Triang Wars (Łukasz Kaczanowicz, Paweł Licznerski)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

w między czasie pracujemy nad konceptami kart.
co myslicie o tej propozycji ? (pomijając fakt że brakuje troche danych i konka t34 - to tylko robocza koncepcja)
w porównaniu do prototypowej wersji (po prawej)
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
polwac
Posty: 2575
Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 1167 times
Been thanked: 461 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: polwac »

wirusman pisze: 29 sty 2019, 21:44
phoenix_pl pisze: 29 sty 2019, 13:31 Pan Piort z GameTrollTV podzielil sie uwagami na temat naszej gry :)
https://www.youtube.com/watch?v=7QPpGCq ... -kIL1BDuY0
... ale żeby tytuł gry bardziej sexy ? hmm jakieś pomysły ? :wink:
A może wypowiedzieć się inny recenzent?
Poprawiłem troszkę Twoje pytanie :wink:
Z Pana Piotra to bardziej influancer planszówkowy niż recenzent.
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
wirusman
Posty: 1972
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 83 times
Been thanked: 28 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: wirusman »

Moim zdaniem druga opcja ciekawsza.
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

czesc,
masz na mysli drugą od lewej powyzej w poscie ;) czy drugą jako drugą zaprezentowaną na forum :D
wirusman
Posty: 1972
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 83 times
Been thanked: 28 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: wirusman »

Drugą od poczatku, a pierwszą od końca :) chociaż ten opis na dolnej części karty bardziej mi się podoba na karcie pierwszej od początku, a drugiej od końca. :)
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

czyli prototypowa :)
ogolnie zamysl jest taki aby opis na karcie na dole był na tabliczce znamionowej zamiast na papierze z wybitym tekstem.
ale to musimy zobaczyc jak wyglada bo czesto w glowie wyglada lepiej niz pozniej w realu ;)
Kajmacki
Posty: 1
Rejestracja: 03 lut 2019, 19:08

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: Kajmacki »

Koncept gry oraz to, co już, Panowie, macie przygotowane bardzo mi się podoba. Mam jednak kilka zastrzeżeń, jeżeli chodzi o same napisy. Moim zdaniem rusycyzacja i zbędna germanizacja jest niepotrzebna. Czcionka dowódców i jednostek strony radzieckiej różnią się znacząco, sugerowałbym wprowadzić unifikację jak po stronie amerykańskiej, czy niemieckiej. Osobiście myślę, żeby wprowadzić jednolitą czcionkę dla każdej strony konfliktu, ew. podmienić ją z tą niemiecką, a frycowi dać jakąś prostszą czcionkę gotycką, kojarzoną z ichnimi materiałami propagandowymi. Zwykły maszynopis z epoki byłby bardzo klimatyczny, bezwarunkowo wobec każdej armii. Czcionka krasnoarmistów kłuje trochę w oczy, jest nieczytelna (np. przy czołgu T-34-85 czwórka wygląda jak Y, czy rosyjskie U), a umlaut snajpera można sobie darować. Myślę też, by nazwiska kacapskich dowódców spolszczyć całkowicie. Niech Kaczmaryov będzie Kaczmariowem a Szabrovnikov- Szabrownikowem! :D
Jeżeli chodzi o typy jednostek, to myślę, że zamiast Bombera, czy Gunnera również bardziej by pasował chociaż P.Panc., czy Wsparcie, a do drugiego po prostu Kaemista.

Tak, czy siak. Jestem urzeczony Waszym pomysłem i jestem skory do wsparcia po ruszeniu akcji. Powodzenia w dalszych pracach!
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

Kajmacki pisze:
Wielkie dzięki za uwagi :)
co do germanizacji i rusycyzacji ;) dodaliśmy takie nazwy przedrzeźniając naszych znajomych także z pewnoscią ulegną zmianie.
Chcielibyśmy zachować różne czcionki dla danej armii ale tak jak piszesz wymagają lekkiej poprawy - popracujemy nad tym.
Jeżeli chodzi o Typy jednostek to cały czas poszukujemy tych nazw własnie do dwóch przez Ciebie wymienionych, chcemy aby były krótkie ale wpadające w ucho i od razu kojarzyły się z daną cechą żołnierza także dzięki za sugstie.

pozdro
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

Witajcie,
Chciałbym się podzielić statusem prac.
Na chwilę obecna kończymy przygotowania aby odpalić akcje na wspieram - termin to 26.02, w piątek powinien pójść pierwszy newsletter.
Pracujemy też nad grafikami na ten moment mogę się podzielić takim oto motywem przewodnim naszego tytułu (taka zajawka, na newsy, reklamy, byc moze też na pudlo)
Z początku koncepcję mieliśmy na grafiki w stylu takim komiksowym, miała być taka lekko 'niechlujna' i niewyraźna (jak postacie na drugim zdjeciu i na kartach prototypow) ale teraz może jednak pójść w coś bardziej standardowego ? co myślicie ?
Obrazek Obrazek
wirusman
Posty: 1972
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 83 times
Been thanked: 28 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: wirusman »

Niewiem dlaczego , ale przypominaja mi się gierki z androida, jak patrzę na tą grafikę.
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1557
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 60 times
Been thanked: 104 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: Muad'Dib »

W ogóle mi się nie podobają. Kompletnie nie pasują do przedstawionej szaty graficznej. Okładka powinna nawiązywać do tego co znajdziemy w środku.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

hey,
na ten moment jak pisałem jest to ilustracja pod katem promocji a być może trafi po zmianach na pudło - to nie jest przesądzone.
Po zakonczeniu akcji na 'wspieram.to' gra przejdzie graficzny "tuning" aby całość była w jednym spójnym klimacie, co nie ma miejsca w przypadku prototypu.

Co do nawiązania ilustracji z pudła do zawartości, to moim zdaniem nie jest to chyba reguła ale zgadzam się stylowo powinna być jakaś spójność.
Jak narazie to tylko grafika koncepcyjna na potrzeby akcji promocyjnej.
Ale jeżeli mielibyście wybrać to jaki styl ? bardziej komiksowy mniej szczegółowy czy jednak standardowe ilustracje ?
Ostatnio zmieniony 13 lut 2019, 18:27 przez phoenix_pl, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1557
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 60 times
Been thanked: 104 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: Muad'Dib »

Miałem na myśli, że stylem graficznym powinna przypominać grafiki, które są w środku :)
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

tak, zorientowalem sie za pozno :) i widze, ze zdazyles skomentowac zanim skonczylem edycje :mrgreen:
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1557
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 60 times
Been thanked: 104 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: Muad'Dib »

Mam subskrypcję w Waszym temacie :)
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

Hey,
Teraz mamy w tle nawiązanie do elementow gry :mrgreen:
Obrazek
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

Witajcie,
mamy juz oficjalną strone na 'wspieram.to.
na ten moment jest tam oczywiście odliczanie do kampani ale link zostanei ten sam.
https://wspieram.to/TRIANGWARS

Zainteresowanym mogę przesłać 'roboczą' wersje kampanii - miło by było otrzymać informację zwrotną z uwagami.

pozdrawiam
https://www.facebook.com/DucksGames/
Awatar użytkownika
Goldberg
Posty: 1511
Rejestracja: 29 maja 2013, 13:22
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 83 times
Been thanked: 173 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: Goldberg »

Hmmmmmm dla kogo ta gra jest?
Dla eurograczy? Nie wydaje mi sie....
Ameri....tym bardziej nie
Historycznych....wybacz ale na pewno nie....
Kilka OSOBISTYCH uwag (gracza spaczonego klasycznymi heksami i żetonami)
Plansza.....co to jest? tzn nie chodzi mi o to , że magnetyczna, ale o to czym jest ta brazowa papka? To mapa europy? Wyglada jak obraz w muzeum sztuki nowoczesnej.
Karty; Ilustracja czołgu zdecydowanie ta z prawej karty, a reszta jak z lewej.
Ikony; Wolałbym jednak Balkenkreuz zamiast Eisernes Kreuz, chyba bardziej poprawnie by było....
Tyle uwag na razie.

Edit; okładka, dla mnie koszmarna, przypomina etykieta z paczki plastikowych ludzików z PRL.
A w "kirche" co ja mam? Cztery gołe ściany i tak pusto jakby się miał interes za chwilę zlikwidować! Pastor gada jakieś rzeczy o piekle nieprzyjemne, a czy ja idę do kościoła żeby się denerwować?; Moryc "Ziemia Obiecana"
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

Hey,
Dzięki za uwagi.
Obecne grafiki to tylko prototyp. (BTW - plansza to mapa europy przed 2WŚ)
Tak czy siak to prototyp i zmianie ulegną praktycznie wszystkie grafiki, karty, żetony czy plansza.
Balkenkreuz - bedzie finalnie wybrany.

Jak wspominałem wcześniej ilustracja nie jest okładką, a rysunkiem tematycznym gry na potrzeby akcji. Wspominałem że być może trafi na pudło - żadne decyzje nie zapadły, temat otwarty na pomysły.

A dla kogo ta gra ?
Przygotowując tą grę nie zastanawialiśmy się nad "targetem", nie podchodziliśmy korporacyjnie do tematu w stylu: ten schemat czy klimat to się sprzeda wiec robimy a to nie i nie robimy. Po prostu odłożyliśmy wszystkie schematy na bok i zrobiliśmy grę, którą chcieliśmy, wzorując się lekko serią gier komp. battlefield. I tak powstał TriangWars (tak wiem nie ma takiego słowa jak Triang :) - to gra słów) lekka gra bitewna luźno nawiązująca do 2WŚ. Celem było zrobić grę dynamiczną, 'w miarę prostą', w którą za każdym razem możemy grać inaczej z różnymi możliwościami rozgrywki i rożnymi drogami do zwycięstwa.

Prototyp, miał nam potwierdzić bardziej grywalność niż aspekty graficzne, gdzie jednocześnie przelewają się różne nie pasujące do siebie pomysły i style. Ale zrobiliśmy to celowo by zobaczyć jak dany element wygląda na żywo. Jedno wyszło fajnie inne mniej.

Wszytko dotychczas robiliśmy własnymi możliwościami z prywatnych funduszy ale worka bez dna niestety nie mamy i stąd akcja na wspieram.to gdzie chcemy uzbierać fundusze na dokończenie prac i "profesjonalne' wydanie naszego pomysłu w najlepszej jakości i w stylu w jakim spodoba się 'wspierającym. Wydaje nam się, że na tym właśnie powinny polegać zbiorki społecznościowe pokazując pomysł by go dopracować i ładnie oprawić, a nie tylko na badaniu "rynku czy jest zapotrzebowanie i przedsprzedaży".

Być może z motyką na księżyc ... ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz :D
Awatar użytkownika
Goldberg
Posty: 1511
Rejestracja: 29 maja 2013, 13:22
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 83 times
Been thanked: 173 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: Goldberg »

phoenix_pl pisze: 17 lut 2019, 10:58 (BTW - plansza to mapa europy przed 2WŚ)
--------

Jak wspominałem wcześniej ilustracja nie jest okładką, a rysunkiem tematycznym gry na potrzeby akcji. Wspominałem że być może trafi na pudło - żadne decyzje nie zapadły, temat otwarty na pomysły.
-------

Prototyp, miał nam potwierdzić bardziej grywalność niż aspekty graficzne, gdzie jednocześnie przelewają się różne nie pasujące do siebie pomysły i style. Ale zrobiliśmy to celowo by zobaczyć jak dany element wygląda na żywo. Jedno wyszło fajnie inne mniej.
Hej, pozwolisz, że odniose sie do tego;
ad 1; Nie wiem czego to mapa, bo wyglada , jakby ktoś zwymiotował czymś szarym na karton...imho....ale moge byc zmanierowany grami strategicznymi gdzie mapa to....mapa
ad 2 ; wybacz nie doczytałem, nieeee lepiej nie dawajcie jej na pudło...
ad 3; za kilka dni startuje wasz KS, co mia zamierzacie tam sprzedac (jestem potencialnym klientem)? To co pokazujecie tutaj? Czy macie juz ostateczny projekt gotowy? Bo jesli mam cos wspierac chciałbym wiedziec co. Bo za obietnice nie zapłace, a o tym, jak to grywalne sie nie dowiem, poki nie zagram...
A w "kirche" co ja mam? Cztery gołe ściany i tak pusto jakby się miał interes za chwilę zlikwidować! Pastor gada jakieś rzeczy o piekle nieprzyjemne, a czy ja idę do kościoła żeby się denerwować?; Moryc "Ziemia Obiecana"
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games)

Post autor: phoenix_pl »

Cześć,
Grafiki będą ewolucją prototypu w kierunku przykładowej nowej karty (z wyjątkiem tego zarysu czołgu) ale w taki sposób aby wszystkie grafiki były stylowo spójne całości.

Co zamierzamy sprzedać?
Jak wspominałem na ten moment sprzedajemy pomysł, który wymaga nieco lepszej oprawy. Mamy gotowy projekt gry, a nie gotowy produkt z finalnymi grafikami. Mamy zamysł jak to ma wyglądać ale jest to koszt, którego nie jesteśmy w stanie ponieść i stąd (jak pisałem) zbiórka społecznościowa by pomoć nam ten cel zrealizować.

Moim zdaniem każdy projekt na "zbieraczkach" wydaje się kotem w worku i każdy ocenia czy jest w stanie ponieść to ryzyko. Niektórzy oceniają tylko pod kątem wspaniałych grafik, inni pod kątem grywalności inni pod jednym i drugim albo jeszcze pod innym sobie znanym. Niestety nie każdego będziemy w stanie przekonać naszą propozycją, być może w decyzji pomoże film z przedstawieniem zasad czy z rozgrywki który chcemy zamieścić jeszcze przed startem - ewentualnie na start.

pozdr.
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games) - 26.02 na wspieram.to

Post autor: phoenix_pl »

Cześć,
Wystartował w końcu nasz projekt na wspieram to :) https://wspieram.to/TRIANGWARS
Pewnie się powtórzę za FB ale miesiące ciężkiej pracy, nowego mega doświadczenia ale też doskonałej zabawy za nami🤪

Na Wspieram.to zbieramy fundusze nie tylko na wydanie gry, ale też na zakończenie prac nad grą, a dokładnie mówiąc na wypłatę dla "ilustratora" 🤓 ponieważ nasza gra wymaga jeszcze profesjonalnego szlifu graficznego.
Jeżeli uda nam się zebrać fundusze myślę, że jesteśmy w stanie wydać małą perełkę wśród gier planszowych 😁

Sporo pracy za nami, ale też sporo jeszcze przed nami 👊. Podobnie zresztą jak i doświadczenie, sporo się nauczyliśmy ale też jeszcze wiele do ogarnięcia - tak jesteśmy żółtodzioby ;) - w końcu Duck's Games ;)

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem na wspieram.to ale też i do wsparcia naszego pomysłu, a tych mamy jeszcze trochę na kolejne akcje.

https://wspieram.to/TRIANGWARS

pozdrawiam
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games) - już na wspieram.to

Post autor: phoenix_pl »

Witajcie,

Tak ja wspominaliśmy, pracujemy cały czas nad graficznymi aspektami naszej gry (jest to jeden z celów naszej zbiórki aby sfinansować pracę grafika), chcielibyśmy wspólnie z Wami rozważyć kierunek w którym powinna ewoluować plansza.

Obecnie motywem planszy jest symboliczna mapa Europy przed 2WŚ i nie odgrywa żadnej roli pod kątem rozgrywki. Nie ma znaczenia na jakim terytorium jesteśmy oraz czy jesteśmy na lądzie czy morzu a w większości plansza i tak będzie zakryta przez żetony fortyfikacji, ale co byście powiedzieli aby grafika planszy była polem bitwy ? Mogła by zawierać takie elementy jak rzekę, którą w zależności od bardziej lub mniej realistycznej rozgrywki należałoby sforsować, tereny bagienne czy skały które należy ominąć czy góry, skały dające naturalne schronienie przed atakiem z lądu ?

Poniżej ilustracja poglądowa:
Obrazek
phoenix_pl
Posty: 48
Rejestracja: 22 gru 2018, 00:02
Been thanked: 3 times

Re: Triang Wars (Duck's Games) - tylko na wspieram.to

Post autor: phoenix_pl »

hey,
ciekawostka, GRAnatowa cafe oficjalnie obejmuje patronat nad naszą grą #TriangWars 🤓👍
https://www.facebook.com/GRAnatowaCafe
Kafejka jest w posiadaniu prototypu więc gracze z okolic mogą się tam wybrać na testowanie naszej gry :)
Awatar użytkownika
mauserem
Posty: 1817
Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
Has thanked: 253 times
Been thanked: 165 times
Kontakt:

Re: Triang Wars (Duck's Games) - już na wspieram.to

Post autor: mauserem »

phoenix_pl pisze: 03 mar 2019, 16:44 Witajcie,

Tak ja wspominaliśmy, pracujemy cały czas nad graficznymi aspektami naszej gry (jest to jeden z celów naszej zbiórki aby sfinansować pracę grafika), chcielibyśmy wspólnie z Wami rozważyć kierunek w którym powinna ewoluować plansza.

Obecnie motywem planszy jest symboliczna mapa Europy przed 2WŚ i nie odgrywa żadnej roli pod kątem rozgrywki. Nie ma znaczenia na jakim terytorium jesteśmy oraz czy jesteśmy na lądzie czy morzu a w większości plansza i tak będzie zakryta przez żetony fortyfikacji, ale co byście powiedzieli aby grafika planszy była polem bitwy ? Mogła by zawierać takie elementy jak rzekę, którą w zależności od bardziej lub mniej realistycznej rozgrywki należałoby sforsować, tereny bagienne czy skały które należy ominąć czy góry, skały dające naturalne schronienie przed atakiem z lądu ?
...
pomysł sam w sobie wydaje się być "smakowity", ale odnoszę nieodparte wrażenie, że takie pomysły powinniście mieć już dawno przemyślane, przetestowane, zbalansowane i zaproponowane w SG żeby to miało sens - teraz może być krucho z czasem na to wszystko, chyba że idziecie na żywioł i się "zobaczy w praniu" bo "klient i tak kupi"
ODPOWIEDZ