ale kampanię valhalli rozegrał koncertowo. Co najmniej przykładowa rozgrywka powinna być zaprezentowana przed startem kampanii
- Redi Games
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lut 2018, 12:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
Całkowicie to rozumiemy, ale tworzenie projektu grafiki na kubek, kontakt z firmą, która się zajmie nadrukiem, niepewność, czy w ogóle ktoś kubek kupi, a trzeba zamówić X egzemplarzy itd. sprawiają, że - szczególnie przy naszym teamie, który jest niewielki - nie mogliśmy sobie pozwolić na oferowanie kubka na starcie. Mogliśmy z niego zrezygnować co najwyżej Co do konkursu, to oferuje on i stworzenie karty do gry, i egzemplarz gry. To wszystko wymaga dodatkowej pracy, jak również środków - tu również mogliśmy albo z konkursu zrezygnować, albo go zostawić w takiej formieSzklo pisze:Jak widzę że jednym z celów jest odblokowanie możliwości zakupu dodatkowej rzeczy, to mi się nóż w kieszeni otwiera i wcale nie mam ochoty do niej sięgać... Albo konkurs, który będziemy w stanie uruchomić tylko jeśli zbierzemy odpowiednią kwotę, kupujcie ludziska!
Dzięki wielkie za słowa wsparcia! Od tego tygodnia - od dzisiaj - będą się pojawiać recenzje na blogach, a my sami od soboty (Lajconik) pojawiamy się na eventach - także i na zaplanowanych w pubach z grami planszowymi turniejach. Jasne, że wolelibyśmy zrobić to wszystko przed startem kampanii, ale ponownie - ograniczają nas tu możliwości, czas i rozmiar teamu. Jest to passion project garstki ludzi, a nie projekt dużego wydawnictwa. Ale staramy się, jak możemy; no i tak jak mówię - w trakcie kampanii będą się pojawiać liczne recenzje, więc jeśli ktoś nie jest przekonany na starcie - może będzie przekonany pod koniec. Kampania trwa 30 dni - będzie to 30 dni pełne ciężkiej pracy, bieganiny i emocji, ale wiemy, że warto!kelvar pisze:Według wersji roboczej (i info na Facebooku;)) wersja EB (pierwsze 48 godzin) ma też dodatkowe karty.Tycjan pisze:Cele (ceny), nagrody jutrzejszej kampanii na blogu ZP: http://wspieramto.znadplanszy.pl/2018/0 ... juz-jutro/
A co do promocji... To racja - tutaj jest + info na Facebooku (opłacona reklama oraz od startu kampanii "Facebook challenge" który ma nabić ruch po starcie).
Ale brak kopii u recenzentów itp. przed kampanią jest słabe (to często darmowa reklama i testy...), do tego pewność produktu dobrze jest postrzegana jak w jakichś otwartych testach się pojawi gra (np. Rzuć Kostką i inne spotkania). Szkoda bo tytuł wydaje się atrakcyjny (acz mechanicznie to dla mnie rozszerzony Talizman... Bez figurek, na mniejszej mapie, bez bajerów jak świetne dedykowane kości... Ale cena docelowa ma być tutaj wyższa:( ).
Będę wspierał - bo mi się podoba humor, ale myślę, że mimo spodziewanego dobrego wyniku (spodziewanego przeze mnie:-)) potencjał jest wyhamowany (albo bardzie słusznie byłoby napisać: nie rozpędzony).
Życzę powodzenia... I jak najlepszego wyniku!:)
Autorzy i wydawca Penny Dreadfun to niestety te same osoby, co oznacza niewielką ilość rąk do pracy i konieczność zajmowania się przez wszystkich wszystkim naraz najlepiej jak potrafimy. Wiemy, że gra ma sens, działa i wygląda super - na tym się znamy i na tym nam najbardziej zależy. Na marketingu i mediach społecznościowych znamy się gorzej, ale staramy się jak możemy Wspieram.to zdawało nam się bezpieczniejszym serwisem dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z crowdfundingiem - zobaczymy, czy mamy rację, czy nie; jesteśmy gotowi na obie ewentualności. Najważniejsze dla nas jest, żeby te osoby, które nam zaufają, dostały możliwie jak najlepszy produkt! A od tego tygodnia zaczynamy pojawiać się w recenzjach na popularnych blogach, wydarzeniach etc. Jeśli ktoś nie jest przekonany na start z powodu braków w marketingu - może będzie przekonany na koniec?Peltonen pisze:Drodzy Autorzy i Wydawcy Penny Dreadfun, czy zauważyliście pojawienie się platformy zagramw.to i promocji jaką wokół gier (na razie dwóch) robi Wookie z ekipą. Czy może zauważyliście jakie sumy udaje im się zebrać na tej platformie?
A czy zauważyliście akcję informacyjną i marketingową przed kampanią?
W Waszym projekcie nie ma ani jednego, ani drugiego. Dziś startuję kampania, a my jedyne co dostaliśmy do projekt instrukcji. 0 recenzji, 0 gameplayów, 0 obecności w poczytnych serwisach, 0 obecności u popularnych yotuberów.
Wydawało mi się, że po tym co się dzieje na zagramw.to autorzy nie będą już działać w taki sposób jak Wy. Raz, że ktoś pokazał jak to należy zrobić, a dwa pokazał jak odpowiednie przygotowanie wpływa na losy kampanii i pieniędzy w niej zebranych.
Nie piszę tego jako "psychofan" Wookiego (nie wsparłem ani Vallhalii, ani Klanów Kaledonii), piszę to jako potencjalny, choć już rozczarowany, fundator gry.
Generalnie podsumowując powyższe, jak najbardziej zrozumiałe komentarze: zależało nam i zależy przede wszystkim na wydaniu jak najlepszej gry; grywalnej, pięknej i dobrze napisanej. Może okazać się mniejszym sukcesem niż byśmy chcieli z powodu braku marketingu - trudno. Ale gra będzie na pewno i dobra i zachwyci naszych backersów - i to jest dla nas najważniejsze. Jest to projekt pełen pasji, który może nie podbić świata - ale jak podbije chociaż kilka serc, to uznamy to za sukces
Widzę, że w trakcie mojego pisania pojawił się nowy komentarz, który pięknie uzupełnia to, co napisałem:
Dzięki wielkie za zrozumienie i perfekcyjne podsumowanie!szynan pisze:To jest przecież projekt autorski i każda nowa rzecz wymaga dodatkowej pracy. Przykładowo - organizując konkurs trzeba poświęcić czas na przetworzenie zgłoszeń i zilustrowanie nowej karty, a oferując kufel w sprzedaży, dodatkowe środki można poświęcić na jego produkcję. To nie jest lokalizacja, gdzie główny koszt jest związany z tłumaczeniem i można się skupić na rzeczach dodatkowych A nawet tutaj dodatkowe gadżety się pojawiają dopiero w trakcie kampanii po zgromadzeniu odpowiednich środków, nie ma tego po prostu zapisanego jako cel Jak dla mnie wszystko jest w porządku
- Redi Games
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lut 2018, 12:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
W treści kampanii będzie można obejrzeć filmik prezentujący gameplay, jak również przeczytać opis przykładowej rundy To+instrukcja powinny zapewnić w miarę obszerny wgląd w sam gameplay, a w razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy na organizowane przez nas eventy i prezentacje gry!Largo pisze:Klimat super, temat super, grafiki super, ale brak jakiegokolwiek gameplaya nie mówiąc już o recenzjach zniechęca do tego stopnia, że jednak nie wesprę projektu. Wookiego można lubić lub nie, ale kampanię valhalli rozegrał koncertowo. Co najmniej przykładowa rozgrywka powinna być zaprezentowana przed startem kampanii
- Redi Games
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lut 2018, 12:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
To rzekłszy, zapraszamy na https://wspieram.to/PennyDreadfun, gdzie oficjalnie zaczęła się kampania PENNY DREADFUN! Znajdziecie tam trailer, mnóstwo informacji o samej grze, zdjęcia i filmik z rozgrywki, przykładowe karty, przedstawienie mechanik, link do instrukcji oraz informacje o nagrodach oraz dodatkowych celach kampanii! Trochę nam trudno uwierzyć, że ten moment nadszedł, ale oto jest